quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Ik ga hier zometeen BBQ'en geloof ik. Of naja, alleen maar die shit van de BBQ af eten, ik ben een waardeloze kok natuurllijk.quote:
Lijkt me heerlijk, op 200 gradenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op anders duik ik stiekem je oven in
Beneden-leeuwen ben ik nuquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OehJe woont redelijk dichtbij he?
Ik twijfel nog steeds of ik zo'n grote bbq ga kopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga hier zometeen BBQ'en geloof ik. Of naja, alleen maar die shit van de BBQ af eten, ik ben een waardeloze kok natuurllijk.
Gister had ik uiteraard wel döner gegeten.
Hij heeft nu toch een mobieltje?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog geen idee wat wij gaan eten.
Weet niet eens of mn zoon wel thuis eet of niet
Laat me weten hoe dat voor je heeft uitgepaktquote:
Big Green Egg!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik zo'n grote bbq ga kopen.
Je moet toch zo die dingen eruit halenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat me weten hoe dat voor je heeft uitgepakt
Uhuh.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij heeft nu toch een mobieltje?
Straks zit 'ie al in Ljouwert, dan moet je hem toch op tijd gewaarschuwd hebben?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Het is ook nog geen etenstijd dus
Mijn zoon heeft een hekel aan Friesland, waarom zou hij daar dan heen gaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Straks zit 'ie al in Ljouwert, dan moet je hem toch op tijd gewaarschuwd hebben?
Ze staan er nog niet inquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet toch zo die dingen eruit halen
Wel mét slabbetje hequote:
Vandaliseren die bende natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft een hekel aan Friesland, waarom zou hij daar dan heen gaan?
WHAHAHAquote:
Ik zei dat het nog wel een uurtje zou durenquote:
Handdoek. Volgende keer moet ik nog iets groters verzinnenquote:
Hoe is 't met je nieuwe projectje?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
Bier, pizza en zombies... Veel betere TT...
Tafellaken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Handdoek. Volgende keer moet ik nog iets groters verzinnen
Pff, dan eet ik ze wel rauwquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei dat het nog wel een uurtje zou duren
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zag van de week die foto's weerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of gewoon op het balkon zetten. Hmmm.quote:
Waar? Ik ben ze kwijt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag van de week die foto's weer![]()
Lag meteen weer naast de bank van het lachen natuurlijk
Ga je volgende week pannenkoeken bakken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of gewoon op het balkon zetten. Hmmm.
Op mijn craptopquote:
En dat met zo'n grote bank?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Broodje ei met bacon en kaas.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je volgende week pannenkoeken bakken?
Dan mis je mijn gezelligheidquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of gewoon op het balkon zetten. Hmmm.
Oh weer geen pannenkoeken dusquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Krijg je van dat eten overslaan, dan verleer je hoe het moet he
Gister veel te serieus gesprek gehad gezien we elkaar nog geen week kennen...quote:
Wat een pech zeg.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gister veel te serieus gesprek gehad gezien we elkaar nog geen week kennen...Hij blijkt wat issues te hebben, waar ik op zich geen problemen mee heb, maar hij is bang dat hij zichzelf voorbij loopt als hij zich hier zo instort en hij merkt dat hij mij eigenlijk veel te leuk vindt
... Dus hij wil het rustig aan doen (weer eentje die verdomme geen seks wil
hoe zoek ik ze uit?!
)
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gister veel te serieus gesprek gehad gezien we elkaar nog geen week kennen...Hij blijkt wat issues te hebben, waar ik op zich geen problemen mee heb, maar hij is bang dat hij zichzelf voorbij loopt als hij zich hier zo instort en hij merkt dat hij mij eigenlijk veel te leuk vindt
hoe zoek ik ze uit?!
)
En met zn allen op balkon is geen ruimte voorquote:
Daar heb je een punt.quote:
Ware woorden, waarde STINGquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef STING het volgende:
Pizza
Doner
Shoarma
Bier
Sex
Tieten
Het leven is
Trek jij alleen mannen met issues aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
hoe zoek ik ze uit?!
)
Omg...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
hoe zoek ik ze uit?!
)
De vorige wilde ook al niet met me naar bedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Trek jij alleen mannen met issues aan?
Of is dit verhaal al een keer gepost?
Wat heb jij gehad?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef STING het volgende:
Pizza
Doner
Shoarma
Bier
Sex
Tieten
Het leven is
Soms moet je gewoon hard aan de handrem rukken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg...Nou ja, rustiger aandoen is iig niet het stoplicht op rood. Toch?
Misschien is hij gewoon homo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De vorige wilde ook al niet met me naar bedMannen wensen mij niet te misbruiken
Arme ik!!!
Als je nou allebei eens dat 'te'-gedoe negeert.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
hoe zoek ik ze uit?!
)
Nee, ik denk dat het komt doordat mannen beschermgevoelens van mij krijgen... Ik val op grote brede stoere mannen en ik ben zelf nogal klein. Ik gooi het er gewoon op dat dat het isquote:
Hmmm, dan moet er iets anders aan de hand zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De vorige wilde ook al niet met me naar bedMannen wensen mij niet te misbruiken
Arme ik!!!
Truequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon hard aan de handrem rukken.
Ik zou het niet weten, vandaag de vraagquote:
Altijd leuk een zwembad in je woonkamerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Even mijn PA laten weten dat ik een opblaaszwembad haal voor in de woonkamer
Rip aan je seksleven, Spiritquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
hoe zoek ik ze uit?!
)
Wat dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meh, dat was niet mijn intentie te schrijven!
Check!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Even mijn PA laten weten dat ik een opblaaszwembad haal voor in de woonkamer
Ok, ik geloof je.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geloof mij, ik ben totaal niet subtiel
Ja, dat zeg ik. Hij heeft issues en hij vindt me heel erg leuk, maar op dit moment in zijn leven is dat niet handig omdat ie nog zo erg met zichzelf bezig is. En omdat hij me niet als neukertje wil gebruiken, weigert hij dat ook en wil rustiger aan doen. Dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet er iets anders aan de hand zijn.
Dat zei je net ook, alleen ietsje anders?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon, dat je soms even volledig moet stoppen.
Trots?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whehe, die complete boyband top 17 kan ik meezingen
klinkt nu al ingewikkeld spiritje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Hij heeft issues en hij vindt me heel erg leuk, maar op dit moment in zijn leven is dat niet handig omdat ie nog zo erg met zichzelf bezig is. En omdat hij me niet als neukertje wil gebruiken, weigert hij dat ook en wil rustiger aan doen. Dus.
Das best triestquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whehe, die complete boyband top 17 kan ik meezingen
Misschien stinkt je doos en is dit een subtiele manier om daar voor te bedanken....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Hij heeft issues en hij vindt me heel erg leuk, maar op dit moment in zijn leven is dat niet handig omdat ie nog zo erg met zichzelf bezig is. En omdat hij me niet als neukertje wil gebruiken, weigert hij dat ook en wil rustiger aan doen. Dus.
JA ECHT GVDquote:
Mja, tijd zal het uitwijzen. Beetje moeilijk om te zeggen wat er in hem omgaatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JA ECHT GVD![]()
![]()
Dit hou ik toch niet vol?! Vorige leuke man wilde ook al niet en die daarvoor kreeg em verdomme niet omhoog
IK BEN HET ZAT
Neuh, dacht meer dat als er 2 mannen op rij niet willen neuken het geen toeval meer is en het waarschijnlijk niet aan de mannen ligt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stoere mannen? Seriously? Of bedoel je mannen die hun onzekerheid en kwetsbaarheid proberen te verbergen onder bergen zinloze spiermassa, opgebouwd met te dure sportschoolabbonementen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het komt doordat mannen beschermgevoelens van mij krijgen... Ik val op grote brede stoere mannen en ik ben zelf nogal klein. Ik gooi het er gewoon op dat dat het is
Ja, maar gezien de sigaar in je emoticon leek het erop als je het een totaal andere wending wilde geven!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei je net ook, alleen ietsje anders?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JA ECHT GVD![]()
![]()
Dit hou ik toch niet vol?! Vorige leuke man wilde ook al niet en die daarvoor kreeg em verdomme niet omhoog
IK BEN HET ZAT
Mja, zie mijn opmerking..... Het kan zo maar waar zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neuh, dacht meer dat als er 2 mannen op rij niet willen neuken het geen toeval meer is en het waarschijnlijk niet aan de mannen ligt.
Meteen die strap on uit de kast halen schrikt af he
Ik wilde de humor erin houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar gezien de sigaar in je emoticon leek het erop als je het een totaal andere wending wilde geven!
Nee joh natuurlijk niet, het ligt toch altijd aan onsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neuh, dacht meer dat als er 2 mannen op rij niet willen neuken het geen toeval meer is en het waarschijnlijk niet aan de mannen ligt.
I know, maar ik ben niet zo geduldig. Nouja, we zullen wel zienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, tijd zal het uitwijzen. Beetje moeilijk om te zeggen wat er in hem omgaat
Misschien moet je dan maar eens op zoek naar een normale echte man ipv die brede teddybeertjes met mama-issuesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JA ECHT GVD![]()
![]()
IK BEN HET ZAT
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar eens op zoek naar een normale echte man ipv die brede teddybeertjes met mama-issues
Aan jou ook al?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee joh natuurlijk niet, het ligt toch altijd aan ons
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar eens op zoek naar een normale echte man ipv die brede teddybeertjes met mama-issues
Ik twijfel altijd.quote:
Damnit, daar ging het foutquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhu, toch iemand moet de schuld krijgen enzoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aan jou ook al?
Gelukkig, ging bijna geloven dat alles altijd aan mij lag.
Of je er oud mee kan worden betwijfel ik danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Ik val er gewoon op, kan het niet helpen
Volgens Roy ligt het aan de strap onquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:48 schreef dawg het volgende:
wanhoop is ook niet aantrekkelijk he, spirit.
Ik voel me... Gekwetst, WTquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd.
behalve over dingen die ik zeker weet. en dan nog!
En ik heb altijd gelijk hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens Roy ligt het aan de strap on
quote:
Zullen we een POLL houden?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zeg strap-onquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zullen we een POLL houden?
Wanhoop
Strap On
Ik zeg wanhoop
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
mannen ruiken dat. mannen zijn jagers. dus helaas. doe je benen bij elkaar en garandeerd succes.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JA ECHT GVD![]()
![]()
IK BEN HET ZAT
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel weer lief.
BAM RECURSIE!
In dat geval raad ik je aan lekker te gaan daten, fijn over zijn gevoelens te praten bij kaarslicht en een grote dildo te kopen voor jezelf.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Ik val er gewoon op, kan het niet helpen
Ligt het ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aan jou ook al?
Gelukkig, ging bijna geloven dat alles altijd aan mij lag.
Strap on.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zullen we een POLL houden?
Wanhoop
Strap On
Ik zeg wanhoop
In welk universum?quote:
en dan kunnen ze hem zo nergens kwijt en laten ze hem maar weer gewoon inslapen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
http://nos.nl/video/247380-verwaarloosde-exotische-kat-gered.html
leuk huisdier
De dubbelzinnigheid is subtiel, stiekem moest ik toch gniffelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
mannen ruiken dat. mannen zijn jagers. dus helaas. doe je benen bij elkaar en garandeerd succes.
Ik wil hem welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dan kunnen ze hem zo nergens kwijt en laten ze hem maar weer gewoon inslapen.
Je bent liefquote:
Wel leuk dat de eigenaar hem er zelf naartoe brengt met de boodschap "dat 'ie het beest niet goed kan verzorgen", in plaats van hem te laten afsterven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dan kunnen ze hem zo nergens kwijt en laten ze hem maar weer gewoon inslapen.
Ah joh, speelmaatjes....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan blijft er niks van je huis (en andere katten) over
Krijg jij zo'n poezelig dingetje?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog een maand en dan krijg ik mn kitten
zou ik betonnen schutting neerzetten van een meter of veel hoogquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah joh, speelmaatjes....Ik heb nog een mooie tuin waar ie dan mag rondhuppelen.... genoeg vogels
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
mannen ruiken dat. mannen zijn jagers. dus helaas. doe je benen bij elkaar en garandeerd succes.
Dus nu heb je beide?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog een maand en dan krijg ik mn kitten
Volgens mij mag je dat soort katten niet eens los in de tuin laten en moeten ze in een ren of zo... Zo gaat 't wel met Savannahs.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zou ik betonnen schutting neerzetten van een meter of veel hoog
Jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Krijg jij zo'n poezelig dingetje?
Ik heb geen katerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus nu heb je beide?
Een poes en een kater
Hoeveel passen daarvan eigenlijk in een oven?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Zo'n lief, klein pluizig bolletje ellende
nee daarom over normale schutting komen ze zoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij mag je dat soort katten niet eens los in de tuin laten en moeten ze in een ren of zo... Zo gaat 't wel met Savannahs.
Ja, heel netjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel leuk dat de eigenaar hem er zelf naartoe brengt met de boodschap "dat 'ie het beest niet goed kan verzorgen", in plaats van hem te laten afsterven.
Ja, no problem. Maar die tuin moet dan ook overdekt zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee daarom over normale schutting komen ze zo
* Spezza19 gaat beginnen met bouwenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, no problem. Maar die tuin moet dan ook overdekt zijn.Niet alleen betonnen muren
Kom op babe, jij weet beterquote:
Zelden eigenlijk!quote:
Watch itquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel passen daarvan eigenlijk in een oven?
Gewoon stroom op zetten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, no problem. Maar die tuin moet dan ook overdekt zijn.Niet alleen betonnen muren
meter of 6 komen ze niet overheen hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt wel meer nodig dan dat. Vergunningen, CITES verklaringen e.d.quote:
Gaan we regelenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt wel meer nodig dan dat. Vergunningen, CITES verklaringen e.d.
En jij denkt dat je in iedere willekeurige woonwijk een muur van zes meter hoog mag plaatsen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
meter of 6 komen ze niet overheen hoor
haha, zullen de buren blij mee zijn, een betonnen schutting van een meter of 6 hoogquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
meter of 6 komen ze niet overheen hoor
Ééntje past wel in een aktetas hč?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op babe, jij weet beter
[..]
Zelden eigenlijk!
[..]
Watch it
nee duhquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij denkt dat je in iedere willekeurige woonwijk een muur van zes meter hoog mag plaatsen?
Nee toch?
Succes daarmeequote:
Volgens mij waren we het daar sowieso wel aardig over eensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee duhconclusie: spezza kan t wel vergeten
AF!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ééntje past wel in een aktetas hč?
quote:
Ik zou bijna de challenge aangaan om het wel voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij waren we het daar sowieso wel aardig over eens
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
Ja, eens kijken hoe 't staat met de tomaatjes![]()
Het is ook voor elkaar te krijgen. Maar wil je dat daadwerkelijk zo'n dier aandoen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou bijna de challenge aangaan om het wel voor elkaar te krijgen
Of jezelf. Of je huis.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook voor elkaar te krijgen. Maar wil je dat daadwerkelijk zo'n dier aandoen?
Bring it on bitchquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IJzertje 7 lijkt me wel geschikt.
volgens mij heb ik mijn kans nu wel verspeeld om in Emmen rond te cruisen
Ik heb een mooi stuk grond waar een mooie grote kooi gebouwd kan worden.... Lijkt mij altijd beter dan hem kansloos in zo'n hok te laten zitten....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook voor elkaar te krijgen. Maar wil je dat daadwerkelijk zo'n dier aandoen?
Ik zou dat buikje zo graag willen kroelen, maar dat is nou net het probleem bij katten: dat kost me m'n vingersquote:
'Mooi stuk grond', heb je een grote boerderijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb een mooi stuk grond waar een mooie grote kooi gebouwd kan worden.... Lijkt mij altijd beter dan hem kansloos in zo'n hok te laten zitten....
Bij mijn kat niet.... die laat het rustig toequote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou dat buikje zo graag willen kroelen, maar dat is nou net het probleem bij katten: dat kost me m'n vingers
Haha, jij hebt ook al een negatief aura om je heen hangen qua diertjes?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou dat buikje zo graag willen kroelen, maar dat is nou net het probleem bij katten: dat kost me m'n vingers
Als in, zou je zo'n dier daadwerkelijk uit zijn natuurlijke omgeving willen halen? Het is geen huisdier, het is een roofdier.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb een mooi stuk grond waar een mooie grote kooi gebouwd kan worden.... Lijkt mij altijd beter dan hem kansloos in zo'n hok te laten zitten....
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij mijn kat niet.... die laat het rustig toeVindt ze heerlijk
Is die in het echt ook zo blurry?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, jij denkt dat ze hem terugsturen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in, zou je zo'n dier daadwerkelijk uit zijn natuurlijke omgeving willen halen? Het is geen huisdier, het is een roofdier.
Alleen bij katten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, jij hebt ook al een negatief aura om je heen hangen qua diertjes?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is die in het echt ook zo blurry?Kat heeft the Ring gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is die in het echt ook zo blurry?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
is toch al eerder gebeurd? Kat ingevoerd uit het buitenland, papieren niet in orde, spuitje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, jij denkt dat ze hem terugsturen?Dat beest laten ze inslapen dan hoor
Lekker zo'n bolletje.quote:
Gratis op marktplaats!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker zo'n bolletje.
Maar toch moet ik het nog eens proberen om zo'n beest kapot te meppen met een honkbalknuppel ofzo.
Kost zo'n kitten?
Dat is zielig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker zo'n bolletje.
Maar toch moet ik het nog eens proberen om zo'n beest kapot te meppen met een honkbalknuppel ofzo.
Kost zo'n kitten?
doet me denken aan die japanners die er met naaldhakken op gaan staanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker zo'n bolletje.
Kost zo'n kitten?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, dat is wel leuk om een keer te proberen dan.
Gatverdamme!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
doet me denken aan die japanners die er met naaldhakken op gaan staan
Klopt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, zeehondenbont is ook ook zielig.
Lijkt me toch spannend om een keertje te proberen. Of je het over je hart kan verkrijgen om zo'n weerloos lief schattig bollig beestjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt.
Vandaar dat ik die ook niet neer knuppel
verder alles goed?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me toch spannend om een keertje te proberen. Of je het over je hart kan verkrijgen om zo'n weerloos lief schattig bollig beestjekan neermeppen. Dat moet toch een soort geestelijk breekpunt zijn.
Kan ik je nu al vertellen dat ik dat niet kan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me toch spannend om een keertje te proberen. Of je het over je hart kan verkrijgen om zo'n weerloos lief schattig bollig beestjekan neermeppen. Dat moet toch een soort geestelijk breekpunt zijn.
ooooh ik voel me nog steeds schuldig omdat die hamster 's nachts van de verdieping is gelazerdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori knuffelt dr poezebeestjes ik zou ze echt niets aan kunnen doen
Kun je best spannende experimenten mee uitvoeren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik je nu al vertellen dat ik dat niet kan.
Of het moet echt om te overleven zijn.
Ja maar waarom zou je dat willenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je best spannende experimenten mee uitvoeren.
Met aubergines ook, maar dat sla ik toch even over.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je best spannende experimenten mee uitvoeren.
Auberginesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met aubergines ook, maar dat sla ik toch even over.
obviouslyquote:
Dan veranderd hij in een soort slak.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stel je zo'n aubergine eens voor over een niet te nader te noemen lul geschoven.
Hier schijnt volop de zonquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
onweer en regen
en ik wil op vakantie! enzo
Hup, doe je je haar dan ook zo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stel je zo'n aubergine eens voor over een niet te nader te noemen lul geschoven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dan staat het eerstvolgende leuke uitje op de planningquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef JoeyT het volgende:
Mensen ik heb heel goed nieuws... Voor mij... Ik heb de date geregeld. Lekker.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hup, doe je je haar dan ook zo?en er dan ook zo streng bij kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah gezelligquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan staat het eerstvolgende leuke uitje op de planning
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hup, doe je je haar dan ook zo?Is goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ga het niet verven! Ik hou het dan wel bij pornoblond!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ach dat valt toch niet op onder de hoofdtooiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed!
Maar ik ga het niet verven! Ik hou het dan wel bij pornoblond!
Ik denk ook dat ze pure porno is... Slim maar toch porno...quote:
En dan ga ik samen met jou om die tipi bij dat restaurant rennenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach dat valt toch niet op onder de hoofdtooi
Met wie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan staat het eerstvolgende leuke uitje op de planning
tof, onweerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
onweer en regen
en ik wil op vakantie! enzo
Ik ga voor je duimen jongenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze pure porno is... Slim maar toch porno...
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze pure porno is... Slim maar toch porno...
Dat willen we allemaal tochquote:
17de heeft mn zoon een optredenquote:
Kan bijna niet anders... Ik voel liefde... Of iig geilheid.quote:
Bestaat dat?quote:
Noteert, purmerend ontwijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
17de heeft mn zoon een optreden![]()
18de ga ik met zoon Purmerend onveilig maken
Ja maar dat jij dat voelt zegt natuurlijk nog niks.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders... Ik voel liefde... Of iig geilheid.
quote:
Wat eten we?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, ik moet zo maar eens gaan koken... lui
Rib eye met patat en broccoliquote:
Vrees niet!quote:
Dat wordt vechten om het vlees danquote:
Je bent toch wel gewend om geen vlees te eten als Royco in de buurt is?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wordt vechten om het vlees dan
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wordt vechten om het vlees dan
Jawel, ze nam initiatief in ons eerste gesprek. En ze is zo lekker dat op dr rug liggen en niet bewegen zelfs porno is....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat jij dat voelt zegt natuurlijk nog niks.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent toch wel gewend om geen vlees te eten als Royco in de buurt is?
Waarom?quote:
Ik hoor het wel weer, je bent reddeloos verloren!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel, ze nam initiatief in ons eerste gesprek. En ze is zo lekker dat op dr rug liggen en niet bewegen zelfs porno is....
Lekker! Krijg hongerrrrrrquote:
Terecht. Ik ben goed met vleeschquote:
hahaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders... Ik voel liefde... Of iig geilheid.
Het is mn maandelijkse verliefdheid. Maar toch verbaas ik me keer op keer hoe goed ik t initiatief kan nemen terwijl ik er altijd super zenuwachtig van word...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoor het wel weer, je bent reddeloos verloren!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is mn maandelijkse verliefdheid. Maar toch verbaas ik me keer op keer hoe goed ik t initiatief kan nemen terwijl ik er altijd super zenuwachtig van word...
Wel weer jammer dan dat het blijkbaar niet blijvend is..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is mn maandelijkse verliefdheid. Maar toch verbaas ik me keer op keer hoe goed ik t initiatief kan nemen terwijl ik er altijd super zenuwachtig van word...
Hehehe ik geloof t directquote:
Baal er nog steeds vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent toch wel gewend om geen vlees te eten als Royco in de buurt is?
je gunt me de liefde nietquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:31 schreef Memento-Mori het volgende:
iemand interesse? kan verstuurd worden met pakketpost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is goed, vijf euro!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:31 schreef Memento-Mori het volgende:
iemand interesse? kan verstuurd worden met pakketpost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tribbianiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:31 schreef Spezza19 het volgende:
Die T in JoeyT.... staat die voor Troll?
Laten we hopen van wel... Zoek nog steeds de ware...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel weer jammer dan dat het blijkbaar niet blijvend is..
De ware bestaat nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laten we hopen van wel... Zoek nog steeds de ware...
De ware zoek je niet, die vindt jou....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
How you doin' dawg?quote:
Dat is voor de mensen die het lot niet in eigen hand willen houden. En ze heeft me toch gevonden. Bofkont die ze is ....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De ware zoek je niet, die vindt jou....
Ja, dat wil iedereen wel he..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is voor de mensen die het lot niet in eigen hand willen houden. En ze heeft me toch gevonden. Bofkont die ze is ....
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet je de deur eens uitgaan als iemand je uitnodigt....
Jawel joh... Kunnen er meerdere zijn. En elke fase heeft er 1 of meer. Maar uiteindelijk vind je die alles absorberende liefde en weet je, ja dit is het voor de rest van mn leven....quote:
Hoezo?quote:
begin je weer he, met die huisgenotencrap.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
How you doin' dawg?
JoeyT is mn oud huisgenoot... Goede ouwe tijd...
Niemand zoveel moeite met JoeyT als dawgquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:42 schreef dawg het volgende:
[..]
begin je weer he, met die huisgenotencrap.
geen moeite, meer vermaakquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niemand zoveel moeite met JoeyT als dawg.
Maar alles goed met je en met de gezondheid?
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
Gevulde tomaten waren lekker
Nu met papa op stap
En vermaak zijn we hiervoor toch...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
geen moeite, meer vermaak
ja. met jou?
nu weg, friet met een lekker kroketje![]()
adiosss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |