Dat moet je ook echt doen, zul je zien dat die troela t stiekem extra lang gaat rekkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net ook tegen S (die komt vanavond pas thuis, zit nog in Noorwegen) aan de telefoon. Dat we haar gruwelijk gaan verzieken.
Ik snap hem.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn dag is verziekt, maar dat is een compliment (mag je even over nadenken).
Schijt de tyfusbende zeg!
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat moet je ook echt doen, zul je zien dat die troela t stiekem extra lang gaat rekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertroetel haar het is het liefste dat je haar kan geven
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik ben ervan overtuigd dat ze zich aan jou aanpast (of eigenlijk: dat deed mijn kater; zat ik te janken, dan droeftoeterde hij vrolijk mee). Maar nee, ik denk niet dat ze 'weten'.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:53 schreef Greys het volgende:
Zou ze het zelf kunnen weten?
Kán dat?
Want het lijkt ineens wel een hoopje ellende
Mss kijk je er anders naar, of mss doet het zeer vanwege het geduw of vanwege jouw verdriet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:53 schreef Greys het volgende:
Kán dat?
Ik denk eerder dat ze aanvoelt dat jij je klote voelt en meeleeft met jouquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:53 schreef Greys het volgende:
Kán dat?
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze aanvoelt dat jij je klote voelt en meeleeft met jou
Ok, gelukkig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat ze zich aan jou aanpast (of eigenlijk: dat deed mijn kater; zat ik te janken, dan droeftoeterde hij vrolijk mee). Maar nee, ik denk niet dat ze 'weten'.
Gelukkig dat je 'm begrijpt. Ik heb het niet zo erg met honden, maar de braafheid van Bink (als jij weer eens iets geweldig leuks hebt bedacht voor een kei-goeie foto, ja, ja...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:52 schreef Greys het volgende:
Ik snap hem.
En ik vind het heel lief van je dat je dat zegt.
Het troost me ergens dat jullie ook al die jaren zo van Bink hebben 'gehouden'
En genoten van haar gekkigheid en verhalen en foto's.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou inderdaadBij Frits wist ik het ook niet, maar ik wist wel dat het niet zo verder kon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertroetel haar het is het liefste dat je haar kan geven
Achteraf ben ik wel nog steeds kwaad dat die stomme da niet zei kom vanavond maar ff terug na het spreekuur of ik kom wel bij jou langs straks, maar nee, hup, meteen spuitje. Ik kwam zo uit mn werk gehold om naar de da te gaan met hem.
Maar goed, die dingen gaan zoals ze gaan, en ik weet ook niet wat ik gedaan zou hebben als ik de uren nog voorbij had zien tikken wetend hoe laat ie dood zou gaan.
Dit is natuurlijk net weer anders, maar probeer toch elke dag nog een bietje een feestje te laten zijn met tha Bink, gewoon, omdat het kŕn!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Blijft even kut, maar je weet dat het voor je dier beter is dus doe je het toch.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, gelukkig.
Ik ben vergeten te vragen tijdens het gesnotter of de dierenarts ook 'aan huis' komt als het eenmaal zo ver is. Want dat wil ik. Niet in dat enge hok met die enge lucht.
Ik geloof echt niet dat ik dat ga trekken straks, 'het moment'. Hoe moet ik dat in godsnaam gaan trekken? Zou dat vanzelf gaan, dat je het dan ineens wel kunt ofzo?
Tuurlijk kan je dat wel, je weet op dat moment dat het het laatste is wat je nog voor haar kan doen, en dan doe je dat gewoon, omdat het moet !quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, gelukkig.
Ik ben vergeten te vragen tijdens het gesnotter of de dierenarts ook 'aan huis' komt als het eenmaal zo ver is. Want dat wil ik. Niet in dat enge hok met die enge lucht.
Ik geloof echt niet dat ik dat ga trekken straks, 'het moment'. Hoe moet ik dat in godsnaam gaan trekken? Zou dat vanzelf gaan, dat je het dan ineens wel kunt ofzo?
Ik moest lachen door het huilen heen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig dat je 'm begrijpt. Ik heb het niet zo erg met honden, maar de braafheid van Bink (als jij weer eens iets geweldig leuks hebt bedacht voor een kei-goeie foto, ja, ja...) is gewoon zó aandoenlijk voor zo'n klein hoopje warrige krulletjes. En dat ontroert me aan Bink.
Hoef je niet te vragen. Doet ze. En als ze het niet doet, dan komt de mijne wel!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef Greys het volgende:
Ok, gelukkig.
Ja hoor. Dat krijg je ingebakken en dat komt helemaal goed. Ik heb in de afgelopen jaren drie katten moeten laten inslapen (waaronder mijn kater die al bijna 20 jaar de mijne was). Ik dacht tevoren dat ik opgenomen zou moeten worden mocht het ooit zover komen, maar dat komt gewoon goed. Het is sterrevens verdrietig, maar je blijft gewoon op je benen staan en doet wat je moet doen. Nog niet teveel over nadenken: komt goedquote:Ik geloof echt niet dat ik dat ga trekken straks, 'het moment'. Hoe moet ik dat in godsnaam gaan trekken? Zou dat vanzelf gaan, dat je het dan ineens wel kunt ofzo?
Dat kan vast wel, en anders bel je gewoon een andere DA als het bij deze niet kanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, gelukkig.
Da's je geraden. Zou helemaal mooi wezen als wij alleen zaten te snotterenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:03 schreef Greys het volgende:
...en dan smst Q vanuit het zwembad hoe het gegaan is en dan vertel ik wat en hoe en dan smst ze terug dat ze er van moet huilen.
Duizend maal dank voor jullie reacties, het helpt echt.
Ook al ga ik er op dit moment alleen maar meer door huilen.
Bink is een heel speciaal merkjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:03 schreef ElisaB het volgende:
Even een domme vraag: wat voor een merkje in Bink eigenlijk?
Ja, ik heb verstand van honden
Maar die worden toch nooit zo oudquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:04 schreef Greys het volgende:
Bink is een heel speciaal merkje
Half york en half malthezer. Een vullesbakkie, MIJN vullesbakkie.
Het mooiste (ondanks de veel te grote oren en idioot korte pootjes) en slimste en liefste hondje van de wereld.
Op zich was het vanaf een jaar of twaalf al reservetijd inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar die worden toch nooit zo oud
Ik ben echt ff in de war geloof ik
Het fabeltje is juist dat vuilnisbakken ouder worden. Maar Bink is ook nog eens een klein hondje, die worden over het algemeen ook ouder. Bij honden is het meestal hoe groter de hond, hoe korter ze leven. Bij een Deense Dog is het gemiddeld een jaar of 7 geloof ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar die worden toch nooit zo oud
Ik ben echt ff in de war geloof ik
Sodeju!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:07 schreef Greys het volgende:
Op zich was het vanaf een jaar of twaalf al reservetijd inderdaad.
Maar er zíjn yorkies die zomaar 17 of zelfs 20 werden
Ik ben niet echt van de honden, maar yorkjes en malthesers vind ik wel zo leuk!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink is een heel speciaal merkje
Half york en half malthezer. Een vullesbakkie, MIJN vullesbakkie.
Het mooiste (ondanks de veel te grote oren en idioot korte pootjes) en slimste en liefste hondje van de wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:35 schreef Barbaaf het volgende:
He wat kut Greys, verwen die kleine maar lekker zolang het nog kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil eigenlijk niet meer lezen hier tot ik thuis ben.
Want het regent en mn collega en ik riepen na de pauze net zo vrolijk dat we eindelijk eens geen last hadden van hooikoorts, dus daar kom ik niet mee weg
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Nee geen sorry, gewoon doorgaan met alles en posten wat je wilt alsjeblieft juistquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:35 schreef Muis006 het volgende:
Ohhh gadverdamme ik moet mijn amoxicilline eerst oplossen met water
Sorry Grees, maar ik moet even![]()
![]()
![]()
gemiddelde frisdrank dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:41 schreef Muis006 het volgende:
Het had een milde chemische citroensmaak en een bittere nasmaak.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:40 schreef Greys het volgende:
En ik wil er helemaal niet praktisch over moeten nadenken, maar hoe moet dat nou met die gekke Boor straks, die zo aan Bink hangt![]()
Andere kat er bij? Ander hondje?
Ik wil helemaal geen ander hondje
Potver, en dan ga je ff snel op je werk lezen hoe het met Bink isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:40 schreef Greys het volgende:
En ik wil er helemaal niet praktisch over moeten nadenken, maar hoe moet dat nou met die gekke Boor straks, die zo aan Bink hangt![]()
Tuurlijk niet, komt uiteindelijk vanzelf wel weer een hondje op je pad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:40 schreef Greys het volgende:
bij mij helpt regen niks hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet meer lezen hier tot ik thuis ben.
Want het regent en mn collega en ik riepen na de pauze net zo vrolijk dat we eindelijk eens geen last hadden van hooikoorts, dus daar kom ik niet mee weg
Er valt tzt wel iets op z'n plekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:40 schreef Greys het volgende:
Tegen echte hooikoorts toch wel?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:34 schreef Greys het volgende:
Nou de 16 gaan we niet meer halen hoor![]()
Kutzooi.
Ja he...?quote:
het maakt het vaak ergerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tegen echte hooikoorts toch wel?
Hier is net werkelijk elke pol uit de lucht geregend hoor
Ja op dat moment kun je het, want het is het laatste wat je voor hem kunt doen en je wilt dat jou lief gezicht het laatste is wat hij zietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, gelukkig.
Wij hebben van die natte, en hullie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
het maakt het vaak erger![]()
maar misschien is hier de regen heul anders dan daar
Doe maar hoor. Grote kans dat er op het moment dat het moet ineens een dakloze sneuneus voor je deur staatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:46 schreef Greys het volgende:
Ja he...?
Ok. Dan stop ik die zorgen/gedachten nog even weg voor later.
Clown Boorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
Echt belachelijk, maar Boor liet me net lachen door mijn tranen heen.
Kijk nou hoe die idioot er bij ligt...
[ afbeelding ]
ik kon het niet me poekiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, gelukkig.
Evil Boorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat had ik ook ineens met gayzo. Moet je even rechtermuisklikken en dan afbeeldingslocatie kopieren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
Hmpf, ook die foto doet het weer niet. Gaat lekkerMoment...
Alleen als ik op het linkje in de quote van Senesta klik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:59 schreef Greys het volgende:
Oh jullie zien de foto wel?
Bij mij doet ie het niet namelijk. Dan staat die van Bink er ook dubbel in wrs
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik kon het niet me poekie![]()
Damn, ik vind het zooooo vreselijk voor je.
Gewoon doen, en iedere dag biefstuk en tartaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:04 schreef Greys het volgende:
Misschien ga ik wel gewoon elke dag naar haar favo hondenstrandje tot aan vrijdag, tot ze weer naar de DA moet. Hell, misschien wel twee keer per dag.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:04 schreef Greys het volgende:
Misschien ga ik wel gewoon elke dag naar haar favo hondenstrandje tot aan vrijdag, tot ze weer naar de DA moet. Hell, misschien wel twee keer per dag.
Gewoon doen en lekker verwennenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:04 schreef Greys het volgende:
Ik had begrepen dat ik een kaartje van je krijg?quote:
Ik ook hier op kantoor. Maar gelukkig valt het niet op met mijn twee ontstoken ogen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:03 schreef Greys het volgende:
...en dan smst Q vanuit het zwembad hoe het gegaan is en dan vertel ik wat en hoe en dan smst ze terug dat ze er van moet huilen.
Duizend maal dank voor jullie reacties, het helpt echt.
Ook al ga ik er op dit moment alleen maar meer door huilen.
Nee voor moeder Gansquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ik een kaartje van je krijg?of is het kaartje stiekem voor de poezies
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee voor moeder Gansmaar dan moet je wel je adres even Pm-en
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook hier op kantoor. Maar gelukkig valt het niet op met mijn twee ontstoken ogen.
Vreselijk meid. Probeer het nog een beetje een fijne tijd te maken voor haar. Meer kun je ook niet doen. En als jouw DA niet aan huis komt, is er wel een ander die dat wel doet. Het is zo veel fijner.
Gefeliciteerd, wat super voor julliequote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:15 schreef nokwanda het volgende:
Ik zat al een beetje te janken hier, maar dan van blijdschap. Als we terugkomen van vakantie kan NokManda beginnen. Vandaag gesprek gehad en was gelijk bekeken. 4 juli begint ie. Ik heb net gelijk taart gehaald in de pauze.
Gefeliciteerd Nokwanda & NokManda!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:15 schreef nokwanda het volgende:
Ik zat al een beetje te janken hier, maar dan van blijdschap. Als we terugkomen van vakantie kan NokManda beginnen. Vandaag gesprek gehad en was gelijk bekeken. 4 juli begint ie. Ik heb net gelijk taart gehaald in de pauze.
Dankjewelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:13 schreef Memento-Mori het volgende:
greys, heel veel sterkteverwen bink maar lekker de komende tijd
Yay voor NokMandaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:15 schreef nokwanda het volgende:
Nok wat fijn voor jullie,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:15 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan het op het moment een beetje droog houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:03 schreef nokwanda het volgende:
Dank jullie wel. Inderdaad, de aanhouder wint. Veel solliciteren, dan moet er een keer iets tussen zitten.
Ik heb taart gekocht en een fles alcoholvrije rose
Greys, hoest met je ogen nu?
Kun je het inmiddels een beetje droog houden?
Niet dat dat meevalt, maar je moet het toch per dag bekijken.
Oh Greys, wat een verdrietig nieuws, heb er kippenvel van.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap hem.
En ik vind het heel lief van je dat je dat zegt.
Het troost me ergens dat jullie ook al die jaren zo van Bink hebben 'gehouden'
En genoten van haar gekkigheid en verhalen en foto's.
Ik heb dat gemistquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh Greys, wat een verdrietig nieuws, heb er kippenvel van.
Voelde me al kut door ziekenhuis bezoeken gisteren, maar dit....verdomme.
Heel veel sterkte en verwen Bink tot in het bot.
Wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:15 schreef nokwanda het volgende:
Als dat helpt... prima!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan het op het moment een beetje droog houden
Omdat mijn zussie net terug is van die singles reis, het gelukkig heel erg leuk gehad heeft (ze zou het zo weer doen) en ze zit te kloten met de vakantiefoto's, dus of ik even kon helpen. Dat geeft afleiding en ik heb het haar ook maar gewoon niet verteld nog, laat ze maar lekker in haar vakantiepret.
Wat was er in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh Greys, wat een verdrietig nieuws, heb er kippenvel van.
Voelde me al kut door ziekenhuis bezoeken gisteren, maar dit....verdomme.
Heel veel sterkte en verwen Bink tot in het bot.
Dank Rewimo.quote:
Dubbel genieten met dit vooruitzicht, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank Rewimo.
Ik ben echt zo blij. Dat gaat wel relaxter op vakantie over twee weken.
Ik zie dat Samara's neus weer normaal doetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Dubbel genieten met dit vooruitzicht, gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Samara met buurhondje
Ik zit net te kijken (Samara heeft de foto met vriendinnetjes gemaakt) en volgens mij is het geen foto van met het laatste hondje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zie dat Samara's neus weer normaal doet?
Prebril idd. Ik moet morgen even terug met haar want ze zet hem nu steeds af omdat hij afzakt. Ze heeft afgelopen dagen de vierdaagse gelopen dus was er steeds geen tijd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Lief!
Issie nog van pre-bril of doet ze m niet altijd op?
Deze video is privequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef senesta het volgende:
Over lief samen gesprokenJoey is ziek en ligt op de bank en zijn maatje Hummer komt af en toen even polshoogte nemen
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
De liefste, hé ba, ik zit al weer te janken.quote:
JA WAT?quote:
Godverdegodver, das echt zo respectloosquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godverdegodver, das echt zo respectloos
Echt, fuck you Muis, ik snap niet wat er leuk aan je isquote:
You hurt-a my feeling!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, fuck you Muis, ik snap niet wat er leuk aan je is
I do not giva a shitta!quote:
Fuck man, ok dan maarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mocht je willen!
Alleen als je lief doet.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Weet ik wel zeker. Ik ga het vrijdag maar meteen even vragen...
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig is het bijna weekend, want dat gaat me een opgave worden.
Pffffffff over een half uur ben ik ieg offlinequote:
Lief!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:28 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Samara met buurhondje
Ja revalidatie arts en oogheelkunde. Was er de hele dag en daarna kapot.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist, moest je naar het ziekenhuis gisteren?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:28 schreef senesta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Samara met buurhondje
Haar paarse brilletje nog, we wachten op nieuwe glazen. Deze waren gehard maar na een dag zaten er al twee krassen opquote:
Jeetje, dat komt wel binnen jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja revalidatie arts en oogheelkunde. Was er de hele dag en daarna kapot.
Revalidatie kan zo niks met m'n enkel beginnen. Dus nog geen schoenen o.i.d.
Ik moet nu de eerste weken elke dag m'n benen laten "zwachtelen" door de thuiszorg.
Daarna zei de arts opwekkend dat het schoeisel dat "ooit/misschien" aangemeten word niet mooi word. Mijn garpje over "Manola Blahniks" snapte hij geloof ik niet.![]()
Daarna zei de oogarts dat na de foto's er toch van mijn ene oog een scan gemaakt moest worden. Waar een kuiltje hoorde te zitten in het netvlies leek een bobbeltje te zitten met vocht er achter. Dit viel gelukkig mee, er zat geen bobbeltje. Maar benen en voeten vielen erg tegen. Nu verrek ik van de pijn, omdat ze zo aan de enkel hebben zitten trekken. Het komt dan toch nog best wel hard aan als de dokter zegt, ja maar, u bent natuurlijk wel blijvend invalide.
Ach, ik kom het wel weer te boven, maar goed het was geen topweek.quote:
Ja, dat is klotequote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef Strega het volgende:
Ik moet nu de eerste weken elke dag m'n benen laten "zwachtelen" door de thuiszorg.
Daarna zei de arts opwekkend dat het schoeisel dat "ooit/misschien" aangemeten word niet mooi word. Mijn garpje over "Manola Blahniks" snapte hij geloof ik niet.![]()
Daarna zei de oogarts dat na de foto's er toch van mijn ene oog een scan gemaakt moest worden. Waar een kuiltje hoorde te zitten in het netvlies leek een bobbeltje te zitten met vocht er achter. Dit viel gelukkig mee, er zat geen bobbeltje. Maar benen en voeten vielen erg tegen. Nu verrek ik van de pijn, omdat ze zo aan de enkel hebben zitten trekken. Het komt dan toch nog best wel hard aan als de dokter zegt, ja maar, u bent natuurlijk wel blijvend invalide.
Ja, christus zegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef Strega het volgende:
Op het moment dat ik ophing... ging ik van de glijbaan (nadat ik mijn telefoon had weggelegd) en bleef ik haken in van die afscheidingstouwen en moest ik naar lucht happenquote:
Ja, dat is al zo sinds de laatste operatie, ruim een jaar geleden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Jeetje, dat komt wel binnen ja![]()
Zwachtelen is omdat er nog teveel vocht in zit of zo?
Ik ben helderziendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
Op het moment dat ik ophing... ging ik van de glijbaan (nadat ik mijn telefoon had weggelegd) en bleef ik haken in van die afscheidingstouwen en moest ik naar lucht happenkarma = bitch
Kunstof? Daarom heb ik glasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Haar paarse brilletje nog, we wachten op nieuwe glazen. Deze waren gehard maar na een dag zaten er al twee krassen op
Jezusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Moe en moedeloos. Ik had het al na drie / vier maanden gewrichtsontsteking van de tennisarm. Dacht op een gegeven moment echt: als dit niet beter wordt, dan moeten ze die arm er maar afhakken, want ik word gek. Nou kun je je arm nog eens fixeren en dan redelijk gewoon doen wat je moet doen. Maar met een been is dat zo'n stuk lastigerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:12 schreef Strega het volgende:
Ja, dat is al zo sinds de laatste operatie, ruim een jaar geleden.
's Avonds helemaal. Echt niet normaal. En daardoor is het vel gespannen en vallen er af en toe gaten in mijn onderbeen, dan is de arts weer bang dat het naar binnen slaat en ik botinfectie krijg.
Ik snap wel dat het allemaal voor mijn bestwil is enz. enz. Maar soms word ik er zo moe en moedeloos van.
Dan heb ik echt zo iets, Oh Lord, geef me een normale dag, dat ik weer eens over de markt kan lopen of opsta zonder pijn.
Maar goed, genoeg geklaagd, zeik modus uit.
Het lijkt mij dat je reden genoeg hebt om af en toe even lekker te klagen hoor, ik kan me heel goed voorstellen dat je het af en toe even helemaal zat bentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:12 schreef Strega het volgende:
[..]
's Avonds helemaal. Echt niet normaal. En daardoor is het vel gespannen en vallen er af en toe gaten in mijn onderbeen, dan is de arts weer bang dat het naar binnen slaat en ik botinfectie krijg.
Ik snap wel dat het allemaal voor mijn bestwil is enz. enz. Maar soms word ik er zo moe en moedeloos van.
Dan heb ik echt zo iets, Oh Lord, geef me een normale dag, dat ik weer eens over de markt kan lopen of opsta zonder pijn.
Een poosje geen pijn en ellende, dat is echt onbetaalbaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:12 schreef Strega het volgende:
Dat is heel vervelend ,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar waarom dan zwachtelen? Ja voor het vocht dat begrijp ik. Maar een tubigrip dan? Dat drukte bij mij vrij rap het vocht eruit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Ooh, QFT!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een poosje geen pijn en ellende, dat is echt onbetaalbaar
Kunstof krast als een motherfucker. Ik neem nooit meer kunstof. Ik heb mijn bril enkel op bij het autorijden (quote:
Hier stortregende het zolang Christan moest trainenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Tis maar goed dat ik die teckelpup niet krijg, t onweert en regent als een dolle hier
Ik zit erop te wachten. Doe es naar hier sturen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Tis maar goed dat ik die teckelpup niet krijg, t onweert en regent als een dolle hier
Tubigrip mag bij lichte oedeem. Deze enkel is er veel te erg voor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar waarom dan zwachtelen? Ja voor het vocht dat begrijp ik. Maar een tubigrip dan? Dat drukte bij mij vrij rap het vocht eruit.
Ga je DM nog meeten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Aah, oke. Maar weken, hoelang is weken? 4? 6? Of moet je meer richting de 16 gaan denken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Tubigrip mag bij lichte oedeem. Deze enkel is er veel te erg voor.
Je doet het in elk geval consequent foutquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef Qwea het volgende:
Kunstof krast als een motherfucker. Ik neem nooit meer kunstof. Ik heb mijn bril enkel op bij het autorijden () en ik leg hem regelmatig op de glazen neer... geen krasje
Kunstof had ik binnen 1 dag al krassen. Ik kan niet met kunstof overweg. Ik voel ook graag dat ik wat op mn neus heb. Kunstof is te licht ook IMHO.
Waar zit je? pearle?
Nee, tenminste, niks meer gehoord, dus ik denk van niet hequote:
Afhankelijk van hoe het helpt. Na 4 weken kijken of het iets is verminderd en dan hopelijk tubigrip o.i.d.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah, oke. Maar weken, hoelang is weken? 4? 6? Of moet je meer richting de 16 gaan denken?
Miss Popularity, Qwea op dr spelfouten wijzen is als water naar de zee dragenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je doet het in elk geval consequent fout
Het is kunst-stof (zonder streepje maar dan zie je het beter)
Iemand moet het doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Miss Popularity, Qwea op dr spelfouten wijzen is als water naar de zee dragen
Nee dat is zo, dan heb je alleen nog zin om je eigen beestjes een lekkere knuffel te gevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, tenminste, niks meer gehoord, dus ik denk van niet he![]()
Ik wil nu ook lekker naar huis, X Factor kijken en bankhangen, na dat Binknieuws heb ik sowieso geen zin om leuk te doen met een vreemde
Why?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je doet het in elk geval consequent fout
Het is kunst-stof (zonder streepje maar dan zie je het beter)
Vaak krijg je geen bepaald merk maar maken ze die schoenen from scratch. En dat zit ook veel beterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Strega, wat balen! Wat voor schoenen moet je? Want het hangt geloof ik heel erg af van het merk enzo hoe ze eruit zien.
Het is trouwens Manolo
Zie je wel, ik heb zulke afkickverschijnselen van al drie jaar geen schoenen, dat ik ze zelfs verkeerd spel!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Strega, wat balen! Wat voor schoenen moet je? Want het hangt geloof ik heel erg af van het merk enzo hoe ze eruit zien.
Het is trouwens Manolo
Nee, zo ver ben ik nog nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Why?
Soms moet je ook durven opgeven vind ik
Pfff, zwaar kut dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe het helpt. Na 4 weken kijken of het iets is verminderd en dan hopelijk tubigrip o.i.d.
't Is nu hier, je komt wel aan de beurt vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit erop te wachten. Doe es naar hier sturen.
Waar is hier?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Is nu hier, je komt wel aan de beurt vandaag
prioriteiten hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Kijk dat kan ze dan wel weer goed spellen
Zoetermeerquote:
In Barbaaf Motorland.quote:
Schijnt altijd de zon hoorquote:
Ja hier komt Pagan met de boodschappen tuis. Ik ga maar even helpen.quote:
20u, man, volgens het knmi zou het om 12u keihard gaan regenen. Was bruut mooi weerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Schijnt altijd de zon hoor![]()
Ik zie op buienradar een flinke pit rond 20:00 net langs DH trekken.
De mijne worden ook from scratch gemaakt, doorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vaak krijg je geen bepaald merk maar maken ze die schoenen from scratch. En dat zit ook veel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus ik kan zelf kiezen hoe ze eruit komen te zien, want het model houden ze als leidraad bij het maken van de schoen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef Muis006 het volgende:
De mijne worden ook from scratch gemaakt, doorIk had ze van Hansen Footcare. Waren prima trouwens, ik mocht twee paar dus ik kon nog een beetje afwisselen. En zelf de kleur kiezen. Maar ik ben erg blij dat ik op MBT's zo lekker loopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus ik kan zelf kiezen hoe ze eruit komen te zien, want het model houden ze als leidraad bij het maken van de schoen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik heb sowieso nooit zin om te kokenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:49 schreef Mama_Mia het volgende:
Ben weer terug van de dierenarts met de kittens.
En ik ben ziek dus ik heb geen zin meer om te koken
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
Allemaal nog heel erg bedankt voor alle lieve woorden, het helpt écht
Was even snel wat boodschappen halen (lekkere Cesar voor de Bink) maar op de terugweg maar even gewacht met de boodschappen in de hal van de supermarkt. Wat een wolkbreuk, met onweer en hagel (!).
Ik heb pizza besteldquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit zin om te kokenmet name omdat MM altijd groente wil.
Hahahaha, truffelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]En als je weer moet huilen, dan neem je bink op schoot, en dan ga je samen met bink (boor mag het ook wel zien hoor) dat stomme dansje van me kijken
Nou, als je niet wilt dat ze bezwijkt in een lachstuip zou ik het niet doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha, truffel![]()
Kan ik Bink dat nog wel aandoen nu?
Ik bestel niks meer. En ik haal ook geen 3 kratten bier meer per weekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:58 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik heb pizza besteldik ben echt niet lekker en heb genoeg gesjouwd heb ik besloten
Wel een mooie manier, trouwensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, als je niet wilt dat ze bezwijkt in een lachstuip zou ik het niet doen
Jaquote:
Bier drinken doe ik sowieso niet, door medicijnen sta ik na een pilsje al op mn kopquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bestel niks meer. En ik haal ook geen 3 kratten bier meer per weekGeld vliegt eruit als een mongool
Ik pijp vraag MM straks wel even, of hij naar de winkel wil broodje unox halenmet wat soep en een halve pizza
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Stiekem hoop ik dat ze ergens in de komende weken 's ochtends 'gewoon' niet meer wakker wordtMaar dat gebeurt met honden bijna nooit geloof ik.
De hond van m'n ouders vorig jaar (2 jaar???) wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Stiekem hoop ik dat ze ergens in de komende weken 's ochtends 'gewoon' niet meer wakker wordtMaar dat gebeurt met honden bijna nooit geloof ik.
Nou ja, met mooi weer namen we 12 flesjes mee, das 6 de man. Soms 8 de man. En dan zat je soms zo 4x in het park. En dan kwam er ook nog iemand op bezoek die wel bier dronk... maar het is gewoon te debiel voor woorden. 3 kratjes per fucking week.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Bier drinken doe ik sowieso niet, door medicijnen sta ik na een pilsje al op mn kop
maar heb niks in de vriezer wat zo klaar is, geen zin om boodschappen meer te doen, dus ja. Pizzamaar daar doe ik dan wel 2 dagen mee, met zo'n afhaalding
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, met mooi weer namen we 12 flesjes mee, das 6 de man. Soms 8 de man. En dan zat je soms zo 4x in het park. En dan kwam er ook nog iemand op bezoek die wel bier dronk... maar het is gewoon te debiel voor woorden. 3 kratjes per fucking week.
Dat is a ) 3x9 euro en b) praktisch alcoholist
En ik ben ook iemand die en week boodschappen doet, en elke dag nog weer naar de winkel gaat
Ik heb het verdeeld in "weekgeld" en ik maak ook een lijstje. Maar ik ben zo'n kuthoer die besluit op Zaterdag om Dinsdag bonen te eten, en op dinsdag heb ik zin in Pizza. En dat haal ik dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ja kan me voorstellen. Ik heb best alcohol staan, maar dat is ook het enige wat het doet, in de kast staan
Ik heb elke maand een vast bedrag naar mn boodschappenrekening, en meestal maak ik voor een week een schema wat ik wil eten en haal ik dat (meestal met hulp omdat ik dus niet veel kan tillen), maar deze week was ik ziek dus geen schema gemaakt en nu heb ik honger. Ben blut op m'n gewone rekening maar deze staat nog wat op gelukkig
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De mijne worden ook from scratch gemaakt, doorJa, daar hoopte ik dus ook op, maar dat gaat dus nog wel ff duren. Ondertussen dans ik maar op mijn bonten muiltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus ik kan zelf kiezen hoe ze eruit komen te zien, want het model houden ze als leidraad bij het maken van de schoen.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Oh ja dat ken ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb het verdeeld in "weekgeld" en ik maak ook een lijstje. Maar ik ben zo'n kuthoer die besluit op Zaterdag om Dinsdag bonen te eten, en op dinsdag heb ik zin in Pizza. En dat haal ik dan.Dat soort shit.
Ik denk niet dat het hier zo ver komt dat mijn rechtervoet/enkel MBT's gaat krijgen. Maar....hope for the best, expect the worstquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had ze van Hansen Footcare. Waren prima trouwens, ik mocht twee paar dus ik kon nog een beetje afwisselen. En zelf de kleur kiezen. Maar ik ben erg blij dat ik op MBT's zo lekker loop
Dat was op het laatste mijn nachtmerrie hé, bij onze Deense dog, Hamlet. Dat hij om zou vallen tijdens de steeds korter wordende wandelingetjes, hoe ik dan 90 kg hond naar huis moest krijgen. Dit was voor ik een mobile telefoon had.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De hond van m'n ouders vorig jaar (2 jaar???) wel.
Die viel om tijdens een plasje, mams heeft haar op de bank op een kleedje gelegd en geaaid en 3 minuten later was ze er niet meer.
Op zich wel een mooie dood voor Lady
Ik heb de energie wel, maar gewoon geen trek in groente. Al moet ik bekennen dat we pas 2x groente hebben gegeten deze weekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh ja dat ken ikof dan heb je braaf een weekschema en dan is het ineens van heuj, kom je hier eten enzo
. Ik ben ook erg blij met twee vriezers
. En Oognip ook, die komt ijsjes jatten als ik er niet ben
wel na lief te vragen
Maar ik heb nu gewoon echt geen energie meer om wat dan ook maar in een bord/pan/oven/magnetron te flikkeren. Ik heb vandaag al wel duizend keer heen en weer gelopen, en ik was woensdag gevallen dus dat ging ook al niet zo tof
Ach ik had helemaal niet mee gekregen dat je gevallen was. Beterschap!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh ja dat ken ikof dan heb je braaf een weekschema en dan is het ineens van heuj, kom je hier eten enzo
. Ik ben ook erg blij met twee vriezers
. En Oognip ook, die komt ijsjes jatten als ik er niet ben
wel na lief te vragen
Maar ik heb nu gewoon echt geen energie meer om wat dan ook maar in een bord/pan/oven/magnetron te flikkeren. Ik heb vandaag al wel duizend keer heen en weer gelopen, en ik was woensdag gevallen dus dat ging ook al niet zo tof
Had ik ook niet gezegd geloof ik. Gewoon twee keer door mn enkel gegaan woensdag, waarbij ik 1x ben omgevallen en op mn pols terecht ben gekomen. En ik ben een beetje ziek, maar gaat wel over. Thanks thoughquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach ik had helemaal niet mee gekregen dat je gevallen was. Beterschap!
De vorige hond van mijn ouders, een Bordeaux dog, viel tijdens een boswandeling opeens neer..hartstilstand. Was gelijk dood. Mn vader was ergens heengegaan met de auto..dus moest hij hem naar de auto tillen.. Mn moeder geloofde het ook niet toen hij thuiskwam, was nog warm enzo. Hij is maar 5 jaar geworden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat was op het laatste mijn nachtmerrie hé, bij onze Deense dog, Hamlet. Dat hij om zou vallen tijdens de steeds korter wordende wandelingetjes, hoe ik dan 90 kg hond naar huis moest krijgen. Dit was voor ik een mobile telefoon had.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:26 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden hebben trouwens echt een hele leuke non als grote fan, we komen haar heel vaak tegen tussen de middag![]()
Vandaag zei ze dat als er honden in de kerk kwamen de kerk opnieuw geweid moet worden![]()
![]()
Ik ga wel es een kaarsje aansteken met de honden samen in de Onze Lieve Vrouwe Basiliek![]()
Woops![]()
Tis echt een oud dametje, maar ze is zo leuk!quote:
Hoe zien die muiltjes van jou er uit dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, daar hoopte ik dus ook op, maar dat gaat dus nog wel ff duren. Ondertussen dans ik maar op mijn bonten muiltjes
Moeten er schapen inquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:26 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden hebben trouwens echt een hele leuke non als grote fan, we komen haar heel vaak tegen tussen de middag![]()
Vandaag zei ze dat als er honden in de kerk kwamen de kerk opnieuw geweid moet worden![]()
![]()
Ik ga wel es een kaarsje aansteken met de honden samen in de Onze Lieve Vrouwe Basiliek![]()
Woops![]()
Wheijydhenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Is het wijden?
Ik heb geen fucking clue, ik ben zo niet kerkelijk
Als je limburgs spreekt is het gemakkelijk als je op zijn limburgs een ie uitspreekt is het lange ij en als je ei uitspreekt is het korte ei (Tip van de week)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Is het wijden?
Ik heb geen fucking clue, ik ben zo niet kerkelijk
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:26 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Woops![]()
gewoon pasta pasta? Geen hoi ik maak het warm en eet het pasta?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Dat verhaaltje over behaarde naakthonden, dat zul je nog vaaaaaaaaak moeten vertellen.
Ik heb vandaag 2 keer uitgelegd waarom Sjon en Bil naakthonden zijn met haar![]()
Het regent nog steeds hier![]()
Ik had net heerlijke verse pasta, nieuw bij de Aldi.
Koken, verse romatrostomaatjes dr bij, beetje olijf olie en kaas over de pasta, zalige maaltijd
Tja den kin ich der ouch nieks aan doonquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Joa mer ich weit neet of ze een kirk wieje of wije heur
Ik zeg toch dat ik m moest koken Qutje!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
gewoon pasta pasta? Geen hoi ik maak het warm en eet het pasta?
Ik zou eerder bij katten denken iddquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja bij katten niet, ze vond het zelf ook gek, ik zal het dr nog es vragen
Echt geen ideeeeeeeeeejquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou eerder bij katten denken idd
En is er altijd iemand in de kerk dan?hoe weten ze anders of er een hond is geweest?
Boh!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Als je limburgs spreekt is het gemakkelijk als je op zijn limburgs een ie uitspreekt is het lange ij en als je ei uitspreekt is het korte ei (Tip van de week)
Ja, duh.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou eerder bij katten denken idd
En is er altijd iemand in de kerk dan?hoe weten ze anders of er een hond is geweest?
Ik kan het ook nergens op internet vinden en nu ben ik nieuwsgierigquote:
Echt nijt geweten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Die ie en ij truc leerden we al op de basisschool trouwens, maar ik zou het echt niet geweten hebben , van die kerk
Verdomd ja!quote:
In alle kerken tegelijk?quote:
Pedopotent?quote:
Tuurlijk als God almachtig is moet dat een koud kunstje zijn tochquote:
Dat kun je wel zeggen, hoeveel vrouwen gillen tijdens de sex niet O my ...quote:
Verder doet ie toch niet zoveel dus tiet zat!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Tuurlijk als God almachtig is moet dat een koud kunstje zijn toch
zou ie met pensioen zijn?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verder doet ie toch niet zoveel dus tiet zat!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:53 schreef tombolafan het volgende:
Het leukste nonnetje vond ik die ene die de deur open deed voor Reinout Oerlemans van de PostcodeLoterij en toen riep "goffedomme!"
Ik heb me dood gelachen toen
check!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen, hoeveel vrouwen gillen tijdens de sex niet O my ...
Juist.
Nietus. Vanmorgen het licht binnen stuk, nu buitenquote:
God straft meteenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nietus. Vanmorgen het licht binnen stuk, nu buiten
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:
Ik wou net zeggenquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verder doet ie toch niet zoveel dus tiet tied zat!
Ja opbokke, dialect schrijf je fonetischquote:
Ja?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef Muis006 het volgende:
Danny de Munk roept in ieder geval tering
Jij bent vaker aanwezig geweest bij sexuele escapades van bekenden?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen
Ik ken niemand die dat doet
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent vaker aanwezig geweest bij sexuele escapades van bekenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |