Nee, valt heel erg mee! Alleen op de snelweg vind ik hem herrie maken (vanaf de 140)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:37 schreef V1z0R het volgende:
de 1.4 multi-air progje? Op zich wel leuk 170pk in zo'n bak, alleen altijd bang dat je net als bij de VW 1.4tfsi-tjes al bij 3000 toeren de turbo hoort joelen... Relaxed rijden is er dan niet bij.
Ow dan valt het mee inderdaad, al moet ik toegeven dat ik geregeld 140+ rijd op de snelwegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:10 schreef progje het volgende:
[..]
Nee, valt heel erg mee! Alleen op de snelweg vind ik hem herrie maken (vanaf de 140)
Die kan je naar boven duwen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:28 schreef Syrena het volgende:
Oja, de ramen staan wel overal open, maar het schoot me net te binnen dat ook overal de rolluiken half naar beneden zijn. Dus dat valt ook al af als tweede optie.
Ben je hem nu vergeten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sleutelvergeet-boks!
En ik kan nu ook niet meer bij de buren aanbellen en de balkonnetjes oversteken
Quid pro quo hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja!
Gelukkig heeft vriendje er ook een en komt hij vanavond
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja!
Gelukkig heeft vriendje er ook een en komt hij vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het helpt niet echt dat ik een foto van de hond op de muismat heb, arm beest. Hij is nooit zo lang alleen als ik er ben, en gisteren was ie ook al zeer in paniek toen ik weer terugkwamAlleen is hij het weer vergeten na een rondje wandelen, en ik niet
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:08 schreef Probability het volgende:
O maar kun je niet via het dak Syreen? Die dakpannen kun je omhoog schuiven en dan kun je zo een trappetje maken! (Wel weer terug schuiven..)
Verstandige keuze.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ohja, had ik al gezegd dat ik een starlet wil?
Colaflestruc? Knip stuk uit colafler, wurm achter deurdinges en *flop* deur open. Of heb je inbraakbeveiliging? Als je de colaflestruc een keer hebt geprobeerd neem je daarna inbraakbeveiliging.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:58 schreef Syrena het volgende:
Ik wou nu wel dat we 'm hadden geleerd om deuren met een klink open te maken op commando
Een Toyota. Die willen niet zo erg kapot en zijn technisch prima. Of ze hebben die naam.quote:
Ik ook... meestal cruise control op 150/160quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ow dan valt het mee inderdaad, al moet ik toegeven dat ik geregeld 140+ rijd op de snelweg(binnenkort is 130 toegestaan op 't stukje wat ik het vaakst rij (als het goed is))
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:25 schreef progje het volgende:
[..]
Ik ook... meestal cruise control op 150/160
Ik heb de film niet gezien, dus geen idee, maar is dat iets goeds?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]progje toch
![]()
Die van mij maakt tot de 180 eigenlijk weinig geluid, dus kun je lekker hard doch relaxed rijden.
Co, je doet me denken aan die kunstenares van Gooische Vrouwen(heb de film gezien
)
Leuk zeg! Alvast heel veel plezier!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:32 schreef conleche het volgende:
Damn, nog een half uur en ik ben een maand vrij. Zin in! Eerst morgen maar even mijn spullen voor 3,5 week Frankrijk bij elkaar zoeken en mijn outfit voor het feest van zondag in elkaar zetten. Zondag relaxen en feest, maandag brak en dinsdag ga ik al! Eerst met ex 1, de platonische ex, die blijft een dag of 10 dan ben ik een weekje alleen en dan komt ex 2, de niet zo platonische ex.3 heel verschillende vakanties, met de eerste is het vooral een beetje aan het huis klussen, lang lunchen met rosé en dan een uurtje of 2 op het strand een dutje doen.
Die week alleen ga ik wat door met klussen, veel lezen, wat schilderen en heb ik 3 opties om niet heel ver weg vrienden op te zoeken, maar weet nog niet of ik dat doe, wegens gedoe.
En met de laatste ex ga ik echt weer de hort op, dus de bergen in, rivierkanovaren, de Camargue in, dat soort toffe dingen. Laatste week heb ik het meest zin in, maar ook best in de andere 2,5 week.
Nou ja, die laatste voelt niet echt als ex ex, da's meer een Blurredje, dat heeft een status apart
Ze was kunstenares, gescheiden, ging iets doen in Frankrijk...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb de film niet gezien, dus geen idee, maar is dat iets goeds?
Ja Susan Visser is een hot shotquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb de film niet gezien, dus geen idee, maar is dat iets goeds?
NYP => prefab op een manier dat elke puisterige puber een standaard pizza kan maken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:03 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat de pizza's van NYP en die van een lokale pizzaboer er zo verschillend uitzien en smaken? Ik vind die laatste echt verser overkomen ofzo, vermoed bijna dat die van NYP stiekem gewoon diepvriespizza's zijn ofzo.
Ik zei het al tegen M. Hij: "Nee hoor!"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:06 schreef loveli het volgende:
[..]
NYP => prefab op een manier dat elke puisterige puber een standaard pizza kan maken.
Lokale pizzaboer => "ambachtelijk".
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk zeg! Alvast heel veel plezier!.
*jaloers*
Moet je ff op buienradar kijken, weet niet of A'dam overgeslagen wordt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:45 schreef Chicolate het volgende:
Hier is het nog droog, maar het gaat dus noodweer worden?
Het is hier niet binnen 3 uur. Jammer, want ik moet rond 10 uur over straat met mn konijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je ff op buienradar kijken, weet niet of A'dam overgeslagen wordt.
Edit: het trekt over de hele Randstad, dus maak je borst maar nat (figuurlijk dan)
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is hier niet binnen 3 uur. Jammer, want ik moet rond 10 uur over straat met mn konijn.
Mijn nijn is bruin/grijsquote:
Niet meer na een hagelbui!quote:
Ik las: "man en vriend" en dacht:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:09 schreef progje het volgende:
mijn man en een vriend eten pizza en ik braaf een salade
Wel pizza van een pizzeria met een houtoven. Die pizza's zijn echt mega lekkerlekkere dunne bodem ook
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las: "man en vriend" en dacht:![]()
.
@ chico: dat heb ik ook als ik niet-labiel ben. Of betekent dat dat ik 24/7 labiel ben?.
Nou vertel eens over die grap, wel zin om even te lachenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:25 schreef Probability het volgende:
Ik heb net zo een leuke grap uitgehaald, hilarisch.
Maar voor de rest is het een dag vol frustratie!!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou vertel eens over die grap, wel zin om even te lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:32 schreef conleche het volgende:
Damn, nog een half uur en ik ben een maand vrij. Zin in! Eerst morgen maar even mijn spullen voor 3,5 week Frankrijk bij elkaar zoeken en mijn outfit voor het feest van zondag in elkaar zetten. Zondag relaxen en feest, maandag brak en dinsdag ga ik al! Eerst met ex 1, de platonische ex, die blijft een dag of 10 dan ben ik een weekje alleen en dan komt ex 2, de niet zo platonische ex.3 heel verschillende vakanties, met de eerste is het vooral een beetje aan het huis klussen, lang lunchen met rosé en dan een uurtje of 2 op het strand een dutje doen.
Die week alleen ga ik wat door met klussen, veel lezen, wat schilderen en heb ik 3 opties om niet heel ver weg vrienden op te zoeken, maar weet nog niet of ik dat doe, wegens gedoe.
En met de laatste ex ga ik echt weer de hort op, dus de bergen in, rivierkanovaren, de Camargue in, dat soort toffe dingen. Laatste week heb ik het meest zin in, maar ook best in de andere 2,5 week.
Nou ja, die laatste voelt niet echt als ex ex, da's meer een Blurredje, dat heeft een status apart
Waarom is dat raar? Het is toch niet jouw feestje, dan zou het wel ietwat vreemd zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:41 schreef Blurred86 het volgende:
mijn huisgenote geeft een feestje vanavond en ik heb er echt geen zin in, het is zeker raar om heel de avond op mijn kamer te gaan zitten als er een feestje is beneden
nou ja, het is wel in mijn huis ook natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Waarom is dat raar? Het is toch niet jouw feestje, dan zou het wel ietwat vreemd zijn.
Ik zou in dit geval op m'n kamer blijven als ik geen zin had, maar ik weet niet in hoeverre je huisgenoot erop rekent dat je erbij bent.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nou ja, het is wel in mijn huis ook natuurlijk
even gaan, en dan onder het mom van een smoesje naar je kamer gaan, en morgen uitleggen aan je huisgenote dat je niet zoveel zin had...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:41 schreef Blurred86 het volgende:
mijn huisgenote geeft een feestje vanavond en ik heb er echt geen zin in, het is zeker raar om heel de avond op mijn kamer te gaan zitten als er een feestje is beneden
Hinthint... Of dat niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
even gaan, en dan onder het mom van een smoesje naar je kamer gaan, en morgen uitleggen aan je huisgenote dat je niet zoveel zin had...
Ik heb een heel lief pakje van de Duutser gekregen! Een groot vegetarisch kookboek, omdat ik daar al heel lang naar opzoek was..![]()
![]()
![]()
![]()
Onee, zo erg is het niet hoor!quote:
ik heb nog niet zover bijgelezen, kan iemand me even enlighten? Ik las net iets dat Vik nu bij jou werkte?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:03 schreef Amsel het volgende:
Hč hč, ik moest heel wat topics teruglezen, maar eindelijk heb ik gevonden waarom we juichen voor Maria en Vik
nee, ene duits boek. Maar wel heel tof, met leuke recepten! En ik had er helemaal niet zo naar gehint eigenlijk, dus verbaasde me er nogal over!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hinthint... Of dat niet?
De dikke vegetarier? Die ziet er leuk uit!
Nee hoor, gewoon even hoi zeggen, daarna zeggen dat je andere dingen te doen hebt en weer aftaaienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:41 schreef Blurred86 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |