flinke borrel pakkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:00 schreef vencodark het volgende:
Bah, wat ben ik chagrijnig. Wat moet ik daar eens aan doen?
Waarom is iedere gemiddelde verliefdheid bij jou direct ware liefdetm?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom is ieder gemiddeld fap-partijtje bij jou direct ware liefdetm?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:00 schreef vencodark het volgende:
Bah, wat ben ik chagrijnig. Wat moet ik daar eens aan doen?
Ik ken geen gemiddelde verliefdheid en ik fap te weinigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom is iedere gemiddelde verliefdheid bij jou direct ware liefdetm?
quote:
Ah, je loopt dus op mij te miepen omdat je zelf last van zwart zaad krijgt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken geen gemiddelde verliefdheid en ik fap te weinig
Well, I did made me smile a little! Had ik niet verwacht.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Well, I did made me smile a little! Had ik niet verwacht.
Nee, dat ken ik niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ah, je loopt dus op mij te miepen omdat je zelf last van zwart zaad krijgt.
Hedde ge MIJ!!!! hier horen miepen?!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat ken ik niet.Maar iedereen loopt hier te miepen, en ik dacht, `ik doe eens gezellig mee voor de verandering.´ Maar niet goed dus?
Chocola?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:13 schreef vencodark het volgende:
Misschien moet ik naar de kapper gaan...of mezelf met wat anders verwennen ofzo.
Waarom bende gij chagrijnig dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:13 schreef vencodark het volgende:
Misschien moet ik naar de kapper gaan...of mezelf met wat anders verwennen ofzo.
Nee, zo werkt dat niet bij mij.quote:
Gedoe met vriend. Het wordt steeds duidelijker hoe enorm verschillend we zijn. Bijna letterlijk: zwart-wit. En dat irriteert me.quote:
Das minder.... Schrijf een mail, lucht je hart en ga daarna lekker een stuk wandelen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet bij mij.
[..]
Gedoe met vriend. Het wordt steeds duidelijker hoe enorm verschillend we zijn. Bijna letterlijk: zwart-wit. En dat irriteert me.
Ja dat kan idd heel lastig zijn. Hoop dat je eruit komt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet bij mij.
[..]
Gedoe met vriend. Het wordt steeds duidelijker hoe enorm verschillend we zijn. Bijna letterlijk: zwart-wit. En dat irriteert me.
Nee, we hebben vannacht al tot half 2 zitten bellen en er is geen ruzie ofzo hoor, maar is gewoon beetje lastig soms. Hij reageert compleet anders op dingen dan ik en dat geeft soms onenigheid.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das minder.... Schrijf een mail, lucht je hart en ga daarna lekker een stuk wandelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |