quote:Op maandag 13 juni 2011 22:45 schreef missconfessions het volgende:
"I am a superwoman, yes I am"
McChicken has been knocked out by Missconfessions.
And the winner is Missconfessions![]()
ja eindelijk, chicken met appelmoes !!!!!!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:12 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je hem tot moes zou slaan
En patat???quote:Op maandag 13 juni 2011 23:14 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja eindelijk, chicken met appelmoes !!!!!!!!
Ik zie spoken.quote:
? en ?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:45 schreef missconfessions het volgende:
"I am a superwoman, yes I am"
McChicken has been knocked out by Missconfessions.
And the winner is Missconfessions![]()
Wat was ook alweer jouw beloning als je zou winnen? Iets van een mondvol ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:08 schreef missconfessions het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa, patat met mayonaise !!
en voor jou een troostprijsje: bloemetjes verband om je 'pick-up naaldje', want ik kan heeeeeel hard bijten!quote:Wat was ook alweer jouw beloning als je zou winnen? Iets van een mondvol ofzo?
Hmm, jij snapt de mondvol niet. Geeft niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:18 schreef missconfessions het volgende:
[..]
en voor jou een troostprijsje: bloemetjes verband om je 'pick-up naaldje', want ik kan heeeeeel hard bijten!
Een foto van je tieten posten met daarop de naam van de betreffende mod, in jouw geval: Smegmanus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:50 schreef missconfessions het volgende:
Tijd om weer wat anders te gaan doen McChicken. Vond het leuk, maar volgens mij zijn er een paar mensen die het niet helemaal snappen, en terecht.
So dude, let's call it a day. Love you anyway!![]()
Kan iemand me vertellen hoe je een topic stop zet ?
misschien moet jij een foto van je lul posten met daarop de betreffende naam van degene die je zo pissed heeft gemaakt !quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een foto van je tieten posten met daarop de naam van de betreffende mod, in jouw geval: Smegmanus.
Haha fuck die andere mensen echt. Die hebben gewoon niets zinnigs te melden vandaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:50 schreef missconfessions het volgende:
Tijd om weer wat anders te gaan doen McChicken. Vond het leuk, maar volgens mij zijn er een paar mensen die het niet helemaal snappen, en terecht.
Ik hoop voor hem dat hij een 20mp camera heeft anders zien we nog niets..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:23 schreef missconfessions het volgende:
[..]
misschien moet jij een foto van je lul posten met daarop de betreffende naam van degene die je zo pissed heeft gemaakt !
Ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:50 schreef missconfessions het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |