quote:Op maandag 13 juni 2011 03:48 schreef Doublepain het volgende:
LEBRON SPRING DAN!! JEZUS man.. Trade hem AUB voor Kobe ofzo..
Bel de krantquote:
Haywood 28%quote:Op maandag 13 juni 2011 03:52 schreef VacaLoca het volgende:
Ik snap echt niet hoe NBA spelers vrije worpen kunnen missen. Al is de druk nog zo groot
Ja dat snap ik echt niet.. Ik heb al 1,5 jaar geen bal aangeraakt maar dat doe ik met m'n ogen dicht nog beter volgens mij..quote:
Ah ja in de NBA worden zo veel loopfouten gemaakt die onbestraft blijven. Is allemaal net wat minder strict.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:54 schreef Rem-koe het volgende:
In mijn hoofd zullen ze toch altijd een loopfout blijven maken
Als je 2m15 + 110kg bent is met je motoriek niet heel makkelijk om de goede schiettechniek toe te passenquote:Op maandag 13 juni 2011 03:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik echt niet.. Ik heb al 1,5 jaar geen bal aangeraakt maar dat doe ik met m'n ogen dicht nog beter volgens mij..
Dat weet ik maar dan ga je daar maar op trainen, ze hoeven geen 80% te halen ofzo maar 28%.. kom op zeg..quote:Op maandag 13 juni 2011 03:55 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Als je 2m15 + 110kg bent is met je motoriek niet heel makkelijk om de goede schiettechniek toe te passen
Die van mij was goed, maar de eigenaar slaapt.. Er zit nu een attentie bericht in het Spaans met Accept en Cancel en hij doet niks..!! Nu is 50% van de scherm met die error!!quote:
10quote:Op maandag 13 juni 2011 04:03 schreef Szura het volgende:
Hoeveel vrije worpen hebben de Heat inmiddels gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |