Vandaar dat ik al 6 jaar weg ben uit Nederlandquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
tja mensen blijven nomadisch.
als een gebied onleefbaar word trekken ze weg uit dat gebied.
Face it, jij bent een allochtoon.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vandaar dat ik al 6 jaar weg ben uit Nederland
Nou ja, niet interessant. Het is de mest ingrijpende verandering in Nederland sinds de Batavieren bij Lobith het land binnenkwamen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier van was paar maanden/weken terug ook een topic van, dus niet erg interessant.
Jij ligt er niet wakker van?quote:
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat dat de oorspronkelijke bedoeling was.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:27 schreef boekenplank het volgende:
TS heeft een punt.
[..]
Jij ligt er niet wakker van?
ja het is dan ook de bedoeling dat met een jaar of 10 moslims de grote partij wordt hier. Daarom zien we al grote moskeeën.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Grote steden verkleuren in rap tempo
Van onze verslaggever
AMSTERDAM - De verkleuring van de vier grote steden (Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht) zet zich in 'flink tempo' voort. De afgelopen negen jaar is het aandeel autochtone Nederlanders afgenomen van 64 procent naar 57 procent. Het percentage allochtone bewoners liep op tot 43, van wie meer dan tweederde afkomstig is uit niet-westerse landen (31 procent van de totale stadsbevolking).
43 Procent van stadsbevolking allochtoon
Dit berichtte het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag in het eigen kwartaalblad Bevolkingstrends.
Belangrijkste oorzaak van de verkleuring is dat steeds meer autochtonen uit de vier grote steden wegtrekken. In de periode 1995-2003 verhuisden 89 duizend autochtone bewoners naar kleinere gemeenten. Voor hen kwamen 63 duizend allochtonen, voornamelijk migranten uit het buitenland, in de plaats. Van hen zijn 54 duizend personen afkomstig uit niet-westerse landen uit bijvoorbeeld Afrika.
De autochtone bevolking is extra gekrompen doordat in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht de natuurlijke aanwas flink lager was. Terwijl onder autochtonen het aantal sterfgevallen het aantal geboorten met 40 duizend mensen overtrof, was onder allochtonen sprake van een geboorteoverschot van 85 duizend personen.
De totale bevolking van de vier grote steden is vooral toegenomen door de uitbreiding van het bebouwde gebied.
Tussen 1995 en 2003 nam het aantal bewoners met 66 duizend toe. Zonder die uitbreiding bedroeg de toename slechts 19 duizend personen.
Opvallend is dat in de oorspronkelijke stadsgebieden het aantal autochtonen met 129 duizend afnam, terwijl het aantal allochtonen met 139 duizend toenam.
Het CBS rekent alleen personen van de eerste twee generaties als allochtoon. In de definitie van het CBS zijn niet-westerse allochtonen afkomstig uit Afrika, Latijns-Amerika en Azië.(3e generatie allochtonen tellen dus niet mee!!!!!!!)
Japanners en mensen afkomstig uit Indonesië rekent het CBS echter op grond van sociaal-economische en culturele gronden tot westerse allochtonen.
Welke stad zal het eerste uit bestaan uit meer allochtonen dan autochtonen?
Dat is al het geval in A'dam en R'dam.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke stad zal het eerste uit bestaan uit meer allochtonen dan autochtonen?
Kijk daar heb je er 1 die gelooft dat de zon in een modderpoel ondergaat.quote:
Nope.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Face it, jij bent een allochtoon.
Degeneratie.quote:
GL Mods, lijkt net de rechtspraakquote:
Ja sukkel, dan ben jij zélf de oorzaak van die verkleuring.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vandaar dat ik al 6 jaar weg ben uit Nederland
Moet je voorstellen hoe kut het is anno 2011quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dit is NWS, de bron van de OP is een antiek krantenbericht uit 2004: http://www.volkskrant.nl/(...)n-in-rap-tempo.dhtml
boeit jou het nou, jij zit toch ook lekker te profiteren in een ander land...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe kut het is anno 2011
Leuk en aardig allemaal, maar 90% van de bevolking is autochtoon. Laten we zeggen dat in de toekomst 60% blanke autochtoon is, dat is nog steeds de meerderheid. Als dat allemaal wegtrekt, in welke gemeentes gaan die wonen? Waar wonen die nu?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:49 schreef LXIV het volgende:
Uit de grote steden krijg je een 'witte vlucht', van blanken die naar randgemeenten of de provincie trekken. Het is een zichzelf versnellend proces. Als de leefbaarheid eenmaal sterk is afgenomen zullen nog meer blanken besluiten te vertrekken. Daarop volgt dan dat zo'n stad problemen krijgt om zijn sociale voorzieningen etc. te handhaven. Zie Rotterdam bijvoorbeeld.
Over 10-15 jaar is deze trend landelijk. En als hier dat effect eenmaal op gang komt zal het ook steeds sneller gaan. Immers, de lasten en ongemakken voor de achtergebleven Nederlanders worden relatief steeds groter (omdat er minder Nederlanders zijn om ze over te verdelen, en meer allochtonen die ze veroorzaken)
Het is juist erg interessant.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier van was paar maanden/weken terug ook een topic van, dus niet erg interessant.
Helaas betaal ik nog wel belasting in Nederlandquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:28 schreef Re het volgende:
[..]
boeit jou het nou, jij zit toch ook lekker te profiteren in een ander land...
je bent niet de enige me dunkt...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Helaas betaal ik nog wel belasting in Nederland
Klopt, nu is het meer dan de helft in bijv. Amsterdam.quote:
Slimme mensen verlaten inderdaad dit zinkend schipquote:
Moet je voorstellen hoe het is als iedereen zeven jaar oude berichten gaat recyclen in NWS.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe kut het is anno 2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |