Welke bozige post?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
misschien heb ik iedereen weggejaagd met mijn bozige post
hoiquote:
hoi knettertjequote:
quote:
je mag wel van 4 tot half 5 als je wiltquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is het al duidelijk waar het uitzendprobleem aan lag eerst? Anders wil ik zo nog ff testen als het kan
Dat is al verteld. ws omdat Guppie toen nog aan stond. Knetter begint zo dus pechquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is het al duidelijk waar het uitzendprobleem aan lag eerst? Anders wil ik zo nog ff testen als het kan
Nu als het kan aangezien de uitzendingen zo beginnen
kan ik niet tussen 15 en half 4, kun je daarna in 1x doorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je mag wel van 4 tot half 5 als je wilt
be my guest, volgende x graag iets eerder meldenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan ik niet tussen 15 en half 4, kun je daarna in 1x door
kheb waarsch maar 10 min nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
sorryquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
be my guest, volgende x graag iets eerder melden
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wat voor muziek ga je draaien knetterjaren 90SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
okequote:
Je staat erop tot half 4.. dus waag het eens om eerder te stoppen of langer door te gaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sorrykom net binnenvallen
Dan ga ik om 15:00 ff testen
vissticks
Zolang er niets tussen zit dat ook in mijn playlist staat..quote:
denk t niet.. zijn vooral de kutnummers van de jaren negentigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaren 90... vanavond ga ik naar Paul Elstak, kun je me alvast opwarmen
als dat wel t geval is dan heb je pech vriendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zolang er niets tussen zit dat ook in mijn playlist staat..
Ja wat, dan ga ik je echt straf geven hoor!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als dat wel t geval is dan heb je pech vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |