Al die nieuwerwetse features, dat kan ik toch allemaal niet meer snappen op mijn leeftijd joh!quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Godver J, waarom koppelde je hem niet aan het vorige deel. Nu moest ik weer op zoek tussen de bagger dat ONZ is.
En centraal tegen de kutnewbies.
Als het niet regent zijn er zoveel mensen op straat dat dit mij belemmert in mijn stukje vrijheidsbeleving.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, want zo zonder regen keutels op auto's leggen is ook weer zo wat?
Zo lang. Niks beters te doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
Uiteraard. Elke dinsdag tussen 22.00 en 23.30uur !
Ahkay.quote:
In een tentje op de camping ?quote:
Kweenie? Met m'n schoonouders op 2 meter afstand zou ik wel iets minder presteren wellicht?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:51 schreef mijsje het volgende:
Haaai...
Tentje op de camping is toch geen probleem?
Ik niet dus!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Wie gaat er dan ook in een tentje op een camping liggen?
Of juist keihard?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:58 schreef mijsje het volgende:
Tja, dat kan een probleem zijn idd, maar dat hoeft niet, gewoon zachtjes doen...
Dat klinkt goed...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als ik met mijn magische vingers aan het werk ga is zachtjes aandoen geen optie meer, m. Whehehe.
En dan weer van je moeder horen of het wat zachter kan...quote:
whehehequote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:22 schreef mijsje het volgende:
[..]
Dat klinkt goed...
[..]
En dan weer van je moeder horen of het wat zachter kan...
Duh! Die had ik bij mequote:
quote:
Ze zijn er wel ja! Duh!quote:
Dat zou kunnenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb nog geen jestermail in mijn inbox?
En na de lunch dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:57 schreef Tally het volgende:
Ik heb voor de lunch gewandeld. Is dat ook goed?
ikzieniks.quote:
Bril schoon maken?quote:
Done ?quote:
En? Zie je het nu?quote:
Ook niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |