Ja, is goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet opeens niet meer of die live wel met een v moet. Wel toch? Help!
Oh jeequote:
Ik zoek dat specifieke filmpjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:26 schreef lezzer het volgende:
Over dat dansen. Ik weet het niet precies. Zoek eens op gay ballroom, of uniparen. Of equality dance.
Nee, zo'n strakke zwarte broek en openvallend bloesje, geloof ik. Zou best eens Keulen kunnen zijn...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik weet dus niet precies welke je bedoelt. Waren ze in spijkerbroek? Dan zijn het de Nederlands kampioenen. Ik heb ook wel filmpjes gepost van keulen en van de gaygames.
Volgens mij was die het, ja...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
Deze zou het wel eens geweest kunnen zijn.
Zulke kleding is trouwens standaard latinkleding.
Maar dit specifieke filmpje beviel me juist zo erg vanwege die kerel met het staartjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:46 schreef lezzer het volgende:
Gewoon YouTube zoeken met gay+ latin dance. Stikt van de filmpjes.
ooooooh da's een tof filmpjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef wonderer het volgende:
Eentje voor jou dan:
Daar wisselen ze echt om de haverklap van leiden.
Ik wist niet dat de tango zulke rare beenbewegingen hadquote:
Die van ons schrijft zelfs zn mobiele nr op zodat we hem kunnen bellen als we weer thuis zijn, super fijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:37 schreef Vanyel het volgende:
Had ik al gejubeld over onze tntpakketjesman? Gisterochtend langsgeweest, niemand thuis, briefje achtergelaten. Komt ie eind van de dag nog eens langs om te kijken of er al iemand is zodat ie toch het pakket kan afleveren. Doet ie regelmatig
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:19 schreef Vanyel het volgende:
Ziet er al veel gezonder en 'gewoner' uit.
"Ieder z'n taakje op deze wereld" zeg ik altijd maarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:30 schreef Nirak het volgende:
Owja, tuurlijk... Dom van mij... Gelukkig is t overgrote deel van de wereldbevolking slimmer dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |