Clubliefdequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:07 schreef bascross het volgende:
Even aangeven dat je Cambuur aan het oplichten bent voor 20 euro.
Zoiets was hetquote:Geachte heer van der Belt,
Graag wil ik u tippen over een frauduleuze Cambuursupporter.
Het betreft dhr. uw_koninklijke_sneuheid, met een stoel op oost
Voor meer informatie en ip-tracking verwijs ik u naar [Centraal] SC Cambuur #16 Waar de leegloop is begonnen
Vriendelijke groet,
bascross, loyale Cambuursupporter..
Even zijn post quoten, anders is ie misschien weg zometeen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:56 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Verlengd door m'n pa![]()
Zit ook een vriend van me op mijn ouders adres en ik ookscheelt weer 10% in deze barre tijden voor studenten.
Prent ken me niet suveel skele, Reza/Schepers/de Leeuw allemaal >> Prent hoor.
Gerucht om vd Haar wordt ook hardnekkiger.
Naar Stanley Menzo in de woonplaats van Hesequote:
quote:Kontrakt Schepers noch net rûn 20-06-2011 | 13:21
SC Cambuur en Bob Schepers binne it noch net iens oer in nij kontrakt. Cambuur wol it kontrakt fan Schepers, dat rint oant 2012, ferlinge oant 2013. De oanfaller wol wol bytekenje, mar allinnich as hy foar maksimaal 100.000 euro nei in oare klup kin. Dêr giet Cambuur net mei akkoard.
'Hij krijgt een behoorlijke salarisverhoging en zegt graag te willen blijven. Dan is zo'n gelimiteerde transfersom onredelijk', seit Cambuur direkteur Van der Belt
Cambuur hopet dizze wike noch ien as twa nije spilers te presintearjen. Wa't dat binne wol Van den Belt net sizze. De klup is noch yn petear mei Albert van der Haar fan FC Zwolle. Rjochtsback Dennis van der Wal hat oanjûn dat Cambuur net mear op him hoecht te rekkenjen. Hy jout de foarkar oan it bûtenlân. Foar Leon Hese en Nuelson Wau, dy't fuort meie by de Ljouwerters, is foarearst noch gjin ynteresse fan oare klups. Sy melde harren freed dan ek foar de earste training fan Cambuur
Dat is de harde wereld die bij het grote geld hoortquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En nu wordt hij zelf weggepest bij Vitesse..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:20 schreef bascross het volgende:
Tja, niet gek. Ik zou ook slecht spelen bij een kut club als GAE.
Is niet helemaal waar, de TS (Arts) ziet het niet in hem zitten en daarom speelt hij nooit. Hij is al een tijd blessurevrij, maar heeft geen wedstrijdritme. En nu met Droste zie ik het ook nog steeds niet zitten met Auwquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:21 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik zie Wau niet zo 1-2-3-4 vertrekkenals hij toch bijna altijd geblesseerd is en een vorstelijk salaris krijgt.
Een dik contract heeft hij echt niet, maar waarschijnlijk wel meer kans op speelminuten omdat we verder geen rechtsback hebben. Ja Wau, maar daar heb ik net ook al over gerefereerdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:21 schreef Blinker het volgende:
Apart. Weer een speler er bij die het hoog in z'n bol had zitten en meer wilde verdienen. Ik dacht dat het geld op was bij Cambuur? Ik snap niet wat Cambuur in 'm ziet.
Hij speelde vorig seizoen verschrikkelijk slecht.
Mis je voetbal zo erg ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:20 schreef bascross het volgende:
Tja, niet gek. Ik zou ook slecht spelen bij een kut club als GAE.
Een stuk meer moet het in ieder geval wel zijn. Meneer had hoog van de toren geblazen dat hij naar de Eredivisie wilt, maar hij bakte er echt werkelijk niks van. Misschien dat de technische staf ook geen zin meer had in het spelletje van Droste en zijn zaakwaarnemer en dat er is besloten hem te laten lopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:51 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Een dik contract heeft hij echt niet, maar waarschijnlijk wel meer kans op speelminuten omdat we verder geen rechtsback hebben. Ja Wau, maar daar heb ik net ook al over gerefereerd
Omdat geen andere club zo gek zal zijn zoveel geld neer te leggen ben ik bang dat hij blijft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:51 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, de TS (Arts) ziet het niet in hem zitten en daarom speelt hij nooit. Hij is al een tijd blessurevrij, maar heeft geen wedstrijdritme. En nu met Droste zie ik het ook nog steeds niet zitten met Auw
En zo zitten we nog met een grootgeldverdiener die 0,0 input zal leveren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:39 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Omdat geen andere club zo gek zal zijn zoveel geld neer te leggen ben ik bang dat hij blijft.
Het leek erop dat auW behoorlijk fit was op de trainingen (ben zelf niet geweest maar begreep het van een trainingswatcher). Dat leek me wel positief..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
En zo zitten we nog met een grootgeldverdiener die 0,0 input zal leveren.
Wat Hese betreft, het mooiste is dat Willem II zijn volledige salaris overneemt. En anders maar mooi blijven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Overleg met Willem II over huursom Hese.
Dus gewoon door blijven betalen voor niets.
Ik geef eerlijk toe dat ik nog wel eens nostalgisch terug denk aan die tijd. 4-0 aan de broek van Haarlem ofzo en geen hond op de tribune. Had je in ieder geval de ruimte.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:05 schreef justmattie het volgende:
Genot, dat is de charme van ons clupke
Vijf minuten voor tijd naar huis gaan, schelden en tieren op het slechte spel, veld en het weer dat bevroren poten op heeft geleverd, maar twee weken later er gewoon weer staan
Drie keer op de maandagavond thuis..quote:08-08 ma AGOVV - Cambuur L.
12-08 vr Cambuur L. - FC Eindhoven
19-08 vr FC DEn Bosch - Cambuur L.
26-08 vr Cambuur L. - Fortuna Sittard
11-09 zo FC Volendam - Cambuur L.
16-09 vr FC Dortrecht - Cambuur L.
23-09 vr Cambuur L. - Helmond Sport
30-09 vr Cambuur L. - FC Emmen
16-10 zo Go Ahead Eagles - Cambuur L.
21-10 vr Cambuur L. - FC Oss
30 -10 zo Sparta Rotterdam - Cambuur L.
04 -11 vr Cambuur L. - MVV
18-11 vr Telstar - Cambuur L.
27-11 ma Cambuur L. - Almere City FC
02 -12 vr FC Zwolle - Cambuur L.
09-12 vr Cambuur L. - BV Veendam
18-12 zo Willem II - Cambuur L.
13-01 vr Fortuna Sittard - Cambuur L.
22-01 zo Cambuur L. - Go Ahead Eagles
27 -01 vr FC oss - Cambuur L.
04-02 za Cambuur L. - FC Den bosch
10-02 Almere City FC - Cambuur L.
18-02 za Cambuur L. - Sparta Rotterdam
24 -02 vr FC Emmen - Cambuur L.
02-03 vr Cambuur L. - FC Volendam
12 03 ma Cambuur L. - AGOVV
16 -03 vr FC Eindhoven - Cambuur L.
23-03 vr Cambuur L. - FC Den BOsch
01- 04 zo Cambuur L. - FC Zwolle
06-04 vr BV Veendam - Cambuur L.
09 - 04 ma Cambuur L. - Willem II
13-04 vr Helmond Sport - Cambuur L.
20-04 vr MVV - Cambuur L.
27-04 vr Cambuur L. - Telstar
Valt dan nu alweer tegen, momenteel zijn er 2.150 seizoenkaarten verkocht (bron Ype Smid), daar zijn de kaarten voor de sponsoren etc. nog niet bij opgeteld.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:46 schreef bascross het volgende:
Straks weer lekker met 3500 man in December op de tribune. -3 en dramatisch voetbal.
Aan het eind van het seizoen play-offs en dan wil iedereen weer een kaart.
En wie is die A.Pama? Een man met euro's en een goede organisatorische en voetbalvisie?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:45 schreef justmattie het volgende:
Ben vanochtend even bij de training geweest. Er traint een Slowaak mee, Michal Mravec. Hij is een controlerende middenvelder. Komt uit de USA, van een voetbalschool die opgericht is door ene A. Pama. Maakte een goede indruk op de training.
Het liefst is oude slechte spelers die altijd geblesseerd zijn!quote:
Naar die oefenwedstrijd ga ik, volgens mij ook de leukste uit de reeks.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:36 schreef justmattie het volgende:
Het hoogtepunt zal wel een optreden van Reina en/of Joepie zijn..
De dag ervoor spelen ze een oefenwedstrijd, dus wordt er geen wedstrijd gespeeld.
Heb je eigenlijk een SK? Zo ja, welke tribune en welk vakquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:21 schreef knuffelpoes het volgende:
[..]
Naar die oefenwedstrijd ga ik, volgens mij ook de leukste uit de reeks.
Kan alleen nergens iets vinden over een buitenlandse (Engelse) ploeg? Die zou toch komen? En is Franeker ook stopgezet (die wedstrijd voor 5 euro)?
Volgens mij ben ik niet meer zo goed op de hoogte
Opflikkeren, vieze kut boer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef dustinoo het volgende:
Ben fries dat is waar ik voor kies
ben boer dus doe maar niet zo stoer
Sneek de gekste dat weet toch iedereen dat merk je meteen
en in mijn hart ben ik 110 heerenveen
Genot.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef justmattie het volgende:
Don't feed the troll. Hij is gewoon jaloers
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef dustinoo het volgende:
Ben fries dat is waar ik voor kies
ben boer dus doe maar niet zo stoer
Sneek de gekste dat weet toch iedereen dat merk je meteen
en in mijn hart ben ik 110 heerenveen
Bij de verloting?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wat is de prijs eigenlijk tegen DTD?
Kan je gvd bijna een seizoenskaart van halenquote:
Dit jaar is er een Bitburgerpakket.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:22 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ja, heb nog steeds geen amstelpakket
DTD was meende ik altijd 5 euro.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dit jaar is er een Bitburgerpakket.
10 euro, jezusDTD was vorig jaar 7,50 dacht ik?
Nee, natuurlijk niet. Had je anders verwachtquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Staat ook niks op hun sitenou ja, dan maar genoeg cash mee nemen want ik ga er niet vanuit dat er daar gepind kan worden
Volgens mij betaalde ik vorig jaar echt 7,50quote:
Oke, volgens mij ben ik vorig jaar ook niet geweest.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:34 schreef justmattie het volgende:
Volgens mij betaalde ik vorig jaar echt 7,50
Ja hier inmiddels ook alweer..quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:02 schreef justmattie het volgende:
co.nl werkt overigens gewoon (op de mobiel)
Geen idee, twee jaar geleden was het op 10 juli 5.346quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:22 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Hoeveel seizoenskaarten waren er vorig seizoen verkocht?
Ik twijfel nog wel een beetje, tis wel lekker dichtbij natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:06 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Vanavond ook naar Kollum?
Ik heb geen idee welke wedstrijden in de voorbereiding ik nog meepak, tegen Harkema is misschien wel een leuke.
Eind deze maand worden de eerste sk's verstrekt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:27 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Iemand idee wanneer we de seizoenskaart krijgen?
Wat een genot zou dat zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:47 schreef bascross het volgende:
Te min voor wat? Om dicht naast een andere kerel te zitten? Homo.
Lekker 2500 manvrouw in het stadion.
Thanksquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 15:31 schreef justmattie het volgende:
5-1. Wat een ambiance. Aardige pot, bier, lekker weer. Volgende keer weer zo'n avond.
Goeie jinx.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:10 schreef justmattie het volgende:
Helaas niet gelukt. Was ook te verwachten na maandag. Nog vier periodes te gaanOf gewoon het kampioenschap binnenslepen
quote:Cambuur benadert Ajax, PSV en Feyenoord: 'Moeten vooral spelers huren'
SC Cambuur werd op de laatste speeldag kampioen van de Jupiler League en promoveert daardoor voor het nieuwe seizoen naar de Eredivisie. De Friezen zijn inmiddels druk bezig met het samenstellen van een 'Eredivisie-waardige' selectie en hopen vooral wat spelers te kunnen huren. Volgens Cambuur-directeur Gerard van den Belt is definitief vastleggen gewoon te duur.
Cambuur heeft al bij Ajax, PSV en Feyenoord geïnformeerd naar welke spelers er eventueel te huur zijn, maar deze clubs hebben daar nog geen beslissing over genomen. Van den Belt houdt de ogen in ieder geval goed geopend: "Wij zullen vooral spelers moeten huren, meer dan we van plan waren als eerstedivisionist", zegt de directeur tegen het Friesch Dagblad. "Liever leggen we spelers vast, maar eredivisiewaardige jongens hebben vaak een doorlopend contract."
Van den Belt stelt dat Cambuur 'de vijver waar het in de afgelopen jaren in heeft gevist, heel goed kent'. "Maar nu zijn er ineens toch andere, en vooral meer, spelers beschikbaar voor ons. Dat wij komend seizoen in de Eredivisie spelen, mist z’n uitwerking niet", benadrukt de sportbestuurder. Cambuur speelde dertien jaar geleden voor het laatst in de Eredivisie.
De kans is groot. Veel succes tegen die palingboeren!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:31 schreef Blinker het volgende:
komen we elkaar hoogstwaarschijnlijk toch weer tegen!
Het is nu zekerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:15 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
De kans is groot. Veel succes tegen die palingboeren!
Als ze één jaartje leuk voetbal spelen en niet meer direct voor plaats 18 meer gaan zal het wel beter wordenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:16 schreef LWD-Godius het volgende:
'Cambuur staat slecht op hun cv'
LEEUWARDEN - Cambuur heeft in de aanloop naar de start van het nieuwe voetbalseizoen moeite de ploeg op peil te krijgen.
De kersverse eredivisionist merkt dat spelers geen zin hebben naar Leeuwarden te komen, zegt directeur Gerard van den Belt vandaag in de LC. ,,Cambuur staat slecht op hun cv.''
Guyon Fernandez, die nu door Feyenoord wordt verhuurd aan Zwolle, (op de foto links) is daar een recent voorbeeld van. Van den Belt: ,,Die zei gewoon 'Cambuur is de laatste club waar ik voor wil spelen'.''
Cambuur op zoek naar aanvallersquote:Cambuur op zoek naar aanvallers
SC Cambuur snakt naar aanvallende stootkracht en gaat daarom op zoek naar offensieve versterking voor in de winterstop. De promovendus scoorde dit seizoen pas elf doelpunten. "We hebben voorin niet genoeg scorend vermogen", weet directeur Gerald van den Belt in Voetbal International.
"Dat moet beter en daarom zijn we op zoek naar aanvallende versterking." Cambuur heeft wat geld om te investeren. "In de zomer hadden we de komst van Kew Jaliens begroot, maar hij kwam uiteindelijk niet. Dat geld is nu nog beschikbaar, zodat we één of twee versterkingen kunnen halen. Dat kan een transfervrije speler zijn, maar we zouden ook iemand kunnen huren."
Van den Belt kijkt ook buiten Nederland rond. "Jongens van rond de twintig jaar die bij clubs uit de Bundesliga of Premier League niet aan spelen toekomen, kunnen voor ons een absolute versterking zijn."
twitter:HenkAlbers1970 twitterde op maandag 23-12-2013 om 18:49:04Oebele Schokker inderdaad dichtbij een overgang naar Emmen. #transfers #Cambuur reageer retweet
twitter:HenkAlbers1970 twitterde op maandag 23-12-2013 om 18:52:36Zoals eerder al gemeld ziet #PECZwolle bij vertrek Lachman in Ramon Leeuwin van #Cambuur zijn opvolger. #transfers reageer retweet
Maradonna van de Wâlden.quote:Op maandag 23 december 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:HenkAlbers1970 twitterde op maandag 23-12-2013 om 18:49:04Oebele Schokker inderdaad dichtbij een overgang naar Emmen. #transfers #Cambuur reageer retweet
twitter:HenkAlbers1970 twitterde op maandag 23-12-2013 om 18:52:36Zoals eerder al gemeld ziet #PECZwolle bij vertrek Lachman in Ramon Leeuwin van #Cambuur zijn opvolger. #transfers reageer retweet
Oekie Hoekema hebben we ook al gehad bij Cambuur.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef Blinker het volgende:
[..]
Maradonna van de Wâlden.Zo ga je niet met helden om!
Alleen om zijn fantastische naam moet hij spelen.
Heerlijke voetbalromantiek. Fantastisch!quote:Op woensdag 25 december 2013 05:29 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Oekie Hoekema hebben we ook al gehad bij Cambuur.
quote:Op woensdag 25 december 2013 05:29 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Oekie Hoekema hebben we ook al gehad bij Cambuur.
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een sensatie de afgelopen dagen in het altijd gemoedelijke Leeuwarden.
Vandaag zouden ze zich veilig kunnen spelen met nog NEC uit, Vitesse thuis, Feyenoord uit en ADO thuis te gaan.
Maar als ze nog een jaar in de Eredivisie blijven, hoe zal de selectie eruit gaan zien? Is toch veelal huurlingen en voor sterkhouders die een meerjarig contract hebben, is er ook veel interesse.
Jij komt vast nooit in Leeuwarden? Kom al 16 jaar bij Cambuur, nog nooit een probleem gehad. Ik kom trouwens ook al jaren bijna iedere vrijdag en zaterdagavond in de stad en daar eigenlijk ook nooit last gehad.quote:
Leeuwin zal weggaan, dat is erg jammer. Hopelijk blijven Bijker, Vd Laan en Droste. Die hebben sowieso allemaal een doorlopend contract.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ogbeche gaan we opzeker kwijtraken nu.
Aanvallend zijn er impulsen nodig. Verdedigend zit het nu goed in elkaar, maar ik weet zo snel niet wie er aflopen.
Ik denk dat Cambuur het a la RKC gaat aanpakken.
Leeuwin heeft een aflopend contract? Bagger, dat is naast de Ritz en Manu de beste speler die we hebben. Lastig om te vervangen.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:22 schreef bascross het volgende:
[..]
Leeuwin zal weggaan, dat is erg jammer. Hopelijk blijven Bijker, Vd Laan en Droste. Die hebben sowieso allemaal een doorlopend contract.
Hemmen en Barto blijven ook denk ik. Voornamelijk op de zijkant zal er wat bij moeten. Schepers is al vastgelegd wanneer we er in blijven. Lukoki, Ritzmaier en Manu moeten vervangen worden.
Nee, zijn contract is wel net verlengd met een jaar. Daar krijgen we dus geld voor.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leeuwin heeft een aflopend contract? Bagger, dat is naast de Ritz en Manu de beste speler die we hebben. Lastig om te vervangen.
Verder kunnen we alleen maar zien wat er gebeurt. Want voorspellen gaat niet voor dit soort situaties.
'We'? Ben je geen PSV-supporter meer?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leeuwin heeft een aflopend contract? Bagger, dat is naast de Ritz en Manu de beste speler die we hebben. Lastig om te vervangen.
Verder kunnen we alleen maar zien wat er gebeurt. Want voorspellen gaat niet voor dit soort situaties.
Zwolle speelt Europees, dat gaat wel veel schelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:19 schreef Blinker het volgende:
Ach, alle andere clubs in de onderste regionen zitten in hetzelfde pakket.
Go ahead raakt de helft van zijn basis-klanten kwijt, Zwolle raakt ook zijn smaakmakers waarschijnlijk kwijt, jullie ook, etcetera.
We zullen het volgend jaar weer samen uit moeten vechten.
Gezien de huidige stand kunnen we (voorzichtig) concluderen dat we elkaar weer tegen komen in de Eredivisie. Daar ben ik eerlijk gezegd redelijk van overtuigd.
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:50 schreef OverRated het volgende:
Henk de Jong
http://foxsports.nl/video(...)-schuldsanering.html
Je bent aantrekkelijker voor nieuwe potentiële spelers.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwolle speelt Europees, dat gaat wel veel schelen.
Dat wel ja, blijft wel een andere situatie.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:29 schreef Blinker het volgende:
[..]
Je bent aantrekkelijker voor nieuwe potentiële spelers.
Begrotingstechnisch gaat Europa League alleen maar geld kosten.
Dat zijn er zes meer dan de laatste uitwedstrijd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijnt dat Vitesse maar 7 uitsupporters meeneemt morgen
[img]http://www.imgdumper.nl/uploads7/5349972c76c1e/5349972c754cb-1tqewgds12.gif]afbeelding[/url] ]quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:09 schreef OverRated het volgende:
[ [url=http://www.imgdumper.nl/uploads7/534996474025e/534996473eed6-henkie.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |