*insert michael jackson piemolbewegingquote:
Mensen die haten op pedo's.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:02 schreef lalelilolu het volgende:
[..]
Rome
Kruisigingen
Homo/pedocultuur
Japan
Daar zijn alle vormen van seks verboten.quote:
Typisch.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:51 schreef Uitwoner het volgende:
Ik zat net [ op een werkdag om een uur 's middags ] te ontbijten
p.s. ik ben Surinaams
Ik denk dat uithuwelijken daar meer onder valtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:51 schreef Uitwoner het volgende:
Mensen, jullie hebben echt een achterlijke kutcultuur joh. In geen enkel ander oord, cultuur, religie en beschaving wordt het prostitueren van je dochters als normaal gezien en toppunt van beschaving. Dat dat in het westen wel wordt gedaan, zegt meer over de westerlingen dan dat het normaal is.
Helemaal naakt is ook veel beter.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:51 schreef lalelilolu het volgende:
Trouwens TS heeft wel een punt. Je moet als ouder wel ziek zijn om je minderjarige dochters halfnaakt door iedereen te laten bezichtigen, zet haar dan net zo goed achter de ramen
Waaarommm, o linkse boomknuffelaar?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Helemaal naakt is ook veel beter.![]()
wanneer heb je nou is een foboquote:
Wacht je serieus daarop? Het antwoord zal toch echt 'nooit, arkadas' zijn.quote:
Maar even serieus. Welk leeftijd dan? Ga niet zeggen 12-quote:
want?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef coban het volgende:
[..]
Wacht je serieus daarop? Het antwoord zal toch echt 'nooit, arkadas' zijn.
Ik vind meisjes en vrouwen gewoon erg leuk, leeftijd is niet echt belangrijk. Dat van dat bloot is een grapje hoor, ik ben meer een romanticus en ga meer voor karakter eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:14 schreef coban het volgende:
[..]
Maar even serieus. Welk leeftijd dan? Ga niet zeggen 12-
pm hyvesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga mijzelf niet showen op een fokking forum.
Dan vind ik het goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik vind meisjes en vrouwen gewoon erg leuk, leeftijd is niet echt belangrijk. Dat van dat bloot is een grapje hoor, ik ben meer een romanticus en ga meer voor karakter eigenlijk.
Ik heb er geen bezwaar tegen als anderen pr0n willen kijken, maar om eerlijk te zijn, boeit het me zelf niet erg.
Ik ben meer iemand die op het strand met een meisje/vrouw naar de zonsondergang wil kijken en over alles filosofeert.
ping mag ook of whatsapp nummerquote:
hard2get spelenquote:
Spelen nogwel. Je kunt niet ieder wijf die je tegenkomt krijgen. Zo interessant ben je niet. Sukkel.quote:
ken er wel meer die zo begonnen en anders zijn geindigdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:32 schreef coban het volgende:
[..]
Spelen nogwel. Je kunt niet ieder wijf die je tegenkomt krijgen. Zo interessant ben je niet. Sukkel.
Leuk. En nu?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:33 schreef Hakki het volgende:
[..]
ken er wel meer die zo begonnen en anders zijn geindigd
wil alleen een foto van die bezemquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:37 schreef hugecooll het volgende:
Overigens wel matig om meisjes te proberen te regelen via een forum
Begrijp je mijn punt eindelijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:37 schreef hugecooll het volgende:
Overigens wel matig om meisjes te proberen te regelen via een forum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |