abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98149056
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:37 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het begin met een theoretische benadering. De rest volgt later vanzelf wel.
Tuurlijk, en over 5 jaar kunnen we zeggen dat de massamoorden van 2015 begonnen zijn met een topic op Fok.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2011 10:40:59 ]
pi_98149091
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tuurlijk, en over 5 jaar kunnen we zeggen dat de massamoorden van 2015 begonnen zijn met een post op Fok.
GSbrdr twijfelde openlijk of hij dit topic zou openen. Kennelijk vind TS het topic eigenlijk ook morbide. :') De meesten durven het niet, maar het leeft overduidelijk... Dat merk je aan alles. Ja, vooral ook hier op Fok!
pi_98149129
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:42 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

GSbrdr twijfelde openlijk of hij dit topic zou openen. Kennelijk vind TS het topic eigenlijk ook morbide. De meesten durven het niet, maar het leeft overduidelijk... Dat merk je aan alles. Ja, vooral ook hier op Fok!
Je neemt Fok wat dat betreft veel te serieus. Fok is geen (gezonde) afspiegeling van de maatschappij.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2011 10:44:37 ]
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:45:28 #229
165633 eriksd
The grand facade...
pi_98149158
Je zou maar zo'n leeg leven hebben dat je een trauma overhoudt aan een topic op Fok. Komop zeg. En dan nog klagen over een prestatiemaatschappij die je niet accepteert :')
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_98149175
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je neemt Fok wat dat betreft veel te serieus. Fok is geen (gezonde) afspiegeling van de maatschappij.
Ik echt niet alleen op Fok1 af om te merken hoe mensen tegen onrendabele aankijken. Ik heb mijn ogen en oren niet in mijn zak. In mijn eigen omgeving merk je het ook, en die zitten echt niet op Fok!

Maar ja, rechts Nederland kijkt liever de andere kant op. :')
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:46:15 #231
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98149176
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:35 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Mensen die die in de mond durven te nemen dat onrendabele uitgemoord moeten worden? Genocide doet jou niks??

Als je dat onberoerd laat, dan bevestigt dat mij in de opvatting dat we in een griezelmaatschappij leven.
Waar zeg ik dit soort walgelijke dingen, EG? Ik speel een macaber gedachtenspelletje, om te zien wie waarom genocide zou goedpraten ter preventie van groter leed.

Als je het verschil tussen filosofie en ideologie niet begrijpt, moet je vooral in je eigen bekrompen wereldje blijven leven en je lekker aangesproken voelen, mij heb je er niet mee.

Maar ik wil niemand waar dan ook dood hebben, ik heb mijn naasten lief.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_98149200
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:45 schreef eriksd het volgende:
Je zou maar zo'n leeg leven hebben dat je een trauma overhoudt aan een topic op Fok. Komop zeg. En dan nog klagen over een prestatiemaatschappij die je niet accepteert :')
Volgens mij is EG zijn wereldje beperkt tot Fok. Het kan toch niet zo zijn dat je denkt dat zo`n topic echt zou leven onder de mensen op straat? Dat denk je alleen als je het onderscheid tussen realiteit en fantasie een beetje begint kwijt te raken.
pi_98149236
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:46 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Waar zeg ik dit soort walgelijke dingen, EG? Ik speel een macaber gedachtenspelletje, om te zien wie waarom genocide zou goedpraten ter preventie van groter leed.

Als je het verschil tussen filosofie en ideologie niet begrijpt, moet je vooral in je eigen bekrompen wereldje blijven leven en je lekker aangesproken voelen, mij heb je er niet mee.

Maar ik wil niemand waar dan ook dood hebben, ik heb mijn naasten lief.
Het begint met een gedachtenspel. Lijkt heel onschuldig. Maar je laat daarmee precies zien wat je eigenlijk vindt en wat velen vinden maar itt tot jou niet uit durven spreken : onrendabelen zijn NIET gewenst.

Het ergste is dat je de ernst niet eens van in wilt zien.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:50:02 #234
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98149259
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:42 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

GSbrdr twijfelde openlijk of hij dit topic zou openen. Kennelijk vind TS het topic eigenlijk ook morbide. :') De meesten durven het niet, maar het leeft overduidelijk... Dat merk je aan alles. Ja, vooral ook hier op Fok!
Ik vind het een grensverleggend topic omdat er over het algemeen een taboe rust op economiseren van groepswaarde van maatschappelijk zwakkeren. En natuurlijk omdat ik bang was dat tere zieltjes zoals jij er aanstoot aan konden nemen.

Ik vind opmerkingen van jou eveneens vaak verwerpelijk en getuigen van verwrongen moreel besef, maar daar hoef ik niet om te janken.

De meeste gezonde mensen ontwikkelen een schild voor experimenten en gedachtespelletjes die ze niet aanstaan.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:51:01 #235
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98149286
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:48 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het begint met een gedachtenspel. Lijkt heel onschuldig. Maar je laat daarmee precies zien wat je eigenlijk vindt en wat velen vinden maar itt tot jou niet uit durven spreken : onrendabelen zijn NIET gewenst.

Hoe weet jij wat ik vind?
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 10:51:18 #236
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_98149299
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:48 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wat ben jij een zeikerd zeg. Stel je niet eens zo belachelijk aan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_98149317
Maar EG, je bent het toch wel met mij eens dat de stelling 'onrendabelen zijn niet gewenst' an sich klopt? Een ieder zou zichzelf toch rendabel moeten maken op 1 of andere manier, zij het door vrijwilligerswerk of door betaald werk?
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 10:52:42 #238
16180 crew  CoolGuy
pi_98149334
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:50 schreef GSbrder het volgende:

De meeste gezonde mensen ontwikkelen een schild voor experimenten en gedachtespelletjes die ze niet aanstaan.
Hoe dan ook. Met alles is dat. Als iemand je beledigd dan kun je 2 dingen doen. Er op in gaan (dan trek je je er dus wat van aan) of je schouders ophalen.

Ik haal mn schouders op. EchtGaaf hapt overal op, maar hij heeft niet door dat wat hij doet een selffulfilling prophecy is.
pi_98149357
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:50 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik vind het een grensverleggend topic omdat er over het algemeen een taboe rust op economiseren van groepswaarde van maatschappelijk zwakkeren. En natuurlijk omdat ik bang was dat tere zieltjes zoals jij er aanstoot aan konden nemen.

Ik vind opmerkingen van jou eveneens vaak verwerpelijk en getuigen van verwrongen moreel besef, maar daar hoef ik niet om te janken.

Jij vindt het een grensverleggend topic, mag ik het smakeloos en morbide vinden?

Weet je wat Hitler met die mensen deed?

Je wil een taboe doorbreken als het gaat om het economiseren van groepswaarde van maatschappelijk zwakkeren.

Ja, hoor, dat doe je ze door dood te wensen. Ja dan heb je een doel bereikt: als ze dood zijn dan zijn ze economische rendabel. Want dan kosten ze ineens geen geld meer. :W

Moet ik de pil van Drion zelf betalen? :')
pi_98149383
Waarom haal je er nu gelijk weer Hitler bij? Dat is zo zwak he. Dit is in de verste verte niet te vergelijken EG, je draaft weer eens door.
pi_98149407
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat ben jij een zeikerd zeg. Stel je niet eens zo belachelijk aan.
Je wilt de ernst er niet van inzien. Steek lekker je nek in het zand. Je weet niet hoe gevaarlijk het is voor een samenleving als groepen mensen zo worden weggezet.

Eigenlijk ben je dan nog erger dan TS, die twijfelde eerst nog openlijk of hij dat topic echt wilde plaatsen. :')
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 10:56:39 #242
16180 crew  CoolGuy
pi_98149409
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Jij vindt het een grensverleggend topic, mag ik het smakeloos en morbide vinden?

Weet je wat Hitler met die mensen deed?

Je wil een taboe doorbreken als het gaat om het economiseren van groepswaarde van maatschappelijk zwakkeren.

Ja, hoor, dat doe je ze door dood te wensen. Ja dan heb je een doel bereikt: als ze dood zijn dan zijn ze economische rendabel. Want dan kosten ze ineens geen geld meer. :W

Moet ik de pil van Drion zelf betalen? :')
Ja, Hitler maakte ze allemaal af. Dat was toen. Nu is nu. Mensen die onrendabel waren toen niet gewenst. Tegenwoordig hebben we daar vangnetten voor. Maar die vangnetten mogen alleen maar van toepassing zijn op mensen die niet KUNNEN werken, niet mensen die het wel makkelijk vinden zo, een uitkering.

JIj wil graag dat die mensen die er recht op hebben als volwaardig gezien worden, maar tegelijkertijd snap je niet dat je met wat jij doet de aandacht juist op de negatieve kanten gevestigd houdt, met als resultaat dat dat het enige is dat men ziet.
pi_98149424
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:55 schreef Scorpie het volgende:
Waarom haal je er nu gelijk weer Hitler bij? Dat is zo zwak he. Dit is in de verste verte niet te vergelijken EG, je draaft weer eens door.
Precies de kern. Maar blijf gewoon je nek in het zand steken. De geschiedenis herhaald zich gewoon weer.

Ik hoop het niet meer mee te hoeven maken.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:58:15 #244
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98149438
Denk je dat er een haar op mijn hoofd is die er aan denkt onrendabelen te vermoorden in een minder extreme situatie dan het voorbeeld in mijn OP?
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 10:58:17 #245
16180 crew  CoolGuy
pi_98149439
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je wilt de ernst er niet van inzien. Steek lekker je nek in het zand. Je weet niet hoe gevaarlijk het is voor een samenleving als groepen mensen zo worden weggezet.

Eigenlijk ben je dan nog erger dan TS, die twijfelde eerst nog openlijk of hij dat topic echt wilde plaatsen. :')
Nee, de ernst interesseert mij niet .Wat denk je dat er gaat gebeuren? Dat ze je in een kamp opsluiten? Dat je een stickertje of een tatoeage krijgt? Dat was 65 jaar terug, niet nu.

Ik vind jou het ergste: boehoehoehoe kijk mij eens zielig zijn. Ja je bent zielig, maar niet op de manier die jij wil. Als je als kneus gezien wil worden ben je in je opzet geslaagd in ieder geval.
pi_98149457
En dan maar gek vinden dat mensen met een WAJONG vooral maar geen eigenwaarde moeten hebben, het wordt ze wel vanzelf aangepraat om het vooral maar niet te hebben.

I rest my case. Ik heb er genoeg van.

Lang leve de VVD. hoe die vooral de grootste. *O*
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 10:59:42 #247
16180 crew  CoolGuy
pi_98149470
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Precies de kern. Maar blijf gewoon je nek in het zand steken. De geschiedenis herhaald zich gewoon weer.

Nou, als je dat echt niet hoopt kun je natuurlijk een trein koppen bijvoorbeeld. Dan weet je zeker dat je het niet meer meemaakt. Als het gewoon maar een opmerking is had ik toch gelijk met dat je een dramaqueen bent.
pi_98149477
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja hoor, de nieuwe Hitler is opgestaan, en zijn naam is GSbrder en hij gebruikt zijn sluwe methodes op Fok.nl om de mensenmassa te mobiliseren jegens de WAJONG-ers.
God god EG, je zit er weer lekker in vandaag.
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 11:00:33 #249
16180 crew  CoolGuy
pi_98149492
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
En dan maar gek vinden dat mensen met een WAJONG vooral maar gene eigenwaarde moeten hebben, het wordt ze wel vanzelf aangepraat om het vooral maar niet te hebben.

I rest my case. Ik heb er genoeg van.
Ja, dat zeg ik. selffulfilling prophecy. Voor je aandoening hoef je je niet te schamen. Voor je instelling wel.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:00:37 #250
165633 eriksd
The grand facade...
pi_98149494
EG wil graag horen dat hij zielig is en daarom een uitkering moet krijgen.
Ja, hij is zielig, maar dan net op een andere manier. En verandering brengen in die situatie: ho maar. Maar wel lekker klagen, wetende dat er toch wel een gespreid bedje op je wacht.

Walgelijk.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')