Meid, je hebt ons gewoon bij het altaar laten staan. In onze bruidsjurk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:14 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik had er echt niet bij stilgestaan dat 'iemand' me nou echt zou missen... Zijn wel meer mensen die komen en gaan en, zoals ik al zei, ik had met niemand echt persoonlijk contact ofzo. Anders had ik dat wel gedaan...
Maar goed, als het allemaal te veel drama is enzo, dan kruip ik wel terug onder mijn steen, heur...
Done it again!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Meid, je hebt ons gewoon bij het altaar laten staan. In onze bruidsjurk.
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 06:32 schreef Sorbootje het volgende:
Haai! Soms is 't echte leven belangrijker. Welkom terug.
Nou, dat dus!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 06:32 schreef Sorbootje het volgende:
Haai! Soms is 't echte leven belangrijker. Welkom terug.
Hey Sserpente, jij krijgt het beter onder woorden dan ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:05 schreef Ssserpente het volgende:
Wat Sorbo zegt. Ik vond het vreemd dat je ineens weg was, Bas, maar ik voel me niet dusdanig persoonlijk gekwetst dat ik het nodig vind om boos te zijn of zo. Daarvoor vind ik Fok echt niet belangrijk genoeg. Bovendien heb ook niet de arrogantie om te denken dat dat ook maar iemand zal interesseren.![]()
En toegegeven, het was stiekem natuurlijk hartstikke spannend om te speculeren over wat er met je aan de hand kon zijn. En je topic liep als een trein, dus ik geloof nooit dat ik de enige was die dat vond.
Een beetje sneu voor de SS-ontvanger was het wel. Maar zie het als een compliment dat mensen zich oprecht zorgen maakten.
Haha, dat dus!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:05 schreef Ssserpente het volgende:
En toegegeven, het was stiekem natuurlijk hartstikke spannend om te speculeren over wat er met je aan de hand kon zijn. En je topic liep als een trein, dus ik geloof nooit dat ik de enige was die dat vond.
volgens mij was Rocka de ontvanger van Basboussa's kadootje, en andersom had Joshua iets voor Basboussa gemaakt. toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef amaranta het volgende:
ja, voor iemand die 53756233425 andere dingen aan de hoofd heeft, heeft ze gelukkig wel gedacht aan haar medefokker..en gezorgd dat medefokker... joshua volgens mij, dr warme choc uit een lekkere mok kan drinken
Dus das wel toppie van dr.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |