Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
heb je gister mijn verzoekje bij opa_verteld nog geluisterd dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah, black eyed peas, mijn minst favorite groep ooit
Mwa misschien is disturbed nog wel erger
ehh, weet nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je gister mijn verzoekje bij opa_verteld nog geluisterd dan?
Waar's de file? Komt het door jou omdat je met je telefoon zat te spelen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik baal hard, had al thuis moeten zijn..
Bij ONZ radio draai ik bijna altijd breakcore, tekno en happy japanse shit of goa ofzo..quote:
haha dat is toch die aflevering met do you like fishdicksquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ehh, weet niet
GAY FISH![]()
echt misschien wel de beste Sp episode tot nu toe
toen werkte hij naar de muziek van ToT toe, en toen zei ik dat ie dit nr maar even moest draaien:quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ehh, weet niet
GAY FISH![]()
echt misschien wel de beste Sp episode tot nu toe
ja, op het eind dit liedje van kanye westquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
haha dat is toch die aflevering met do you like fishdicks
haast niet, kijk sowieso haast geen tvquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je kijkt geen south park?
te harde metalquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
toen werkte hij naar de muziek van ToT toe, en toen zei ik dat ie dit nr maar even moest draaien:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja, op het eind dit liedje van kanye west
Ja vind je het gek als je de halve dag in de reeks zitquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haast niet, kijk sowieso haast geen tv
ja ik zie niksquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:06 schreef kdrietjeh het volgende:
Speciaal voor de Actieve Southparkfan:
mijn ouders kijken tv, dat zijn kut programma's dus dan kijk ik niet meequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja vind je het gek als je de halve dag in de reeks zit
je hebt 1 tv in huisquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn ouders kijken tv, dat zijn kut programma's dus dan kijk ik niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |