quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Ik geef artsen de schuld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog zijn de meeste kinderen gewoon kut en totaal geen respect meer tegenwoordig. Dingen die ik wel eens hoor en zie, zou ik echt niet geprobeerd moeten hebben dat ik hun leeftijd was.
[..]
Ik zei toch ook niet dat je niet gezellig was
Zorg voor een bordje: Toegang vanaf 16 jaar!quote:
Hoe oud is dat kind?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt hoor.
Ik zat daar, een vreemde voor dat kind. Komt moeders de kroeg in met koter en ik kreeg al heel snel een grote bek van die koter. En moeders? Die zat ernaast te lachen.
Mijn zoon durft daar niet eens aan te denken want hij weet dat ie dan echt goed op zn donder krijgt.
Sowieso vind ik kinderen in een kroeg not done. En al helemaal niet als ze ook nog zo overduidelijk aanwezig zijn.
Helaas is dat maar al te waarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef artsen de schuld.
Veel te snel krijgt een kind een label als adhd ofzo en dan geven ouders de opvoeding op want ja hij heeft adhd
10, en het kind kan er ook niet zoveel aan doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe oud is dat kind?
Ik ken kinderen van 3 jaar die al losgeslagen zijn. Die mijn zoon in zijn gezicht schoppen als hij op het trapje van de glijbaan achter ze staat, enzo. Gewoon, omdat..? Maar dat zijn dan ook de kinderen van wie je de ouders nooooooooit ziet. Je kan ze niet opvoeden als je ze niet kent.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
10, en het kind kan er ook niet zoveel aan doen.
Die moeder moet gewoon wat minder in de kroeg komen en wat meer voor haar koter zorgen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
10, en het kind kan er ook niet zoveel aan doen.
Zal ik Peuter even naar je toe sturen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hehe, thnx..
ik begon wat last te krijgen van stuiterende ballen, maar dat is ook alweer weg.. top!
Zielig eigenlijk. Verpest voor de rest van zijn leven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind ik wel, kind heeft gewoon een slechte opvoeding gehad.
Daarom.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan smelt ik weerdas ook niet handig!
Ja is eigenlijk ook zielig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Zielig eigenlijk. Verpest voor de rest van zijn leven.
Het is een meisje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ligt dat dan aan? Denk ook opvoeding..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe oud is dat kind?
Ik ken kinderen van 3 jaar die al losgeslagen zijn. Die mijn zoon in zijn gezicht schoppen als hij op het trapje van de glijbaan achter ze staat, enzo. Gewoon, omdat..? Maar dat zijn dan ook de kinderen van wie je de ouders nooooooooit ziet. Je kan ze niet opvoeden als je ze niet kent.
Denk dat dat wel meevalt, op een gegeven moment gaat dat kind ook nadenken over goed en fout en zelf beslissingen nemen. Maarja dan heeft de een wel de overhand als je al slecht opvoed ben ik van mening.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Arme ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een meisje.
En over 10 jaar zit zij bij Roy aan de bar te vertellen over haar koter![]()
Arme Roy
En dan komen MissB en ik ook nog even langs om je te pestenquote:
Ja ik had ook zulke ouders.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:20 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Maar ligt dat dan aan? Denk ook opvoeding..
Tevens vind ik dat er op de scholen ook weer harder opgetreden mag worden...
Tegenwoordig moet de leerkracht zich verantwoorden als hij een kind straf geeft.
Toen ik straf kreeg op school ,zeiden mijn ouders gewoon "Dan heb je dat vast verdiend"..
En kreeg ik thuis gewoon nog een keer straf..
Net als ik dacht dat het niet erger kon.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan komen MissB en ik ook nog even langs om je te pesten
Ik geloof niet in om de haverklap straf geven, maar dat is een heel andere discussie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:20 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Maar ligt dat dan aan? Denk ook opvoeding..
Tevens vind ik dat er op de scholen ook weer harder opgetreden mag worden...
Tegenwoordig moet de leerkracht zich verantwoorden als hij een kind straf geeft.
Toen ik straf kreeg op school ,zeiden mijn ouders gewoon "Dan heb je dat vast verdient"..
En kreeg ik thuis gewoon nog een keer straf..
Ja ach, vind dat ik toch nog best goed terecht ben gekomen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik had ook zulke ouders.
Dan zul je het wel verdiend hebben, was ik het nooit zo mee eens.
Ik was altijd een hele brave royco op school.
Dat dus. Lijkt me heel lastig om, als volwassene, de denkbeelden die je van jongs af aan hebt meegekregen van je af te schudden. Niet onmogelijk, maar wel een heel proces.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt, op een gegeven moment gaat dat kind ook nadenken over goed en fout en zelf beslissingen nemen. Maarja dan heeft de een wel de overhand als je al slecht opvoed ben ik van mening.
Euhm....dit meen je niet toch? Dit is gewoon een flauw grapje?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe oud is dat kind?
Het is sowieso een veel groter probleem. Vroeger was iemand blij met iets kleins, tegenwoordig wil iedereen maar meer en meer, en is het nooit niet genoeg. Het wordt steeds moeilijker om te genieten van de kleine dingen. Als ouder zou je moeten genieten van je kroost, ze koesteren en zoveel mogelijk tijd met ze door willen brengen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik geloof niet in om de haverklap straf geven, maar dat is een heel andere discussie.
Mensen houden zich gewoon niet bezig met hun kind. Zien hun kind als ballast, als een noodzakelijk kwaad waar ze niet meer onderuit kunnen. Springen een gat in de lucht als ze even zonder kind zijn. Kinderen voelen dat hoor, als kind is er niets ergers dan te voelen dat je niet gewenst bent. Veel ouders stoppen weinig liefde in hun opvoeding, als ik zo om me heen kijk.
Over anderhalve week gaat huppelkind op schoolkamp 3 dagen. Ik mis hem nu alquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik geloof niet in om de haverklap straf geven, maar dat is een heel andere discussie.
Mensen houden zich gewoon niet bezig met hun kind. Zien hun kind als ballast, als een noodzakelijk kwaad waar ze niet meer onderuit kunnen. Springen een gat in de lucht als ze even zonder kind zijn. Kinderen voelen dat hoor, als kind is er niets ergers dan te voelen dat je niet gewenst bent. Veel ouders stoppen weinig liefde in hun opvoeding, als ik zo om me heen kijk.
Ze hadden wel gelijk hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:23 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja ach, vind dat ik toch nog best goed terecht ben gekomen..
Maar je hebt wel gelijk.. Soms ook wel makkelijk voor ouders om dat te zeggen..
Haha, en toen heb je besloten om het nooit weer te doen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ooit op mn donder gekregen van mn stiefpa omdat ik een half lesuur had gespijbeld.
Dat was de eerste keer dat ik spijbelde en hij vond het zo stom van mij.
Hij zei: als je dan zo lomp bent om te gaan spijbelen doe dan een heel uur of doe het goed en pak een hele dag.
Kwam ook nog iets als 'achterlijke' 'randdebiel' enz achteraan
Nouja, die kinderen zijn al getekend op zon moment. Neem dan geen kinderen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat dus. Lijkt me heel lastig om, als volwassene, de denkbeelden die je van jongs af aan hebt meegekregen van je af te schudden. Niet onmogelijk, maar wel een heel proces.
Kinderen doen geen kattekwaad meer. Tegenwoordig is search and destroy het motto van de jeugd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm....dit meen je niet toch? Dit is gewoon een flauw grapje?
Het jaar daarop ben ik van het hele jaar misschien 2 maanden aanwezig geweest in totaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:24 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha, en toen heb je besloten om het nooit weer te doen?
Of was dit pas het begin
Serieus, gebeurde gistermiddag. Een meisje van 3, ze is bijna 4. Dat soort dingen doet ze de hele dag door, niemand wil meer met haar spelen. Maar het is duidelijk zo'n verwaarloosd kind. Ouders uit elkaar, en kind zit elke dag bij oma die zelf zo depressief is dat ze zich met moeite staande weet te houden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm....dit meen je niet toch? Dit is gewoon een flauw grapje?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus, gebeurde gistermiddag. Een meisje van 3, ze is bijna 4. Dat soort dingen doet ze de hele dag door, niemand wil meer met haar spelen. Maar het is duidelijk zo'n verwaarloosd kind. Ouders uit elkaar, en kind zit elke dag bij oma die zelf zo depressief is dat ze zich met moeite staande weet te houden.
En als jij er iets van zou zeggen dan opeens is moeders wel aanwezig met een grote mond naar jou want hoe durf je haar engeltje te berispen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus, gebeurde gistermiddag. Een meisje van 3, ze is bijna 4. Dat soort dingen doet ze de hele dag door, niemand wil meer met haar spelen. Maar het is duidelijk zo'n verwaarloosd kind. Ouders uit elkaar, en kind zit elke dag bij oma die zelf zo depressief is dat ze zich met moeite staande weet te houden.
Zij ziet haar kind dus echt als ballast.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over anderhalve week gaat huppelkind op schoolkamp 3 dagen. Ik mis hem nu al
Is opzich wel effectiever hè.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kinderen doen geen kattekwaad meer. Tegenwoordig is search and destroy het motto van de jeugd.
Schijt aan of dat mensen, dieren of spullen zijn
Ik heb gewoon nog nooit gespijbeld, braaf hè!quote:[..]
Het jaar daarop ben ik van het hele jaar misschien 2 maanden aanwezig geweest in totaal.
Toen kreeg ik op mn donder dat ik te goed spijbelde
Damn zeg.. En kind is zich van geen kwaad bewust omdat ze overal voor moet "vechten"..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik heb makkelijk praten, want ik heb echt een kind om van te genieten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is sowieso een veel groter probleem. Vroeger was iemand blij met iets kleins, tegenwoordig wil iedereen maar meer en meer, en is het nooit niet genoeg. Het wordt steeds moeilijker om te genieten van de kleine dingen. Als ouder zou je moeten genieten van je kroost, ze koesteren en zoveel mogelijk tijd met ze door willen brengen.
Als we nu eens massaal iets meer gaan glimlachen en genieten
Ik geef toe. Soms is het gewoon lastig. Bijvoorbeeld als je bent uitgenodigd voor een of ander raar biljartfeest. Maar jammer dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zij ziet haar kind dus echt als ballast.
Is ze weer kwaad dat de papa het kind niet een uur later wil brengen, want ja dat scheelt een uur kansloos in de kroeg zitten in de hoop dat je een keer flink doorgepaald word.
En hoe komt het dat je een kind hebt om van te genieten? Wie heeft jou dat kind gegeven?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik heb makkelijk praten, want ik heb echt een kind om van te genieten.
DAT WIL IK NOOIT MEER ZIEN! riep ik (terwijl ik altijd vind dat ze dat met elkaar moeten uitzoeken, Peuter moet zelf ook weerbaar genoeg worden voor als ik er niet ben), ze schrok wel van me. Uitgelegd dat ze Peuter zo heel veel pijn doet, dat dat niet aardig is, bladieblabla. Oma keek een beetje toe vanaf een bankje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als jij er iets van zou zeggen dan opeens is moeders wel aanwezig met een grote mond naar jou want hoe durf je haar engeltje te berispen.
De ooievaar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En hoe komt het dat je een kind hebt om van te genieten? Wie heeft jou dat kind gegeven?
Paar weken terug zei ik tegen mn zoon en zn vriendjes dat ze maar moeten gaan belletje trekken ipv op schuren klimmen en daar de boel slopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is opzich wel effectiever hè.
[..]
Ik heb gewoon nog nooit gespijbeld, braaf hè!
Hoi Huppelmuts (en rest) trouwens!
Goed zo! Zo hoort het ook.. Ookal zijn de keuzes soms lastig..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef toe. Soms is het gewoon lastig. Bijvoorbeeld als je bent uitgenodigd voor een of ander raar biljartfeest. Maar jammer dan.
Ik heb die kleine, hij hoort bij mij, ik hou van hem en hij gaat voor alles en iedereen.
Het boeit ze echt niks hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
[..]
DAT WIL IK NOOIT MEER ZIEN! riep ik (terwijl ik altijd vind dat ze dat met elkaar moeten uitzoeken, Peuter moet zelf ook weerbaar genoeg worden voor als ik er niet ben), ze schrok wel van me. Uitgelegd dat ze Peuter zo heel veel pijn doet, dat dat niet aardig is, bladieblabla. Oma keek een beetje toe vanaf een bankje.
Mee eens, maar ze snapt niet dat de papa vrachtwagenchauffeur is en om 4 uur op moet en dus niet pas om 10 uur dat kind weg wil brengen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef toe. Soms is het gewoon lastig. Bijvoorbeeld als je bent uitgenodigd voor een of ander raar biljartfeest. Maar jammer dan.
Ik heb die kleine, hij hoort bij mij, ik hou van hem en hij gaat voor alles en iedereen.
Nou het is aan de andere kant van het land dus even is dan sowieso wel lastigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:30 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Goed zo! Zo hoort het ook.. Ookal zijn de keuzes soms lastig..
Wellicht een goede oppas voor een korte periode, zodat je toch even kunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |