Ik heb net een nieuw abonnement, nog geen week oud!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:46 schreef wise het volgende:
naar T-mobile. Zeker gezien de laatste ontwikkelingen bij KPN.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuw abonnement, nog geen week oud!
Ik bij het Kruidvat, kaart kost 10 euro en je krijgt 13 euro beltegoedquote:
Want?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:46 schreef wise het volgende:
naar T-mobile. Zeker gezien de laatste ontwikkelingen bij KPN.
Omdat t-mobile, zeker op dit moment, 1 van de beter providers isquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:55 schreef wise het volgende:
[..]
Omdat t-mobile, zeker op dit moment, 1 van de beter providers is
En dan nu al opzeggen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuw abonnement, nog geen week oud!
Neen, dat is een nieuwe zoals ik al zei. Ik probeer mijn oude op te zeggen.quote:
aah...quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen, dat is een nieuwe zoals ik al zei. Ik probeer mijn oude op te zeggen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:58 schreef Taxidude het volgende:
[..]
En dan nu al opzeggen?
Zeker om die dpi onzin... sorry hoor maar ik vind dat mensen maar lekker extra betalen voor het gebruik van die apps!
Ik gebruik die shit niet en zo meteen moet ik ook extra gaan betalen voor mijn mobiel internet, f*ck dat.... nu worden de mensen die niet pingen en/of whatsapp"en het slachteroffer, maar dat schijnt iedereen te vergeten
Sorry hoor, maar als jij pingt/whatsappt en jij schroeft je sms bundel niet naar beneden... dan zie je toch iets over het hoofdquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:00 schreef wise het volgende:
[..]. Je moet groot gebruikers aanpakken. Die veel downloaden en streaming (youtube bekijken). Dat kleine beetje data wat pingen/whatsapp vebruikt is te verwaarlozen.
En geld mislopen¿ Mensen hebben sowieso betaald om te kunnen smsen. En daar maken ze geen gebruik meer van. Dus krijgt kpn dat geld gewoon. Hoor je de gebruikers daar over klagen¿ Nee.
KPN, DIKKE FAAL![]()
idem, gratis bellen van lyca naar lyca is ideaal. sukkels die 30e per maand neerleggen voor een mobiele telefoon abonnementquote:
Je betaald sowieso voor x aantal belminuten en 25smsjes. Dus dat geld ben je kwijt of je het gebruikt of nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:02 schreef Taxidude het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als jij pingt/whatsappt en jij schroeft je sms bundel niet naar beneden... dan zie je toch iets over het hoofd
quote:
Ja, dat lukte even niet. Morgen of zo ga ik wel even heen, ik zie die lul er wel voor aan om mijn abo door te laten lopenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
Ga even naar de dichtstbijzijnde HI/KPN winkel, daar kunnen ze je wat lastiger ophangen. Daarbij is het ook sneller gepiept.
Grote kans dat je iets zal moeten ondertekenen voor het opzeggen. Kwestie van lezen wat je tekent dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat lukte even niet. Morgen of zo ga ik wel even heen, ik zie die lul er wel voor aan om mijn abo door te laten lopen
Dat had ik bij digitennequote:Op donderdag 9 juni 2011 17:44 schreef Lonaa het volgende:
Ach, ik heb bij Hi al wel 10 x een adreswijziging doorgegeven, maar das ook nog steeds niet doorgekomen.
Ah, meneer gebruikt 'die shit' niet en dus moet iedereen maar meer betalenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:58 schreef Taxidude het volgende:
[..]
En dan nu al opzeggen?
Zeker om die dpi onzin... sorry hoor maar ik vind dat mensen maar lekker extra betalen voor het gebruik van die apps!
Ik gebruik die shit niet en zo meteen moet ik ook extra gaan betalen voor mijn mobiel internet, f*ck dat.... nu worden de mensen die niet pingen en/of whatsapp"en het slachteroffer, maar dat schijnt iedereen te vergeten
Ik dacht dat mijn nieuwe KPN is, maar dit bleek ook Hiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef Lt.Surge het volgende:
Je moet je bij Hi als overleden melden
Naja, moet ''iemand anders'' doen. Kan altijd, zonder vragen/bewijs.
Enige ''nadeel'', geen abo meer bij Hi aanvragen, KPN kan gerust
Ik heb trouwens met Hi nooit echt problemen maar ga altijd ff naar de winkel, sowieso over de telefoon schijnt het altijd lastig te zijn. Die kutstudenten die deze bijbaantjes bezetten zijn ook kats irritant.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn nieuwe KPN is, maar dit bleek ook Hi. Wordt een beetje moeilijk!
Even Whatsappen, brb.
Hmm, dat kan idd vragen oproepenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn nieuwe KPN is, maar dit bleek ook Hi. Wordt een beetje moeilijk!
Even Whatsappen, brb.
Telfort is van KPN.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Ga dan maar niet naar Telfortda's nog erger.
Ik zit bij Hi met onbeperkt internet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
T-Mobilenog nooit gezeur gehad en de enige provider in Nederland die onbeperkt internet aanbiedt.
Van Hi?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Zodra het 10 juli is heb ik nog maar 'e'en abonnement
Hahaha jaquote:
Dat gratis deed je overstag gaan hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahaha jaMaar wel gratis S2 en eerste jaar 20 euro p/m incl. internet
bij T-mobile heb ik ook overal bereik hoor. Vrienden die daar ook bij zitten hebben ook nergens last vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:21 schreef Flixxy het volgende:
[..]
In tegenstelling tot T-mobile heb ik ook gewoon overal bereik
Nee, vond iPhone niet zo lekker in de hand liggen en vond de S2 wat gestroomlijnder, mooier. Xperia was ook een optie daar ik altijd een SE-fan was voor de smartphones kwamen, maar ik vind die knopjes stom. Dan blijft er weinig over behalve S2 en HTCquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat gratis deed je overstag gaan he
btw geen iPhone
Meh, die S2 is ook een goeie 2 hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, vond iPhone niet zo lekker in de hand liggen en vond de S2 wat gestroomlijnder, mooier. Xperia was ook een optie daar ik altijd een SE-fan was voor de smartphones kwamen, maar ik vind die knopjes stom. Dan blijft er weinig over behalve S2 en HTC
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |