Ik ben te moe om dat grappig te vinden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat krijg je als je van water bent gemaakt.
Nein.quote:
Wij hadden ook Neue Kontaktequote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:12 schreef Ezell het volgende:
NEUE KONTAKTE. EERSTE JAAR DUITS. LUISTEROEFENING. KARINA.
Daar had je dus een geniaal fragmentje van. Die heb jij waarschijnlijk niet gehad, want hij was er in 2005/2006.quote:
Huh, hoezo heb ik die niet gehad dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar had je dus een geniaal fragmentje van. Die heb jij waarschijnlijk niet gehad, want hij was er in 2005/2006.
Wij hadden Mach's Gut uit 1987quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:12 schreef Ezell het volgende:
NEUE KONTAKTE. EERSTE JAAR DUITS. LUISTEROEFENING. KARINA.
Ik ga over een minuut of 5 denk ikquote:
Dat was nog van toen jij in de brugklas zat. Op het havo/vwo heb je toch geen Duits in de eerste? Dat is trouwens zowat het enige dat ik heb onthouden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Huh, hoezo heb ik die niet gehad dan?Ik weet gewoon niets meer van Duits in de onderbouw. Heb er ook nooit iets geleerd eigenlijk, dit jaar alleen, met literatuur... dat was wel weer heel interessant.
Wel in de tweede. Maar jij deed eerst M he? Dan heb je wss sowieso andere boeken gehad dan ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat was nog van toen jij in de brugklas zat. Op het havo/vwo heb je toch geen Duits in de eerste? Dat is trouwens zowat het enige wat ik heb onthouden.
*insert 'wtf-hoofd'*quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Wij hadden ook mein kampfik bedoel machs gut
Kader > tl > havo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wel in de tweede. Maar jij deed eerst M he? Dan heb je wss sowieso andere boeken gehad dan ik
Mijn boek is een keer in de les uit elkaar gevallen, hadden ze geen andere meer en moest ik heet met kopieen doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Wij hadden ook mein kampfik bedoel machs gut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |