onderontwikkeld en rapper...beetje dubbelop he..quote:
onderontwikkelde blanke rapper.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
onderontwikkeld en rapper...beetje dubbelop he..
moet je niet met een kloon aankomen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:11 schreef Rogerthat het volgende:
Toch jammer van deze reacties. Er zullen vast veel verzonnen verhalen komen op dit forum, maar ik zit met een serieus dilemma. Een beetje meer begrip zou geapprecieerd worden.
Dilemmaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:11 schreef Rogerthat het volgende:
Toch jammer van deze reacties. Er zullen vast veel verzonnen verhalen komen op dit forum, maar ik zit met een serieus dilemma. Een beetje meer begrip zou geapprecieerd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Dat is in ieder geval al goed nieuws.quote:
Zodra haar buik begint te groeien, zorg je ervoor dat zij per ongeluk met haar buik op de rand van de eettafel botst.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:12 schreef Rogerthat het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval al goed nieuws.
Voor de zekerheid open kaart spelen en een test uitvoeren of gewoon verzwijgen?
okokok, een serieuze reactie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:11 schreef Rogerthat het volgende:
Nee, dat is in dit geval godsonmogelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:07 schreef Rogerthat het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het 'grappig' overkomt, maar ik vind het toch wat minder leuk. Iemand die wat serieus advies heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Je kunt het het beste doen in een persoonlijk gesprek. Ga met haar op de bank zitten, pak d'r hand vast, kijk haar diep in de ogen en zeg dan: lieverd, ik heb over je heen gespoten, je bent misschien zwanger.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:21 schreef Rogerthat het volgende:
Tja, om het daarop te baseren, vind ik een beetje onzin eigenlijk. Stel dat ze niet overgeeft en toch zwanger is, heb ik de poppen aan het dansen. Het liefst ben ik gewoon eerlijk. Dat is immers waar de relatie om gaat. Deze actie is echter zo dom dat ik me er heftig voor schaam.
Daar heb je een punt. Bedanktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef loveforever het volgende:
kerel...
ze is tegen abortus dus als ze nu al zwanger is dan veranderd dat niks dan dat je er over 5 maanden achter komt : )
je moet niet altijd eerlijk zijn... zie dit niet als liegen maar als voorkomen van een relatiebreuk
maar jeetje ga je niet zenuwachtig zitten maken ofzo... die 3 spetters zouden wel superzaad moeten zijn om meteen bats boem raak te zijn
Jawel, tegen hoofdpijn want ze wilde geen sex met die rukker.quote:
tis eerlijk gezegd ook niet zo heel netjes om zoiets stiekum te doen. ik voor mij zou het iig niet waarderen als mijn man zoiets uitvreetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef Rogerthat het volgende:
Ok, ik zal het gewoon verzwijgen. Voortaan maar even beter nadenken voordat ik zulke streken uithaal. Bedankt aan de mensen die wél een serieuze reactie achter konden laten.
We doen idd wel aan seks, maar dan wel veilig. Ik vind mezelf nog te jong voor kinderenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:32 schreef simmu het volgende:
[..]
tis eerlijk gezegd ook niet zo heel netjes om zoiets stiekum te doen. ik voor mij zou het iig niet waarderen als mijn man zoiets uitvreetmaar goed, da's niet het onderwerp van het topic
doen jullie verder wel aan seks? indien ja; dan kan je ws idd maar beter niks zeggen
Ik vertrouw haar daar gewoon in.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:38 schreef w0nderboi het volgende:
Moest hier gewoon even gepost hebben een weet het, troll maar toch.
TSEn zoiezo als je zelf nog geen kinderen wil hou je toch ook mee in de gaten of de pil niet wordt vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |