Dana had dat ook op haar voorhoofd en het trekt langzaam weg . Je ziet het alleen nog wat donkerder worden als ze boos is of xich heel erg inspantquote:
oops ik zat fout begreep je tekst nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een goeie foto's marky!
Hahahaa wat een leukerd is Mex! Ik ga er helemaal hardop van lachen bij het zien van die foto's!
Ik heb niet precies gezien wat je eerst typte, maar ik denk dat ik weet wat je ongeveer schreef. Ik vind jouw kindje ook een leukerd hoor! Ik weet alleen niet hoe hij heet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:09 schreef marky het volgende:
[..]
oops ik zat fout begreep je tekst niet
thnx
Dat is Daan! Van HappyMequote:Op donderdag 30 juni 2011 17:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb niet gezien wat je eerst typte, maar ik vind jouw kindje ook een leukerd hoor! Ik weet alleen niet hoe hij heet.
Ze vergeet wel vaker uit te loggen en onder dr eigen account te postenquote:
Hihi, het was dit keer echt Markyquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ze vergeet wel vaker uit te loggen en onder dr eigen account te postenMaar misschien is dit wel echt eens Marky
Vooral die eerste!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeeeeuj Noortje; heb jij een groeispurt gehad?? ik zie toch echt een heus heus heus mini-peutertje ontstaan!![]()
marky; prachtige foto'svan
een prachtige Daan
Driekus en Tienus, wat zijn ze moooooi Mef; en wat heb je een mooi compleet gezinnetje zo.![]()
Juud; je meisje is prachtig! wat een schatje!![]()
Elin![]()
![]()
ik vind dr jurk ook erg mooi KD
![]()
Mex, wat ben jij een blij mannetje! leuk!![]()
Ik heb een nieuw toestel; en ben erg blij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vooral die laatste...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |