Dat moet je ook echt doen, zul je zien dat die troela t stiekem extra lang gaat rekkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net ook tegen S (die komt vanavond pas thuis, zit nog in Noorwegen) aan de telefoon. Dat we haar gruwelijk gaan verzieken.
Ik snap hem.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn dag is verziekt, maar dat is een compliment (mag je even over nadenken).
Schijt de tyfusbende zeg!
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat moet je ook echt doen, zul je zien dat die troela t stiekem extra lang gaat rekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertroetel haar het is het liefste dat je haar kan geven
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik ben ervan overtuigd dat ze zich aan jou aanpast (of eigenlijk: dat deed mijn kater; zat ik te janken, dan droeftoeterde hij vrolijk mee). Maar nee, ik denk niet dat ze 'weten'.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:53 schreef Greys het volgende:
Zou ze het zelf kunnen weten?
Kán dat?
Want het lijkt ineens wel een hoopje ellende
Mss kijk je er anders naar, of mss doet het zeer vanwege het geduw of vanwege jouw verdriet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:53 schreef Greys het volgende:
Kán dat?
Ik denk eerder dat ze aanvoelt dat jij je klote voelt en meeleeft met jouquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:53 schreef Greys het volgende:
Kán dat?
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze aanvoelt dat jij je klote voelt en meeleeft met jou
Ok, gelukkig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat ze zich aan jou aanpast (of eigenlijk: dat deed mijn kater; zat ik te janken, dan droeftoeterde hij vrolijk mee). Maar nee, ik denk niet dat ze 'weten'.
Gelukkig dat je 'm begrijpt. Ik heb het niet zo erg met honden, maar de braafheid van Bink (als jij weer eens iets geweldig leuks hebt bedacht voor een kei-goeie foto, ja, ja...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:52 schreef Greys het volgende:
Ik snap hem.
En ik vind het heel lief van je dat je dat zegt.
Het troost me ergens dat jullie ook al die jaren zo van Bink hebben 'gehouden'
En genoten van haar gekkigheid en verhalen en foto's.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou inderdaadBij Frits wist ik het ook niet, maar ik wist wel dat het niet zo verder kon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertroetel haar het is het liefste dat je haar kan geven
Achteraf ben ik wel nog steeds kwaad dat die stomme da niet zei kom vanavond maar ff terug na het spreekuur of ik kom wel bij jou langs straks, maar nee, hup, meteen spuitje. Ik kwam zo uit mn werk gehold om naar de da te gaan met hem.
Maar goed, die dingen gaan zoals ze gaan, en ik weet ook niet wat ik gedaan zou hebben als ik de uren nog voorbij had zien tikken wetend hoe laat ie dood zou gaan.
Dit is natuurlijk net weer anders, maar probeer toch elke dag nog een bietje een feestje te laten zijn met tha Bink, gewoon, omdat het kàn!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Blijft even kut, maar je weet dat het voor je dier beter is dus doe je het toch.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, gelukkig.
Ik ben vergeten te vragen tijdens het gesnotter of de dierenarts ook 'aan huis' komt als het eenmaal zo ver is. Want dat wil ik. Niet in dat enge hok met die enge lucht.
Ik geloof echt niet dat ik dat ga trekken straks, 'het moment'. Hoe moet ik dat in godsnaam gaan trekken? Zou dat vanzelf gaan, dat je het dan ineens wel kunt ofzo?
Tuurlijk kan je dat wel, je weet op dat moment dat het het laatste is wat je nog voor haar kan doen, en dan doe je dat gewoon, omdat het moet !quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, gelukkig.
Ik ben vergeten te vragen tijdens het gesnotter of de dierenarts ook 'aan huis' komt als het eenmaal zo ver is. Want dat wil ik. Niet in dat enge hok met die enge lucht.
Ik geloof echt niet dat ik dat ga trekken straks, 'het moment'. Hoe moet ik dat in godsnaam gaan trekken? Zou dat vanzelf gaan, dat je het dan ineens wel kunt ofzo?
Ik moest lachen door het huilen heen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig dat je 'm begrijpt. Ik heb het niet zo erg met honden, maar de braafheid van Bink (als jij weer eens iets geweldig leuks hebt bedacht voor een kei-goeie foto, ja, ja...) is gewoon zó aandoenlijk voor zo'n klein hoopje warrige krulletjes. En dat ontroert me aan Bink.
Hoef je niet te vragen. Doet ze. En als ze het niet doet, dan komt de mijne wel!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef Greys het volgende:
Ok, gelukkig.
Ja hoor. Dat krijg je ingebakken en dat komt helemaal goed. Ik heb in de afgelopen jaren drie katten moeten laten inslapen (waaronder mijn kater die al bijna 20 jaar de mijne was). Ik dacht tevoren dat ik opgenomen zou moeten worden mocht het ooit zover komen, maar dat komt gewoon goed. Het is sterrevens verdrietig, maar je blijft gewoon op je benen staan en doet wat je moet doen. Nog niet teveel over nadenken: komt goedquote:Ik geloof echt niet dat ik dat ga trekken straks, 'het moment'. Hoe moet ik dat in godsnaam gaan trekken? Zou dat vanzelf gaan, dat je het dan ineens wel kunt ofzo?
Dat kan vast wel, en anders bel je gewoon een andere DA als het bij deze niet kanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |