hij is voor het mooie iets te kort maar met een roze legging eronder staat ie zo stoer!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
moooi Vick; en wat staat dat Hema-jurkje Tess leuk; ik heb dr al meerdere keren over getwijfeld, en nu ik Tess het jurkje zie dragen krijg ik spontaan spijt dat Evie hem nog niet heeft...
komt vanzelfquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:33 schreef Ssserpente het volgende:
En ik kan nog wat leren van je kunsten met elastiekjes, Vick! Wat zijn die scheidingen mooi recht! Ik kom bij Lente niet verder dan twee scheve knotjes.
en ik vind juist die knotjes zo ontzettend leuk bij Lente; Knofjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:33 schreef Ssserpente het volgende:
En ik kan nog wat leren van je kunsten met elastiekjes, Vick! Wat zijn die scheidingen mooi recht! Ik kom bij Lente niet verder dan twee scheve knotjes.
en dat ook iddquote:
ik kom wel een keer bij je langsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef She-Wolf het volgende:
Nou dat is mij nog nooit gelukt omzulke nette staarten of vlechten te maken. Mijn kinderen zitten niet stil en ik kan niet invlechten etc. Ik ben weleens jaloers op die mooie haarcreaties.
Er is een zakje van Zenner, daar zitten witte en doorzichtige elastiekjes in, dat zijn de goede. Die andere zakjes van Zenner zijn prut, die zijn inderdaad heel erg stug.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:41 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb heb nu ook van die fijne paardenelastiekjes. Jammer is alleen dat ze neonkleuren hebben. En na één keer zijn ze uitgelubberd en breken ze.
Laatst een zakje elastiekjes gehaald dat ik meteen heb weggegooid. Die waren zo stug dat ik ze niet eens één keer rond het staartje kreeg.
O nee wacht, Nils heeft ze terug gebracht naar de drogist. Principekwestie, vond ie...
Is goed, gezellig hoor. Als je me dan leert hoe je moet invlechten...quote:
je woont toch ook vlakbij??quote:[
Becky, is goed hoor, lijkt me leuk!
isgoe!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:43 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Is goed, gezellig hoor. Als je me dan leert hoe je moet invlechten...
Dat wil ik wel, maar ik heb alleen nog maar een iPad en ik ben er nog niet uit hoe dat lukt. Uploaden bedoel ik. Plaatsen snap ik wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
isgoe!!
en ontopic.. gooi jij er eens wat foto's van je meiden in!
Die stugge waren van Zenner idd. Witte en doorzichtige heb ik daar nog nooit van gezien. Überhaupt niet van die kleine elastiekjes. Maar ze staan op het boodschappenlijstje voor morgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
Er is een zakje van Zenner, daar zitten witte en doorzichtige elastiekjes in, dat zijn de goede. Die andere zakjes van Zenner zijn prut, die zijn inderdaad heel erg stug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |