SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
mja, ik vrees alleen dat ik hem niet kan kopen, door het stoppen van Possie en de daarmee gepaard gaande aankoop van Radboud..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:20 schreef Drassss het volgende:
1 popper
Godsgruwelijke speler trouwens Moon.
Kerstens?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:16 schreef ScudRaket het volgende:
2 poppertjes (Nee, niet die van Van Binsbergen)
Hmm, je kan ook niks verkopen? Zo'n gast zal vast nog wel gekocht worden door iemand voor verdere training, maar zelf zo'n speler trainen is nog leukerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja, ik vrees alleen dat ik hem niet kan kopen, door het stoppen van Possie en de daarmee gepaard gaande aankoop van Radboud..
ik had hem nog wel even op verdedigen willen trainen voordat ik eind volgend seizoen overstap naar positiespel..
precies.. ik ben al aan het wikken en wegen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm, je kan ook niks verkopen? Zo'n gast zal vast nog wel gekocht worden door iemand voor verdere training, maar zelf zo'n speler trainen is nog leuker
Als je een openingsbod nodig hebt moet je het in ieder geval maar zeggen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. ik ben al aan het wikken en wegen..
dat zal ik sowieso nodig hebben..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als je een openingsbod nodig hebt moet je het in ieder geval maar zeggen!
quote:
ik ken ze allemaalquote:
Ze zijn briljant.quote:
quote:
Down heet dat toch? En net nadat ik een bod op een nieuwe mid heb gedaan (deadline was 19:22u), 't zal me benieuwen hoe dat afloopt..quote:
Niet alleen de lullo's overigensquote:
Goeijesmorgens Josquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Niet alleen de lullo's overigens
He Edgar....
Is het niet zo dat unpred midjes zonder def veel negatieve se's geven?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nieuwe mid is binnen ondanks het geklooi van daarnet:
8. Joris Kolkman (CM) (236077543)
24 jaar en 61 dagen, volgende verjaardag: 31-07-2011
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: SC diepFries
(sinds 10-06-2011 (12/45), 0d)
Total Skill Index (TSI): 94 160
Loon: 28 910 ¤/week
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 15/20 reusachtig
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 10/20 uitmuntend
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 12/20 wonderbaarlijk
NL,prima karakter en leuke bijstats i.c.m. specialiteit. Ietsjes boven de transfervergelijking. Daar zat echter het SH weer niet bij in, dus ik ben wel tevreden al met al
Er is wel een risico inderdaad, zou de %'s eens op kunnen zoeken in de topics van EngelRS4 op Global. Neem niettemin aan dat het per saldo wel wat mee zal vallen en het totaalplaatje vaardigheden/karakter/loon is verder prima. Daarnaast misschien nog eens een positief SE'tje en gezien ik nog een weekje of 9 Spelhervatting train, wordt dat ook erg fijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:53 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Is het niet zo dat unpred midjes zonder def veel negatieve se's geven?
Vanzelfsprekend een hele goede speler, vooral omdat ie ook nederlander is en een goed karakter heeft. Alleen ik vraag me wel het nut een beetje af van die spec. Ik denk dat het qua saldo ongeveer op 0 uitkomt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er is wel een risico inderdaad, zou de %'s eens op kunnen zoeken in de topics van EngelRS4 op Global. Neem niettemin aan dat het per saldo wel wat mee zal vallen en het totaalplaatje vaardigheden/karakter/loon is verder prima. Daarnaast misschien nog eens een positief SE'tje en gezien ik nog een weekje of 9 Spelhervatting train, wordt dat ook erg fijn
Ik heb al 5x [Koppen] in de basis, dus de ruimte om eens wat anders te proberen is er. En wie weet pakt het bovengemiddeld goed uit. Heb nu bijna de gehele A-selectie op een leeftijd van 23-24 jaar (1 counterdef van 25, 1 PM-winger/FC van 26 en een IM/WTM/DFW/FC van 29).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:29 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend een hele goede speler, vooral omdat ie ook nederlander is en een goed karakter heeft. Alleen ik vraag me wel het nut een beetje af van die spec. Ik denk dat het qua saldo ongeveer op 0 uitkomt.
Mooie selectie, zoiets wil ik ook hebben straksquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb al 5x [Koppen] in de basis, dus de ruimte om eens wat anders te proberen is er. En wie weet pakt het bovengemiddeld goed uit. Heb nu bijna de gehele A-selectie op een leeftijd van 23-24 jaar (1 counterdef van 25, 1 PM-winger/FC van 26 en een IM/WTM/DFW/FC van 29).
Kunnen op die manier qua conditiepercentage mooi meeliften terwijl ik Kristiaan richting NT train en ondertussen geld spaar voor de periode 'na-Kristiaan'. Mits ik dan uiteraard nog steeds lol in het spelletje heb, etc.
Drassss heldquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:07 schreef MrMoon het volgende:
Drassss je kunt hoor
Erich van Groningen (291807348)
quote:TSI 46 020
Loon 17 046
Op ons niveau speelt salaris nog niet echt een grote rol. Op hogere niveaus moet je echter enorm veel salaris gaan betalen als je monoskillers koopt. Daarom gaan veel mensen voor multiskillers.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:05 schreef PeeJie_ het volgende:
Is dit een beetje redelijk dan ?, wat zijn de verhoudingen tussen een goed TSI en loon?
[..]
Ik heb een verhouding van 4 op 1. Dus 4 keer zo veel TSI als salaris. Maar die waar ik het over had heeft een verhouding van 0,7 op 1.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:05 schreef PeeJie_ het volgende:
Is dit een beetje redelijk dan ?, wat zijn de verhoudingen tussen een goed TSI en loon?
[..]
Er zijn de laatste tijd wat problemen inderdaad. Het is niet altijd zo in ieder gevalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:12 schreef Niles-Crane het volgende:
Ligt 't aan mij of is de site ontiegelijk traag
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zo, die Duitse Volendammer is binnen.
*yay*quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:11 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik ga het ook maar een keer proberen
Sorry, maar wat bedoel je in met gegarandeerd succes na je 1e seizoen?!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
*yay*
zoek even naar een beginnershandleiding voor je geld spendeert. In de OP staat ook het een en ander.
Belangrjkste is 1 linie trainen: Koop 6 (spitsen), 10 (middenvelders), 8 (vleugelspelers), 10 (verdedigers) of 2 (keepers) trainees van 17 of 18 jaar (17 kan als je goed zoekt!) met redelijk hoofdstat en een matig bijstat. Probeer 80k over te houden voor een redelijk coach. Gegarandeerd succes na je 1e seizoen.
Ik zou beginnen met het aanschaffen van die coach. Dan weet je daarna hoeveel geld je hebt om je trainees te kopen...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
*yay*
zoek even naar een beginnershandleiding voor je geld spendeert. In de OP staat ook het een en ander.
Belangrjkste is 1 linie trainen: Koop 6 (spitsen), 10 (middenvelders), 8 (vleugelspelers), 10 (verdedigers) of 2 (keepers) trainees van 17 of 18 jaar (17 kan als je goed zoekt!) met redelijk hoofdstat en een matig bijstat. Probeer 80k over te houden voor een redelijk coach. Gegarandeerd succes na je 1e seizoen.
ik ga me eerst maar eens in het spel oriënteren, ik vind 't tot nu toe al vrij lastig te begrijpenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
*yay*
Dat je dan al mee kan draaien in de top van de competitie waarin je begintquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:17 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Sorry, maar wat bedoel je in met gegarandeerd succes na je 1e seizoen?!
Dat ligt erg aan je competitie. In mijn competitie haalt de top 2 180 hatstats, en de nummer 3 150. Daar kan je in 1 seizoen nog niet tegen op als je redelijk met matig bijskill spelers gaat trainen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat je dan al mee kan draaien in de top van de competitie waarin je begint
Zit jij in VIII dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:10 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat ligt erg aan je competitie. In mijn competitie haalt de top 2 180 hatstats, en de nummer 3 150. Daar kan je in 1 seizoen nog niet tegen op als je redelijk met matig bijskill spelers gaat trainen.
Maar het blijft een goede manier om het spel te beginnen natuurlijk.
Heb nog wel een leuke te koop staan voor je. Moet je er zelf nog even een niveautje of 5-6 Verdedigen en een beetje Keepen opzetten en dan is 'ie goud waard, nu kost 'ie slechts 6 miljoenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:18 schreef Xummon het volgende:
vanaaf tegen de koploper, bij een overwinning doe ik weer mee in de race om de titel
alleen eerst ff een nieuwe keeper aantrekken
Ik sta met een max van 155 hatstats in de VII, op de 2e plaatsquote:Op zondag 12 juni 2011 10:10 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat ligt erg aan je competitie. In mijn competitie haalt de top 2 180 hatstats, en de nummer 3 150. Daar kan je in 1 seizoen nog niet tegen op als je redelijk met matig bijskill spelers gaat trainen.
Maar het blijft een goede manier om het spel te beginnen natuurlijk.
Dan zit je ook wel in een echt zwakke VII...quote:Op zondag 12 juni 2011 16:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ik sta met een max van 155 hatstats in de VII, op de 2e plaatsIk moet m'n best gaan doen niet te promoveren, want ik heb niet veel te zoeken in de VI
Per ongeluk een vleugelspeler op de kop getikt voor ¤ 2 767 000 en zelfs de TS-hit bleef me bespaard.quote:Menachem Meirov (247379256)
24 jaar en 62 dagen, volgende verjaardag: 01-08-2011
Israel
redelijk in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: FC Bifröst
Total Skill Index (TSI): 56 820
Loon: 14 100 ¤ (11 750 ¤) /week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 10/20 uitmuntend
Vleugelspel: 13/20 wereldklasse
Passen: 5/20 matig
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 11/20 briljant
Dat doe je niet gekquote:Op zondag 12 juni 2011 16:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Per ongeluk een vleugelspeler op de kop getikt voor ¤ 2 767 000 en zelfs de TS-hit bleef me bespaard.
TV:
Mediaangemiddelde prijs 3 987 500 ¤
Gemiddelde prijs 3 805 400 ¤
Ik had de wing en PM skill graag een niveautje hoger gehad, maar wellicht kan ik hem begin volgend seizoen met leuke winst verkopen en dat dan alsnog doen.quote:
De top 4 krijgt allemaal een beetje prijzengeld, maar dat is zeker in de lage divisies geen vetpotquote:Op zondag 12 juni 2011 19:51 schreef Rubeo38 het volgende:
volgens HO ga ik dik verliezen vnaaf
maarja, alles in voorbereiding op volgend seizoen
maakt het trouwens nog uit hoeveelste je in de competitie wordt kwa financien?
In de hogere divisies valt het ook tegen. Het lijkt meer, maar doordat je ook hogere kosten hebt, heb je er niet veel aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De top 4 krijgt allemaal een beetje prijzengeld, maar dat is zeker in de lage divisies geen vetpot
En al 1-0 achter...quote:TeamKoekje leek al aan de volgende wedstrijd te denken, in plaats van alles op alles te zetten voor de pot van vandaag.
ai, dat zuigt...quote:Op zondag 12 juni 2011 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Onderschatting:
[..]
En al 1-0 achter...
quote:
quote:32:22
De naam van Pius Riepl galmde door het stadion nadat hij in de 32e minuut na een aanval door het midden Bifröst op een 1-0 voorsprong had gezet.
zomeravondvoetbalquote:Op zondag 12 juni 2011 20:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
1-4 voorsprong, en het team doet het rustig aan nu... Dus 2 keer zo rustig als normaal al. En dan ook nog PIC. Hoe rustig spelen ze dan...
hmmm hij motst ook, anders kan het verschil niet zo klein zijn...quote:Deze helft was Dynamo met 57 procent het meest aan de bal.
Gaat dus ook goed daar.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zomeravondvoetbal
hier 2 - 0 voor tegen de nr.1 waar ik virtueel nog 2 punten op achter sta.. ik ben zelf 3de..
Alles dicht op elkaar dan qua punten?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ben me aan het veilig spelen, dus het gaat idd goed
Dat komt waarschijnlijk doordat je tegen de nummer 1 speelt.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:55 schreef MrMoon het volgende:
Ohw ja ook zoiets net mn stadion uitgebreid, zit het alweer bijna vol
ja best wel, alleen de nr laatst doet nergens meer om mee..quote:Op zondag 12 juni 2011 20:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alles dicht op elkaar dan qua punten?
bam 2-0 voor tegen de nummer 3 en ik ben zelf 4e .. alleen straatlengte achterstand in puntenquote:20:40
Een goed geplaatste corner van Sacco Nielsen belandde op het hoofd van Erben Stigter, die de bal hard inkopte en Bal een doelpunt bezorgde: 1-0.
21:22
Het werd er voor de bezoekers niet beter op. Jamie Klomp wurmde zich in de 21e minuut door de verdedigingslinie en maakte de 2-0.
aan het eind van het seizoen maar weer eens kijken of ik kan uitbreiden..quote:Op zondag 12 juni 2011 20:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk doordat je tegen de nummer 1 speelt.
De nummer 1 in mijn competitie had hetzelfde. Op basis van ratings staat hij onterecht bovenaan. Maar daar komt vanavond misschien verandering is.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Jahoor, 2e kans van 'm gaat er ook meteen in
Nouja, het zit mij dit seizoen bepaald niet mee en hem bepaald niet tegen. Klotezooi..
zou wel mooi zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De nummer 1 in mijn competitie had hetzelfde. Op basis van ratings staat hij onterecht bovenaan. Maar daar komt vanavond misschien verandering is.
je hebt nog even om het goed te makenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Jahoor, 2e kans van 'm gaat er ook meteen in
Nouja, het zit mij dit seizoen bepaald niet mee en hem bepaald niet tegen. Klotezooi..
Gelukkig inmiddels wel 2-2 nu (en al 3 kansen + SE gemist). Met 5x [Koppen] op 't veld hopelijk straks nog een SE'tje en dan de voorsprong vast zien te houden..quote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De nummer 1 in mijn competitie had hetzelfde. Op basis van ratings staat hij onterecht bovenaan. Maar daar komt vanavond misschien verandering is.
Ik heb eerste 3 competitie wedstrijden ook verloren.. inmiddels laatste 3 wedstrijden 7 punten gehaald waarbij een gelijkspel uit bij de koploper. Nu 2-0 voor tegen de nummer 3 die 2 punten achterstond op de koploperquote:Op zondag 12 juni 2011 21:29 schreef Niles-Crane het volgende:
1e wedstrijd, sta met 1-0 achter, hehehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |