Haha, ik denk "Hoe kom je daar nou bij?" Maar check, in de mail staan de namen, grappig. De meet is geregeld door Opella dus, gratis koffie en betaalt meeten! Whoehoe!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:50 schreef maen het volgende:
zag ik dat nou goed, het halve Wageningentopic gaat bij Opella vakantiewerk doen?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:20 schreef Xenomystus het volgende:
jeeuj, geslaagd! Nou op naar wageningen!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:20 schreef Xenomystus het volgende:
hahah ja, dat is inderdaad bijna de opkomst van vorige keerquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:41 schreef jappas het volgende:
[..]
Haha, ik denk "Hoe kom je daar nou bij?" Maar check, in de mail staan de namen, grappig. De meet is geregeld door Opella dus, gratis koffie en betaalt meeten! Whoehoe!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:20 schreef Xenomystus het volgende:
mijn geheugen is zo goed als een vergiet: niet alles blijft hangen. Dus de vraag wat je ook al weer ging studeren?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:19 schreef Xenomystus het volgende:
Thanks! Ik had het écht niet verwacht dus nu heb ik nog meer zin in volgend jaar;)
Congrats! Leuk om te lezen dat jullie geslaagd zijn.quote:
Bos en Natuurbeheerquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mijn geheugen is zo goed als een vergiet: niet alles blijft hangen. Dus de vraag wat je ook al weer ging studeren?
Ik ga ook Bos en Natuurbeheer doenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:08 schreef Xenomystus het volgende:
[..]
Bos en Natuurbeheer
Als ik me goed herinner doe jij dat toch ook?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |