Klopt. Je kunt dus direct zien wie afhankelijk is van het bedrijf waarin je investeert. En welke bedrijven belangrijk zijn voor het bedrijf waarin jij investeert. En je kunt continu op elke tak klikken die de zaak voor je opent en zo zie je die business tak verder geopend. Is ook een vrij nieuwe tool op BB.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:00 schreef SeLang het volgende:
Dat is wel cool als je dit soort diagrammetjes zo uit Bloomberg trekt!
Wij lezen hetzelfde forumquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:03 schreef Sokz het volgende:
http://bradreese.com/blog/11-30-2010.htm
Daar gaan de buybacks dus naar toe.
Heeft Cisco het snoepje van die man soms gestolen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:03 schreef Sokz het volgende:
http://bradreese.com/blog/11-30-2010.htm
Daar gaan de buybacks dus naar toe.
Ik denk het wel. Opties hoeven niet altijd in de earnings verrekend te zijn (IFRS 2 /FAS 123r), en kunnen deels over het vermogen lopen. Bovendien verloopt dat proces schokgewijs. Met andere woorden: je zou moeten kijken naar delued normalized earnings / share.quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:49 schreef SeLang het volgende:
Ik kijk altijd gewoon naar de deluted earnings/ share ipv de gewone. Dan weet je toch alles wat je moet weten? Of denk ik te simpel?
quote:Het FD plaatst als eerste landelijke medium zijn website achter een betaalmuur. Bezoekers krijgen vanaf woensdag slechts nog beperkt gratis toegang tot artikelen op de website. De website heeft daarnaast een nieuwe vormgeving gekregen.
gelijk met normale obligatiehouders, imhoquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:25 schreef SeLang het volgende:
Nog een vraagje:
Waar in de rij staan spaarders bij een bank tov diverse obligatiehouders als de bank failliet gaat?
Nieuw digitaal geld Bitcoin - Downs #7quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:06 schreef tony_clifton- het volgende:
Nog iets 'peculiar' gevonden: http://blogs.tijd.be/bbb/(...)-oostenrijkers-.html
quote:Empire State Manufacturing Survey Collapses, Comes In NEGATIVE
Headline: Negative 7.79
Expectations: 12.0
Analysis: Last month, the Empire State Manufacturing Survey fell to 11.88, a huge miss.
Now we have another huge miss, indicating that manufacturing in the New York region didn't just hit a snag last month, but may in fact be entering a slowdown.
Shipments and new orders both came in negative.
Sja, het wordt hoog tijd voor de Fed om de rente te verlagen.quote:
Talk about late to the partyquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nieuw digitaal geld Bitcoin - Downs #7
*grinnik* Slechts een beetjequote:
Als de Fed bepaalde yields met langere maturity wil vastpinnen betekent dat dat de balancesheet puur wordt bepaald door aanbod uit de markt op deze kunstmatig hoge Treasury niveaus (=lage yield niveaus). Ze moet dan immers al het aanbod opkopen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:20 schreef fedsingularity het volgende:
SeLang kan jij mss uitleggen wat er hier bedoeld wordt met the Fed would basically lose control of its balance sheet door de rentes vast te zetten?
Dan toch nog maar eentje voor dino die wel in het rijtje pastquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:01 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik vind dat je je username moet veranderen naar "Bloombergwizard"
Ik snap er geen f*** van, maar heb dan ook meer verstand van verzekeren. Behalve dat Allied Irish een zombie bank is, dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |