abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:50:52 #1
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97982150
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php

[ Bericht 0% gewijzigd door Muis006 op 10-06-2011 15:01:54 ]
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_97982202
ah, alweer een nieuwe! Gaat hard vandaag! :o
Ja doei.
pi_97982581
Topic-pic submission:
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:01:30 #4
148689 Muis006
pi_97982625
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:00 schreef V1z0R het volgende:
Topic-pic submission:
[ afbeelding ]
Hahaha _O-
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:08:42 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97982928
Ik snapte het plaatje niet tot ik de TT zag :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:08:53 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97982934
Ik krijg ineens keelpijn :? Alsof er een gezwel achter in mijn keel zit. Net als wat Cali laatst zei.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_97982997
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:37 schreef V1z0R het volgende:
:o de 1.4 multi-air progje? Op zich wel leuk 170pk in zo'n bak, alleen altijd bang dat je net als bij de VW 1.4tfsi-tjes al bij 3000 toeren de turbo hoort joelen... Relaxed rijden is er dan niet bij.
Nee, valt heel erg mee! Alleen op de snelweg vind ik hem herrie maken (vanaf de 140)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_97983263
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:10 schreef progje het volgende:

[..]

Nee, valt heel erg mee! Alleen op de snelweg vind ik hem herrie maken (vanaf de 140)
Ow dan valt het mee inderdaad, al moet ik toegeven dat ik geregeld 140+ rijd op de snelweg :') (binnenkort is 130 toegestaan op 't stukje wat ik het vaakst rij (als het goed is))
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97983647
Ja hoor DE ladder ligt in mijn tuin :') Mijn tante wordt door een collega thuisgebracht en die komen eerst langs mij om dat kreng in de bedrijfsauto te laden en hem dan weer bij mij uit te laden. Rond vijf uur zijn oom en neef ook hopelijk thuis om me de ladder te kunnen aangeven als ik op het dak sta.

Nu flink duimen dat de sleutel idd buiten op de deur steekt :@
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97983655
Ja maar ik heb geen hoofdpijn. Ik wil gewoon in mn nest liggen en een film kijken :D Nou ja, om 7 uur even sporten en dan inpakken en dan niksen. Bwuh.
pi_97983739
Oja, de ramen staan wel overal open, maar het schoot me net te binnen dat ook overal de rolluiken half naar beneden zijn. Dus dat valt ook al af als tweede optie.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97983772
En de slotenmaker die ik belde voordat ik mijn tante belde was dicht :'(
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:29:08 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97983776
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:28 schreef Syrena het volgende:
Oja, de ramen staan wel overal open, maar het schoot me net te binnen dat ook overal de rolluiken half naar beneden zijn. Dus dat valt ook al af als tweede optie.
Die kan je naar boven duwen.
pi_97983908
Sleutelvergeet-boks!
En ik kan nu ook niet meer bij de buren aanbellen en de balkonnetjes oversteken :')
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:31:55 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97983933
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sleutelvergeet-boks!
En ik kan nu ook niet meer bij de buren aanbellen en de balkonnetjes oversteken :')
Ben je hem nu vergeten? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_97984018
In mijn flat kon ik de deur alleen met sleutel dicht doen, dat was ideaal. Bij mijn eigen huis zou ik nog met ijzerdraad kunnen frutsen. Maar mijn ouders hebben een reservesleutel (mijn vader eentje aan z'n sleutelbos en er ligt eentje in de kast). Ze hebben alleen zelf nergens nieuwe reservesleutels afgegeven :(
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:34:52 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97984028
*hoofdpijn-boks ;(

Zo de fysio maar eens vragen naar die benauwdheid. Beu ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97984305
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ben je hem nu vergeten? :o.
Ja!
Gelukkig heeft vriendje er ook een en komt hij vanavond :)
pi_97984324
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:42 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja!
Quid pro quo he :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:57:40 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97984880
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:|W .

Oh ja, dat zei je vanochtend al, Puff :).
Niet meer actief op Fok!
pi_97984884
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:42 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja!
^O^ Waar ben je nu dan? Nog op werk?

Ik heb net ff aan die ladder getild, dat gaat 'm niet worden vrees ik :@ Misschien met m'n neef samen wel *hoopt*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het helpt niet echt dat ik een foto van de hond op de muismat heb, arm beest. Hij is nooit zo lang alleen als ik er ben, en gisteren was ie ook al zeer in paniek toen ik weer terugkwam :X Alleen is hij het weer vergeten na een rondje wandelen, en ik niet :')
pi_97984926
:W

Ik kom mij ook maar weer eens melden.

Lijstje:
O: koffie verkeerd met 1 tl suiker, smoothie (magere yoghurt, hv melk, aardbeien, banaan)
T: 2 sneetjes rogge met puntje vache qui rit
L: 4 volkoren boterhammen met appelperenstroop
T: gekookt ei en thee
D: paprika gevuld met quornstukjes, mais, ui, tomatenpuree en zilvervliesrijst
T: paar blokjes kaas denk ik
pi_97984930
Ik wou nu wel dat we 'm hadden geleerd om deuren met een klink open te maken op commando :')
pi_97985021
floplfoplfop
pi_97985305
O maar kun je niet via het dak Syreen? Die dakpannen kun je omhoog schuiven en dan kun je zo een trappetje maken! (Wel weer terug schuiven..)
Worry is a misuse of imagination
pi_97985463
Ja vik, klopt.
Met twee pg afdelingen til je er niet zo zwaar aan als iemand wat vergeet :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Natuurlijk :9
pi_97985529
^O^

Mag eerder weg van baas i.v.m. drukte op de wegen :) Alleen staat er hier dus nooit file, eerder gaan of niet?
pi_97985548
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:08 schreef Probability het volgende:
O maar kun je niet via het dak Syreen? Die dakpannen kun je omhoog schuiven en dan kun je zo een trappetje maken! (Wel weer terug schuiven..)
:N Via plat dak garage, en dan aan de korte kant eraf, want aan de lange kant zit de overkapping (ik had bedacht dat als ik eenmaal op het dak stond ik wel kon zien of de sleutel nog op de deur zit, maar dat kan dus niet :') ).

We hebben wel een verhoging achter de garage, dus misschien kan ik dat zonder ladder springen. Of met een keukentrapje.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:18:44 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97985706
Ik zou een raampje ingooien en me daar doorheen wurmen. tenminste, als een nieuw raampje goedkoper is dan een nieuw slot

oeps, een bal/bezem/bloempot :X :P
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 16:19:34 #30
70532 loveli
N
pi_97985744
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ohja, had ik al gezegd dat ik een starlet wil? :')
Verstandige keuze.
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:21:22 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97985848
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Verstandige keuze.
Wat is een starlet? Een auto? :@.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 16:22:00 #32
70532 loveli
N
pi_97985881
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:58 schreef Syrena het volgende:
Ik wou nu wel dat we 'm hadden geleerd om deuren met een klink open te maken op commando :')
Colaflestruc? Knip stuk uit colafler, wurm achter deurdinges en *flop* deur open. Of heb je inbraakbeveiliging? Als je de colaflestruc een keer hebt geprobeerd neem je daarna inbraakbeveiliging.
crap in = crap out
pi_97985899
Toyota Starlet!
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 16:22:38 #34
70532 loveli
N
pi_97985909
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is een starlet? Een auto? :@.
Een Toyota. Die willen niet zo erg kapot en zijn technisch prima. Of ze hebben die naam.
crap in = crap out
pi_97986014
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ow dan valt het mee inderdaad, al moet ik toegeven dat ik geregeld 140+ rijd op de snelweg :') (binnenkort is 130 toegestaan op 't stukje wat ik het vaakst rij (als het goed is))
Ik ook... meestal cruise control op 150/160 :@
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 16:26:06 #36
70532 loveli
N
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 16:28:38 #37
70532 loveli
N
pi_97986156
crap in = crap out
pi_97986300
Damn, nog een half uur en ik ben een maand vrij. Zin in! Eerst morgen maar even mijn spullen voor 3,5 week Frankrijk bij elkaar zoeken en mijn outfit voor het feest van zondag in elkaar zetten. Zondag relaxen en feest, maandag brak en dinsdag ga ik al! Eerst met ex 1, de platonische ex, die blijft een dag of 10 dan ben ik een weekje alleen en dan komt ex 2, de niet zo platonische ex. :+ 3 heel verschillende vakanties, met de eerste is het vooral een beetje aan het huis klussen, lang lunchen met rosé en dan een uurtje of 2 op het strand een dutje doen.

Die week alleen ga ik wat door met klussen, veel lezen, wat schilderen en heb ik 3 opties om niet heel ver weg vrienden op te zoeken, maar weet nog niet of ik dat doe, wegens gedoe.

En met de laatste ex ga ik echt weer de hort op, dus de bergen in, rivierkanovaren, de Camargue in, dat soort toffe dingen. Laatste week heb ik het meest zin in, maar ook best in de andere 2,5 week.

*O*

Nou ja, die laatste voelt niet echt als ex ex, da's meer een Blurredje, dat heeft een status apart :P
pi_97986370
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:25 schreef progje het volgende:

[..]

Ik ook... meestal cruise control op 150/160 :@
:o progje toch :N :P
Die van mij maakt tot de 180 eigenlijk weinig geluid, dus kun je lekker hard doch relaxed rijden.

Co, je doet me denken aan die kunstenares van Gooische Vrouwen :D (heb de film gezien :{)
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 16:35:49 #40
70532 loveli
N
pi_97986471
En ze leefden nog lang en gelukkig!
crap in = crap out
pi_97986594
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:o progje toch :N :P
Die van mij maakt tot de 180 eigenlijk weinig geluid, dus kun je lekker hard doch relaxed rijden.

Co, je doet me denken aan die kunstenares van Gooische Vrouwen :D (heb de film gezien :{)
Ik heb de film niet gezien, dus geen idee, maar is dat iets goeds? :D
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:40:10 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97986682
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:32 schreef conleche het volgende:
Damn, nog een half uur en ik ben een maand vrij. Zin in! Eerst morgen maar even mijn spullen voor 3,5 week Frankrijk bij elkaar zoeken en mijn outfit voor het feest van zondag in elkaar zetten. Zondag relaxen en feest, maandag brak en dinsdag ga ik al! Eerst met ex 1, de platonische ex, die blijft een dag of 10 dan ben ik een weekje alleen en dan komt ex 2, de niet zo platonische ex. :+ 3 heel verschillende vakanties, met de eerste is het vooral een beetje aan het huis klussen, lang lunchen met rosé en dan een uurtje of 2 op het strand een dutje doen.

Die week alleen ga ik wat door met klussen, veel lezen, wat schilderen en heb ik 3 opties om niet heel ver weg vrienden op te zoeken, maar weet nog niet of ik dat doe, wegens gedoe.

En met de laatste ex ga ik echt weer de hort op, dus de bergen in, rivierkanovaren, de Camargue in, dat soort toffe dingen. Laatste week heb ik het meest zin in, maar ook best in de andere 2,5 week.

*O*

Nou ja, die laatste voelt niet echt als ex ex, da's meer een Blurredje, dat heeft een status apart :P
Leuk zeg! Alvast heel veel plezier! :*.

*jaloers*
Niet meer actief op Fok!
pi_97986885
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Ze was kunstenares, gescheiden, ging iets doen in Frankrijk...
Alleen ze jatte andermans werk, dus dat is wat minder positief. Oh, en ze had geen Koek wat dus ook wat minder is...
Veel plezier in Frankrijk alvast!

Ik ga iets eerder weg, dus WEEKEND!

Prettig weekend dames en uks! :W
pi_97987158
Op weg naar feestje :W veel plezier vanavond allen!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_97987216
Haai... te veel gemist om nu bij te lezen dus ik drop alleen even een lijstje.

O: 2x volkorenbrood met geitenkaas
T: koffie met melk
S: rondje fitness, een uur en een kwartier
L/T: 2x brood met pindakaas, koffie met melk (nogal laat)
D: barbecue: vlees, stokbrood, sausjes en drankjes :9 (oh en ook fruitsalade)

Vanochtend vroeg een hoofdstuk opgestuurd waar ik tot 3 uur aan had gewerkt, dus ik vond dat ik de rest van de dag wel even wat anders mocht doen. Eerst nog even teruggegaan naar bed, toen gaan sporten en nu nog snel wat boodschappen doen omdat er vanavond mensen komen barbecueën. Relaxt dagje. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:00:50 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97987579
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja Susan Visser is een hot shot :9.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:03:46 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97987706
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat de pizza's van NYP en die van een lokale pizzaboer er zo verschillend uitzien en smaken? Ik vind die laatste echt verser overkomen ofzo, vermoed bijna dat die van NYP stiekem gewoon diepvriespizza's zijn ofzo :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 17:06:35 #48
70532 loveli
N
pi_97987828
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:03 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat de pizza's van NYP en die van een lokale pizzaboer er zo verschillend uitzien en smaken? Ik vind die laatste echt verser overkomen ofzo, vermoed bijna dat die van NYP stiekem gewoon diepvriespizza's zijn ofzo :').
NYP => prefab op een manier dat elke puisterige puber een standaard pizza kan maken.
Lokale pizzaboer => "ambachtelijk".
crap in = crap out
pi_97987837
pi_97987924
Binnen!! Met zeer veel dank aan de collega van mijn tante _O_ met aanhangwagen en hij is het dak opgeklommen. Goddank zat de sleutel inderdaad op de deur w/

De hond is al bijna weer kalm, bij mij duurt het nog wel ff :@ Pfffff.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:10:29 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97987986
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:06 schreef loveli het volgende:

[..]

NYP => prefab op een manier dat elke puisterige puber een standaard pizza kan maken.
Lokale pizzaboer => "ambachtelijk".
Ik zei het al tegen M. Hij: "Nee hoor!"
Niet meer actief op Fok!
pi_97988034
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Leuk zeg! Alvast heel veel plezier! :*.

*jaloers*
:Y Wat zij zei. Ik dacht er vorige week nog over om de Slakkenmond-ex eens te sms-en, gelukkig niet gedaan :@
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 17:12:43 #53
70532 loveli
N
pi_97988068
Syreen, de inbraaktips gelezen?
Klote auto-update.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 17:13:20 #54
70532 loveli
N
pi_97988088
Yay voor binnen zitten :Y
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:33:00 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97988917
Onweer! :9. Vanmiddag nog afgesmeekt op FB _O_.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:35:55 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97989030
Binnendoor terugrijden ftw! Over half uurtje vriendinnetje + patat halen :D.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:39:31 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97989172
Jezus, het plenst hier, dat is niet normaal. Je wilt nu niet buiten zijn! :o.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:40:43 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97989221
't Is hier droog :').
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:41:16 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97989241
Oh, nu wat spetters.
pi_97989382
Hier is het nog droog, maar het gaat dus noodweer worden?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:48:46 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97989527
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:45 schreef Chicolate het volgende:
Hier is het nog droog, maar het gaat dus noodweer worden?
Moet je ff op buienradar kijken, weet niet of A'dam overgeslagen wordt.

Edit: het trekt over de hele Randstad, dus maak je borst maar nat (figuurlijk dan :+)
Niet meer actief op Fok!
pi_97989611
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Moet je ff op buienradar kijken, weet niet of A'dam overgeslagen wordt.

Edit: het trekt over de hele Randstad, dus maak je borst maar nat (figuurlijk dan :+)
Het is hier niet binnen 3 uur. Jammer, want ik moet rond 10 uur over straat met mn konijn :').
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:52:11 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97989669
Het hagelde hier net!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:53:12 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97989707
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:50 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het is hier niet binnen 3 uur. Jammer, want ik moet rond 10 uur over straat met mn konijn :').

Aww ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_97989710
hier is het gewoon droog
en lichte lucht nog :')

@con O+ vakantieeee. lekker hoor!

nog 5 minuten, dan ga ik de boel binnenzetten, naar de hornbach en dan naar huis O+
~ Bonito La Risa ~
pi_97989845
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Aww ;(.
Mijn nijn is bruin/grijs 8-)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:02:53 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97990066
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn nijn is bruin/grijs 8-)
Niet meer na een hagelbui! :P
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:03:51 #68
148689 Muis006
pi_97990097
D wordt Belgische rijsttafel :Y
pi_97990274
mijn man en een vriend eten pizza en ik braaf een salade ;(

Wel pizza van een pizzeria met een houtoven. Die pizza's zijn echt mega lekker :9 lekkere dunne bodem ook
pi_97990585
Frustratie!!!
pi_97990658
Oh my, volgens mij ben ik labiel ofzo. Normaal kan ik gewoon zielige (waargebeurde) verhalen lezen zonder tranen over mijn wangen :').
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:24:50 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97990848
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:09 schreef progje het volgende:
mijn man en een vriend eten pizza en ik braaf een salade ;(

Wel pizza van een pizzeria met een houtoven. Die pizza's zijn echt mega lekker :9 lekkere dunne bodem ook
Ik las: "man en vriend" en dacht: :o :P.

@ chico: dat heb ik ook als ik niet-labiel ben. Of betekent dat dat ik 24/7 labiel ben? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97990875
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik las: "man en vriend" en dacht: :o :P.

@ chico: dat heb ik ook als ik niet-labiel ben. Of betekent dat dat ik 24/7 labiel ben? :').
:Y!
pi_97990890
Ik heb net zo een leuke grap uitgehaald, hilarisch.

Maar voor de rest is het een dag vol frustratie :')!!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:30:49 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97991070
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:25 schreef Probability het volgende:
Ik heb net zo een leuke grap uitgehaald, hilarisch.

Maar voor de rest is het een dag vol frustratie :')!!
Nou vertel eens over die grap, wel zin om even te lachen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97991292
Uniek! Ik ga maandag wokken!! :+
Ja doei.
pi_97991304
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou vertel eens over die grap, wel zin om even te lachen :P.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:40:32 #78
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_97991433
oh, en nu eten we nachos con todo :9
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:40:53 #79
231020 MevrouwPuff
pi_97991449
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het hagelde hier net!
In dat weer heb ik net rijles gehad!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:47:17 #80
52646 progje
Blub
pi_97991673
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en nu eten we nachos con todo :9
:9 :9
F1 Store - Voor al je F1 GearAliExpress - die hebben ALLES!ANWB Verzekeringen
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:48:20 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97991709
Damn Mo, nu heb ik zin in tortillachips met kaas uit de oven :'). Maar ik heb gisteren al een pak tuckoekjes en een bakje joppiechips gegeten, eergisteren patat, vandaag pizza :'). Tis klaar nu! }:|.

Dus ik zit nu heel braaf aan de worteltjes (ik typte nachos :')) en probeer de nachos uit mn hoofd te zetten ;(.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:01:59 #82
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97992251
:W 26 kilometer gefietst..en een stukje gezwommen. Lekker! Nu eens een salade in elkaar flantsen...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:09:49 #83
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97992582
Ik was net bij de super terwijl ik heeeele erge honger had, en had vizioenen van 2 zakken chips. Ik heb me groot gehouden!

Lijstje:

O: smoothie van halve mango, kwart meloen en banaan
T: vruchtenyoghurt met wat allbran
L: gebakken aardappeltjes met courgette en een gebakken ei
T: appel
T: boterham tevredenheid
S: 26 km. fietsen, 10 minuten zwemmen in een heeeeeel koud meer
D: gegrilde kippenpoot, salade met spekjes, appel en feta.
T: wat haribo-beertjes.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:33:39 #84
159579 conleche
pi_97993676
Ik heb vroeg gegeten voor mijn doen en ik had echt ouderwets eten: wilde spinazie, gewoon gekookt met alleen een beetje zout, idem dito voor de aardappelen, inclusief even droogkoken zoals geleerd van moeders en een ouderwetse sudderbal. :9 Meestal maak ik gehaktballetjes met een korstje omdat ik toch geen jus nodig heb, maar nu dus wel, beetje mosterd en ketchup erdoor. Ik maak dit soort eten dus echt nķķit meer, terwijl het eigenlijk best heel lekker is!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:50:33 #85
231020 MevrouwPuff
pi_97994533
Volkorenmacaroni met rundvleesstukjes en gegrillde groenten :9
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:55:18 #86
52646 progje
Blub
pi_97994764
Dus.. de auto van de vriend die op bezoek was hield er mee op midden in Hilversum. Gelukkig vlakbij een garage. Dus in de regen zijn auto naar de garage geduwd :') en we brengen hem nu maar ff naar huis.
/liefdagboek
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:33:11 #87
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97996563
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:32 schreef conleche het volgende:

*O*

:D
maar je vakanties klinken echt tof, alledrie! daar zou ik nu ook wel zin in hebben O+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:41:02 #88
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97996942
mijn huisgenote geeft een feestje vanavond en ik heb er echt geen zin in, het is zeker raar om heel de avond op mijn kamer te gaan zitten als er een feestje is beneden :')
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:43:25 #89
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97997077
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:41 schreef Blurred86 het volgende:
mijn huisgenote geeft een feestje vanavond en ik heb er echt geen zin in, het is zeker raar om heel de avond op mijn kamer te gaan zitten als er een feestje is beneden :')
Waarom is dat raar? Het is toch niet jouw feestje, dan zou het wel ietwat vreemd zijn :+.
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:45:52 #90
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97997203
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:43 schreef Rituals het volgende:

[..]

Waarom is dat raar? Het is toch niet jouw feestje, dan zou het wel ietwat vreemd zijn :+.
nou ja, het is wel in mijn huis ook natuurlijk :P
Knab - Jouw online bankSpeel mee met Lucky Day en win!F1 Store - Voor al je F1 Gear
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:48:22 #91
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97997341
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

nou ja, het is wel in mijn huis ook natuurlijk :P
Ik zou in dit geval op m'n kamer blijven als ik geen zin had, maar ik weet niet in hoeverre je huisgenoot erop rekent dat je erbij bent.
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:55:35 #92
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97997766
quote:
even gaan, en dan onder het mom van een smoesje naar je kamer gaan, en morgen uitleggen aan je huisgenote dat je niet zoveel zin had...

Ik heb een heel lief pakje van de Duutser gekregen! Een groot vegetarisch kookboek, omdat ik daar al heel lang naar opzoek was.. O+ O+ O+ O+ O+
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:58:55 #93
231020 MevrouwPuff
pi_97997945
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

even gaan, en dan onder het mom van een smoesje naar je kamer gaan, en morgen uitleggen aan je huisgenote dat je niet zoveel zin had...

Ik heb een heel lief pakje van de Duutser gekregen! Een groot vegetarisch kookboek, omdat ik daar al heel lang naar opzoek was.. O+ O+ O+ O+ O+
Hinthint... Of dat niet?
De dikke vegetarier? Die ziet er leuk uit!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:00:13 #94
215237 Laureline
pi_97998009
Ow co, wat klinkt dat heerlijk! En fijn ook dat je nog zo goed met je ex (nu bedoel ik nr 1) omgaat, dat deden mijn ouders ook altijd nog na de scheiding, dat het gewoon een goede vriendschap wordt.

En spanning en sensatie met alle verloren sleutels en perikelen! Verder zat ik vanavond net tijdens die enorme hoosbui in de auto, hu. Ik heb toch al zo'n idioot hoog zijwindgevoelig ding, voor mij is het criterium altijd of ik er een hoepelrok in kan vervoeren en verder nog het halve naaiatelier, dan vallen die blitse Alfa Romeo's snel af :P
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:02:49 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97998127

?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:07:33 #96
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97998388
alle duitse gasten staan ook echt stipt om 8 uur op de stoep :')

ik maak straks wel even een appearance denk ik, dan ben ik iig even geweest. En misschien dat het onverwachts heel leuk is :P ben alleen bang dat ik niet meer wegkom als ik naar beneden ga :')

de zon schijnt hier en tegelijkertijd heel hard regen/hagel, heel apart!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:12:31 #97
215237 Laureline
pi_97998672
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

?
Onee, zo erg is het niet hoor!

Trouwens:
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:03 schreef Amsel het volgende:
Hč hč, ik moest heel wat topics teruglezen, maar eindelijk heb ik gevonden waarom we juichen voor Maria en Vik *O*
ik heb nog niet zover bijgelezen, kan iemand me even enlighten? Ik las net iets dat Vik nu bij jou werkte?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:13:21 #98
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97998715
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:58 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hinthint... Of dat niet?
De dikke vegetarier? Die ziet er leuk uit!
nee, ene duits boek. Maar wel heel tof, met leuke recepten! En ik had er helemaal niet zo naar gehint eigenlijk, dus verbaasde me er nogal over!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:13:29 #99
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97998727
neenee Lau, ze gaat bij Xm werken! een we juichten (?) voor Maria omdat ze haar scriptie ging printen en inleveren.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:13:41 #100
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_97998740
quote:
Nee hoor, gewoon even hoi zeggen, daarna zeggen dat je andere dingen te doen hebt en weer aftaaien :P
Ja doei.
BonprixHoesjes? Casetify!Big Fish Games
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')