Michel die keek zo raar van die kaart!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:40 schreef Vicky het volgende:
Mems
Hij is zo leuk!!
Die op de kerstkaart was ook zo tof!
Das kunst. Het gaat erom wat jíj erin leest. Heel overdrachtelijk ook allemaal.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
*mooi
*stil
En nog steeds gééén idee waar het over gaat
die van mij ook! Ik piste in me broek van het lachen en hij stond me als een zombie aan te kijken..quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Michel die keek zo raar van die kaart!
kut, ik bedoel tietquote:
iets met de tieten van M.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:44 schreef Memmel het volgende:
Ik weet niet eens meer wat ik op de kaart heb gezet!
waar de schat ligt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:44 schreef Memmel het volgende:
Ik weet niet eens meer wat ik op de kaart heb gezet!
Das al lang geen geheim meer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:46 schreef amaranta het volgende:
tenzij er nog een soort van geheim forum bestaat waar ik niet mag komen
Nee, liever 140!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is 104 tekens ook goed?
Dit topic is zo geniaal hoogbegaafd dat het grenst aan complete debiliteit. De scheidingslijn is erg dun
Lamaquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ben je mij ook kwijt hoor.
Over welk forum hebben we het dan?
De pm's die ik krijg zijn duidelijkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:43 schreef Memmel het volgende:
[..]
Das kunst. Het gaat erom wat jíj erin leest. Heel overdrachtelijk ook allemaal.
quote:
Je vraagt haar Joshua te bedanken, maar je vraagt haar niet ff door te geven dat je even niet online kan komen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:00 schreef Basboussa het volgende:
Ehm, haai, heb even met grote verbazing teruggelezen en de kinders gevoed, maarruh het ging ff niet lekker toen. Dacht dat ik ff een weekje niet online zou komen, maar dat werd wat langer. Ik had niet verwacht dat het zo dramatisch zou zijn allemaal.. Was niet geketend in de keuken te vinden ofzo (was wel wat geweest als het wel zo was, toch?)
Ik had met niemand buiten het forum eigenlijk contact, had een vriendin gevraagd die wel een fok account had op fok om joshua te bedanken voor de leuke cadeaus (ze had echt haar best gedaan dames, ben benieuwd of ze die ontvangen heeft), maar zij komt verder niet in oud of op fok, dus die ging ook niet even tsjekken of ik wel gemist werd... Daar was ik ook niet mee bezig,
Maar heb dus al die topics geheel gemist, mijn excuses, had eigenlijk niet verwacht dat ik verder zo gemist zou worden/zo lang zou wegblijven... oeps
En over het telefoontje, jullie hebben dus wel mijn zus aan de foon gehad. Ze praat vrij monotoon is niet altijd een van de snelsten. Ik kreeg bericht dat iemand uit zwitserland had gebeld... Biezondere ervaring, maar had dat dus niet aan 'fok' gerelateerd...
Ik had er echt niet bij stilgestaan dat 'iemand' me nou echt zou missen... Zijn wel meer mensen die komen en gaan en, zoals ik al zei, ik had met niemand echt persoonlijk contact ofzo. Anders had ik dat wel gedaan...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je vraagt haar Joshua te bedanken, maar je vraagt haar niet ff door te geven dat je even niet online kan komen?
Jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |