abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98427681
.... allebei (foon & kar) zo oud dat ik er geen plaatjes meer op internet van kan vinden ...... :P
  maandag 20 juni 2011 @ 20:05:33 #277
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_98427696
En ik heb ook nog eens ooit (gekregen) zo'n voorloper van de smartphone. Die kon niet rechtstreeks op internet, maar wel synchroniseren met de computer etc. Er zat ook een besturingssysteem op en software. Vond ik erg onhandig apparaat, is de kliko in belandt.
The End Times are wild
  maandag 20 juni 2011 @ 20:16:02 #278
78918 SeLang
Black swans matter
pi_98428282
Fokkers zonder auto mogen trouwens hun fiets posten.
De mijne is inmiddels alweer aardig retro met die Ksyriums :Y

En fiets nr 2 (in Taiwan O+ )

[ Bericht 29% gewijzigd door SeLang op 20-06-2011 20:23:39 ]
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_98428484
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef SeLang het volgende:
Fokkers zonder auto mogen trouwens hun fiets posten.
De mijne is inmiddels alweer aardig retro met die Ksyriums :Y

[ afbeelding ]
Ik heb geen fiets en geen auto, ook niet nodig in Londen.

Qua telefoon een goedkope Motorola die nog steeds werkt na jaren trouwe dienst. 10 euro voor een nieuw model betaald.

Om toch nog de beurs een beetje in de gaten te houden gebruik ik een iPaq.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:22:15 #280
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_98428630
Ik heb trouwens wel een vrij dure fiets (itt auto en mobiel) . Dat vind ik dan juist een goede investering. Kostte 1/5 van mijn auto en is denk ik 500x zoveel waard als mijn mobiel. :')
The End Times are wild
  maandag 20 juni 2011 @ 20:25:24 #281
256829 Sokz
Livin' the life
pi_98428790

Ja, ik ben dr wel ingetrapt, waardeloze telefoon maar nog 8 maand biszum abbo-ende.

Eerlijk gevonden. :7
  maandag 20 juni 2011 @ 20:26:01 #282
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_98428823
Ik zie het alweer: de leeftijd van de telefoons is recht evenredig met de leeftijd van de eigenaars.
The End Times are wild
  maandag 20 juni 2011 @ 20:27:48 #283
78918 SeLang
Black swans matter
pi_98428932
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:22 schreef LXIV het volgende:
Ik heb trouwens wel een vrij dure fiets (itt auto en mobiel) . Dat vind ik dan juist een goede investering. Kostte 1/5 van mijn auto en is denk ik 500x zoveel waard als mijn mobiel. :')
Fiets 1: iets minder dan de helft van de auto
Fiets 2: ongeveer een kwart van de auto
Vakantie reisjes per jaar: ongeveer 2/3 van de auto

Hobby's mogen wat kosten :Y
Mijn reisverslagen
  maandag 20 juni 2011 @ 20:35:07 #284
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_98429347
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:27 schreef SeLang het volgende:

[..]

Fiets 1: iets minder dan de helft van de auto
Fiets 2: ongeveer een kwart van de auto
Vakantie reisjes per jaar: ongeveer 2/3 van de auto

Hobby's mogen wat kosten :Y
Ik vind fietsen dan ook leuk, en autorijden niet. Ik heb wel enigszins consessies gemaakt met de auto mbt veiligheid. Had ik geen kinderen, dan had ik een lada gekocht. Gewoon, omdat het kan!

Deze auto hadden mijn ouders vroeger. Terwijl iedereen bij ons in de straat minstens een BMW of Mercedes had, er waren ook jaguars en zelfs 2 ferrari's. Maar wij hadden dus een Lada.

Op de achterkant stond een sticker met: "Lada, nét even sterker". Mijn vriendjes maakten daar dan van: "Lada, nét even sterker dan een kartonnen doos
The End Times are wild
  maandag 20 juni 2011 @ 20:41:42 #285
78918 SeLang
Black swans matter
pi_98429723
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik vind fietsen dan ook leuk, en autorijden niet.
Ik vind autorijden wel erg leuk, zeker over die bochtige Britse countryside weggetjes. Maar ik rij natuurlijk alleen maar plezier ritjes, vaak door mooie omgeving en ik sta dus ook bijna nooit in de file enzo. Over een weekje of 2 ga ik weer heel de UK door crossen. Langs de oostkust naar het noorden, stukje Schotland en dan via het westen en Wales weer terug naar huis (zuidkust). Ik ga kamperen, heerlijk in die Britse wind en regen. Afgezien daarvan gebruik ik die auto bijna nooit (vaak maanden achter elkaar niet).
Mijn reisverslagen
  maandag 20 juni 2011 @ 20:44:01 #286
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_98429872
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik vind autorijden wel erg leuk, zeker over die bochtige Britse countryside weggetjes. Maar ik rij natuurlijk alleen maar plezier ritjes, vaak door mooie omgeving en ik sta dus ook bijna nooit in de file enzo. Over een weekje of 2 ga ik weer heel de UK door crossen. Langs de oostkust naar het noorden, stukje Schotland en dan via het westen en Wales weer terug naar huis (zuidkust). Ik ga kamperen, heerlijk in die Britse wind en regen.
Ja, dat soort ritjes wel. Maar ik heb te lang 'geforensed', iedere ochtend om 05:15 het ijs van de ruiten gekrabt om vervolgens filegewijs Nederland overdwars door te steken, om van woon-werkverkeer nog plezier te hebben.
The End Times are wild
pi_98429987
quote:

[..]

Ik vind autorijden wel erg leuk, zeker over die bochtige Britse countryside weggetjes. Maar ik rij natuurlijk alleen maar plezier ritjes, vaak door mooie omgeving en ik sta dus ook bijna nooit in de file enzo. Over een weekje of 2 ga ik weer heel de UK door crossen. Langs de oostkust naar het noorden, stukje Schotland en dan via het westen en Wales weer terug naar huis (zuidkust). Ik ga kamperen, heerlijk in die Britse wind en regen. Afgezien daarvan gebruik ik die auto bijna nooit (vaak maanden achter elkaar niet).
Tof,

ken je BBC Coast? Lopen ook de gehele kust af :D
  maandag 20 juni 2011 @ 20:54:56 #288
78918 SeLang
Black swans matter
pi_98430543
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:45 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Tof,

ken je BBC Coast? Lopen ook de gehele kust af :D
Zoiets ja :Y. Ik heb de meeste afleveringen niet gezien want ik kijk bijna nooit TV, maar tegenwoordig heb ik een software VCR op m'n PC zitten waarmee ik heel handig geselecteerde BBC programmas kan opnemen en nu kan ik alles mooi kijken wanneer het mij uitkomt, ook Coast.

Maar ik ben een lijstje aan het maken met plaatsen waar ik langs ga, in het bijzonder plaatsen met vogeltjes enzo. Coast en aanverwante programmas helpen daar wel bij. Dat is trouwens wel leuk hier in Engeland, de obsessie van mensen met natuur en country site.
Mijn reisverslagen
pi_98430870
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef SeLang het volgende:

[..]

Zoiets ja :Y. Ik heb de meeste afleveringen niet gezien want ik kijk bijna nooit TV, maar tegenwoordig heb ik een software VCR op m'n PC zitten waarmee ik heel handig geselecteerde BBC programmas kan opnemen en nu kan ik alles mooi kijken wanneer het mij uitkomt, ook Coast.

Maar ik ben een lijstje aan het maken met plaatsen waar ik langs ga, in het bijzonder plaatsen met vogeltjes enzo. Coast en aanverwante programmas helpen daar wel bij. Dat is trouwens wel leuk hier in Engeland, de obsessie van mensen met natuur en country site.
Je kunt het ook gewoon op de site bekijken :P

http://www.bbc.co.uk/coast/archive.shtml hier hebben ze ook wandeltochten (klik op pinpoint), wellicht leuk voor jou aangezien je daar van houdt.

Aflevering van gisteren was trouwens over Nederland, straks maar eens kijken
pi_98430989
quote:

[..]

Dat is idd briljant :P
Ik had trouwens verwacht dat iedereen hier zo'n beetje een telefoon zou hebben waarop de hele dag het financiële nieuws op bij te houden was :P

(Nou moet ik zeggen, ik zit veel in het OV, en die dingen helpen je een beetje de tijd door, dus ik vind het wel prettig :P )

[ Bericht 10% gewijzigd door MuurStraat op 20-06-2011 21:07:38 ]
  maandag 20 juni 2011 @ 21:07:13 #291
78918 SeLang
Black swans matter
pi_98431275
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:00 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Je kunt het ook gewoon op de site bekijken :P

http://www.bbc.co.uk/coast/archive.shtml hier hebben ze ook wandeltochten (klik op pinpoint), wellicht leuk voor jou aangezien je daar van houdt.

Aflevering van gisteren was trouwens over Nederland, straks maar eens kijken
Dat had ik nog niet gezien, bedankt! Maar op mijn "vcr" komen de afleveringen dus automatisch binnen op m'n HD dus geen zorgen dat het er maar een beperkte tijd staat enzo. Laptop gaat niet mee op vakantie dus ik maak ruwweg een lijstje en dan improviseren.
Mijn reisverslagen
pi_98431316
Is Taiwan trouwens zo de moeite, dat je er een fiets hebt staan? Ben zelf nog een beetje aan het kijken wat de volgende bestemming wordt, dit jaar Thailand geweest, en denk dat ik wel weer naar Azië wil. Je moet iets hebben om voor te sparen he ;)
pi_98431365
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat had ik nog niet gezien, bedankt! Maar op mijn "vcr" komen de afleveringen dus automatisch binnen op m'n HD dus geen zorgen dat het er maar een beperkte tijd staat enzo. Laptop gaat niet mee op vakantie dus ik maak ruwweg een lijstje en dan improviseren.
Groot gelijk, laptop meenemen -> :')
pi_98431389
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:02 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Ik had trouwens verwacht dat iedereen hier zo'n beetje een telefoon zou hebben waarop de hele dag het financiële nieuws op bij te houden was :P

(Nou moet ik zeggen, ik zit veel in het OV, en die dingen helpen je een beetje de tijd door, dus ik vind het wel prettig :P )
Ach, ik vind die smartphones echt nog te gadgetty voor mezelf. Heb een poosje een iPad gehad maar betrapte mezelf er op dat ik tijdens het reizen alleen maar angry birds zat te spelen. Op die manier heeft zo'n ding dus totaal geen nut en was ik hem na een week dus al weer kwijt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 20 juni 2011 @ 21:11:18 #295
78918 SeLang
Black swans matter
pi_98431488
quote:

Zinloos want pure ruis :P
Het enige waarvoor ik de beurs moet volgen is dat ik op een bepaald moment wil instappen, maar dan er eerst ca 60% af en dat gaat deze maand niet meer gebeuren denk ik...
Mijn reisverslagen
pi_98431523
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ach, ik vind die smartphones echt nog te gadgetty voor mezelf. Heb een poosje een iPad gehad maar betrapte mezelf er op dat ik tijdens het reizen alleen maar angry birds zat te spelen. Op die manier heeft zo'n ding dus totaal geen nut en was ik hem na een week dus al weer kwijt.
Daarom heb ik m'n iphone ook weer in de kast gestopt. Waar je voorheen nog wel eens wat rustmomenten had (soort tijd van bezinning :P ) pakte ik toen direct dat stomme ding om nu.nl/angry birds enzo te doen, al met al ben je dus de hele tijd met dat ding bezig :')

Nu weer oude vertrouwde Nokia van 7 jaar oud, die wél een week met de batterij kan :P
  maandag 20 juni 2011 @ 21:16:35 #297
78918 SeLang
Black swans matter
pi_98431796
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef MuurStraat het volgende:
Is Taiwan trouwens zo de moeite, dat je er een fiets hebt staan? Ben zelf nog een beetje aan het kijken wat de volgende bestemming wordt, dit jaar Thailand geweest, en denk dat ik wel weer naar Azië wil. Je moet iets hebben om voor te sparen he ;)
Ik heb er 4 jaar gewoond. Taiwan is schitterend fietsen als je de routes door de bergen neemt. Langs de oostkust is ook schitterend maar erg druk.

[Taiwan] Fietstocht door de bergen. Veel PICS !
Mijn reisverslagen
pi_98431902
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik heb er 4 jaar gewoond. Taiwan is schitterend fietsen als je de routes door de bergen neemt. Langs de oostkust is ook schitterend maar erg druk.

Was dat die keer dat je zo ongelooflijk hard op je gezicht viel?
  maandag 20 juni 2011 @ 21:18:56 #299
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_98431948
quote:

[..]

Het hangt van de manier waarop je handelt af, maar zoals Selang al zei: eigenlijk alleen maar ruis.

Ze probeerden mij ook een Blackberry in de maag te splitsen, maar die heb ik vriendelijk geweigerd. Voor je het weet sturen ze je 's avonds een mailtje en vragen de volgende dag voor 07:00 waarom je dat mailtje niet hebt beantwoord! Dan ben je dus eigenlijk altijd aan het werk, hoeft van mij niet.
The End Times are wild
pi_98432290
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat ziet er idd super uit :o

Taiwan gaat ook op de lijst ;) Ik begin te twijfelen of ik niet gewoon maar een flinke toer door Azië moet gaan maken na mijn studie :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')