Jaa ik had ze ook even gebeld, als dat opgelost is dan zal het wel wat sneller gaan!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:34 schreef Saxofoontje het volgende:
Ik sta nu 34 en 37, hoop dat ik uiteindelijk hoog genoeg kom.
Die kamers van Dijkgraaf en Hoevestein waar je niet op kan reageren had ik een mailtje gestuurd, met waarom dat niet kon (omdat die wel pas vanaf 1 juli/later beschikbaar zijn) en toen kreeg ik terug:
'We hebben momenteel te maken met een systeemfout betreffende de kamers die jij opsomt.
Dit betekent dat niemand daar op kan reageren.
Deze adressen zullen eind van de week opnieuw gepubliceerd worden maar dan goed.
In de tussentijd kun je wel op andere kamers reageren.
Excuses voor de overlast.'
Dus even afwachten maar
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:17 schreef maen het volgende:
lekker faal van de Idealis weer.
net zoals de paarse afdelingsdeur en de roze deurposten...
nee hoor, dan krijgt de volgende het aanbod. Je blijft volgens mij gewoon hetzelfde nummer op de wachtlijstquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:00 schreef dralion13 het volgende:
Zijn er ook consequenties als je op een kamer reageert, maar hem uiteindelijk toch afwijst? (als je bijvoorbeeld een kamer hebt gevonden).
Ik ga ook meedoen aan de AID
quote:
Mogelijk. Hebben jullie gevraagd waarom de afdelingsdeur zonodig paars moet? En hoe zit dat eigenlijk met de andere afdelingsdeuren?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:28 schreef maen het volgende:
[..]
het matcht alleen net nietvast uitgekozen door een man
Nee. Alleen zou ik in tijden van krapte niet snel een kamer afwijzen. Je kunt, wanneer je eenmaal een kamer hebt, met voorrang doorverhuizen binnen het complex. Al verhuis je enkel je kleding, je bed, pc en schrijfwaren naar Wageningen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:00 schreef dralion13 het volgende:
Zijn er ook consequenties als je op een kamer reageert, maar hem uiteindelijk toch afwijst? (als je bijvoorbeeld een kamer hebt gevonden).
Klopt. Al krijg je daar eerst een 'waarschuwing'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:05 schreef PilgrimSands het volgende:
Bij de woonstichting zitten er wel consequenties aan verbonden, als je voor de derde keer op rij weigert dan verlies je je wachttijd geloof ik. Idealis weet ik niet.
ik ben allang blij dat het geen roze deuren zijn, wat logisch zou zijn gezien de kleur van de lift en de tegeltjes etc.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:08 schreef Sodium het volgende:
[..]
Mogelijk. Hebben jullie gevraagd waarom de afdelingsdeur zonodig paars moet? En hoe zit dat eigenlijk met de andere afdelingsdeuren?
Ohja, dat roze komt inderdaad veelvuldig terug in die tegeltjes en de lift. Ik zal eens een keertje langskomen om de nieuwe kleurtjes te bewonderen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:10 schreef maen het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat het geen roze deuren zijn, wat logisch zou zijn gezien de kleur van de lift en de tegeltjes etc.
Vrijwel zeker (als je met een toegewezen kamer een kamer bedoelt die je enkel nog per mail aangeboden hebt gekregen, maar waarop je nog geen 'ja' gezegd hebt). Al denk ik niet dat ze het op prijs zullen stellen wanneer je na dertig keer wederom een kamer afwijst. Maar als je het echt zeker wilt weten, moet je even een telefoontje plegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:11 schreef Reflectionne het volgende:
Weet je het zeker dat er bij Idealis geen consequenties zijn voor afwijzen van een toegewezen kamer?? Er staat mij zoiets bij..
ja, als ik weg ga wel, maar dat is nog steeds niet zeker...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef dralion13 het volgende:
Maen, had jij eventueel nog een kamer beschikbaar voor een half jaar onderhuur?
ja best wel! ik wil gewoon dingen regelen en zeker weten... maargoed. Ik houd hoopquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:51 schreef dralion13 het volgende:
Is het nog steeds niet zeker of je naar Warschau kan?![]()
Zal je wel van balen zeg
Je kan per editie op maximaal twee kamers reageren. Schrijf je dus alleen in voor kamers die het beste passen bij jouw wensen. Idealis heeft de afgelopen tijd wel weer kamers gespaard, zie ik... Dertig kamers, das veel!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:22 schreef dralion13 het volgende:
Als ik op mn persoonlijke pagina kijk bij reacties staan daar alleen 2 reacties op kamers in Asserpark, terwijl ik op veel meer kamers heb gereageerd
Ligt eraan wat je zoekt. En je moet beetje geluk hebben, als je veel mensen kent kom je altijd via via wat tegenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:02 schreef dralion13 het volgende:
Per editie? Bedoel je daarmee per dag dat er wat op wordt gezet of maximaal 2 tegelijkertijd?
Hoe zit het trouwens met werken in Wageningen? Is het moeilijk om aan een bijbaantje te komen?
Ik wil verhuizen naar een appartementje, dus die van mij moet ook vrij komenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef Blurred86 het volgende:
mijn kamer komt in ieder geval vrij in september![]()
niet dat je daar als eerstejaars zonder inschrijftijd veel aan hebt, maar alle beetjes helpen toch?
nope, helaas niet! voor mijn kamer zou je eigenlijk ook al in mijn complex moeten wonen aangezien nagenoeg alle kamers op de bovenverdieping naar doorschuivers van beneden gaan..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:05 schreef Saxofoontje het volgende:
Is het bij waar jullie nu zitten niet toevallig zo dat de bewoners een nieuw iemand mogen kiezen/voordragen? (A) Dat was bij sommige complexen, zag ik op de site van Idealis..
Iets specifieks op het oog?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik wil verhuizen naar een appartementje, dus die van mij moet ook vrij komen
hmm, dat zijn ook wel prima kamers toch? Ik wil langzamerhand ook wel iets zelfstandigers... Aan het twijfelen of ik dat nog voor, of pas als ik terugkom uit Polen moet regelen.quote:
als je het kunt regelen voordat je weggaat zou ik dat gewoon doen ja, in mijn ervaring is het heel makkelijk om een onderhuurder te vindenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:20 schreef maen het volgende:
[..]
hmm, dat zijn ook wel prima kamers toch? Ik wil langzamerhand ook wel iets zelfstandigers... Aan het twijfelen of ik dat nog voor, of pas als ik terugkom uit Polen moet regelen.
Je kunt altijd reageren om te kijken hoe hoog je komt, toch? Hoeveel inschrijftijd heb je?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:36 schreef maen het volgende:
haha ok
nouja ik weet het allemaal niet. Eerst maar eens zekerheid of ik naar Warschau mag, ga ik daarna denken over verdere plannen
Ruim 2 jaar. Heb gisteren even gekeken, en zou overal eerste staan behalve bij de echte combi kamersquote:Op woensdag 22 juni 2011 07:29 schreef Sodium het volgende:
[..]
Je kunt altijd reageren om te kijken hoe hoog je komt, toch? Hoeveel inschrijftijd heb je?
je kunt het!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:14 schreef Reflectionne het volgende:
Bah, had sollicitatiebrief gestuurd naar een heel leuk bedrijf, nu nog geen reactie, had gemaild of 't goed ontvangen was enzo.. nog geen reactie.. Nu moet ik bellen van mezelf, maar ben geen held aan de telefoon..
Nee, ik moest vandaag een herkansing biologie doen (was op 0,05 gezakt). Maar het ging niet zo goed..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 06:53 schreef Sodium het volgende:
Is Hurray eigenlijk geslaagd?
@kamerzoekenden: ik zag op de website van Idealis dat er op dit moment nog altijd een kamervraag is onder huidige eerstejaars en dat daarom toekomstige eerstejaars aangeraden werd om niet alle hoop te vestigen op enkel Idealis. Ik zou in jullie situatie dus blijven reageren via de website van Idealis, maar daarnaast ook via de particuliere markt en via de Woningstichting (lotingskamers) zoeken.
@Reflectionne: boodschapjes weer binnen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |