Het is weer zondag he! Kijken of de bejaarden vandaag een beetje rustig blijvenquote:
Beter dan door je stampende buurkind uit bed getrild worden in ieder gevalquote:Op zondag 12 juni 2011 10:59 schreef Stuurloos het volgende:
Heerlijk mooi die blauwe lucht als je net je bed uitkomt
Giro di Tilburgia!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:15 schreef Guard het volgende:
Zo dat was een lekker rondje fietsen, via Gilze, Chaam, Baarle Nassau en over het Bels Lijntje terug naar Tilburg.
Fiets ik daar op het Bels Lijntje, lekker windje in de rug, met een km of 30 p/u, zie ik ineens zo'n zondag racefiets rijder in een luid gekleurd tenue een stuk voor me uit rijden.
Mooi een mikpunt, ik schakel een tandje bij en langzaam maar zeker kom ik dichterbij, om hem op een gegeven moment in te halen. Dat vond ie denk ik niet leuk, dat ie ingehaald werd door een gast op mountainbike in gewone kleren. Dus pikt ie in achter me, en heb ik hem de rest van het Lijntje op sleeptouw gehad
Same here...quote:Op maandag 13 juni 2011 15:39 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos heeft er vandaag maar een luie dag van gemaakt
en here.quote:
nee, maar wel de laatste dinsdag van de weekquote:
Typisch iets dat bij een luie dag hoort.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en here.
Maar ff duke nukem forever gespeeld
mja had gister echt nergens zin in, het is dat ik sammy moest uitlaten, anders had ik zefls geen schoenen aangehadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Typisch iets dat bij een luie dag hoort.
Nint en ik speelden samen Fable III
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja had gister echt nergens zin in, het is dat ik sammy moest uitlaten, anders had ik zefls geen schoenen aangehad
Ach jah, in elk geval de buitenlucht ff gezienquote:
Wel drie keerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach jah, in elk geval de buitenlucht ff gezien
nah, alleen na het avond eten, de andere keer overgelaten aan iemand andersquote:
en dat is het aller belangrijkstequote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:55 schreef theKiD het volgende:
3 dagen pinkpop overleefd
![]()
Goed verbrand, en gave bandjes gezien, en vooral, Veul, heel veul gelachen
en nu alweer aan het werk zeker ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |