quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Ik geef artsen de schuld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog zijn de meeste kinderen gewoon kut en totaal geen respect meer tegenwoordig. Dingen die ik wel eens hoor en zie, zou ik echt niet geprobeerd moeten hebben dat ik hun leeftijd was.
[..]
Ik zei toch ook niet dat je niet gezellig was
Zorg voor een bordje: Toegang vanaf 16 jaar!quote:
Hoe oud is dat kind?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt hoor.
Ik zat daar, een vreemde voor dat kind. Komt moeders de kroeg in met koter en ik kreeg al heel snel een grote bek van die koter. En moeders? Die zat ernaast te lachen.
Mijn zoon durft daar niet eens aan te denken want hij weet dat ie dan echt goed op zn donder krijgt.
Sowieso vind ik kinderen in een kroeg not done. En al helemaal niet als ze ook nog zo overduidelijk aanwezig zijn.
Helaas is dat maar al te waarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef artsen de schuld.
Veel te snel krijgt een kind een label als adhd ofzo en dan geven ouders de opvoeding op want ja hij heeft adhd
10, en het kind kan er ook niet zoveel aan doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe oud is dat kind?
Ik ken kinderen van 3 jaar die al losgeslagen zijn. Die mijn zoon in zijn gezicht schoppen als hij op het trapje van de glijbaan achter ze staat, enzo. Gewoon, omdat..? Maar dat zijn dan ook de kinderen van wie je de ouders nooooooooit ziet. Je kan ze niet opvoeden als je ze niet kent.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
10, en het kind kan er ook niet zoveel aan doen.
Die moeder moet gewoon wat minder in de kroeg komen en wat meer voor haar koter zorgen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
10, en het kind kan er ook niet zoveel aan doen.
Zal ik Peuter even naar je toe sturen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hehe, thnx..
ik begon wat last te krijgen van stuiterende ballen, maar dat is ook alweer weg.. top!
Zielig eigenlijk. Verpest voor de rest van zijn leven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind ik wel, kind heeft gewoon een slechte opvoeding gehad.
Daarom.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan smelt ik weerdas ook niet handig!
Ja is eigenlijk ook zielig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Zielig eigenlijk. Verpest voor de rest van zijn leven.
Het is een meisje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ligt dat dan aan? Denk ook opvoeding..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe oud is dat kind?
Ik ken kinderen van 3 jaar die al losgeslagen zijn. Die mijn zoon in zijn gezicht schoppen als hij op het trapje van de glijbaan achter ze staat, enzo. Gewoon, omdat..? Maar dat zijn dan ook de kinderen van wie je de ouders nooooooooit ziet. Je kan ze niet opvoeden als je ze niet kent.
Denk dat dat wel meevalt, op een gegeven moment gaat dat kind ook nadenken over goed en fout en zelf beslissingen nemen. Maarja dan heeft de een wel de overhand als je al slecht opvoed ben ik van mening.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Arme ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een meisje.
En over 10 jaar zit zij bij Roy aan de bar te vertellen over haar koter![]()
Arme Roy
En dan komen MissB en ik ook nog even langs om je te pestenquote:
Ja ik had ook zulke ouders.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:20 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Maar ligt dat dan aan? Denk ook opvoeding..
Tevens vind ik dat er op de scholen ook weer harder opgetreden mag worden...
Tegenwoordig moet de leerkracht zich verantwoorden als hij een kind straf geeft.
Toen ik straf kreeg op school ,zeiden mijn ouders gewoon "Dan heb je dat vast verdiend"..
En kreeg ik thuis gewoon nog een keer straf..
Net als ik dacht dat het niet erger kon.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan komen MissB en ik ook nog even langs om je te pesten
Ik geloof niet in om de haverklap straf geven, maar dat is een heel andere discussie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:20 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Maar ligt dat dan aan? Denk ook opvoeding..
Tevens vind ik dat er op de scholen ook weer harder opgetreden mag worden...
Tegenwoordig moet de leerkracht zich verantwoorden als hij een kind straf geeft.
Toen ik straf kreeg op school ,zeiden mijn ouders gewoon "Dan heb je dat vast verdient"..
En kreeg ik thuis gewoon nog een keer straf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |