minimaal een top 10 zo moeilijk is het niet zelfs ik kan dat, wolfenstein 3d, quake, doom, half life, medal of honor, duke nukem 3d, rise of the triad, max payne, hexen, American McGee's Alicequote:Op donderdag 9 juni 2011 17:26 schreef CyberJesus het volgende:
Doe nou maar gewoon een top 3, want geen één FOK!ker gaat een lijst van 25 spellen maken..
laat staan 100![]()
Mijne
Bioshock
Killzone
en aangezien je edit Gears of War.
Max payne is geen FPSquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
minimaal een top 10 zo moeilijk is het niet zelfs ik kan dat, wolfenstein 3d, quake, doom, half life, medal of honor, duke nukem 3d, rise of the triad, max payne, hexen, American McGee's Alice
en American McGee's Alice ook niet tis ook al zo lang geleden dat ik dit soort spelletjes heb gespeeld, ging om het idee ik als leek kan er wel 10 opnoemen dan had ik doom2 en blake stone nog genoemd.quote:
Ok, maar ik ga dat niet doen. top 3 is genoeg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
minimaal een top 10 zo moeilijk is het niet zelfs ik kan dat, wolfenstein 3d, quake, doom, half life, medal of honor, duke nukem 3d, rise of the triad, max payne, hexen, American McGee's Alice
nee een top 3 is niet genoeg als je er een beetje punten aan wilt hangen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:42 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ok, maar ik ga dat niet doen. top 3 is genoeg.
Laat maar zitten ik heb al een slotje aangevraagd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:57 schreef MajorTom. het volgende:
system shock 2
Doom
doom 2
Wolfenstein
Uhm..
Dat is jouw foute aanname dat er op fok alleen maar 12 jarige COD koters zitten...quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het gaat toch een beetje om de balans dat moeten jullie GAMers toch snappen als je top 3's doen dan worden de 3 modernste FPS winnaar en zit er compleet geen spanning in. Als je gedwongen wordt om iig een top 10 te bedenken krijg je ook nog eens wat verassende titels in de uiteindelijke lijst.
Maar aangezien men dat niet wil gaat het niet door. waar blijft dat slotje
Nouja als men al moeite heeft met 10 FPS te noemenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:22 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat is jouw foute aanname dat er op fok alleen maar 12 jarige COD koters zitten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |