quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:54 schreef jordyqwerty het volgende:
T*FUS WATER123 ROT OP TAKKEWIJF IK HAAT JE VANAF NU IK VROEG HET GVD LIEF, BOK EEN END OP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:54 schreef jordyqwerty het volgende:
T*FUS WATER123 ROT OP TAKKEWIJF IK HAAT JE VANAF NU IK VROEG HET GVD LIEF, BOK EEN END OP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke doeiquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:54 schreef jordyqwerty het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wat betekent het?quote:
Oke, ik moet even een hartig woordje met hem spreken.quote:
Wat heeft Sammie fout gedaan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oke, ik moet even een hartig woordje met hem spreken.
Dat moet ik met meerdere personen nog.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oke, ik moet even een hartig woordje met hem spreken.
Met mij ook?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat moet ik met meerdere personen nog.
!! Heeft Dastan jou gered?quote:
Zolang je mij maar met rust laatquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat moet ik met meerdere personen nog.
Welke tempel zit/zat je?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:08 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Zolang je mij maar met rust laat
Hoe ben je eruit gekomen?quote:
ChatTiny doet het wel.quote:
Weiger ik te geloven. Je zit nog steeds vast, de slechterik heeft een zwaard om jouw keel. Je wordt gedwongen om dit te typen.quote:
Je hebt me doorquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:12 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Weiger ik te geloven. Je zit nog steeds vast, de slechterik heeft een zwaard om jouw keel. Je wordt gedwongen om dit te typen.
Dat was echt fantastisch.quote:
want postalgoldUIquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:17 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Waarom moet je me daaraan altijd herinneren?
quote:
Randomquote:hi every1 im new!!!!!!! *holds up spork* my name is katy but u can call me t3h PeNgU1N oF d00m!!!!!!!! lol...as u can see im very random!!!! thats why i came here, 2 meetrandom ppl like me ^_^... im 13 years old (im mature 4 my age tho!!) i like 2 watch invader zimmy girlfreind (im bi if u dont like it deal
it) its our favorite tv show!!! bcuz its SOOOO random!!!! shes random 2 of course but i want 2 meet more random ppl =) like they say the more the merrier!!!! lol...neways i hope 2 make alot of freinds here so give me lots of commentses!!!!DOOOOOMMMM!!!!!!!!!!!!!!!! <--- me bein random again ^_^ hehe...toodles!!!!!
love and waffles,
*~t3h PeNgU1N oF d00m~*
Ik moest lachen..quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Aan het klinkerbotsenwat een kutgrap.
Ik ben te moe om hier een leuk antwoord op te verzinnen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef ThaTim het volgende:
Ah, daar is hij.
Dastan, waar was je? Ik ben alle tempels afgegaan die ik me maar kon bedenken. Geen enkel vliegend tapijt gezien
Zeker een kutgrap, zeg dan medeklinkerbotsen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Aan het klinkerbotsenwat een kutgrap.
Kritiekquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker een kutgrap, zeg dan medeklinkerbotsen.
Hou nog wel van je liefje schatje mn allesje. En ah, Dromenvangertje heeft je ontdekt.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hou nog wel van je liefje schatje mn allesje. En ah, Dromenvangertje heeft je ontdekt.Succes.
xoxoxo
Met Koffieboon (ofzo).quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ik ga al trouwen met iemand anders.
Misschien leuk voor als je hebt geblowed of aan speed zit, maar hier in EXA doen we daar niet aan!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Hier een kutafbeelding voor je ogen.
[ afbeelding ]
Gr gr
Thanks manquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Hier een kutafbeelding voor je ogen.
[ afbeelding ]
Gr gr
Heb ik niet, gr grquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef xCore het volgende:
[..]
Misschien leuk voor als je hebt geblowed of aan speed zit, maar hier in EXA doen we daar niet aan!
Mogelijke kandidaten: Etsu, Koffieboon, Klinkerbotsing, Dastan, Joosterd, Ezell, Yosanderquote:
Broertje..quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mogelijke kandidaten: Etsu, Koffieboon, Klinkerbotsing, Dastan, Joosterd, Ezell, Yosander
gr gr
Met zn allen trouwen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mogelijke kandidaten: Etsu, Koffieboon, Klinkerbotsing, Dastan, Joosterd, Ezell, Yosander
gr gr
INCEST GEILE SHIT .quote:
Polygamisten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met zn allen trouwen?En dan Koffiboon niet omdat zij niet EXA SC.
NEE. Koffieboon sowieso erbijquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met zn allen trouwen?En dan Koffiboon niet omdat zij niet EXA SC.
[..]
INCEST GEILE SHIT .
Dastan en KB zijn van mij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gr gr
IB4EDIT.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastan en KB zijn van mij.
De rest mag je hebben.
Hoor je dat Ezell?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan was op fok eerst mijn 'vader'Toen mn 'broer' en nu mn 'vriendje'.
Jij durft geen eens..quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
IS AL VAN MIJ KIJK DAN IK VRAAG HAAR OP LOWLANDS
FOK! huwelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
IS AL VAN MIJ KIJK DAN IK VRAAG HAAR OP LOWLANDS
Als je haar al vindt en dan staan haar mooien vriendinnen er vast bij en word je onzeker en zo.quote:
Ik ben sowieso haar prins op het bruine kameel dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als je haar al vindt en dan staan haar mooien vriendinnen er vast bij en word je onzeker en zo.
Ik kom met met mijn volbloed raszuivere witte paard.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben sowieso haar prins op het bruine kameel dus.
wit paardquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik kom met met mijn volbloed raszuivere witte paard.Kijken we er dan als laatst lacht.
Dat is een Ferrari vergelijken met een lelijk eendje.quote:
Giraffe is dan wel weer kewl.quote:
Ik bel Circus Renz vast op kijken of ik een giraffe kan regelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je nou op een giraffe gaat, dan kiest Koffieboontje voor jou!
Maak foto's.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik bel Circus Renz vast op kijken of ik een giraffe kan regelen.![]()
![]()
Voor jou altijd.quote:
Jawel, bijna gelezen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand las dat topic dat ik hier net postte he.Haters.
Sowieso speel ik gitaar en blokfluit en een klein beetje mondharmonica...met mijn 1 mans orkest verover ik haar hart.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso, ik breng haar een serenade.
Je maakt geen kans, stakker.
Gitaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Sowieso speel ik gitaar en blokfluit en een klein beetje mondharmonica...met mijn 1 mans orkest verover ik haar hart.
Jijquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Sowieso speel ik gitaar en blokfluit en een klein beetje mondharmonica...met mijn 1 mans orkest verover ik haar hart.
En dan met een roos in mijn mond.quote:
Ik kies voor de gitaar waarschijnlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan kun je geen mondharmonica spelen.
Gitaar > mondharmonica.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:45 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik kies voor de gitaar waarschijnlijk.
Oh sorry toen ging ik denk ik slapen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Klink, je hebt mijn vraag gister genegeerd dit dat
Hoezo beheerst jouw vriendin gebarentaal?
Nu weet ik het zeker ik kies de gitaar.quote:
en jij denkt kans te makenquote:Op 08-06-2011 02:22 schreef Koffiebeaun.
[..]
Het is gewoon een teken. We horen bij elkaar.
En hup nu naar bed, ik wacht op je.![]()
Cool.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh sorry toen ging ik denk ik slapen.
Haar zus is doof. Vandaar.
En ik kan mijn naam
http://tinychat.com/EXASCquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Cool.
Ik kan alles.
Moet je maar laten zien op onze date.
Nu ze mijn foto heeft gezien wel ja.quote:
Ik ben erquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://tinychat.com/EXASC
Of hier. Kom eens?
Hij blijft op laden staan, kutipodquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://tinychat.com/EXASC
Of hier. Kom eens?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
ik heb mn cam aan, als je me wil zien, moet je komenndoei
Jij bent mooiboyquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
ik heb mn cam aan, als je me wil zien, moet je komenndoei
Ik kan hem niet inhalenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_table
Etsu heeft vandaag een kwart van mijn totale postcount gepost____!
Vandaag ga ik bovenaan eindigen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Omdat daarom.quote:
Zie vorige pagina. Doet het niet.quote:
Dus nu ben je helemaal alleen hier, zielig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zie vorige pagina. Doet het niet.
Dus nu maar darkroastedblend lezen
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:20 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dus nu ben je helemaal alleen hier, zielig.
even dagcijfers checken dusquote:
Mja, ik heb ook nog andere dingen te doen behalve fok hoor...quote:
Doe eens screencappen danquote:
Zoals kaassouffles bakkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook nog andere dingen te doen behalve fok hoor...
Niet elke dag hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
al weken lang op nummer één in de dagcijfers
erger bezig dan knetterkrankjorumquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Niet elke dag hoor.
maar hij is wel goed op weg om tong in te halen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Trouwens: http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_table
Wat?quote:
Ok.quote:
LEVEN HIERquote:
mag nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:01 schreef Water123 het volgende:
Nog 85 berichten en dan doet Water weer nieuwe TT
Als ik nou eens uitvind hoe ik dat kan doen met de mobiele layout niet hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:01 schreef Water123 het volgende:
Nog 84 berichten en dan doet Water weer nieuwe TT
okquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:03 schreef Water123 het volgende:
Bereidt je maar voor op je ondergang Etsu
Bereidtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:03 schreef Water123 het volgende:
bereid.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:03 schreef Water123 het volgende:
'wss'quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:04 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik zei toch al eerder dat ik wss zak op Nederlands
Voor de rest is het anders nog best aardig hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:04 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik zei toch al eerder dat ik wss zak op Nederlands
Ja is echt zo! Ik heb de hele week lauwe water met honing en citroen gedronken. Helpt welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tot un mijn dromen dan, gaan we water drinken met honing, schijnt goed voor de keel te zijn.
Succes morgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tot un mijn dromen dan, gaan we water drinken met honing, schijnt goed voor de keel te zijn.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:07 schreef Water123 het volgende:
[..]
Waarom bewegen die smileys niet meer
Hallonquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:12 schreef Water123 het volgende:
[..]
Omdat ik geen gebruikersnaam kon verzinnen en er lag een fles water naast me, dus vandaar
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:12 schreef Water123 het volgende:
[..]
Omdat ik geen gebruikersnaam kon verzinnen en er lag een fles water naast me, dus vandaar
Hallo, beetje respect ja. Ik hou indirect je osmotische waarde op peil, je doucht met me en je kookt met me!quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:13 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hallo, beetje respect ja. Ik hou indirect je osmotische waarde op peil, je doucht met me en je kookt met me!
Douchen met Water123quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:13 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hallo, beetje respect ja. Ik hou indirect je osmotische waarde op peil, je doucht met me en je kookt met me!
Je dacht daar dus aan en toen besloot je dat op FOK! te posten, ipv te slapen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet je wat mij echt pijnlijk lijkt? Als er zo'n vel papier in je oog komt en dan zo'n papiersnee krijgt maar dan in je ogen.
Of als je keihard met je tanden op de stoep valt. (Meegemaakt maar dan anders)
OMG AU! Ik wil er niet eens aandenkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet je wat mij echt pijnlijk lijkt? Als er zo'n vel papier in je oog komt en dan zo'n papiersnee krijgt maar dan in je ogen.
In vieren delen is ook pijnlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet je wat pijnlijk is? Een schop tegen je ballenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja ik dacht er aan en dacht even hier posten toch?
Of je tong snijden. Brr.
Ik ben niet helder meer btw.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:17 schreef Water123 het volgende:
[..]
Weet je wat pijnlijk is? Een schop tegen je ballenniet dat ik weet hoe pijnlijk dat is
Kan ik dan bij jou terecht voor een kaassoufle? Mijn tandarts is engquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kan ik dan bij jou terecht voor een kaassoufle? Mijn tandarts is eng
Neh zielig, straks kan ie geen kindjes meer krijgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:18 schreef Etsu het volgende:
Water123, als je wil weten hoe pijnlijk t is, moet je bij Jordy doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga door
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
VR2quote:
Krijgt ie wel met mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Neh zielig, straks kan ie geen kindjes meer krijgen.
Soms wens ik om een maand in coma te liggen, gewoon puur om de rust. Na een tentamenweek bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dood zijn lijkt me fijn wel. Geen pijn, ziektes, druk, school, werk, vrienden, familie dit dat.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |