Was een betere TT geweestquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:53 schreef Etsu het volgende:
Ik wilde 'EXA SC #223 xCore is een geile taart.' als TT. ¬¬
indirect wel want NL heeft met de VS te maken en die begonnen de koude oorlog dit dat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar heeft Nederland niets mee te maken.
Doe de volgende maar. Dan zal ik me inhouden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:53 schreef Etsu het volgende:
Ik wilde 'EXA SC #223 xCore is een geile taart.' als TT. ¬¬
Ben jij echt het zusje van Klinker?quote:
Water zegt 'Terroristisch en economisch', en daar heeft NL niets mee te maken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
indirect wel want NL heeft met de VS te maken en die begonnen de koude oorlog dit dat.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit ja. Klinkerzusje is knap. De rest is zo lelijk.
Jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ben jij echt het zusje van Klinker?
Waarom? Je trekt je er teveel van aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Water123
Je verpest het steeds voor jezelf
klinkerzusje lijkt sprekend op me, maakt mij dat ook knap?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit ja. Klinkerzusje is knap. De rest is zo lelijk.
Je hebt geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Waarom? Je trekt je er teveel van aan.
Paar dagen geleden beweren dat klinkerzusje niet op je lijkt dit dat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
klinkerzusje lijkt sprekend op me, maakt mij dat ook knap?
Helemaal nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
klinkerzusje lijkt sprekend op me, maakt mij dat ook knap?
Nee, maar wel die van Klinkerzusjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik Waters foto op laptop heb.
i no ritequote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paar dagen geleden beweren dat klinkerzusje niet op je lijkt dit dat.
Doe dat. Doegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:55 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ga al weg. Je mag me niet. Het is weer duidelijk.
'Haters zijn fans' omgezet in emoticons en een wiskundig teken. Slimmerd.quote:
Zoals ik al zei: ik ben een wiskunde-genie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
'Haters zijn fans' omgezet in emoticons en een wiskundig teken. Slimmerd.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
'Haters zijn fans' omgezet in emoticons en een wiskundig teken. Slimmerd.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik ben een wiskunde-genie.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:58 schreef Etsu het volgende:
Wiskunde A.
Wiskunde B
Wiskunde C
Wiskunde D
Dit ja.quote:
Ik heb je geblokkeerdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dit ja.
Waarom ben jij niet op MSN en wel hier
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom word ik gefeliciteerd in mijn fobo?
Omdat dit dat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom word ik gefeliciteerd in mijn fobo?
Wat voor muziek?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zet je paupermuziek zachter. Pauper
Nee jij dan met je oude kutmuziek, kutwijfquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zet je paupermuziek zachter. Pauper
omg doe normaal gekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:01 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Nee jij dan met je oude kutmuziek, kutwijf
Het is niet voor niets een zusje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:02 schreef Etsu het volgende:
Klinkerzusje is 12, luistert K3 en kijkt Pipi Langkous dit dat.
16, flikkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:02 schreef Etsu het volgende:
en heeft een nickelsonjasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:02 schreef Etsu het volgende:
welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:03 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
jij begon weer, ik luister helemaal geen paupermuziek
WAT DOE JEquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat ze 16 is.
Geestelijk dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat ze 16 is.
ik luister tenminste niet naar muziek waar alleen maar ongewassen kuthippies met lang haar naar luisterenquote:
ik ben best beschermend over haarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
WAT DOE JE![]()
ZOMAAR AAN HAAR KANT STAAN DIT DAT
is helemaal niet nodig, ik red mezelf welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben best beschermend over haar
Je vergat 'oog in oog'.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
HAND IN HAND. ALLE KLEUREN VAN DE REGENBOOOOOOOOOOG.
Ooit moet ze volwassen worden zo en zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben best beschermend over haar
Klinker is ouder en wijzer dan jij hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:05 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
ik ben volwassener dan haar hoor
Daarom dusquote:Onder alle jassen met bont erin verwerkt, valt één merk extreem op: Nickelson. De opgeblazen, glimmende jas met een enorme bontkraag achterop. Sinds de kennismaking met Nickelson, is het ons opgevallen dat vrijwel alle winkelstraten,schoolpleinen en andere hangplekken overwoekerd zijn met Nickelson-jassen. Nickelson, de fabrikant van de jassen, wil ‘in verband met concurrentie’ niet zeggen welk bont er voor de kragen van de jassen wordt gebruikt. Alsof wij dat niet weten. We hebben veel jassen gezien, de meeste wasberen en wasbeerhondjes, echter zagen we laatst iemand met een Nickelsonjas lopen met konijn verwerkt in de capuchon. Waar hebben wij bont voor nodig? Juist ja, wíj kunnen makkelijk zonder.. maar de dieren kunnen dat helaas niet. Bij Nickelson hebben ze die boodschap jammer genoeg niet begrepen. Ze hebben enorme bontranden verwerkt in hun tassen, jassen, schoenen en capuchons, ten kosten van dieren.
dan zij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:05 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
ik ben volwassener dan haar hoor
ouder wel maar dat merk je meestal nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinker is ouder en wijzer dan jij hoor.
Lelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Nickelsonjassen haten omdat er bont in zit
Nickelsonjassen haten omdat ze gewoon lelijk zijn
Beidequote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Nickelsonjassen haten omdat er bont in zit
Nickelsonjassen haten omdat ze gewoon lelijk zijn
Pest Klinker je weleens?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:06 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
ouder wel maar dat merk je meestal niet
HAHA IK EET NU JE LAATSTE TWEE KOEKJES.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vingers afhakken, een voor een, 1 vinger per pestbeurt.
Nee, dat meisje is een Marokkaan. Dat zijn wij niet. En Klinkerzusje zat in haar examenjaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Is Klinkerzusje het meisje met het hoofddoekje van die school
dikzakquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHA IK EET NU JE LAATSTE TWEE KOEKJES.
[..]
Jij
HE WAT WAAROM?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan wel.
Ok, zusje, als ik met Klinker ga daten en alles, neem ik een schaar mee.
Ze maakt je uit voor 'dikzak'. Dat is pesten. Dus gaat haar vinger eraf. Ze wil haar grote teen eraf.quote:
dat je met haar date wil niet zeggen dat je mij zietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan wel.
Ok, zusje, als ik met Klinker ga daten en alles, neem ik een schaar mee.
Ja maar als wij gaan daten dan hoeft die schaar toch niet mee?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze maakt je uit voor 'dikzak'. Dat is pesten. Dus gaat haar vinger eraf. Ze wil haar grote teen eraf.
Eeeeeh, ik geef haar gewoon mijn schaar, dan moet ze de rest doen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:14 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
dat je met haar date wil niet zeggen dat je mij ziet
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Al die meisjes op facebook die tegen elkaar zeggen 'heeeyj chickkk vanmiddag daten'
jij bent echt gekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eeeeeh, ik geef haar gewoon mijn schaar, dan moet ze de rest doen?
Jongens zeggen dat ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Al die meisjes op facebook die tegen elkaar zeggen 'heeeyj chickkk vanmiddag daten'
hzvvj wjnmk bestie <3 (L) (K)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Je vergeet 'knzj 4evahhh'. Had vroeger trouwens meisjes in mijn klas die dat ook in hun naam hadden. En dat op het gymnasium.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hzvvj wjnmk bestie <3 (L) (K)
^
dat staat tegenwoordig op de facebook/hyves van elk 9-jarig meisje.
Saw..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok.![]()
Klinkerzusje al haar vingers gaan in no time eraan.
liever niet, je kan er nog steeds niet vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ZAL IK ZO BLOKFLUITEN VOOR JULLIE?????????
Ja zalig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ZAL IK ZO BLOKFLUITEN VOOR JULLIE?????????
[..]
Inderdaad
Hater, ik kan het supergoedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:18 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
liever niet, je kan er nog steeds niet van
Haten op je zusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:18 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
liever niet, je kan er nog steeds niet van
Nee, van een blokfluit waar op wordt geblazen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
gefluit van dode vogels dan toch
vreemdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, van een blokfluit waar op wordt geblazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Werkenquote:
Je kunt toch vragen of ze de sambal er niet bij doen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:29 schreef Kaasrol het volgende:
Ik wil kapsalon bestellen, maar ze leveren alleen met sambal.
Dan zie ik het wel gebeuren dat je zo'n verneukte bestelling krijgt, dan is ie of koud, krijg je hem veel te laat, of beide.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je kunt toch vragen of ze de sambal er niet bij doen?
Dan haal je hem toch zelf op.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan zie ik het wel gebeuren dat je zo'n verneukte bestelling krijgt, dan is ie of koud, krijg je hem veel te laat, of beide.
En dan weer terug naar huis, het is 20 minuten met de fiets. Dan zal het wel zeker koud zijnquote:
Zou ik ook doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En dan weer terug naar huis, het is 20 minuten met de fiets. Dan zal het wel zeker koud zijn
Ik ga denk ik toch voor de verneukte bestelling, voor hetzelfde geld is ie gewoon goed.
Dat wil ik best doen hoor, maar je zult dan nog wel even moeten wachten tot 7 uurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:36 schreef Water123 het volgende:
Wil je eerst een foto maken van de kapsalon en het hier posten voordat je hem opeet?
Best! Ik zoek hem wel op vanavond.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen hoor, maar je zult dan nog wel even moeten wachten tot 7 uur
Ja maar het is er niet op vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:41 schreef Flitskikker het volgende:
Water, jij ging toch Samson & Gert kijken
Ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:56 schreef Flitskikker het volgende:
Heeft iemand voor mij "Sak Noel - Loca People (New Radio Edit)"
IK BEN ER!quote:
Ik verlaat mijn steen nooit ik ben patrickquote:
Oké, dan ben jij een uitzondering.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik verlaat mijn steen nooit ik ben patrick
quote:
hihahoehahiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:11 schreef yosander het volgende:
Groetjes uit Sunny beach!! Falend internet @ de KFC
Zo te horen vermaak jij je wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:15 schreef yosander het volgende:
Over een week is t feest of niet! Vanavond in ieder geval wel
!!
Mooi! Nog veel plezier hé.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:18 schreef yosander het volgende:
Zekers! Wat een feesten hier!! Vliegen dinsdagnacht terug
Nee, niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
Kan ik 'm net zo goed op slot gooien. 't Gaat toch nergens meer over en volgens mij posten hier nog maar 4 echte eindexamenkandidaten!
Gewoon de nepperds eruit gooien!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
Kan ik 'm net zo goed op slot gooien. 't Gaat toch nergens meer over en volgens mij posten hier nog maar 4 echte eindexamenkandidaten!
Ik ben eindexamenkandidaat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
Correctie: was (tot voor kort).quote:
BaasD vorig jaar nog wel, dat kan nog. En zo vaak is hij hier ook niet te zien.quote:
Meer dan Etsu, maar ze is aardig. Ze is hier welkom.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
BaasD vorig jaar nog wel, dat kan nog. En zo vaak is hij hier ook niet te zien.
Klinkerbotsing echter post haast evenveel als Etsu, terwijl ze niet eens een eindexamenkandidaat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef computerprobleem het volgende:
Examenkandidaat zijn en mensen weigeren omdat ze dat niet zijn.
U zult het nog ver schoppen in het leven, wanneer u zo makkelijk contact maakt met anderen. Is zeer bevorderlijk voor zakenrelaties en helpt u ook sowieso al u dromen te vervullen. [ afbeelding ]Jeweet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
BLIJF.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zal wel niet meer posten hier dan.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef BaasD het volgende:
[..]
waarom doe jij mij niet meer aardig vinden?:;(
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |