Miamiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd wat 'we' er dan voor terug krijgen.. naast Howard vind ik dat team maar niets.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:08 schreef TheFastOne het volgende:
Geruchten over Ellis naar Orlando beginnen trouwens ook steeds hardnekkiger te worden...
Buiten Howard en heel soms Nelson zijn ze hopeloos. Redick, Bass nog iemand en geld worden meegenomen volgens sommige geruchten.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat 'we' er dan voor terug krijgen.. naast Howard vind ik dat team maar niets.
Heeee, dit herken ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef DUK het volgende:
Als ik heel eerlijk ben kunnen ze me allebei gestolen worden als teams. Op voorhand vond ik een finale tussen Dallas en Miami al verschrikkelijk. Nu het zo ver is ben ik voor Dallas. Voornamelijk omdat daar meer SPELERS rond lopen die ik een titel gun.
x1000quote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef DUK het volgende:
Als ik heel eerlijk ben kunnen ze me allebei gestolen worden als teams.
Ik denk dat je naar de herhaling van wedstrijd 5 zit te kijken. Timeouts en halftime wordt er dan altijd uitgeknipt.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:56 schreef Droopie het volgende:
Ik ben voor Dallas, maar iets snap ik niet van Sport 1?
Waar is/ was de pauze
Whahahaha..wat een fail van mij, ik dacht al, game 6 en 7 zou toch in Miami zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 01:08 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Ik denk dat je naar de herhaling van wedstrijd 5 zit te kijken. Timeouts en halftime wordt er dan altijd uitgeknipt.
Lol...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:15 schreef DrSmoke het volgende:
Die zenden ze direct hierna uit (vanaf 1.50). Had helemaal een fail geweest als je je tv had uitgezet na de wedstrijd met het idee dat de serie al afgelopen was![]()
Naja mn Heat voorkeur is ook vooral omdat ik dit seizoen bij een Heat game ben geweest. Verder ook een nono.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |