Dit. En blijkbaar is je nieuwe collega beter geschikt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:16 schreef Zapato het volgende:
Promotie willen maken bij de fucking McDonalds
Ook dit iddquote:
Scherp. Dan hoef je niks te doen.quote:
Ja ze wassen alles met de hand want afwasmachines zijn te duurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze bakken inderdaad op kartonnen wegwerppannen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
*roggelt op een klant zijn burger*quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kwaliteitsbewaking bij de Mac? Whut?
Hoezo kom je erbij dat een biertje drinken hetzelfde is als geschikt zijn als crewtrainer? Het gaat niet om gunnen, maar om je kwaliteiten. Die mis je schijnbaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:15 schreef Leonidas82 het volgende:
. Ook dronken we vaak een biertje tijdens personeelsfeesten. Dus vanzelfsprekend ging ik ervan uit dat hij mij de baan zou gunnen.
En succesvol. Maar goed, heerlijk toch. Laat gaan.quote:
quote:Uiteindelijk ambieer ik een baan als manager of restaurantchef
Nou, TS.quote:McDonald's
Nee, ze bakken op een plaat. Iets als een afwasser hebben ze daar echt niet hoor. Dat moeten die zelfde mensen gewoon doen die achter die plaat staan te bakken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Ah. Het is een lange dag geweest, vandaar. Nou TS, misschien toch maar iets anders amibieëren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:21 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Bediening van vaatmachines en schoonmaak van de gril/warmteplaten o.a.
Grills en frituurpannen worden door afwassers gewassen ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
verredomme dit is toch te gek voor woordenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Frustrerende job lijkt me. Dagelijks constateren dat de kwaliteit beneden alle peil is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:15 schreef Leonidas82 het volgende:
restaurant / mc donalds
restaurantchef
crewtrainer
Ik bemoei me juist weinig met mijn collega's. Maar ging altijd veel om met de manager. Ik had echt het idee dat ik zijn rechterhand was. Soms vroeg hij me ook om de boel in de gaten te houden als hij ff weg moest. Altijd lache met hem, ook op feesten. Hij kan nu oprotten. In mijn gezicht gniffelen en leuk doen en ondertussen geen rekening houden met mijn carrierewensen (na 2,5 jaar dienst) en doodleuk één of ander 19-jarige jochie die baan gevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:30 schreef Antaris het volgende:
Je kan beter ontslag nemen. Ik denk niet dat de werksfeer er beter op gaat worden.
Misschien ligt het meer aan je uitstraling, Ben je een rustig typ of ben je een bemoeial?
Het is net hoe je het wilt zien. Volgens mij is alles van de McDonalds franchise, dus officieel werkt TS niet voor "McDonalds", maar voor een pauper die geen eigen goed idee heeft voor een echt restaurant.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef wise het volgende:
[..]
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
wat een leuke benamingen zeg.
Maakt geen fuck uit wat voor functie je doet bij de mac, JE BLIJFT EEN WERNEMER VAN DE MAC. Dus luxebenamingen eraan geven is gewoon een dikke vette faal![]()
U MAD¿ YES, BUT TS IS TROLLING
Heb je ook daadwerkelijk gereageerd op de functie of heb je gedacht dat de manager vanzelf naar je toekwam?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:34 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Ik bemoei me juist weinig met mijn collega's. Maar ging altijd veel om met de manager. Altijd lache met hem, ook op feesten. Hij kan nu oprotten. In mijn gezicht gniffelen en leuk doen en ondertussen geen rekening houden met mijn carrierewensen (na 2,5 jaar dienst) en doodleuk één of ander 19-jarige jochie die baan geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:21 schreef Ensaf het volgende:
ENSAF WEER TERUG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Tja..je zegt het zelf al...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:34 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Ik bemoei me juist weinig met mijn collega's. Maar ging altijd veel om met de manager. Ik had echt het idee dat ik zijn rechterhand was. Soms vroeg hij me ook om de boel in de gaten te houden als hij ff weg moest. Altijd lache met hem, ook op feesten. Hij kan nu oprotten. In mijn gezicht gniffelen en leuk doen en ondertussen geen rekening houden met mijn carrierewensen (na 2,5 jaar dienst) en doodleuk één of ander 19-jarige jochie die baan geven
En dan ga jij daar eten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef Capi het volgende:
McDonalds
Vooral die van Leidseplein, als je ziet wat voor mensen je eten bereiden bloedt je maag al van de pure wanhoop.
Hûnekop!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef Infinti het volgende:
Ts is een brunwurker een echte kontkruper bij de baas daarom heeft hij je niet gepromoveerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |