niet iedereen draait barry white en tom jones in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:52 schreef theo03 het volgende:
Kom op jongens....Jovink en franz lang is toch niet romantisch???
Jovink is best leuk daar niet van hoor, maar zoiets ga je toch niet aanzetten tijdens een romantisch avondje..
Zoek dus echt romantische muziek?
Ey Theo, doet die vriendin van jou ook aan ritmisch pijpen op muziek dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:05 schreef theo03 het volgende:
Mijn vriendin.... zal ff een voorbeeldje geven word al opgewonden van Usher - Nice & slow... en kan jullie vertellen het is best wel een geil nummer
Als mn vriendin geil wordt van Usher muziek is het voor mij snel over.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:05 schreef theo03 het volgende:
Mijn vriendin.... zal ff een voorbeeldje geven word al opgewonden van Usher - Nice & slow... en kan jullie vertellen het is best wel een geil nummer
Met zulke muziek krijg ik zelf eerder problemen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:24 schreef elements het volgende:
Geloof me, Armin Van Buuren, ....o.a This world is watching me...veel masage olie, een fles wijn, poppers en een goede beat....
Je krijgt erg geen spijt van...
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:47 schreef Under_Score het volgende:
ik ga niet speciaal een CDtje opzetten. en ik ga niet de radio er speciaal voor uitzetten. dus wat er speelt is OK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |