Dat is de enigste reden dat ik kijkquote:
Ha ha.. het nu dubbelop. De O is van Opvoeden hier...quote:
De beste anti-conceptie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef Type-R het volgende:
[..]
Dat is de enigste reden dat ik kijk
Maar ook zodat ik zeker weet dat ik geen kinderen wil.
Eigenlijk zou het zelfs nog kunnen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ha ha.. het nu dubbelop. De O is van Opvoeden hier...
Of er is elders al een topic.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:38 schreef Injetta het volgende:
Ha ha.. zijn we allemaal kinderloos die hiernaar kijken?
Eigenlijk zouden ouders dit moeten zien, kunnen ze wellicht hun eigen monstertjes wat beter onder controle krijgen.. Of die hebben geen tijd natuurlijk. Die lopen nu gestresst door het huis hun kinderen proberen in bed/slaap te krijgen.
Geen idee.. ik heb hem niet kunnen vinden.quote:
Heb ook even gekeken, zie inderdaad niets.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Geen idee.. ik heb hem niet kunnen vinden.
Echt he?!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef VGA4xZoom het volgende:
Dat kind kan wel een corrigerend tikje gebruiken.
Je vraagt je echt af hoe het zo ver heeft kunnen komen. Pubers snap ik nog wel, maar dit?!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef Injetta het volgende:
Wat erg als je niet tegen je kind van 4 op kan...
Denk er in ieder geval 10 keer over na...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Kheb geen kinderen, ook geen kinderwens, kan nog komen natuurlijk, maar dit programma helpt er vast niet bij
Dit is wel erg overdreven. Ik bedoel, het ligt voor een deel ook aan de ouders, denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Kheb geen kinderen, ook geen kinderwens, kan nog komen natuurlijk, maar dit programma helpt er vast niet bij
Ja dat snap ik wel hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit is wel erg overdreven. Ik bedoel, het ligt voor een deel ook aan de ouders, denk ik.
Ow, vast wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel hoor.Ik vraag me wel af of ik het beter zou kunnen.
Bij baby's van familieleden kijk ik angstvallig vanaf afstand toe. Nja, de iets oudere daar gaat t wel goed mee trouwens.quote:
Vervelende kinderen??quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Jeetje, ik word steeds afgeleid hier....
Wheheh nee.....quote:
Pubers lijkt me lastiger, die moet je ook echt de ruimte geven en dat is lastiger als ze niet in het gareel willen lopen. Bij dat kleine grut moet je gewoon vanaf het begin duidelijk zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bij baby's van familieleden kijk ik angstvallig vanaf afstand toe. Nja, de iets oudere daar gaat t wel goed mee trouwens.
Ja, bij pubers helpt een time-out kruis niet meer...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Pubers lijkt me lastiger, die moet je ook echt de ruimte geven en dat is lastiger als ze niet in het gareel willen lopen. Bij dat kleine grut moet je gewoon vanaf het begin duidelijk zijn.
Nee, dan krijgen de ouders een time-out.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja, bij pubers helpt een time-out kruis niet meer...
Is dat interessant?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Ow, alweer begonnen, was bij Brink en Knevel.
Ja, er zit iemand die vecht tegen 'Martijn de website'', Bastiaan Ragas, Mei li Vos enz.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef Injetta het volgende:
Eind goed al goed... Ze doet het wel goed hoor die Super Nanny. Met redelijk simpele middelen en oefeningetjes heeft ze maximaal effect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |