Die hebben beter gereedschap. Zo'n ding werkt gewoon niet. Alleen als dat ding verzekerd is dan zou ik het doen, omdat het dan verplicht is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:28 schreef Dementor het volgende:
Ja, een inbreker komt ook echt met een pen, tape en een wc rol een huis binnen.
Die gasten trekken zo snel mogelijk alles uit je huis en weg zijn ze.
Ik ga het wel even proberen om dat ding open te krijgen met iets anders dan de originele sleutel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hebben beter gereedschap. Zo'n ding werkt gewoon niet. Alleen als dat ding verzekerd is dan zou ik het doen, omdat het dan verplicht is.
Holly shit, wann geldquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, net te laat Dementor, de bestelling is weg met Care program en optioneel 4 Gb extra intern geheugen (in totaal 8 dus). De prijs: net geen ¤ 1.500,.-
Rib uit m'n lijf
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef Soury het volgende:
Ik heb zo'n lief rokje gekocht. Ja Heks met bloemetjes
Nou ja, die dingen worden tegenwoordig geleverd met een Dual boot systeem (ook windows), ik vraag me dan af waarvoor?quote:
Ik heb de laatste jaren op onze scholen al genoeg ellende gezien met windows machines waar ze video's mee willen maken, duur of goedkoop, altijd storingen, altijd wel wat, je blijft er mee bezig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, die dingen worden tegenwoordig geleverd met een Dual boot systeem (ook windows), ik vraag me dan af waarvoor?Maar goed Imovie is inderdaad veul sterker dan Moviemaker, maar je kan natuurlijk ook gewoon Adobe Premiere gebruiken
![]()
Nee alle gekheid op een stokje het zijn mooie machines, maar voor 1500.-- zou ik altijd eerst rondneuzen want daar kun je ook veel anders voor kopen.
Hij doet al jaren niets andersquote:
Weet je wie zichzelf het meest moeten verwennen? Dat zijn grosso modo de getrouwde mannen onder onsquote:
10 jaar geleden was Apple master op het gebied van DTP, dat is voorbij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren op onze scholen al genoeg ellende gezien met windows machines waar ze video's mee willen maken, duur of goedkoop, altijd storingen, altijd wel wat, je blijft er mee bezig.
Waar ik tien jaar geleden werkte gebruikte men iMacjes, ging altijd goed. Ik vind het zelf ook een vervelende zaak, maar als je ongestoord een videootje wil fabrieken kun je gewoon niet om Apple heen.
Ik ook, dat zei ik puike machines, maar voor dat bedrag zijn er ook heel wat puike Windows machines te koop, zwaarder uitgerust dan die Imacquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als je er windoos op gaat draaien dan is het inderdaad zonde van je geld.
Het is de beste bak voor die prijs. Een tweedehands met minder specificaties wil je niet.
Ik ben er stinkend jaloers op
Het Mac OS gaat gewoon veel slimmer om met de beschikbare processorcapaciteit. De samenstelling van een iMac is veel en veel beter qua op elkaar afgestemde hardware. Echt Jian, we hebben op scholen, ook de laatste jaren, al van alles geplaatst qua samenstelling, zowel hard- als software, het blijft ellende. Als er een tadeloze windows bak zou zijn had ik die echt wel gekozenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
10 jaar geleden was Apple master op het gebied van DTP, dat is voorbij.
Ze maken al gebruik van Intel processoren, zit gewoon een i5 in waarschijnlijk, ze gooien er een dual boot systeem in, op zich mooi, maar als je zo goed bent waarom dan een windows boot nodig? Adobe Premiere, draait zowel op een Mac als een PC dus waar gaat het nog over ?
Begrijp me niet verkeerd hoor die iMac zijn puike machines hoor, daar hoor je mij niet over, ik zeg alleen er voor die prijzen nog wel wat anders te koop is
Mac Os, niet zo bijzonder hoor, gewoon Unix (gejat) in een jasje, maar werkt zeker goed. Maar niet lullen over een tadeloze windows bak, dat is apple-junkie-talk. Ik zet voor dat geld een "windows-bak" met i7 naast jouw iMac die qua prestaties echt niet onder doet voor jouw iMac, sterker nog ............... Nogmaals begrijp me niet verkeerd mooie machine die iMac, maar van die Apple-junkie-talk wordt ik altijd een beetje wee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het Mac OS gaat gewoon veel slimmer om met de beschikbare processorcapaciteit. De samenstelling van een iMac is veel en veel beter qua op elkaar afgestemde hardware. Echt Jian, we hebben op scholen, ook de laatste jaren, al van alles geplaatst qua samenstelling, zowel hard- als software, het blijft ellende. Als er een tadeloze windows bak zou zijn had ik die echt wel gekozen
quote:
Of je kan er niet mee omgaan natuurlijk, maar goed ook dan is het verstandig om eraf te blijven inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
De enige andere keus is dat je dan met een pc gaat werken. De software is zo slecht op elkaar afgestemd ik raak zo'n ding alleen aan als ik gedwongen word.
Ik ben Neo-grammar nazi.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Tjeesus, cool dude, goed gezien, hoe doe je dat toch
Dat heb ik ook, maar ervaring heb ik daarnaast ook genoeg, van dichtbij en van wat verder af, . inmiddels 20 jaar. Ik zou nooit gaan voor een Apple als ik ik geen filmpjes zou willen maken. Ik kom met alles wat ik weet alleen nu nergens anders uit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:09 schreef Jian het volgende:
maar van die Apple-junkie-talk wordt ik altijd een beetje wee.
Onzin elkaar in de weg zittende drivers is gewoon slecht pc beleid.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:11 schreef Jian het volgende:
Of je kan er niet mee omgaan natuurlijk, maar goed ook dan is het verstandig om eraf te blijven inderdaad
Blasfemie!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Onzin elkaar in de weg zittende drivers is gewoon slecht pc beleid.
En begrijp me niet verkeerd de computer die heilig verklaard wordt moet nog uitgevonden worden
Ik vind het zelfs beperkend, omdat je er maar matig mee kunt freubelen en er veel minder software voor beschikbaar is (al komt er wel steeds meer). Anyway, ik kan het altijd nog verkopen, tweedehands zijn ze ook veel meer waard dan een Windows bak.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef Jian het volgende:
Begrijp me goed hoor Teun, ik kraak die iMac niet af, sterker nog, ik zou 'm graag willen hebben hoorAlleen net doen of er geen alternatieven zijn da's voorbehouden aan Apple-junkies
Troost je, wat ik net zei, volgens mij worden die dingen tegenwoordig standaard geleverd met een dual boot systeem. Volgens mij kan je zo in windows opstarten, tis ook eigenlijk gewoon een windows machine die ook Mac Os draaitquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs beperkend, omdat je er maar matig mee kunt freubelen en er veel minder software voor beschikbaar is (al komt er wel steeds meer). Anyway, ik kan het altijd nog verkopen, tweedehands zijn ze ook veel meer waard dan een Windows bak.
Jep, kan ik eindelijk Need for Speed, de eerste versie ervan, weer eens spelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Troost je, wat ik net zei, volgens mij worden die dingen tegenwoordig standaard geleverd met een dual boot systeem. Volgens mij kan je zo in windows opstarten, tis ook eigenlijk gewoon een windows machine die ook Mac Os draait
die staat hier in het berghok net als de super en de sega en al die spelletjes een mens koopt en koopt maarquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Blasfemie!
En de Sint NES dan?
[ afbeelding ]
Je mag hem ruilen met die van mij Teun en dan krijg je er 500 euro bijquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs beperkend, omdat je er maar matig mee kunt freubelen en er veel minder software voor beschikbaar is (al komt er wel steeds meer). Anyway, ik kan het altijd nog verkopen, tweedehands zijn ze ook veel meer waard dan een Windows bak.
Niet doen Teun. Iedereen weet dat je nog loop op MS-DOS en de hardware hebt van de jaren '60.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kunnen we het nu asjeblief weer over wijven en hun usb-poorten hebben, dat is toch veel interessanter
Neuh Bob, doen we niet hè, ik blijf je niet matsenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:25 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Je mag hem ruilen met die van mij Teun en dan krijg je er 500 euro bij
Mijn dochter spaart ze, SNES, Nintendo64, oude gameboys.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die staat hier in het berghok net als de super en de sega en al die spelletjes een mens koopt en koopt maar
Routine en ervaring plenty dusquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet doen Teun. Iedereen weet dat je nog loop op MS-DOS en de hardware hebt van de jaren '60.
Wie matst wie? Je krijgt er een doos software Final cut Pro alles bijquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh Bob, doen we niet hè, ik blijf je niet matsen
MS-DOS ligt wel aan de basis van het kapitaal van Bill, moet dus wat goeds in zittenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet doen Teun. Iedereen weet dat je nog loop op MS-DOS en de hardware hebt van de jaren '60.
Je kunt mij wel matsen met Final cut Proquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Wie matst wie? Je krijgt er een doos software Final cut Pro alles bij![]()
Hij is iets trager maar snel genoeg voor jou
Aan die Bill jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:29 schreef Jian het volgende:
ssss
[..]
MS-DOS ligt wel aan de basis van het kapitaal van Bill, moet dus wat goeds in zitten
Had van mij nog steeds mogen bestaan. Ook WP 5.1. Er was geen betere tekstverwerker, het deed precies wat je wilde. Al dat windows gedoe kost klauwen met geld, iedereen loopt te rotzooien met inspringen, tabellen, kolommen en is vooral bezig met plaatjes toevoegen en andere neuzelarij die nergens voor nodig is en geen geld opbrengt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:29 schreef Jian het volgende:
ssss
[..]
MS-DOS ligt wel aan de basis van het kapitaal van Bill, moet dus wat goeds in zitten
Kun je zo downloaden, staat op Usenet in a.b.mac.applications 5 dagen geleden gepostquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt mij wel matsen met Final cut Pro
Ik gebruik geen usenet, moet ik mij daar nu ook weer in gaan verdiepenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Kun je zo downloaden, staat op Usenet in a.b.mac.applications 5 dagen geleden gepost
Dat is wel waar inderdaad, sommige pakketten zijn echt over de top gegaan. Ik was vroeger altijd wel gecharmeerd van Paint Shop Pro, ... tot Corel het overnam en er ik weet niet wat voor toeters en bellen aan ging hangen, traag kutprogramma met allemaal troep die ik niet nodig heb is het nuquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoor het mensen ook al jaren roepen "Ooooh, wat leuk!!!". Jep, leuk is het wel, maar je hebt er verder geen moer aan.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Blasfemie!
En de Sint NES dan?
[ afbeelding ]
Van mij niet, tis wel makkelijk met het downloaden van films en software, dat dan weer welquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik gebruik geen usenet, moet ik mij daar nu ook weer in gaan verdiepen
Die heb ik er dan mooi even tussen vandaan gepiktquote:
Ik heb dat linkje van jou en Pietje nog ergens, maar het is weer een lastenverzwaring.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Van mij niet, tis wel makkelijk met het downloaden van films en software, dat dan weer wel
Jessus, leeft die man nogquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik er dan mooi even tussen vandaan gepikt![]()
Ik ga zaterdag naar zijn concert.
Dat was ook mijn eerste reactiequote:
Kost je iets van 5 of 7 euro per maand. Effe spotnet installeren en je bent klaar. een kind kan de was doen (soury heeft het ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb dat linkje van jou en Pietje nog ergens, maar het is weer een lastenverzwaring.
Echt...ow Neil is wel leukquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik er dan mooi even tussen vandaan gepikt![]()
Ik ga zaterdag naar zijn concert.
Staat ie te spelen met gehoorapparaat in en leunend op de stok van Souryquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie![]()
Ja dus, hij leeft nog, is inmiddels 70, al had ik het idee dat hij al 70 was toen ik nog een tiener was.
Mijn vader was helemaal gek van die muziek. Ik ben geen fan, maar ik kan alles meezingenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie![]()
Ja dus, hij leeft nog, is inmiddels 70, al had ik het idee dat hij al 70 was toen ik nog een tiener was.
Als hij nog net zo zingt als dat hij geconserveerd is vermaak ik me well.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat ie te spelen met gehoorapparaat in en leunend op de stok van Soury
Ik ben ook geen fan, maar ik vind het wel lekkere muziek en het waren ook meer mijn oudere zussen die zijn muziek draaiden, waardoor ik nu nog steeds veel mee kan zingen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn vader was helemaal gek van die muziek. Ik ben geen fan, maar ik kan alles meezingen
Nou...nou....das heul niet slecht voor een man van 70quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij nog net zo zingt als dat hij geconserveerd is vermaak ik me well.
[ afbeelding ]
Die ziet er idd nog erg jong uitquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij nog net zo zingt als dat hij geconserveerd is vermaak ik me well.
[ afbeelding ]
Het is ook heel onverwacht, mijn 2 jaar oudere zus stuurde me vanavond een smsje of ik zin had om mee te gaan. Een avondje jeugdsentiment met feel good-muziekquote:
Ik zou wel willen, maar ik voed de baby nogquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook heel onverwacht, mijn 2 jaar oudere zus stuurde me vanavond een smsje of ik zin had om mee te gaan. Een avondje jeugdsentiment met feel good-muziek
Er zijn nog kaartjes![]()
De tijd dat je je kindje kan voeden duurt maar zo kort en wie weet zingt Neil over een jaartje of 5 nog een keer A beautiful noise in Nederland.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik voed de baby nog
En gezien hij echt niet uit een flesje drinkt kan ik N. of een oppas niet alleen laten met "als hij wakker wordt dan geef je hem maar een flesje"
kunnen we ze niet aan elkaar koppelen, jou dochter en mijn Hans, kunnen ze een winkeltje beginnenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter spaart ze, SNES, Nintendo64, oude gameboys.
Het is net malle Pietje
Wat een Heldinquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter spaart ze, SNES, Nintendo64, oude gameboys.
Vraag je nu of ze dikke tieten heeft?quote:
goedemorgen............quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vraag je nu of ze dikke tieten heeft?
Goedemorgen vanuit mijn schots en scheve huis dat de noeste werkmannen steeds weer voor een nieuwe uitdaging stelt.
rustig wakker wordenquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:29 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd nog wel meevallen, had me op meer herrie en overlast ingesteld. En ja, troep heb je ervan, maar waar gehakt wordt, vallen spaanders, daar ontkom je niet aan.
Alleen komen ze door mijn scheve huis steeds weer voor nieuwe verrassingen te staan. Nu moeten weer wat leidingen verplaatst worden omdat ... euh, waarom ben ik alweer vergeten. Maar iets was scheef.
Maar ik heb wel een nieuwe kraan op mijn slaapkamer, hoor ik net. Ik: "Ik wist niet dat ik daar een kraan had!" Meneer de werkman: "Radiatorkraan, vrouwke ...."
hahahha radiotorkraan, nou jij blij. jij hebt er rommel van ik niet, maar zie ze steeds hele bakstenen uit keukenraam in de container gooien.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:29 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd nog wel meevallen, had me op meer herrie en overlast ingesteld. En ja, troep heb je ervan, maar waar gehakt wordt, vallen spaanders, daar ontkom je niet aan.
Alleen komen ze door mijn scheve huis steeds weer voor nieuwe verrassingen te staan. Nu moeten weer wat leidingen verplaatst worden omdat ... euh, waarom ben ik alweer vergeten. Maar iets was scheef.
Maar ik heb wel een nieuwe kraan op mijn slaapkamer, hoor ik net. Ik: "Ik wist niet dat ik daar een kraan had!" Meneer de werkman: "Radiatorkraan, vrouwke ...."
Wat zullen ze smullen van de lungo's, dat wordt zeker en vast een mooie badkamerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:13 schreef Copycat het volgende:
De Lungo's vliegen er doorheen. Zo maar even een extra lading halen bij de Bijenkorf.
jij geeft ze lekkere koffiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:13 schreef Copycat het volgende:
De Lungo's vliegen er doorheen. Zo maar even een extra lading halen bij de Bijenkorf.
quote:Rutte noemt pensioenakkoord 'iets unieks'
DEN HAAG (AFN) - Premier Mark Rutte is blij dat hij met werkgevers en de vakbeweging een pensioenakkoord kan sluiten. Hij noemde het vrijdag voorafgaand aan het overleg met sociale partners ,,iets unieks'' dat in Nederland een akkoord kan worden gesloten over ,,honderden miljarden en misschien wel de grootste vernieuwing van het pensioenstelsel'' sinds de Tweede Wereldoorlog. ,,Dit is voor iedereen van het grootste belang.''
Verder stelde Rutte dat ,,er stukken op tafel liggen waar de FNV trots op kan zijn'' en hij prees FNV-voorzitter Agnes Jongerius als onderhandelaar, die ,,precies weet wat ze wil''. Hij benadrukte dat het kabinet met de vakcentrale FNV onderhandelt en niet met afzonderlijke FNV-bonden, zoals FNV Bondgenoten dat zich fel verzet tegen het aanstaande pensioenakkoord.
Ik ben bang dat ik het met je eens moet zijn!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij -Rutte- komt superlatieven tekort, prijst Jongerius regelrecht de hemel in. Dat kan dus voor de werknemers never nooit een goed akkoord zijn
Bron: Telegraaf.nl
[..]
Die omhoog gevallen trut laat zich keer op keer in de bek schijten door werkgevers en politici.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het met je eens moet zijn!
Ja nou, kan dat kind niet gewoon opzouten? Ergens iets in een keuken gaan doen of zo? Desnoods in de kinderopvang, want daar heeft ze al die jaren het drukst over gemaaktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:07 schreef Jian het volgende:
Rustig Teun, voor je het weet heb je weer de laatste post
De pensioenleeftijd wordt gekoppeld aan de stijgende levensverwachting en gaat daardoor naar verwachting in 2025 naar 67 jaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja nou, kan dat kind niet gewoon opzouten? Ergens iets in een keuken gaan doen of zo? Desnoods in de kinderopvang, want daar heeft ze al die jaren het drukst over gemaakt
Wel zo veilig dat ze het ff controleren en dat een ander geen misbruik kan maken van je CC zonder dat je het doorhebt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je besteld dus een computer in een webwinkel met creditcard.
12 uur later wordt je gebeld door je bank of het klopt dat er met je creditcard is betaald
14 uur later wordt je gebeld door de Apple Store of het klopt dat er een computer besteld is
Handig allemaal, iedereen die alles na zit te bellen
Die 67 is al dramatisch, maar dat de AOW omhoog gaat ten koste van het pensioen vind ik nóg veel erger. Daar heb je dan al die jaren voor gespaard en ook nog een jaar of vijf extra gestort. Dat doet maar, dat beslist maar over MIJN geld. En dan vanaf de hamerslag ook nog wat extra risico bij de werknemer neerleggen, want de werkgever hoeft dan -in slechte tijden- niet meer te betalen dan hij nu doet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:15 schreef Jian het volgende:
[..]
De pensioenleeftijd wordt gekoppeld aan de stijgende levensverwachting en gaat daardoor naar verwachting in 2025 naar 67 jaar.![]()
Dat maakt dat weer genoeg geld vrij om De Jager de Pensioenfondsen te laten plunderen t.b.v. de GriekenLeve Europa, Hoera, Hoera, Hoera!
Ik vind het ook geen probleem hoor, ze zitten schijnbaar erg met de vinger aan de knopquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel zo veilig dat ze het ff controleren en dat een ander geen misbruik kan maken van je CC zonder dat je het doorhebt.
Dat wil zeggen, de controle van je bank, ik kan me voorstellen dat die je nummer zouden kunnen hebben, maar ik neem aan dat de MacStore je nummer gewoon van het bestelformulier heeft
Misschien toch wat te vaak een gevalletje "puber gebruikt CC van papa" bij de MacStore gehad
Die is ook al kut, je kunt die balken nog wel weer op de goede plek krijgen, maar je "home" button blijft helemaal rechts staan, lastig!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:31 schreef Copycat het volgende:
Die nieuwe Firefoxversie is wel even wennen, qua look & feel.
Ik vind hem wel lekker, lekker kaalquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:31 schreef Copycat het volgende:
Die nieuwe Firefoxversie is wel even wennen, qua look & feel.
Ja, hij is inderdaad wel lekker basic, zonder nutteloze opsmuk. Ik wen snelquote:
Al vanaf de nieuwe layoutquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:35 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer heeft het rechteronderhoekje van een quote een pijl, gemaakt van zes talpabollen?
Verhipt! Daarmee kun je de quote groter maken.
Die home button had ik nog helemaal niet gezien.
Die omgevallen Talpa-bollen waren me nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:35 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer heeft het rechteronderhoekje van een quote een pijl, gemaakt van zes talpabollen?
Verhipt! Daarmee kun je de quote groter maken.
Die home button had ik nog helemaal niet gezien.
Inderdaad. FOK! wordt steeds slimmer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Die omgevallen Talpa-bollen waren me nog niet opgevallen.
Dat is wel heel fijn voor mensen met giga-grote posts.
Nee, daar heb ik dan weer geen moeite mee, de refresh button zoek ik nog weleens.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit je niet iedere keer te zoeken naar die startpagina button? Ik nog steeds wel
Heel slimquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. FOK! wordt steeds slimmer.
Ik ook niet, maar ik krijg het graties van Fok!quote:
Das raarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik krijg het graties van Fok!
En ze hebben een mannetje van me gemaakt.
Terwijl je die zooi er zelf af had gegooid? Stommeriken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:44 schreef Deisyy het volgende:
Heel slim![]()
Ze splitsen me weer zomaar een LastFM- en Twitter-account in mijn maag
Neuh maar die bollen heb ik nooit nodig gehad. De refreshknop gebruik ik wel regelmatig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef Deisyy het volgende:
Nee, daar heb ik dan weer geen moeite mee, de refresh button zoek ik nog weleens.
Dan heb jij ook niet veel aan de Talpabollen Disana
Hier ben je nog gewoon een meisje hoor, dat staande plassen zou ik even mee wachtenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:51 schreef Deisyy het volgende:
Heel raar, ik heb het al eerder gehad en ik dacht dat het opgelost was.
Maar als het goed is kan ik nu wel staand plassen
Maar hier ben ik een jongetje, dus ik twijfel nogquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier ben je nog gewoon een meisje hoor, dat staande plassen zou ik even mee wachten
LOL, heb je dat nou nog steeds.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hier ben ik een jongetje, dus ik twijfel nog![]()
[ afbeelding ]
Nee alweerquote:
Wat heb jij daar veel icoontjes staan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Deisyy het volgende:
Maar hier ben ik een jongetje, dus ik twijfel nog![]()
[ afbeelding ]
Klopt, die kreeg ik van Fok! in maart, een bugje ofzo. Dat was opgelost, maar nu heb ik er weer zoveel en ze zijn niet eens van mijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heb jij daar veel icoontjes staan.
Heb je al eens in dat bugs forum gevraagd of iemand het snapt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:23 schreef Deisyy het volgende:
Nee alweer![]()
Ik ben er een tijdje vanaf geweest, maar het is er weer.
En als je ze in je opties verwijderd, dan luisteren ze niet of komen ze later sneaky terug?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Klopt, die kreeg ik van Fok! in maart, een bugje ofzo. Dat was opgelost, maar nu heb ik er weer zoveel en ze zijn niet eens van mij
Of was je door al dat verbouwingsstof "hebt" vergeten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als je ze in je opties verwijdert, dan luisteren ze niet of komen ze later sneaky terug?
Waar moet dat staan dan? Achter verwijdert? Maar dan zou dat met een d geschreven moeten wordenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:35 schreef Leandra het volgende:
Of was je door al dat verbouwingsstof "hebt" vergeten?![]()
Het is een mooie zonnige dag om te trouwen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga me er later eens mee bezig houden hoe ik er van af kom, maar nu ga ik me klaar maken voor de kerk.
Een vriendin trouwt vandaag
Leuk!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga me er later eens mee bezig houden hoe ik er van af kom, maar nu ga ik me klaar maken voor de kerk.
Ik had het in de quote al aangepast, je moet dus bij het origineel zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar moet dat staan dan? Achter verwijdert? Maar dan zou dat met een d geschreven moeten worden
Gefeliciteerd en veel plezier!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:36 schreef Deisyy het volgende:
Ohhh, ik had het origineel niet bekeken. Foei Cc!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:54 schreef Leandra het volgende:
Ik had het in de quote al aangepast, je moet dus bij het origineel zijn
Huh, hoezo ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die is ook al kut, je kunt die balken nog wel weer op de goede plek krijgen, maar je "home" button blijft helemaal rechts staan, lastig!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ohhh, ik had het origineel niet bekeken. Foei Cc!
Heb je wel de laatste versie van FF, 4.0.1?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, hoezo ?staat bij mij gewoon waar ik m het liefst heb, voor m'n url-venster
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je wel de laatste versie van FF, 4.0.1?
Ik denk niet zoveel op dit moment, weet alleen dat ik hem uiterst rechts heb staan en dat ik het irritant vindquote:
Gaat met de muis op de balk staan, druk rechtermuisknop in, kies aanpassen, pak nu met je muis home op en sleep m naar bijvoorbeeld voor het URL-venster ......... En?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk niet zoveel op dit moment, weet alleen dat ik hem uiterst rechts heb staan en dat ik het irritant vind
Jian, dankjewelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Gaat met de muis op de balk staan, druk rechtermuisknop in, kies aanpassen, pak nu met je muis home op en sleep m naar bijvoorbeeld voor het URL-venster ......... En?
Jep, simpel (als je het weet)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:06 schreef Disana het volgende:
Ah gut, ik ben eruit. Teun, je kunt die home-knop (en ik de refreshknop) gewoon naar links slepen als je in Beeld, Werkbalken, Aanpassen zit.
Is toch weer 6,50 euro per maand en is die verbinding (4 mbit) dan niet te traag?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:28 schreef Jian het volgende:
Heej Teun, niks voor jou?
http://yabnews.nl/?aid=38 (1e optie op pagina newsserver on trial)
http://www.snelrennen.nl/spotnet/ (spotnet download en installatie )
in minuten klaar verder niets nodig !!!!!
daarna verk(n)ocht !
Wat ik bedoelde is dat je m 3 dagen gratis mag uitproberen ......quote:Is toch weer 6,50 euro per maand en is die verbinding (4 mbit) dan niet te traag?
Heb het linkje even opgeslagen
Dat zegt iedere oudere generatie, al generaties lang.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:43 schreef hondjes het volgende:
Ik zie tegenwoordig alleen maar zondagskindjes..![]()
Wat een verloren generatie gaat dit worden
Eenmalige uitgaven vind ik toch iets anders dan jezelf opzadelen met maandelijks terugkomende kosten. Maar ik ga het zeker proberen, als het echt helemaal top is dan moet ik maar een pakje sigaretten per maand minder rokenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat je m 3 dagen gratis mag uitproberen ......
Maar dan doe je deze http://www.newsgrabber.nl/usenet-pakketten/
+ spotnet.
Het is toch weer 6,50 per maand zegt hij die niet 1500 stuk gooit voor een iMac![]()
Probeer het , je kan dan altijd nog besluiten om het niet te doen. Ik zeg Usenet rules op het gebied van films, software, applicaties, (Apple applicaties en software)
Volgende week maar eens kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef Dementor het volgende:
Usenet werkt prima..zeker voor Nederlanders het leechvolk bij uitsteek.
Straks krijg ik nog medelijden met je; koopt iMac's alsof het warme broodjes zijn, gooit er zo nu en dan een zeer decadent tuinfeest, met BBQ tegen aan, woont in een villa waar Ron Brandsteder het kwijl van uit de bek loopt .... en struikelt over een paar euro per maand voor een newsserverquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgende week maar eens kijken
Als ik Jian was zou ik zeggen "Joh, hier heb je mijn account, probeer het gewoon een paar maandjes"![]()
De verloren generatie heeft niet zo heel veel leden meer. Dan moet je toch op zijn minst 70 zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:43 schreef hondjes het volgende:
Ik zie tegenwoordig alleen maar zondagskindjes..![]()
Wat een verloren generatie gaat dit worden
Decadent? Plastic borden en bestek man, in sommige windstreken spreken ze er schande vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Straks krijg ik nog medelijden met je; koopt iMac's alsof het warme broodjes zijn, gooit er zo nu en dan een zeer decadent tuinfeest, met BBQ tegen aan, woont in een villa waar Ron Brandsteder het kwijl van uit de bek loopt .... en struikelt over een paar euro per maand voor een newsserver
Ik heb schaamlipcorrectie, da's pas echt kutquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:40 schreef Laysa het volgende:
Ik heb Zalando reclame links en boven de eerste post van de pagina....het is een hels complot
Zo voor elk wat wilsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb schaamlipcorrectie, da's pas echt kut
Oh bedoel je het zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:01 schreef hondjes het volgende:
Toch knap dat ze weten dat ik in Spanje zit.
Weten ze aan de hand van het ip-adres waarmee je inlogt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:01 schreef hondjes het volgende:
Toch knap dat ze weten dat ik in Spanje zit.
Kun jij een beetje Spaans lezen en spreken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:04 schreef hondjes het volgende:
Ik krijg altijd de helft in Spaans en een helft Nederlands.
Gesoes!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:07 schreef hondjes het volgende:
Lezen is makkelijker, want dan zie je veel Franse woorden, maar die spreek je totaal anders uit.
b.v. jardin..in Spaans gardin
Maar kijk je dan ook niet af en toe wat er zoal in het gebied waar jullie 'wonen' is gebeurd of staat te gebeuren?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:12 schreef hondjes het volgende:
http://www.elperiodico.com/es/
hier kijk ik wel, maar eigenlijk interessert het me niet zo.
Ik heb aanbiedingen van Neckermann naar Mexicoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:40 schreef Laysa het volgende:
Ik heb Zalando reclame links en boven de eerste post van de pagina....het is een hels complot
Het is ook niet mijn vakantiebestemming hoor, die steden lijken allemaal op elkaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:26 schreef hondjes het volgende:
Malaga is ook niks, op elkaar gebouwd.
Al die steden zoals Salou, Denia, Malaga, Marbella is gewoon feest vieren..
Anders moet je gewoon in de buurt van die steden een huis huren.
Dan kan je zowel uitgaan, als de rust hebben.
ga je naar mexico?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb aanbiedingen van Neckermann naar Mexico![]()
Het is geen toeval.
Dat weet ik nog niet, maar ik heb vorige week wel op internet naar Mexico-vakanties zitten googlen.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar ik heb vorige week wel op internet naar Mexico-vakanties zitten googlen.
En toen ik laatst naar Papillio-slippers werd ik daarna ook gek van Zalando.
Waarschijnlijk zit Teun constant schaamlippen te googlen
Hmmz... ik heb Ohra uitvaartverzekeringreclamequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar ik heb vorige week wel op internet naar Mexico-vakanties zitten googlen.
En toen ik laatst naar Papillio-slippers had gezocht werd ik daarna ook gek van Zalando.
Ze zitten hier naast mij op de bank, dat is toch knap van googlequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ojee heb je er weer eentje weten te scoren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze zitten hier naast mij op de bank, dat is toch knap van google
dat zeg ik...een hels complotquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:51 schreef Juud79 het volgende:
Ik zie de afgelopen weken alleen maar Sushi verschijnen in al die reclamebalken.
Damn wat een rotstreekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:51 schreef Juud79 het volgende:
Ik zie de afgelopen weken alleen maar Sushi verschijnen in al die reclamebalken.
Ik sla de wasabi gewoon over, dat doe ik het mupke idd niet aan...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn wat een rotstreek![]()
Oh, tipje.... N. had het voor mij meegenomen, een paar dagen na de bevalling; doe rustig met de wasabi, dat vond Soneal niet leuk in de borstvoeding![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee heb je er weer eentje weten te scoren.
Mevrouw als u meeleest, vlucht nu het nog kan!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik sla de wasabi gewoon over, dat doe ik het mupke idd niet aan...
De bestellijst ligt al klaar in de lade van mijn nachtkastje en ze bezorgen het nog thuis ook.
Dat is iets voor lafaards.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Kan ik ook tegen jou zeggen, je hebt nog paar uur of een paar dagen, daarna is het te laat
Laat dat soms maar weg, kutbanners...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:53 schreef Dementor het volgende:
Het inladen van de forum pagina's is soms ook fuckin' traag omdat er eerst een banner in moet worden geladen.
Hoe crappy is dat!
Ach, gezellig FOK!ken zo samen tochquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:07 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Laat dat soms maar weg, kutbanners...
Wat betreft klantvriendelijkheid staat Fok! echt helemaal onderaan mijn lijstje...![]()
(voor de meelezers....nee dit had ik niet even persoonlijk kunnen zeggen, deze hoogzwangere dame zit in bed, met de voetjes en het hoofdeind omhoog en de laptop op schoot en meneer zit beneden eenzaam en alleen)![]()
Neuh.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je nog flink gaat schrikken het komende jaar
Nu sprak ik twee weken geleden een mevrouw en die vertelde mij dat het allemaal best wel meevalt. Je kunt het zo duur maken als je het zelf wilquote:
En sommige mensen doen dat dus ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu sprak ik twee weken geleden een mevrouw en die vertelde mij dat het allemaal best wel meevalt. Je kunt het zo duur maken als je het zelf wil
Jep, veel dames zijn gewoon koopziek en dan gebruiken ze als excuus dat die kinderen duur zijnquote:
Klopt, wat sommige dingen betreft wel, maar je bent de kinderbijslag al grotendeels kwijt aan luiers, dus alles daarboven gaat je kosten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu sprak ik twee weken geleden een mevrouw en die vertelde mij dat het allemaal best wel meevalt. Je kunt het zo duur maken als je het zelf wil
Het kind heeft genoeg kleding voor een heel leger, eten komt (als het goed is) een tijd uit de borst.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, wat sommige dingen betreft wel, maar je bent de kinderbijslag al grotendeels kwijt aan luiers, dus alles daarboven gaat je kosten.
quote:Niet alleen koopt de moderne vrouw zoveel kleren, ze gooit ieder jaar ook ongeveer dezelfde hoeveelheid weg. De gemiddelde vrouw heeft verder ook 22 kledingstukken in de kleerkast hangen die ze nog nooit gedragen heeft en spendeert in haar hele leven ongeveer 150.000 euro om er goed uit te zien.
Je vergeet de inrichting van de kinderkamer, daar begint het gedoe vaak al. Duurste van het duurste, enorme wandelwagen met allerlei toeters en bellen, etc. etc.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, wat sommige dingen betreft wel, maar je bent de kinderbijslag al grotendeels kwijt aan luiers, dus alles daarboven gaat je kosten.
Ja, zo gaan we het gevecht tegen de vergrijzing wel winnen hoor!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kinderbijslag, dat zouden ze moeten afschaffen. Menig allochtoon leeft ervan.
N. was toen ik nog zwanger was aangenaam verrast door de prijs van babykleding, daarbij uit het oog verliezend dat er op sommige dagen 3 outfits doorheen gaan en dat het binnen 3 maanden van te groot naar te klein gaatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, veel dames zijn gewoon koopziek en dan gebruiken ze als excuus dat die kinderen duur zijn
Bam jongen! helemaal juist!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je vergeet de inrichting van de kinderkamer, daar begint het gedoe vaak al. Duurste van het duurste, enorme wandelwagen met allerlei toeters en bellen, etc. etc.
Dat geld gaat gewoon rechtstreeks terug naar de familie in Niet-Nederland!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, zo gaan we het gevecht tegen de vergrijzing wel winnen hoor!
Goed zo, trots isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
N. was toen ik nog zwanger was aangenaam verrast door de prijs van babykleding, daarbij uit het oog verliezend dat er op sommige dagen 3 outfits doorheen gaan en dat het binnen 3 maanden van te groot naar te klein gaat
Ik heb echter plechtig beloofd de Mexx kinderkledingzaak alleen binnen te lopen als het uitverkoop is
Geeft het, Henk Bleeker roept ook in Brussel dat er meer geld naar tuinders moet i.v.m. Ehic. Hij vliegt zelfs naar Rusland om de export weer op gang te brengen. En voor wie? Juist, voor al die Polen die hier in de tuinbouw werken en hun geld doorsluizen naar het thuislandquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat geld gaat gewoon rechtstreeks terug naar de familie in Niet-Nederland!
Ja, en wij hebben er 2: een in S'veen en een in de stad, dat voorkomt een hoop nutteloos gesleep.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je vergeet de inrichting van de kinderkamer, daar begint het gedoe vaak al. Duurste van het duurste, enorme wandelwagen met allerlei toeters en bellen, etc. etc.
Mexx kende ik al wel, ik heb nu Noppies en Lief! ontdekt. Ook alleen goed voor de sale...of ik koop wat via Marktplaats.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
N. was toen ik nog zwanger was aangenaam verrast door de prijs van babykleding, daarbij uit het oog verliezend dat er op sommige dagen 3 outfits doorheen gaan en dat het binnen 3 maanden van te groot naar te klein gaat
Ik heb echter plechtig beloofd de Mexx kinderkledingzaak alleen binnen te lopen als het uitverkoop is
Mexx en Noppies zijn kwalitatief ook geweldig, de Lief! die ik voor Soneal heb ben ik nog niet aan toe, over een maand of 2 gok ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mexx kende ik al wel, ik heb nu Noppies en Lief! ontdekt. Ook alleen goed voor de sale...of ik koop wat via Marktplaats.
Ik ben fan van de Hema, die hebben we hier op ons pleintje, en ook een Zeeman en Wibra.
Dat is wel een fijne combi bij elkaar...
Ow en maat 50/56, 62 en 68 is al wel compleet, zo'n setje of 13 per maat, en ik heb mezelf opgelegd om nog niet verder dan die maat aan te schaffen.
Wat ga je eten?quote:
Pizza fuck de weegschaalquote:
Zie, het had pannenkoeken moeten zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
Wij hadden een P&E hamburger, met gebakken krieltjes en gewokte spinazie met zout en beetje knoflook.
Gewoon een redelijk vast patroon van wokgroente en kipfilet de ene dag en de andere dag brood met tonijn en een gefruit uitje. Vandaag was het wokgroente. Er is nu vier kilo af, maar het gaat tergend en tergend langzaam.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
Wij hadden een P&E hamburger, met gebakken krieltjes en gewokte spinazie met zout en beetje knoflook.
Jij moderne moeder...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie, het had pannenkoeken moeten zijn![]()
Wij hadden krieltjes, rundervinken en broccoli, en de laatste heeft Soneal een beetje gerapleyd
Ja, jij kunt het hebben, ik ga vroeg dood als ik er niet wat aan doequote:
En als je ook maar weer een beetje normaal gaat eten, zit het er in een week weer aan...wat doe je jezelf aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon een redelijk vast patroon van wokgroente en kipfilet de ene dag en de andere dag brood met tonijn en een gefruit uitje. Vandaag was het wokgroente. Er is nu vier kilo af, maar het gaat tergend en tergend langzaam.
Ge-wat?quote:
Tsja, organen die in het vet liggen is nogal dodelijk. Vroeg of laat moet het mij toch lukken om er wat beter mee om te gaan. Maar type stier hè, altijd alles of niets, ook met eten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En als je ook maar weer een beetje normaal gaat eten, zit het er in een week weer aan...wat doe je jezelf aan?
Haha, de staafmixer zal ik niet heel snel doen, wel prakken of het hakmolentje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik ben ook erg goed met de staafmixer
Dat laatste dus vooralquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Haha, de staafmixer zal ik niet heel snel doen, wel prakken of het hakmolentje.
Tis wel fijn als ze vanaf het begin ook stukjes binnenkrijgen, dan krijg je niet van die kokhals/weiger praktijken als er eenmaal wel stukjes in hun eten zitten.
Ik vind de combi ideaal, en ik kan als ik het inschat echt niet iedere avond tegen het geklieder wat Rapley veroorzaakt....en de tijd die het kost.
Bob, wat is je favoriete schrijver of boek?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bron: http://www.ikvader.nl/
Gratis BBQ.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik lach wel. Heb dan wel niet de jackpot, maar verdeeld over twee Staatsloten toch om en de nabij ¤ 350,- binnengeharkt
Leeft die nog?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:46 schreef Toverheks het volgende:
Deissy als je dit nog leest heel veel plezier bij Neil Diamond vanavond![]()
![]()
Waarvan sommige erg slechte...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:31 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
![]()
In de bron staan aardige vadertips.
Ik ben eclecticus en lees van alles.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bob, wat is je favoriete schrijver of boek?
Dan moet je een gereviseerde tomtom nemen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:58 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik ben eclecticus en lees van alles.
Van Hermans geniet iken Harold Robbins verslind ik
.
Een paar goede boeken vond ik de Paladijn van Brian Garfield en Escape from Alcatraz achtige boeken (kan niet meer op de titel van dat ene boek komen)
De laatste tijd kom ik niet verder dan m'n stratenboek en ben al een tijdje op zoek naar een navigatie. Nadat ik vorige week zaterdag verdwaald was in Eindhoven heb ik vandaag de beslissing genomen zo'n apparaat te kopen http://www.gpsshop.be/pro(...)lifetime-update.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
N. had m ook gevonden toen ik zwanger was, maar het is een beetje jammer dat de adviezen die ze elkaar geven kennelijk niet getoetst worden, want "omdat het lekker makkelijk en snel is" voorverpakte pannenkoeken aan je zwangere vrouw geven is ronduit dom, die staan bij het RIVM op het lijstje "niet gebruiken tijdens de zwangerschap"quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Ik was een beetje aan het surfen en er is niet zoveel voor "zwangere" vaders. Het is voornamelijk op begeleiding van de moeder gebaseerd. Toevallig vond ik deze
Mogen pannenkoeken ook al niet meerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
N. had m ook gevonden toen ik zwanger was, maar het is een beetje jammer dat de adviezen die ze elkaar geven kennelijk niet getoetst worden, want "omdat het lekker makkelijk en snel is" voorverpakte pannenkoeken aan je zwangere vrouw geven is ronduit dom, die staan bij het RIVM op het lijstje "niet gebruiken tijdens de zwangerschap"
Het is qua niveau zo ongeveer het equivalent van babybytes... leuk voor de leuk, maar de adviezen zeker niet serieus nemen.
Voorverpaktequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:11 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Mogen pannenkoeken ook al niet meer
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dan moet je een gereviseerde tomtom nemen!Aangezien tomtom al je gegevens te makkelijk aan derden geeft heb ik gekozen voor deze garmin. Past met wat ik er aan wil uitgeven en kaarten is gemakkelijk aan te komen op sd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat jij vindt is een realiteit
Dat doet Garmin ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:14 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Aangezien tomtom al je gegevens te makkelijk aan derden geeft heb ik gekozen voor deze garmin. Past met wat ik er aan wil uitgeven en kaarten is gemakkelijk aan te komen op sd.
Nou Juud, eet smakelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voorverpakte
Verse, zelfgebakken mogen wel
Volgens de FOK!fabel zouden ze zelfs weeopwekkend zijn
Ik durf gewoon naar de weg te vragen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:19 schreef BobdeStreamer het volgende:
dat zal ongetwijfeld ik gooi m'n stratenboek dan ook niet weg
Als het de pannenkoeken niet zijn dat zijn het de darmkrampen wel die na zo'n stapel effect hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nou Juud, eet smakelijk![]()
[ afbeelding ]
Daarom heb ik zo lang gewacht zo'n ding aan te schaffen. Je neemt de tijd en rijdt eens om en ziet wat van de wereld. Je ontmoet lokale mensen die meteen vertellen waar je handig gratis kan parkeren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik durf gewoon naar de weg te vragen!
tot je last van beestje in je lichaam krijgtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:14 schreef Laysa het volgende:
De tomaten en de sla zijn lekker goedkoop![]()
en smaken prima....*burp
quote:
Ik neem geen kiemgroente, taugé dus...maar wel gewoon de tomaten enzo hoor....de komkommer was 29 centquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
tot je last van beestje in je lichaam krijgtnee hoor was toch de tauge of loop ik achter
Hier ook, net als de komkommers.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:14 schreef Laysa het volgende:
De tomaten en de sla zijn lekker goedkoop![]()
en smaken prima....*burp
dat is niet duurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik neem geen kiemgroente, taugé dus...maar wel gewoon de tomaten enzo hoor....de komkommer was 29 cent
In Frankrijk waar er ook al dooie he Spuit door die bacteriequote:
Neeeeeeeeeee neeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeee jeeeeeeeeeeeeee hoeft nietttttttttttt te gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan schaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
en dat nummer van die Glenes Greys kan ik niet meer horen bbbrrr hoe ze dat JOU uit gilt dom wijf
O is dat zo? Had ik nog niet gelezen, maar zou best kunnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
In Frankrijk waar er ook al dooie he Spuit door die bacterie
Vind wel dat ze goed kan zingen, maar dit vind ik ook niet mooi meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee neeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeee jeeeeeeeeeeeeee hoeft nietttttttttttt te gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan schaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!
Ik vind dat ze het hele nummer verpestquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vind wel dat ze goed kan zingen, maar dit vind ik ook niet mooi meer.
Speciaal voor jou en Heksie en mezelf dan maar even het origineel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het hele nummer verpest
Ook onweer gehad? Hier was het ook bal...of zoals ons Pap altijd zei: tis kermis in de helquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:24 schreef Copycat het volgende:
Onderweg van stad naar huis overvallen door een enorme regenbui. En vervolgens onderweg van thuis naar de douche van broer overvallen door een nog enormere hagelbui. Dat was niet prettig, in mijn spijkerjackie. En tussendoor maar steeds smiechterig keihard de zon schijnen, hè.
Gelukkig nog net geen onweer. Nu is het zo te zien weer rustig. Tijd om aan het avondeten te beginnen. Vis, erpels en slaajquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:28 schreef Laysa het volgende:
Ook onweer gehad? Hier was het ook bal...of zoals ons Pap altijd zei: tis kermis in de hel
lekker....wij hadden een tartaartje ipv van vis...Eet smakelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig nog net geen onweer. Nu is het zo te zien weer rustig. Tijd om aan het avondeten te beginnen. Vis, erpels en slaaj.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en Heksie en mezelf dan maar even het origineel.
Wat zijn erpels??/quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig nog net geen onweer. Nu is het zo te zien weer rustig. Tijd om aan het avondeten te beginnen. Vis, erpels en slaaj.
wat is daar natuurlijk aan??? had er nooit van gehoord en jullie eten Foeksandijvie wat is nu weer Foeks, zeker allemaal dialect.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |