quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Och, zulke dingen heb ik vroeger zoveel gedaan. Ik moet juist eens leren dingen makkelijker, losser te bekijken en er geen bigger deal van te maken dan nodig is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon schrijven zodat het uit je systeem is.... niet per se naar hem
Dus gaan wandelen.... Goed om je hoofd leeg te maken!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, zulke dingen heb ik vroeger zoveel gedaan. Ik moet juist eens leren dingen makkelijker, losser te bekijken en er geen bigger deal van te maken dan nodig is.Maar ik ben er nu wel beetje chaggie door.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga maar eens een tosti eten en dan weg, naar het zuiden ofzo.
Vencodark: veel succes met het vinden van je geluk;
missbehavin: sterkte bij de tandarts volgende keer!
Jij bent goed bezig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga maar eens een tosti eten en dan weg, naar het zuiden ofzo.
Tip 1. Hang nooit zomaar de telefoon op. Ook al zegt hij 'doei'.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tip 1. Hang nooit zomaar de telefoon op. Ook al zegt hij 'doei'.en sms hem daarna niet dat hij een betweter is.
![]()
Dat is heel vriendelijk van je, maar ik heb regelmatig mijn geluk al gevonden, ik ben er nu alleen chagrijnig om.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Watertornado het volgende:
Vencodark: veel succes met het vinden van je geluk;
Nee, jij bent snuit toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hedde ge MIJ!!!! hier horen miepen?!als ik niet tot iedereen behoor... dan ben ik dus........... een niemand?!
![]()
Ja, hoiquote:
Geluk is overrated.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is heel vriendelijk van je, maar ik heb regelmatig mijn geluk al gevonden, ik ben er nu alleen chagrijnig om.
Hahaha! Maar dat temperamentvolle ken ik welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij is nogal temperamentvol en uren pissig, zeker na mijn smsje.
Precies. Het is dus overrated.quote:
Ja, zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet he?quote:
Stond je op zijn ruit te tikken dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
Word ik toch even uitgemaakt voor hoer door een of andere klapjosti in een aftandse Audi
Ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha! Maar dat temperamentvolle ken ik wel
Ik stak het zebrapad over waardoor hij af moest remmenquote:
Dat is een compliment hè!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
Word ik toch even uitgemaakt voor hoer door een of andere klapjosti in een aftandse Audi
Sowieso is dat een geweldig nummer, niet op YouTube te vinden.quote:I never could spell, misery too well
But I know it ends with a Y
Ja, ik heb het soms ook wel, maar ik ben niet lang boos en hij dus wel. Ook om de meest onbenullige dingen. En ik ben iemand die dan paar uur later rustig erover kan praten, hij kan dagen zwijgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha! Maar dat temperamentvolle ken ik wel
De brutaliteit!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stak het zebrapad over waardoor hij af moest remmen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet he?
Kijk dan ook uit waar je loopt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stak het zebrapad over waardoor hij af moest remmen
Verzuurde ventquote:
Ik ben op kantoor en heb geen webcamquote:
Inderdaad, het is slecht voor het mileu om een Audi te laten remmen terwijl jij ook even had kunnen wachten!quote:
De aller, állerkleinste. Corps 1 ftw.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet van niets, dat waren die kleine lettertjes zeker?
Hoezo is dat een compliment?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is een compliment hè!
[..]
Sowieso is dat een geweldig nummer, niet op YouTube te vinden.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De aller, állerkleinste. Corps1 ftw.![]()
Nou....soms valt er wel eens een vinaigrette te maken uit het azijn dat uit je posts lekt hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt
Als er iemand hier verzuurd is dan ben ik dat nog altijd niet hoor
dan zie ik t wel tegemoet in mn pm-box binnenkortquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben op kantoor en heb geen webcam
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....soms valt er wel eens een vinaigrette te maken uit het azijn dat uit je posts lekt hoor
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:25 schreef S95Sedan het volgende:
Ben ik blij dat ik na een uur al niet meer boos ben
Niksquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....soms valt er wel eens een vinaigrette te maken uit het azijn dat uit je posts lekt hoor
Het beroep van een hoer is toch deels om mannen te verleiden en dat soort gelieerde meuk. Kortom, het is een compliment, maar vrouwen willen graag weer overal weer vanalles achter zoeken en het negatief inzien.quote:
Met een audi ga je toch geen 50 rijden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
NiksHij was nog niet eens in de buurt toen ik de eerste stap op 't zebrapad zette. Moet ie zich maar aan de snelheid houden en niet met 80 over een 50 weg jakkeren
Dus gewoon met voorbedachte rade zelfs?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
De aller, állerkleinste. Corps 1 ftw.![]()
Of je loopt gewoon door ja, wat denk je wel niet! Zomaar oversteken over een zebrapad!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
NiksHij was nog niet eens in de buurt toen ik de eerste stap op 't zebrapad zette. Moet ie zich maar aan de snelheid houden en niet met 80 over een 50 weg jakkeren
Of gewoon een kut te hebben. Daar hoef je niemand voor te verleiden hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Het beroep van een hoer is toch deels om mannen te verleiden ...
Oh ja. Met dat brik wat hij reed snap ik datquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij moet toch de frustratie van het audi rijden ergens kwijt, daarom dus
Halen die dingen de 50 dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met een audi ga je toch geen 50 rijden.
Maar dan ben je een goedkope hoer, en als ik het goed begreep is dat niet wat het poppetje in de Audi scandeerde naar Samzz.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of gewoon een kut te hebben. Daar hoef je niemand voor te verleiden hoor.
Een kuthoer dus ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of gewoon een kut te hebben. Daar hoef je niemand voor te verleiden hoor.
Ik ga altijd graag boodschappen doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga maar eens naar de supermarkt yay
Het is goed met jequote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Het beroep van een hoer is toch deels om mannen te verleiden en dat soort gelieerde meuk. Kortom, het is een compliment, maar vrouwen willen graag weer overal weer vanalles achter zoeken en het negatief inzien.
Mja, erger nog..... er in gezien worden met zo'n lage snelheid....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom, ik zou met een audi niet durven afremmen, dadelijk komt ie nooit meer op gang.
Hij kan natuurlijk ook zo geschrokken zijn van jouw geweldige aanwezigheid dat hij het eerste riep wat in hem opkwamquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja. Met dat brik wat hij reed snap ik dat
Een pot natquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:33 schreef Spezza19 het volgende:
Aan de andere kant, het is altijd nog beter dan een Alfa Romeo.....
Ik schaam me dood. De jeugd van tegenwoordig ook! Zomaar oversteken en dan ook nog beledigd om een complimentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je loopt gewoon door ja, wat denk je wel niet! Zomaar oversteken over een zebrapad!
Gister nog in zo'n ding gezeten. Het zag er allemaal best wel mooi uit en het zat ook wel lekker. Gelukkig piepte de ruit toen ik hem opendeed. Gelukkig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:33 schreef Spezza19 het volgende:
Nu voel ik me een stuk beterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook zo geschrokken zijn van jouw geweldige aanwezigheid dat hij het eerste riep wat in hem opkwam
Ze riep 'hoer'. Dat zegt niets over de klasse.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dan ben je een goedkope hoer, en als ik het goed begreep is dat niet wat het poppetje in de Audi scandeerde naar Samzz.
Niet iedereen heeft verstand genoeg om Honda te rijden hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:33 schreef Spezza19 het volgende:
Als dat zo'n geweldige aanwezigheid was had 'ie juist "lul" moeten roepen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook zo geschrokken zijn van jouw geweldige aanwezigheid dat hij het eerste riep wat in hem opkwam
Het was een man die het riep.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze riep 'hoer'. Dat zegt niets over de klasse.
Some just don't get itquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft verstand genoeg om Honda te rijden he
He, de een roept tieten de ander misschien wel datquote:
Beste antwoord: "je moeder"quote:
Heb je wel wat teruggeroepen?quote:
Iemand met verstand rijdt geen Honda.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft verstand genoeg om Honda te rijden he
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:33 schreef Spezza19 het volgende:
Nee waarom zou je ook een merk rijden wat al jarenlang in de top zit als het aankomt op betrouwbaarheid.quote:
Dat is dan ook wat ik terug schreeuwde, maar ik denk niet dat ie het gehoord heeft, helaasquote:
Omdat ze over het algemeen erg lelijk zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee waarom zou je ook een merk rijden wat al jarenlang in de top zit als het aankomt op betrouwbaarheid.
Dan heb je hier toch een probleem.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iemand met verstand rijdt met het OV.
Volgende keer gewoon voorover buigen en op zijn ruit tikken bij zulke verwensingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dan ook wat ik terug schreeuwde, maar ik denk niet dat ie het gehoord heeft, helaas
Omdat niet iedereen zo'n saaie Toyota wil hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:36 schreef Royco1 het volgende:
Nee waarom zou je ook een merk rijden wat al jarenlang in de top zit als het aankomt op betrouwbaarheid.
quote:
Wat is het nut daarvan, buiten het feit dat hij je toch niet hoorde omdat hij toch te hard reed?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dan ook wat ik terug schreeuwde, maar ik denk niet dat ie het gehoord heeft, helaas
Ja dat is smaak he, ik vind van niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat ze over het algemeen erg lelijk zijn
Weet ik veel, reflex of zo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan, buiten het feit dat hij je toch niet hoorde omdat hij toch te hard reed?
Ik scheld alleen met het raampje dicht hoor.quote:
Hoeft ook niet, ik weet hoe erg ik ben.quote:
Het is erger ja, je hebt bijna mijn nieuwe in de prak geredenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik weet hoe erg ik ben.
Je zou missbehavin eens moeten aanraken, dat is de energiedrankprinses!quote:
Ach helemaal niet, overdrijf niet zo zeg.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is erger ja, je hebt bijna mijn nieuwe in de prak gereden
Ik ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:40 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft een keer iemand achter zich aan gehad nadat hij hem had uitgescholden
Je moet ook geen andere mensen in je auto laten rijden.... EN AL HELEMAAL GEEN VROUWEN!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is erger ja, je hebt bijna mijn nieuwe in de prak gereden
Ja maar ik heb geen energie om naar haar toe te gaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je zou missbehavin eens moeten aanraken, dat is de energiedrankprinses!
Blijf dan staan, leuker als ze zich helemaal opvreten omdat ze langer moeten stilstaanquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach helemaal niet, overdrijf niet zo zeg.
Ik ga heel hard aan je denken, ms helpt datquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen energie om naar haar toe te gaan
Niet waarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijf dan staan, leuker als ze zich helemaal opvreten omdat ze langer moeten stilstaan
[..]![]()
Het was echt zo erg
Dat doe ik ook rustig.... hoe meer mensen haast hebben, hoe langzamer ik ga zijn.....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijf dan staan, leuker als ze zich helemaal opvreten omdat ze langer moeten stilstaan
't is wel lief bedoeld!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga heel hard aan je denken, ms helpt dat
Dat sowiesoquote:
Heb toen heel lang na moeten denken of ik mijn schatje wel in mijn schatje wilde laten rijden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet ook geen andere mensen in je auto laten rijden.... EN AL HELEMAAL GEEN VROUWEN!!
Dat je dat niet weet
Oh nu al ineens 3 keer...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het feit dat je het ontkend zegt al genoeg
En niet eens een keer maar 3keer bijna
Je hebt haar minimaal 3x in je auto laten rijden?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het feit dat je het ontkend zegt al genoeg
En niet eens een keer maar 3keer bijna
3x in een rit.quote:
Ehm, wel vaker geloof ik hoor. Ben niet zo moeilijk normaalquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt haar minimaal 3x in je auto laten rijden?![]()
![]()
Aanstellerquote:
Jammer dat ze alle afleveringen door elkaar gooien. Nu weer 1e aflevering van AJK.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:43 schreef Cue_ het volgende:
Straks sindbad de zeemanalfred jodokus kwak nu eerst.
Echt, ik ben heel lang niet meer op dit tijdstip thuis geweest en de tv aangezet
Ach doe toch..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Over die andere keren zeg ik toch ook niks
Maar die keer was wel erg
Lol de eerste ja? grappig. heb het nooit heel erg gevolgd dus mij maakt het weinig uit .quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat ze alle afleveringen door elkaar gooien. Nu weer 1e aflevering van AJK.
Sommige mensen krijgen alles kapot hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Ik dacht dat Honda van dat kwaliteitsspul was?
Het zal wel aan de auto gelegen hebben..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Ik dacht dat Honda van dat kwaliteitsspul was?
En dat is weer typisch vrouwen gedrag.. nooit ergens "het probleem" van inzien.....quote:
Ach als ik maar weet hoe het zit hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dat is weer typisch vrouwen gedrag.. nooit ergens "het probleem" van inzien.....
Stiekem wil ze er eigenlijk eentjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt 3 keer bijna een honda gesloopt?
quote:
Ik ben daar niet zo moeilijk in.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:46 schreef Spezza19 het volgende:
Ik laat NIEMAND in mijn auto rijden.... zelfs geen familie.... Mijn auto, ik rijd!
Hoezo, dat ik dat gewoon weet? Wat is daar bijzonder aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:47 schreef Cue_ het volgende:
Echt Venco.. dat jij gewoon weet dat ze alles door elkaar hebben gegooid
EG ja?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo moeilijk in.
Met mijn coupe toendertijd wel.
Dat je teveel vrije tijd hebtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo, dat ik dat gewoon weet? Wat is daar bijzonder aan?
Die ene zal je achtervolgen ja!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach als ik maar weet hoe het zit he
herkenbaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:50 schreef missbehavin het volgende:
En alsof rijden met een opa naast je die de hele tijd 'pas op!', 'kijk uit' roept, terwijl er niks aan de hand is zo'n feest is..
Misschien de kabel in de laptop steken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:48 schreef vencodark het volgende:
Ik heb nu nog nooit met printers om kunnen gaan he. Zonder reden, print ie weer niet.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:50 schreef missbehavin het volgende:
En alsof rijden met een opa naast je die de hele tijd 'pas op!', 'kijk uit' roept, terwijl er niks aan de hand is zo'n feest is..
Dat zal dan wel aan jullie rijstijl liggenquote:
Die hekjes gaan niet opzij hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:50 schreef missbehavin het volgende:
Rijdt dat kreng van jou ondertussen weer normaal?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Dat zal dan wel aan jullie rijstijl liggen
Ms heeft opa een bril nodig?quote:
Roekeloos en onbevreesd, zo ben ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Ergerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rijdt dat kreng van jou ondertussen weer normaal?
Over 5 jaar pas.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Dierenpark Emmen gooit entreeprijs flink omhoog
Ook nog
Zie.. niets gebeurd zonder redenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien de kabel in de laptop steken.
Want een dagje dierentuin kostte al zo weinigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Dierenpark Emmen gooit entreeprijs flink omhoog
Ook nog
Kijk aan.... toch goed nieuws!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Erger
Maar goed, een nieuw exemplaar staat klaar bij de dealer....
Na anderhalf jaar gesteggel.....
Uhu, i know. Zelf eentje gehaald sindskort als vervangingquote:
Nuhu, scheelde echt weinig, en dan maak ik geen grapje. Maar verder kan je wel rijden hoorquote:
Dat moet haast wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
Eerder aan de persoon die ernaast zit.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, i know. Zelf eentje gehaald sindskort als vervanging
[..]
Nuhu, scheelde echt weinig, en dan maak ik geen grapje. Maar verder kan je wel rijden hoor
Ik wil er ook weer 1 terug gaan kopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, i know. Zelf eentje gehaald sindskort als vervanging
[..]
Nuhu, scheelde echt weinig, en dan maak ik geen grapje. Maar verder kan je wel rijden hoor
CRX zijn ook netjes je, alleen echt doodrijders, chassis is mij te slecht. Tijd, ja ik ken hetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil er ook weer 1 terug gaan kopen.
Maar eerst gaat er een crx komen.
Nu nog tijd om er aan te werken.
Ben al vanaf dat ik bij mijn vader op het werk ging schoonmaken helemaal verkocht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
CRX zijn ook netjes je, alleen echt doodrijders, chassis is mij te slecht. Tijd, ja ik ken het
Ben zelf meer van de EG's sorry, hoewel een nette crx bij voorkeur met K dan ook weer niet verkeerd isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben al vanaf dat ik bij mijn vader op het werk ging schoonmaken helemaal verkocht.
Wist toen al dat er ooit een mooie zwarte crx ging komen.
Heb jij die rode sedan nog waar je regelmatig mee op meetings stond nog?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de EG's sorry, hoewel een nette crx bij voorkeur met K dan ook weer niet verkeerd is
Die met witte velgen is van mij inderdaad. Die met bronze is van een vriend van me.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij die rode sedan nog waar je regelmatig mee op meetings stond nog?
Of heb ik een andere voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die met witte velgen is van mij inderdaad. Die met bronze is van een vriend van me.
Sedan gaat in de loop van de tijd weg, heb nu een zwarte coupe gekocht als project.Mooi ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote plannen met de coupe?
Thanksquote:
Nice, welk k24 blok ga je gebruiken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks
Wil hem uiteindelijk in nieuwstaat hebben. K24 Swap, onderstel nu mee bezig. Voornamelijk circuit gericht.
K24A3 uit een honda accord. Qua kosten nog te doen maar met kleine aanpassingen veel potentie.quote:
Relatietips?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:17 schreef Spijker83 het volgende:
Hmmm... Lunch was weer lekker..
Kom maar op met die relatie tipsben er klaar voor
190 pk ongeveer toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
K24A3 uit een honda accord. Qua kosten nog te doen maar met kleine aanpassingen veel potentie.
Zelf ook plannen ooit met je crx of ben je meer van standaard?
Neh, meer leuk dat mensen zulke typografische termen kunnen gebruiken.quote:
Klopt en 230nmquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
190 pk ongeveer toch?
Wil de crx eigenlijk gewoon standaard houden.
Maar wil wel ooit een coupe motorisch aan gaan pakken.
Nee nog geen idee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt en 230nm
Met simpele mods rond de 250-260pk en intern hetzelfde als een K20a
CRX-en zijn sowieso al wat pittiger natuurlijk. Hier ligt maar een simpele 1.5 in dus wil toch wat leukers
Al enig idee wat voor blok of plannen?
Waarschijnlijk hoger dan hierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe hoog het single-gehalte daar is.
Voor een vormgever niet zo raar tochquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neh, meer leuk dat mensen zulke typografische termen kunnen gebruiken.
Ga eens snel aan het werk jij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Voor een vormgever niet zo raar toch
Nee in combinatie met het verkeer, dan zijn ze pas irritant!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eensch.
En dan vooral in combinatie met technologie.
Jij snapt me.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Vooral in winkels, met hun rollators en scootmobiels.
Daar ook ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee in combinatie met het verkeer, dan zijn ze pas irritant!
Hehe, bejaarden bedoel ik.. Gewoon, 30 rijden waar je 50 mag, dat soort onzin.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:41 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wanneer ben je oud dan? (krijg je die discussie weer)
En wat is er gebeurd?
Bij de pin-automaat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Vooral in winkels, met hun rollators en scootmobiels.
Vanaf de 35 ga je hard achteruitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:41 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wanneer ben je oud dan? (krijg je die discussie weer)
En wat is er gebeurd?
Dat valt best meequote:
Nooit met ruzie gaan slapen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:17 schreef Spijker83 het volgende:
Hmmm... Lunch was weer lekker..
Kom maar op met die relatie tipsben er klaar voor
I beg to differ! Of bedoel je vrouwen.quote:
Dan ga je erlangsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, bejaarden bedoel ik.. Gewoon, 30 rijden waar je 50 mag, dat soort onzin.
Dat kon nietquote:
Dat zou fijn zijn!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom naar mn werk, regel ik een amerikaan voor je, duw je ze opzij
Nee duwen, niet meteen alle oudjes op een hoop schuivenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn!Op een grote hoop schuiven gewoon
Jij lost het probleem van de wachtlijsten in de bejaardenhuizen wel even op.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn!Op een grote hoop schuiven gewoon
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee duwen, niet meteen alle oudjes op een hoop schuiven
Hoeft niet, mag welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
Nah... als je in DISCOUNT ff een C teveel zet schrijf je ineens naar je baas "Discocunt"
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:51 schreef xFriendx het volgende:
MissB kan zich ook zoals het een fatsoenlijk automobilist betaamt zich aan de plaatselijk toegestane snelheid houden. Daarmee de bevolking dienende en deze een glimlach bezorgen door te laten zien dat er nog mensen op deze wereld zijn die het beste voor hebben met de medemens en tegelijkertijd het milieu.Zeg doe eens niet zo eng jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Uhu.... we believe you....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
En zij reden te langzaam he, ik niet te hard.
quote:
Ik zei zelfs nog dat je prima kan rijdenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Door dat genuil van sedan is mijn rijreputatie naar de maan, thanks
too little too latequote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zei zelfs nog dat je prima kan rijden
Right...jij rijstijl is toch gelijk aan het legen van een fles wodka?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
En zij reden te langzaam he, ik niet te hard.
In elk geval beter dan jouw Nederlandsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Right...jij rijstijl is toch gelijk aan het legen van een fles wodka?
Dan rij je nog steeds niet goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In elk geval beter dan jouw Nederlands
Daar weet jij helemaal niks van!quote:
Doet me denken aan mijn typefout: plek des ongeilsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
Nah... als je in DISCOUNT ff een C teveel zet schrijf je ineens naar je baas "Discocunt"
Singles?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn typefout: plek des ongeils
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn typefout: plek des ongeils
Heb nu echt een beeld van een vloekende en tierende missB in de auto.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Right...jij rijstijl is toch gelijk aan het legen van een fles wodka?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb nu echt een beeld van een vloekende en tierende missB in de auto.
Bellen, make up bij werken en dan ook nog een fles wodka leeggieten terwijl ze de oude mensen van de weg probeert te drukken.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb nu echt een beeld van een vloekende en tierende missB in de auto.
Bellen, make up bij werken en dan ook nog een fles wodka leeggieten terwijl ze de oude mensen van de weg probeert te drukken.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat ik afgezien van de wodka er niet eens zo ver naast zit.
Dat, zonder gaat ze niet eens weg.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mijn make-up bijgewerkt in de auto!
Ik durf de radio niet eens aan te zetten in de auto, zo gespannen zit ik nog achter het stuurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Oh, dan heb ik een verkeerd beeld van jequote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nogal ja!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik een verkeerd beeld van je
Ik snap alle heisa ook niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:05 schreef Barbusse het volgende:
Gaat het nu nog steeds over MissB´s Carmageddon?
Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden...quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden...Dan ben ik die helemaal onderaan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
You would knowquote:
Dat hoefde je niet te melden hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ben ik die helemaal onderaan he
Alleen maar bonuspunten bij jou tochquote:
Bonuspunten? Ik zou er niet eens een Jokertje op plakken.....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen maar bonuspunten bij jou toch
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bonuspunten? Ik zou er niet eens een Jokertje op plakken.....
Mja, jij gaat ook van het ene uiterste naar het andere.....quote:
Ik zei vanmorgen tegen mijn baas: 'Ik moet harder werken! Ik heb een scrollbalk in mijn e-mail.'quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:04 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje zeg, ik verveel me dood!! Ik werk veel te hardHeb amper meer iets te doen
Zeikstraalquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, jij gaat ook van het ene uiterste naar het andere.....
Ach, missb is gewoon een doosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Tof! alleen jammer van dat kwakje op zijn naamquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo koter heeft zn schilderij![]()
[ afbeelding ]
Coolquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk schilderijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie hem zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
half6 opgestaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof is die heHelaas ben ik te vet geworden
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tof! alleen jammer van dat kwakje op zijn naam
Ik vind de sale een beetje tegenvallenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
half6 opgestaanen niet eens veel bijzonders aan bestelling toegevoegd (daarna omgedraaid en verder geslapen
)
Nee een vriend van ons.quote:
Heb je al condooms voor hem gekocht?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Het is de leeftijd he, nu begint dat gezeik met kwakjes
foto van maken en op canvas afdrukkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee een vriend van ons.
In het oude huis had hij een huge graffiti op zn muur. Een muur kan je niet meenemen dus ik heb nu om een schilderij gevraagd
Nog niet.quote:
ik ook, paar basic dingetjes erbij gegooidquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de sale een beetje tegenvallenBeetje erg eigenlijk.
Zullen de nieuwe bewoners ook blij mee zijn geweest....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee een vriend van ons.
In het oude huis had hij een huge graffiti op zn muur. Een muur kan je niet meenemen dus ik heb nu om een schilderij gevraagd
Kan nog steeds hoor. Die blijft op die muur staan tot mn ex verhuisdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
foto van maken en op canvas afdrukkendie muur dan. maar daar is het nu een beetje te laat voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |