quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 00:15 schreef amaranta het volgende:[..]
Meid, je hebt ons gewoon bij het altaar laten staan. In onze bruidsjurk.

Done it again!
Maar goed, ik 'wilde gewoon weer mee doen'. Wist niet dat er 2 (allemachtig zeg!) topics gewijd waren aan mijn afwezigheid!
Ik kan ook niet goed bedenken wat nou de precieze reden was, maar was voor mij op dat moment belangrijk dat ik heel erg in het 'nu' bleef leven, en niet half online enzo. Heb hard proberen te werken aan een sociaal netwerk hiero, met name toen ik echt hoogzwanger werd. Ging ff niet zo lekker, veel teleurstellingen, ging alles vergelijken met 'die leuke mensen van fok, die eigenlijk toch ook niet ken', was een beetje, understatement, tragisch voor de man, want als het aankomt op kinderopvang rond de bevalling helpt dat natuurlijk bar weinig. Werk was een drama, kind kwam te laat, werd ks (DEM, had de kaarsen aan klaarstaan), mijn snee heeft 4 maanden open gestaan (ziekenhuizen, artsen langs, avonturen, avonturen), en nu is mijn snee net 2 weken dicht en dacht ik: tijd weer voor de fok. Voor mij heel logies.
Ik ben niet zo van de netiquette, en zal het dan allemaal niet zo handig hebben aangepakt hebben ook, maar goed. Kan wel zeggen dat ik wel echt ik ben. En niet Reinhilde. Of wie dan ook.
Hoop eigenlijk dat ik wel gewoon weer mee 'mag doen'. Assieblief?