Te veel fucky te weinig sleutelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:46 schreef Nonneke het volgende:
jf laat die man eens opschieten met zn sleuteltje, zo heb je er toch geen fuck aan jonguh
en dan nog cadeautjes voor hem kopen ook !quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Te veel fucky te weinig sleutelen![]()
Crappy he!
Anyhow.
Knap jij ook zo af op dat Engels van Maxima?
Dat kan heul nie in Haiti!quote:
Nee en ook geen waterquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
Jubel even met me mee![]()
(ik leg later nog wel een keer uit waarom)
slaap lekker mooie dromenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Dr valt hier niks te jubelen, ik ben vergeten mn was in de droger te doen, dus dat ga ik nu doen, en dan slapies doen
toettoet !quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja hoi!
Ik zit nog steeds in de auto.
Als dat zo was, dan kwam ik hier écht niet jubelenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:11 schreef Nonneke het volgende:
ligt Bette eindelijk in je slaapkamer ja ?![]()
Een aanrader?quote:ik heb al een heel zakje Milka Daim Snax op
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan kwam ik hier écht niet jubelen
Mócht ik het overleven, dan kom ik het vast nog wel een keer vertellen. Maar niet terwijl ze er nog ligt![]()
![]()
[..]
Een aanrader?
Apartquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:07 schreef Rewimo het volgende:
Goedemorgen op deze jompelige morgen
Ik heb uitgeslapenIk weet niet tot hoe laat want we hebben geen stroom op de slaapkamer dus de wekkers staan op zwart. En qltel is naar Boxmeer dus ik weet niet waarom we geen stroom hebben daar. Zijn wekker is wel afgegaan om half 7, die heb ik vaag gehoord. En er ligt een snoer vanuit de slaapkamer de gang in
Normaal sta ik om half 7 op. Dit is uitslapen tegenwoordig (hoe vaak ik niet om 8 uur of zelfs nog eerder wakker word als ik kan uitslapen)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Uitslapen en om 9.07 al posten, dan faal je toch wel keihard, qua uitslapen
Ja, dat maakt weinig uitquote:
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:34 schreef Pagan het volgende:
Mogge vanuit een zonnig Groningen.![]()
Eliesje, ik juich pas als ik weet waarvoor ik moet juichen. Straks juich ik omdat de Eerste Kamer met gedoogsteun van de SGP een hele enge wet heeft aangenomen. *rilt*
Huuuu.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:34 schreef Pagan het volgende:
Mogge vanuit een zonnig Groningen.![]()
Eliesje, ik juich pas als ik weet waarvoor ik moet juichen. Straks juich ik omdat de Eerste Kamer met gedoogsteun van de SGP een hele enge wet heeft aangenomen. *rilt*
Jewaids.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, als ik jompel dan heeft het tenminste nog betekenis.
Nee nee, ik wil niks op papier hebben hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, ik wil niks op papier hebben hoor![]()
Das net zo eng als op lijstjes staan.
We kunnen bloedzusters worden
Das kewl. Muis heeft aidsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, ik wil niks op papier hebben hoor![]()
Das net zo eng als op lijstjes staan.
We kunnen bloedzusters worden
Flikker ff lekker op jij!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:50 schreef Qwea het volgende:
Kan iedereen even een jompel voor me doen? Info komt later
Jij als onderdanige slet hoort voor mij te jompelsquote:
Welnee, het is al 10uquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:52 schreef Muis006 het volgende:
Q, is het niet een beetje vroeg om te drinken?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij als onderdanige slet hoort voor mij te jompels
Wat is dan nu het probleem?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Zeggen dat mensen aids hebben is net zo erg als kanker als scheldwoord gebruiken Qutje.
Ok, dat laatste doe ik soms wel es , dat eerste nooit
Goed, geen aandacht meer voor jou vandaagquote:
Ik zie nog steeds geen probleemquote:
Jij bent sowieso een braafneusjequote:
Hihi, ziejewel, tevroeggejompeldquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Waar blijft die stomme Elies nou met d'r info?
Als ik maar wel wat op klaas krijgtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee inderdaad Q
There goes your Christmas gift you Judas.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:54 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb foto's mee voor Sandors baasjes.
Jeweetwaarjewezenmoet en zo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:54 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb foto's mee voor Sandors baasjes.
Ik ben gewoon een goed Christen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een braafneusje![]()
Moet je niet bijna de auto in met die snertteckel van je?
Ik jompelde omdat het een jompelige morgen isquote:
Nog ff en we schrappen dr van onze Echte Secret Secret Santa list hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee inderdaad Q
There goes your Christmas gift you Judas.
Het enige wat jij krijgt is op je donderquote:
Huuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:55 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een goed Christen.
Oscar niet he. Die is agnost.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuu![]()
Kun je die teckel nog ergens anders kwijt?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
Pas maar op oh-oh..ze komt straks aan met al dr jezus boekjes om je te bekeren.
No way dat zo een zwarte kous aan mijn baby magquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Misschien kan ze ook wel de duivel uit Sjon verdrijven
Damned rightquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog ff en we schrappen dr van onze Echte Secret Secret Santa list he
Woehoeeeequote:
Ja en?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
We moeten ook altijd eerst uit de bijbel lezen en liedjes zingen voor het eten![]()
![]()
Mogen jij en ik nog meedoen na spygate?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog ff en we schrappen dr van onze Echte Secret Secret Santa list he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mogen jij en ik nog meedoen na spygate?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nooit meegedaan met de reguliere ronde hoor.
Daarom zeg ik Echte Secret Secret Santa
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Een agnost en een heiden zijn niet per definitie hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:57 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oscar niet he. Die is agnost.
![]()
De heiden.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een agnost en een heiden zijn niet per definitie hetzelfde hoor.
*Voor Oscar op de bres springt.*
1-0 voor God!quote:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor een gristen is elke niet gristen een heiden toch?
Hier ook maar dan heb je wel koude benenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:20 schreef Pagan het volgende:
Volgens mij wel.
Het is hier kortebroekenweer.
Die bestaat niet, da's John Malkovich.quote:
Itsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:28 schreef Pagan het volgende:
Heaven can wait, George. But not fot it's capsules.
En dat zegt hij luidkeels.quote:
Staat er toch.quote:
Driequote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik koop dat shirtje toch maar.
Zal ik dr 1 nemen of toch maar 3?
quote:
Ik zou het doen. Als mijn vader niet pertinent tegen hondenkleding wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja das echt te poepig he?
7 euro per stuk, in ook in rood / wit...
Tuurlijk kan dat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Chico moet kleren aan anders gaat ie dooooood
![]()
Oh die bodywarmers, drie stuks, ze hebben m ook in beige, en in fuchsia.
Kan fuchsia voor een reu?
Niet iedere reu natuurlijk maar Chico kan 't prima hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Chico moet kleren aan anders gaat ie dooooood
![]()
Oh die bodywarmers, drie stuks, ze hebben m ook in beige, en in fuchsia.
Kan fuchsia voor een reu?
Nah die fuchsia is voor Sjon dan!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niet iedere reu natuurlijk maar Chico kan 't prima hebben
Ik wilde voor Baloe ook een "jas"halen, voor zijn gewrichten i de winter.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ik zie nu dat ze ook speciaal kleding hebben voor teckels![]()
![]()
![]()
Zal de link wel in mn favorieten zetten, als het vriest, draagt Jules ook een jasje
aah. je hebt ook gewoon normale simpele jasjes hoor..kan bestquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde voor Baloe ook een "jas"halen, voor zijn gewrichten i de winter.
Als ik dat zou doen werd ik gedeporteerd naar drenthe
Mijnes hebben hele kekke puppia bodywarmers met nepbont.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik moet ook maar een naakthond nemen, kan ik ook kleertjes kopenMaar dan wel stoere kleertjes..met bont en bling bling vind ik vreselijk
Stik er maar in, trut.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Das ook geen porum zo een grote dikke haarbal in een jas
Pas jij maar op dat ik je niet ga haten!!!!!!!!!quote:
Ja gaaf he!quote:
Oef, wat foutquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Heeft Billy als pup ook nog aangehad
Linkje?quote:
Had je weer te veel lampen aan en de stroom afgetapt!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oef, wat fout
De stroomstukheid was al gemeld blijkbaar. De man had al een Kollege geschickt naar de straat bij ons om de hoek
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Jawel. We kunnen pas om 3 uur inchecken.
Nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jullie gaan alleen in het hotel hangen dan?
De zon schijnt inmiddels
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:41 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee.
Even spullen dumpen en weer weg. Anders kunnen we tig keer op en neer.
Zou ik ook denken, zeker als ze morgen willen uitslapen, maar hey, tis hun feestjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:46 schreef Muis006 het volgende:
Mestreech is veel te leuk om pas later op de dag heen te gaan
Oh wauwquote:
Ja, ze moeten toch ergens die nieuwbouw van dokkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Entreeprijs Dierenpark Emmen fors omhoog
EMMEN - De entreeprijzen van het Dierenpark Emmen gaan per 2016 fors omhoog. De huidige toegangsprijs voor een volwassene ligt nu nog op 19,50 euro, straks is dat 30 euro. Dat maakte Dierenpark Emmen vrijdag bekend.
Met de prijsverhoging plaatst de Emmer zoo zich met stip tussen de duurste uitjes van Nederland. Een kaartje kost dan bijna net zo veel als voor bijvoorbeeld De Efteling.
Het dierenpark verhuist in 2015 naar een nieuwe locatie even buiten het centrum van Emmen. De verhuizing en nieuwbouw kosten ruim 200 miljoen euro.
Sukkels, ga echt geen 30 euro voor een dierentuinkaartje betalen
Ja? Issie mooi tegen die blauwe muur?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Ow WJ zegt nu ineens dat ie Oscar hier wil laten.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:59 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik weet niet of je echt op m gerekend had vandaag?
joahquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:00 schreef Rewimo het volgende:
De stroom is weer heelJompelen jullie met me mee?
Ok. Gelukkig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wat denk je nu zelf?
Ik dacht wel dat ie zou komen maar als ie niet komt vind ik het ook best , ik dek wel een bordje minder straks hoor
Geen idee, ze waren er al mee bezig. En er reed een auto van RWE in de rondtequote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:06 schreef nokwanda het volgende:
joah
En snap je nou wat er mis was?
Paar weken geleden klapte bij ons thuis alles eruit. Bleek de hoofdzekering bij de buurman beneden te zitten. Vervelend, want het is een leegstaand pand en het was nog niet zo simpel om de man te pakken te krijgen. Gedoe is dat.
Zo makkelijk denk ik er echt niet over hoor..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
DM het maakt me echt niks uit, tuurlijk vond ik het leuk dat ie kwam.
Maar zonder is vast veel rustiger.
Ik heb dr alleen echt best wel een hekel aan als mensen afspraken zo makkelijk niet nakomen en zo. Maar dat ligt aan mij hoor
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:16 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Zo makkelijk denk ik er echt niet over hoor..
Maar zo is het niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Zo komt t wel over.
Maar goed, ik ben nu al blij dat ik gewoon toch geen gedoe heb straks hoor
Dankje. We vertrekken zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Pauze!
Ff zien of het droog is, dan ff lekker naar de markt.
Veel plezier in Maastricht, als jullie ooit nog vertrekken![]()
Zon is alweer weg inmiddels
Elies, mogen we al weten waarom we mochten jubelen voor je gister?quote:
Succesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies, mogen we al weten waarom we mochten jubelen voor je gister?
Ik heb nog niet teruggelezenIk ga nu ff naar de DA met Bink voor die bulten
Heeft ze er veel last van dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes Greys en idd laat wat wetenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
(Nog) niets bijzonders hoor, maar ik moet mijn eigen BV en bron van inkomsten weer aanslingeren en daar heb ik verrot veel moeite mee gehad. Dat lag geheel aan mij; kon niet in de groove komen en kreeg het niet in de vingers.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog niet teruggelezen![]()
quote:Ik ga nu ff naar de DA met Bink voor die bulten
Nou in ieder geval fijn dat je weer lekker in je vel zitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
(Nog) niets bijzonders hoor, maar ik moet mijn eigen BV en bron van inkomsten weer aanslingeren en daar heb ik verrot veel moeite mee gehad. Dat lag geheel aan mij; kon niet in de groove komen en kreeg het niet in de vingers.
Ben drie weken geleden streng in gesprek gegaan met mezelf en aan de slag gegaan. En het werkt. Ik heb deze week voor het eerst sinds ik voor mijn broer ging werken weer eens gewoon lekker mijn ding gedaan. En dat is lekker; ik ben er weer en ik kan het nog. Toen ik gisteren voor het eerst weer een klant overstag hielp, moest ik even blij zijn.
Als het werkelijk gaat leiden tot drukte en een goed gevulde bankrekening, dan meld ik me nog wel een keer
[..]
Sterkte
Normaal waren ze heel zacht met 'gewoon' waterachtig vocht er in. Nu is het echt hard en zit het 'dieper'. En een stuk of drie bij elkaar in de buurt van haar keel, dat vind ik een eng idee als het zou groeien (en eerst zat er niets, dus het is hard gegroeid) en stel dat het haar keel dicht gaat 'knijpen' ofzoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeft ze er veel last van dan?![]()
Of worden ze groter/meer?
Ja, echt schijt is dat. Je doet het niet van de een op de andere dag (althans, ik dus niet).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
Oh dat is echt idd heel goed nieuws Elies! En ik kan me juist voorstellen dat zoiets reden geeft tot jubelen, want door zoiets kom je idd in een heel andere flow![]()
![]()
quote:En ik zal me als ik terug ben weer melden, dank!
Succes, ik zal vanmiddag tussendoor nog wel ff snel proberen bij te lezenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal waren ze heel zacht met 'gewoon' waterachtig vocht er in. Nu is het echt hard en zit het 'dieper'. En een stuk of drie bij elkaar in de buurt van haar keel, dat vind ik een eng idee als het zou groeien (en eerst zat er niets, dus het is hard gegroeid) en stel dat het haar keel dicht gaat 'knijpen' ofzoDus vandaar dat ik hier alerter op ben dan op die andere bultjes. Dit zijn meer een soort schijven.
Tot zo
Dat is écht iets om te vieren; mens je knapt er zo van op als die krengen eruit zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:53 schreef Muis006 het volgende:
Hoera, verstandskiezen rechts moeten eruiten onder is ontstoken, omdat die verstandskies schuin groeit en er vocht zit.
Ik heb gisteren een kaakoperatietje gehad. Men zei altijd dat die verdovingsspuiten zooooooo een zeer doen dus ik zag er erg tegenop, maar dat viel reuze mee en ik kreeg zelfs een stuk of 10quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:53 schreef Muis006 het volgende:
Hoera, verstandskiezen rechts moeten eruiten onder is ontstoken, omdat die verstandskies schuin groeit en er vocht zit.
Dat dus. Ik scheet in mijn broek toen ik hem op oudejaarsdag moest laten trekken. Was gewoon binnen 3 min gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is écht iets om te vieren; mens je knapt er zo van op als die krengen eruit zijn
Zeer doen ze idd niet, maar fijn is anders. Hoest met je kaak?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een kaakoperatietje gehad. Men zei altijd dat die verdovingsspuiten zooooooo een zeer doen dus ik zag er erg tegenop, maar dat viel reuze mee en ik kreeg zelfs een stuk of 10
Ik vind het net als met een wortelkanaalbehandeling: drie dagen van tevoren ziek van de zenuwen, en als je er dan eenmaal ligt is er niets (maar dan ook niets) aan de hand. En je voelt je een partij beter als de zooi er eenmaal uit isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:57 schreef Qwea het volgende:
Dat dus. Ik scheet in mijn broek toen ik hem op oudejaarsdag moest laten trekken. Was gewoon binnen 3 min gedaan
*TREK*
"klaar"
-Wtf? Nu al?
Ik had meer last van die spuit in mn gehemelte dan van het trekken
Ben een hechting kwijt denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeer doen ze idd niet, maar fijn is anders. Hoest met je kaak?
Geen last van wortelkanaalbehandeling? Dat wil ik juist zo ontzettend erg niet nodig gaan hebben omdat iedereen zegt dat het zoooooooo verschrikkelijk isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het net als met een wortelkanaalbehandeling: drie dagen van tevoren ziek van de zenuwen, en als je er dan eenmaal ligt is er niets (maar dan ook niets) aan de hand. En je voelt je een partij beter als de zooi er eenmaal uit is
En toch weer elke keer als er zoiets moet: drie dagen van tevoren ziek van ellende
Ik denk dat ik wat gemist heb. Waarom gaan ze dat allemaal doen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben een hechting kwijt denk ikEn gisteren wilde ik de hechtingen en zelfs tanden uit mijn mond trekken, maar nu gaat het wel.
Ik zie nu alleen wel tegen het breken van de kaken op nu dit relatief kleine al zoveel last bezorgde gisteren
Ik heb dat niet verteld denk ik, maar ze gaan mijn kaken ook pas over een jaartje ongeveer breken. Kan ik er een jaar tegenop gaan zienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat gemist heb. Waarom gaan ze dat allemaal doen?
Het idee is verschrikkelijk. En mijn hobby zal het ook nooit worden, maar zo erg als het lijkt...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
Geen last van wortelkanaalbehandeling? Dat wil ik juist zo ontzettend erg niet nodig gaan hebben omdat iedereen zegt dat het zoooooooo verschrikkelijk is
Ik stoot mijn steen inderdaad niet graag!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het idee is verschrikkelijk. En mijn hobby zal het ook nooit worden, maar zo erg als het lijkt...
Hard je steen stoten is een stuk vervelender
Dat is toch echt geheel subjectief hoor. Mijn wortelkanaalbehandeling was echt geen pretje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het idee is verschrikkelijk. En mijn hobby zal het ook nooit worden, maar zo erg als het lijkt...
Hard je steen stoten is een stuk vervelender
Tsjaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:05 schreef vamperotica het volgende:
Ik stoot mijn steen inderdaad niet graag!
Het zal ook wel van persoon tot persoon verschillen. Maar het was in elk geval de drie dagen stress vooraf niet waardquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:06 schreef Muis006 het volgende:
Dat is toch echt geheel subjectief hoor. Mijn wortelkanaalbehandeling was echt geen pretje.
Dat begon mij ook al op te vallen, de tweede minirel binnen 24 uurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:30 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck oh-oh, je wordt niet echt begrepen de laatste tijd he?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:34 schreef Greys het volgende:
Nou de 16 gaan we niet meer halen hoor![]()
Kutzooi.
Watquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:34 schreef Greys het volgende:
Nou de 16 gaan we niet meer halen hoor![]()
Kutzooi.
Ahwww Greysjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:37 schreef Greys het volgende:
Ze voelde aan die bulten, bleek aan twee kanten te zitten (andere kant had ik zelf nog niet eens gemerkt) en ze keek meteen moeilijk. Ze zei iets tegen de assistente over schildklieren of lymfeklieren maar echt uitspreken tegen mij deed ze niet, ze was er zenuwachtig van.
Dus toen ik vroeg 'Deze keer zeker geen onschuldige bultjes?' zei ze 'inderdaad'. Het is of lymfeklierkanker of schildklierkanker. En ze zei dat het eigenlijk geen zin meer heeft om er achter te komen welke van de twee het is, omdat ze in beide gevallen toch niets meer kan doen.
Volgende week al terug komen om te voelen of het al gegroeid is, 'want het kan nu heel hard gaan'.
Same here!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat dus. Ik scheet in mijn broek toen ik hem op oudejaarsdag moest laten trekken. Was gewoon binnen 3 min gedaan
*TREK*
"klaar"
-Wtf? Nu al?
Ik had meer last van die spuit in mn gehemelte dan van het trekken
Ja, ik jank mijn ogen uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:39 schreef ElisaB het volgende:
Wat erg
Het gesprek waar je jarenlang tegenop ziet. Ik weet niet wat ik moet zeggen Greys
Dikke
Alsof je een tets voor je hasses krijgt en de vloer onder je wegzakt...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb heel de boel bij elkaar gesnotterd daar, kon me ook geen reet schelen.
En Bink maar blij rondhuppelen.
Ze zei in elk geval dat ik haar niets 'aan doe' door haar nu mee naar huis te nemen, omdat ze zich kennelijk nog vrij goed voelt. Maar als het lymfeklierkanker is kan ze over een paar dagen al voelen of haar andere klieren ook groeien, zo snel gaat dat. En als die klieren dan niet gegroeid zijn is het dus de schildklier, maar ook die kan ze niet verwijderen.
Voor de schildklier zijn wel wat medicijnen om het te verlengen 'maar dan heb je het over weken ipv maanden'.
Fucking hell, ik had echt het idee dat ze er gewoon nog wel een keer doorheen zou glippen.
Ja dat ene ben ik dan idd ook nog 'blij' om.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alsof je een tets voor je hasses krijgt en de vloer onder je wegzakt...
Ik ken het gevoel zo goed en ik háát het. Het enige positieve is dat je het doorhebt vóór Bink er zelf last van lijkt te hebben, zodat je veel allerter bent op de eventuele last. Maar iets mooiers kan ik er ook niet uithalen...
Kut!
Het snijdt me door mijn ziel. En als je dan ook nog van die blije oogjes ziet, voel je je - onterecht - schuldig en een verrader. Het zakt wel weer, valt wel weer op zijn plek, en bla blaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:43 schreef Greys het volgende:
Ja, ik jank mijn ogen uit mijn hoofd.
En ik WEET - ik zei het hier van de week nog - dat het er aan heeft zitten komen, maar ze is bijna de helft van mijn leven bij me. Ik kan het me gewoon niet voorstellen hoe het straks moet zijn.
Ik dacht eerlijk gezegd dat ik er toch iets meer nuchter onder zou zijn. Maar toen ze me zo blij aan zat te kijken toen de DA vertelde dat het binnenkort over is, dacht ik echt dat ik er in bleef. Klinkt heel aanstellerig, maar bah bah bah bah
Het monster met de feestmuts.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk is dat niet aanstellerig Greys, kom op zeg, tis je Binkje
Ja, of krijgt ze een F16 op heur hoofd. Ik zou maar rustig ff doorsnotteren; het kan er maar weer uit wezen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:45 schreef Greys het volgende:
Ja dat ene ben ik dan idd ook nog 'blij' om.
De DA zei nog (van de zenuwen denk ik) 'Joh wie weet duurt het nog maanden en valt ze in de tussentijd om door heel iets anders'.
Erhm jaIk weet niet of me dat nou moet opbeuren, maar lukken doet het niet.
Ik stikte zowat, dacht echt dat slikken niet meer ging lukken..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik jank mijn ogen uit mijn hoofd.
En ik WEET - ik zei het hier van de week nog - dat het er aan heeft zitten komen, maar ze is bijna de helft/een derde van mijn leven bij me. Ik kan het me gewoon niet voorstellen hoe het straks moet zijn.
Ik dacht eerlijk gezegd dat ik er toch iets meer nuchter onder zou zijn. Maar toen ze me zo blij aan zat te kijken toen de DA vertelde dat het binnenkort over is, dacht ik echt dat ik er in bleef. Klinkt heel aanstellerig, maar bah bah bah bah
Ja dat zei ik net ook tegen S (die komt vanavond pas thuis, zit nog in Noorwegen) aan de telefoon. Dat we haar gruwelijk gaan verzieken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat het je lukt om niet weken lang te huilen om wat er komen kan, maar toch ook echt nog te genieten van elke seconde die je nog hebt met je moppie, zolang zij heerlijk blij kijkt, dat jij daar ook nog blij van wordt![]()
Mijn dag is verziekt, maar dat is een compliment (mag je even over nadenkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:48 schreef Greys het volgende:
Ik wilde de foto plaatsen met de 15 jaar feestmuts maar zelfs dat lukt me niet, ik kan er niet naar kijken.
Godverdomme.
En ik voel me ook al schuldig nu dat ik de gezellige SC compleet kaap met mijn drama.
Ook al weet ik dat het mag.
Maar praat in godsnaam ook gewoon door over gezellige dingen hoor, alsjeblieft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |