Dus nog een keer pijnlijdenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
Pfff ik had haar verkeerd begrepen,vandaag ging ze 3 vullingen vervangen en volgende week beide verstandskiezen trekken...
mental note om dan dus niet daar de limbabwelaan maar die andere te gaan..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindhoven. Geen idee wat ze kosten eigenlijk
Die hebben niet zoveel speciaalbier, tenminste hier de Gall en Gall niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die hebben best wel veel biertjesEn anders zit er nog een Gall & Gall naast.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die hebben niet zoveel speciaalbier, tenminste hier de Gall en Gall niet.
En die hadden het lef om me naar mijn id te vragen.
nog een keer stressenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
Pfff ik had haar verkeerd begrepen,vandaag ging ze 3 vullingen vervangen en volgende week beide verstandskiezen trekken...
Is die kroeg niet van jou of had je hem tóen nog niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, heb je bijna je eigen kroeg gaan ze vragen of je wel oud genoeg bent.
Toen had ik hem nog net nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is die kroeg niet van jou of had je hem tóen nog niet?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, heb je bijna je eigen kroeg gaan ze vragen of je wel oud genoeg bent.
Heb jij al je rijbewijs dan?quote:
Ik heb het juist over de Limbabwelaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef clevy het volgende:
[..]
mental note om dan dus niet daar de limbabwelaan maar die andere te gaan..
Hij besteld via De Man van Drank, en daar is ie nog niet binnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, wat zei de slijter gister over de 77 Lager?
i knows.. ben nog niet toe aan forum figuren irl tegen te komen..quote:
Sexy hoor!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
En nu voel ik mijn neus en bovenlip niet. En praat ik als Daffy Duck
Ja leuk is dat hè!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
En nu voel ik mijn neus en bovenlip niet. En praat ik als Daffy Duck
Ja idd. Ik vind het ook best eng dat ze boven en onder in een keer gaat doen...quote:
Dat dacht ikquote:
Volgende keer effe vragen of je de eerste in Nederland bent die een fust 77 Lager in zijn café heeft hangen. Als dat zo is kunnen we natuurlijk ludicrous hard reclame gaan maken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij besteld via De Man van Drank, en daar is ie nog niet binnen.
Die hebben het niet standaard op voorraad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |