quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Hoezo? Net was je nog een sletje?quote:
Nou en? Deze onderwerpen zijn beterquote:
Sowieso moet ik wat meer met paars gaan doen, die kleur staat me goedquote:
en sowiesoquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso moet ik wat meer met paars gaan doen, die kleur staat me goed
Sletje met een gebrek aan seks, daarom te confronterendquote:
quote:
Ik zou zeggen, doe een oproep.... vast wel iemand die wat stuurtquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Sletje met een gebrek aan seks, daarom te confronterend
Ik mis de piemels ook!
Dat durf ik dus nooit. Niet dat ze ooit zal reageren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe een oproep.... vast wel iemand die wat stuurt
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Sletje met een gebrek aan seks, daarom te confronterend
Ik mis de piemels ook!
Bij dezequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe een oproep.... vast wel iemand die wat stuurt
Je komt op 't juiste moment binnenvallenquote:
en al pm's?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Bij deze* Eigenmijsjehaalt PM Box snel leeg
Uiteraard een pm gestuurdquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ja!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je komt op 't juiste moment binnenvallen
Zal ik m'n net bestelde ketting even nog een keer showen?
PM mijn maarquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Het blijven mannen hequote:
Nee, ik ben geen manquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:12 schreef Memento-Mori het volgende:
en stil iedereen eigenmijsje aan t pmen ofzo?
Die is echt supertof! Waar heb je die gekocht?quote:
Besteld via een meisje waar ik al eerder m'n klokketting gekocht heb. 8,50quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die is echt supertof! Waar heb je die gekocht?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Besteld via een meisje waar ik al eerder m'n klokketting gekocht heb. 8,50
Tof man! Echt heel leuk!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Besteld via een meisje waar ik al eerder m'n klokketting gekocht heb. 8,50
Dat durf ik niet. Ze PMt mijn maarquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:12 schreef Memento-Mori het volgende:
en stil iedereen eigenmijsje aan t pmen ofzo?
Tijn, wat heb ik nu gezegd over bezittelijke voornaamwoorden?!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. Ze PMt mijn maar
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Tijn, wat heb ik nu gezegd over bezittelijke voornaamwoorden?!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Sorryquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:19 schreef kwoth het volgende:
Heb altijd lange relaties gehad sinds 2001 eigenlijk. En ben nu weer negen maanden single. Geniet aan de ene kant nog steeds van het 'single bestaan'. Maar aan de andere kant begin ik nu wel behoefte te krijgen aan leuk gezelschap, en dat hoeft niet direct een relatie te zijn.
Hoe gaan/gingen anderen hier mee om? Ik ben geen typ die de 'baas' uit kan hangen in een kroeg of iets dergelijks!
Leuk gezelschap vind ik bij mijn vrienden, behoefte aan een scharrel of iets ken ik geheel niet, dus geen advies van mij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:19 schreef kwoth het volgende:
Heb altijd lange relaties gehad sinds 2001 eigenlijk. En ben nu weer negen maanden single. Geniet aan de ene kant nog steeds van het 'single bestaan'. Maar aan de andere kant begin ik nu wel behoefte te krijgen aan leuk gezelschap, en dat hoeft niet direct een relatie te zijn.
Hoe gaan/gingen anderen hier mee om? Ik ben geen typ die de 'baas' uit kan hangen in een kroeg of iets dergelijks!
In de kroeg is er ook maar 1 de baas hequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:19 schreef kwoth het volgende:
Jij ook alquote:
Hoe komt het?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
bah ben n beetje verdrietig vandaag
Hoe komt het?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Wanneer krijg ik mijn workshop nou eens?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja verdorie, ik geef die workshops niet voor niets!
Ja, leuk. Maar tips graagquote:
Je kent geen behoefte aan een scharrel? Wat wil je dan wel?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk gezelschap vind ik bij mijn vrienden, behoefte aan een scharrel of iets ken ik geheel niet, dus geen advies van mij.
Voor welke had jij je ingeschreven?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik mijn workshop nou eens?
Niets. Ik wil helemaal niets.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:22 schreef kwoth het volgende:
[..]
Je kent geen behoefte aan een scharrel? Wat wil je dan wel?
Ik geloof dat ik onvrijwillig ben ingeschreven tijdens een interventiequote:
Dat komt bij een andere workshop vandaan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
Wat is dat voor eng simultaan posten dan?
Hehe, oh ja, een of ander zelfbeeld-dingetje was er gaande he.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik onvrijwillig ben ingeschreven tijdens een interventie
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, oh ja, een of ander zelfbeeld-dingetje was er gaande he.
Ja, dat kan natuurlijk ook inderdaad. Erg fijn om tevreden te zijn met en genoeg te hebben aan jezelf!quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar hebben we wel een roadtrip door Australie van een aantal maanden voor nodig hoor.
Wanneer wel?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geeft je geen excuus zulke taal te gebruiken.
Ja, zo voel ik dat inderdaad, heel fijn. Er is wel een man die ik graag in mijn leven zou willen, maar gewoon omdat ik dol op hem ben, niet uit eenzaamheid of om iets op te vullen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef kwoth het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook inderdaad. Erg fijn om tevreden te zijn met en genoeg te hebben aan jezelf!
Ik krijg er ook ineens weer last van. Ben je geschoren en al? Want dan vertrekken we morgen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik voel me idd waardeloos. En lelijk, vooral lelijk.
Wanneer gaan we?
Wat ben je toch een nerd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
net ruim 1,5 uur bij een audiozaak in de luisterruimte gezeten![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik krijg er ook ineens weer last van. Ben je geschoren en al? Want dan vertrekken we morgen.
En wat heb je allemaal beluisterd? 1,5 uur is nog kort....quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
net ruim 1,5 uur bij een audiozaak in de luisterruimte gezeten![]()
![]()
quote:
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
nadeel is wel dat ik nu aan het twijfelen ben gebracht en ik er wss meer geld aan uit ga geven
Hoe vrouwelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
nadeel is wel dat ik nu aan het twijfelen ben gebracht en ik er wss meer geld aan uit ga geven
Totaal anders!quote:
Ik ben altijd geschoren schat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik krijg er ook ineens weer last van. Ben je geschoren en al? Want dan vertrekken we morgen.
me alleen met speakers bezig gehouden. Uiteindelijk kwam ik uit op de Dali Royal Tower of de Elac FS-67.2. De laatste heeft een lichte voorkeur.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En wat heb je allemaal beluisterd? 1,5 uur is nog kort....
Bewaar dat handje voor een ander, zo'n vrouw ben ik niet!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Totaal anders!![]()
Vrouwen geven geld uit aan overbodige dingen!
kleren en schoenen zijn niet overbodigquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Totaal anders!![]()
Ik begrijp wat je bedoelt en heb eigenlijk precies dezelfde insteek.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, zo voel ik dat inderdaad, heel fijn. Er is wel een man die ik graag in mijn leven zou willen, maar gewoon omdat ik dol op hem ben, niet uit eenzaamheid of om iets op te vullen.
Er is hier in R&P trouwens een reeks 'De kunst van het versieren' (of hoe heet dat nou toch?), waar je wellicht wat handige adviezen kan vinden!
Ben ik even blij dat niet alle vrouwen taalnazi's zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar is nooit een geldig excuus voor Tijn. NOOIT!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Totaal anders!![]()
zou je best goed staan denk ik...een snorquote:
quote:
Ja oostblok hequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zou je best goed staan denk ik...een snor
MIquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zou je best goed staan denk ik...een snor
Je hoeft niet weg, zo bedoelde ik het niet. Je kan daar én hier posten he, staat je geheel vrij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:32 schreef kwoth het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt en heb eigenlijk precies dezelfde insteek.
Die reeks ken ik en zat ook te twijfelen of ik hier of in die ene reeks ging posten. Koos voor deze slowchat aangezien er in die reeks toch ook vaak negatief gedaan kan worden. Goed, ga wellicht wel verhuizen dan
pics van je lingeriequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kleren en schoenen zijn niet overbodig
Heb je al op me gestemd?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat niet alle vrouwen taalnazi's zijn
Dat is duidelijk natuurlijk!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hoeft niet weg, zo bedoelde ik het niet. Je kan daar én hier posten he, staat je geheel vrij.
Die heb ik ook beluisterd.... om het je moeilijker te maken, probeer die Dynaudio eens die ik van de week liet zien.... Die 2 die jij noemde en die Dynaudio waren de 3 waar ik tussen zat te twijfelen, maar na goed luisteren met diverse soorten muziek kwam die Dynaudio er het beste uit (vond ik) Vooral in combi met een Denon versterker en CD speler...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
me alleen met speakers bezig gehouden. Uiteindelijk kwam ik uit op de Dali Royal Tower of de Elac FS-67.2. De laatste heeft een lichte voorkeur.
Ga er nog eens terug om ze te matchen met een CD-speler+versterker. Zal dan wss Denon worden.
30 paar daarvan welquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kleren en schoenen zijn niet overbodig
Ja schiet dan eens op jijquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je kunt nog niet naar australie he
Leugens, vuige leugens!quote:
al gedaan, die viel bij mij juist af.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die heb ik ook beluisterd.... om het je moeilijker te maken, probeer die Dynaudio eens die ik van de week liet zien.... Die 2 die jij noemde en die Dynaudio waren de 3 waar ik tussen zat te twijfelen, maar na goed luisteren met diverse soorten muziek kwam die Dynaudio er het beste uit (vond ik) Vooral in combi met een Denon versterker en CD speler...
Ohquote:
Daarom hebben we er ook maar 29quote:
Dan is mijn vader stiekem een vrouw, ik heb het van hemquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Eens. Maar ik mis het schoenengen hoor. Misschien ben ik stiekem geen vrouw, dat kan ook nog.
Als jij belooft dat jij niet op mijn stemt in een aantal categorieën.quote:
Heb je er lang of kort naar geluisterd? Want ik vond hem ook eerst niks... maar het is ook een speaker waar je oren even aan moeten wennen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
al gedaan, die viel bij mij juist af.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan is mijn vader stiekem een vrouw, ik heb het van hem
Oh ja, kut. Ja maar, Australiëquote:
Geen schoenengen..... Trouwen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Eens. Maar ik mis het schoenengen hoor. Misschien ben ik stiekem geen vrouw, dat kan ook nog.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan is mijn vader stiekem een vrouw, ik heb het van hem
quote:
durf niet te zeggen hoe lang, weet ik niet meer. De tijd vloog voorbij iig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je er lang of kort naar geluisterd? Want ik vond hem ook eerst niks... maar het is ook een speaker waar je oren even aan moeten wennen...
hij woog 140 kg?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had ooit een ex die serieus a la de McDonalds-reclame voor de spiegel stond: Heb ik in deze broek een dikke kont?
Hoi, nieuw?quote:
Jupiler komt uit Belsquote:
quote:
Haha... ik heb er een hele middag gezeten....quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
durf niet te zeggen hoe lang, weet ik niet meer. De tijd vloog voorbij iig.
Jij hebt dan maar pech. Vraag maar aan L-E, ik heb het nodig!quote:
inkoppertjes...quote:
1 pot nat iddquote:
*ruikt*quote:
Ja maar, maar, ik heb jou dan ook nodig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt dan maar pech. Vraag maar aan L-E, ik heb het nodig!
Nothing works like a shot of L-E, my friend.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar, maar, ik heb jou dan ook nodig.
Als ik nu dan de hele avond ga zeggen hoe goed je er uitziet? Helpt dat voor je zelfbeeld?
ik heb mezelf een budget gegeven van max ¤1500 voor de hele set en hoewel ik daar ruim onder bleef met de CA+KEF set, ga ik er nu wss heel dicht op zittenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha... ik heb er een hele middag gezeten....
Nu eerst 1100 euro sparen voor die Denon versterker, dan nog eens 2050 euro voor die speakers
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar, maar, ik heb jou dan ook nodig.
Als ik nu dan de hele avond ga zeggen hoe goed je er uitziet? Helpt dat voor je zelfbeeld?
Sorry chubbyquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Nothing works like a shot of L-E, my friend.
Kom jij dan om de workshop op locatie te doen bij mij?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Nothing works like a shot of L-E, my friend.
Woei 1500 euro voor de hele set... Mja, dat idee had ik ook toen ik bij Hobo naar binnen liep....quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb mezelf een budget gegeven van max ¤1500 voor de hele set en hoewel ik daar ruim onder bleef met de CA+KEF set, ga ik er nu wss heel dicht op zitten
beter 1500 euro uitgeven aan audio dan aan een stoel..zitten kan je ook op de grond of een bierkratjequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb mezelf een budget gegeven van max ¤1500 voor de hele set en hoewel ik daar ruim onder bleef met de CA+KEF set, ga ik er nu wss heel dicht op zitten
of op de bank die hier morgen wordt gebrachtquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beter 1500 euro uitgeven aan audio dan aan een stoel..zitten kan je ook op de grond of een bierkratje
Mijn koter kwam pas om half 9 een keer thuis.quote:
Aangenaam!quote:
De locatie is al bepaald.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom jij dan om de workshop op locatie te doen bij mij?
dan kom ik niet, als het nou nieuw-zeeland wasquote:
Dat wisten we, dat hebben we meegenomen in onze beslissing.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan kom ik niet, als het nou nieuw-zeeland was
Moet ik jou morgen nog succes wensen voor jouw gesprek?quote:
Ja en jij bent de baas hequote:
Heb je geoefend op deze zin?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet ik jou morgen nog succes wensen voor jouw gesprek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |