nou je maakt me telkens warm terwijl ik niet kanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Morgen 21.30, tune in en maak kans op 1 van de envelopjes
elk envelopje is gevuld met 2 prijzen
[ afbeelding ]
Hey ONZ-vrouwdingquote:
quote:
sowwyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nou je maakt me telkens warm terwijl ik niet kan![]()
![]()
Yup, zet em wel op manual ipv auto djquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:24 schreef 08gnoT. het volgende:
In SAM Broadcaster... ik heb de servergegevens ingevoerd, druk ik gewoon op Play om te gaan draaien?
Sinds ik VDJ installeerde, liep de pc continu vast dus die heb ik net verwijderd.
via de encoderquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:24 schreef 08gnoT. het volgende:
In SAM Broadcaster... ik heb de servergegevens ingevoerd, druk ik gewoon op Play om te gaan draaien?
Sinds ik VDJ installeerde, liep de pc continu vast dus die heb ik net verwijderd.
Encoder starten, en dan op Start klikkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:24 schreef 08gnoT. het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:25 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Yup, zet em wel op manual ipv auto dj
Heb m meestal wel in Auto DJ staanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:25 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Yup, zet em wel op manual ipv auto dj
Auto DJ is soms wel knetterhandig, ff roken tussendoor ofzoquote:
maar met manual.. loopt hij dan nog wel door, of moet je dan zelf handmatig elk nummer doen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Auto DJ is soms wel knetterhandig, ff roken tussendoor ofzo
Dan moet jij instarten, kan heel simpel met f4quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar met manual.. loopt hij dan nog wel door, of moet je dan zelf handmatig elk nummer doen..
ik bedoel speelt hij de que gewoon af...?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vind het wel fijn als hij door blijft gaan automatisch, dan kan ik hem toch wel op auto-dj laten staan?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh crap.. gnot.. 4.2.2
die zit vol bugs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |