quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn boek is een keer in de les uit elkaar gevallen, hadden ze geen andere meer en moest ik heet met kopieen doen._____!
Ik brugklas mavo/havo maar moest uiteindelijk naar mavo, bleek toch makkelijk te zijn, dus mocht naar havo met kerst, bleek ook makkelijk te zijn. Dus toch maar vwo, maar eigenlijk heb ik daar keihard voor moeten werken afgelopen jaren, had beter op havo kunnen blijven dan had ik nu tenminste mijn diplomaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Naja, brugklas mavo/havo/vwo trouwens.
Ik heb zowel als vmbotl als havo diploma.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik brugklas mavo/havo maar moest uiteindelijk naar mavo, bleek toch makkelijk te zijn, dus mocht naar havo met kerst, bleek ook makkelijk te zijn. Dus toch maar vwo, maar eigenlijk heb ik daar keihard voor moeten werken afgelopen jaren, had beter op havo kunnen blijven dan had ik nu tenminste mijn diploma
Water.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:19 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben gegaan van VWO naar havo. Wie wil me aanraken?
Respectquote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb zowel als vmbotl als havo diploma.En hopelijk as donderdag vwo.
Ja ik ga aanstaande donderdag van opleiding vwo naar opleiding huisvrouw.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wat een geswitch van opleiding allemaal.
Nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:21 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ik ga aanstaande donderdag van opleiding vwo naar opleiding huisvrouw.
Blijft grappigquote:
Kaasrol.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Blijft grappig
Maarja welterusten, moet morgen erbij blijven als ze de nieuwe oven komen monteren
Ja straks kun je er geen kaas in smelten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Blijft grappig
Maarja welterusten, moet morgen erbij blijven als ze de nieuwe oven komen monteren
Dat is wel echt het eerste wat ik ga doen als ze klaar zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja straks kun je er geen kaas in smelten.
Weet je wat smerig is? Gesmolten kaas dat hard is geworden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is wel echt het eerste wat ik ga doen als ze klaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |