Ja, we gaan officieel ook naar Engelandquote:
quote:
Jaloers...quote:
Ik voel me heerlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:12 schreef zovty het volgende:
Was? je bent er toch uit gegaan? Met dit weer?
Ben je wel helemaal lekker?!?!
Hmmzquote:
Nog een weekje NJ. Dan mag ik ook weer werkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:25 schreef NJ het volgende:
Wat ben jij opgewekt, Tally. Je hoeft zeker niet te werken?
Het gaat heerlijk.quote:
Het bevalt dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Het gaat heerlijk.
Inmiddels is ze 10 weken oud
Het bevalt zeer goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:58 schreef Houzer het volgende:
[..]
Het bevalt dus
Leuk gefeliciteerd, hoe heet ze?
Leuke naamquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Het bevalt zeer goed.
Ze heet Zoë en is op 8 april geboren
Ik voel me top! Helaas nog 1 weekje thuis en moet ik weer werken. Maar achquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:13 schreef Houzer het volgende:
[..]
Leuke naam
En hoe is het vereder met moeders?
Ja erg goed eigenlijk, heel druk met werk nog steeds in de relatie en nog steeds zo gek als een deurquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:19 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja erg goed eigenlijk, heel druk met werk nog steeds in de relatie en nog steeds zo gek als een deur
Daar heb ik toch niets aanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee idd hahaa, wel vaak in de buurt btw
Mja dat maakt me dan ietsje blijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:22 schreef Houzer het volgende:
[..]
Maar als ik je huis zie denk ik nog weleens aan je
Is goed!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dan kom ik binnenkort toch een x op kraamvisite?
Nope. T gaat nogal langzaam laatste tijdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:26 schreef Houzer het volgende:
[..]
Gezellig
Hier nog spannende dingen gebeurt?
Dat krijg je met een gezinnetje hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Nope. T gaat nogal langzaam laatste tijd
quote:
Whehehequote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:32 schreef Tally het volgende:
[..]Ik ben sinds mei vorig jaar heel braaf!
Das idd ff wennenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:34 schreef Houzer het volgende:
[..]
Whehehedas ff wennen.
Ik ook bedenk ik mij net
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Das idd ff wennen
En nu ga ik t moppie naar bed brengen en slapen.
Slaap lekker mop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:05 schreef zovty het volgende:
M'n collega kwam net vertellen dat een macbookje problemen had.WHAHAHAHA DA KEN HEULEMAAL NIE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik ben niet doorgesjeesd.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:52 schreef Jarno het volgende:
Zag ik nou een doorgesjeesde pillendraaier voorbijkomen net?
Houzertquote:Op maandag 20 juni 2011 12:52 schreef Jarno het volgende:
Zag ik nou een doorgesjeesde pillendraaier voorbijkomen net?
Heb je jeuk?quote:
Je wilde krabben?quote:
Ik ga volgende week weer beginnen. Na een jaar niets te hebben gedaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:52 schreef NJ het volgende:
Mogguh. Sporten is kut als je het een paar maanden niet gedaan hebt.
Nou ja die zijn er bij mij wel aanwezig!quote:
ah, jij had 'm ook al??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:43 schreef Joene het volgende:
Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?! dit gaat hem worden denk ik
Tuurlijk reply 1quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
en dat op dit tijdstip.
hè, shit, over 3 minuten zou ik moeten beginnen met studeren volgens mijn 'schema'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Is het nog de moeite van het volgen waard of zeg je van mwah?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:43 schreef Joene het volgende:
Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?! dit gaat hem worden denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |