Ja, van de EO toch? 40 dagen zonder seks, met Arie Boomsma. Met van die sletjes die elk weekend met een andere jongen de kooi indoken en zichzelf nu maar eens wilden bewijzen dat ze toch wel meer waren dan alleen maar blond.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was toen niet voor het eerst dat programma op tv? hmm nee, zo oud zal dat niet al zijn
Het is vast na aanleiding van een programma ofzo geweest
Voorlopig niet denk ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:44 schreef einzeinz het volgende:
Wanneer beginnen we opnieuw? Ik doe mee!
Tsja, het is inderdaad wel een hele uitdaging. Ik zie het mezelf nog niet 1-2-3 doen cq volhouden. Maarja proberen kan natuurlijk prima.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:44 schreef einzeinz het volgende:
Misschien volgend jaar weer, ben allang blij dat het er bijna op zit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:44 schreef einzeinz het volgende:
quote:
Had niet gedacht dat ik het zo lang zou volhouden, maar ben nu ook wel weer blij dat het bijna over is!quote:
Precies, met de finish in zicht en het publiek aan het juichen alsnog door de knieen gaan is natuurlijk heel pijnlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:49 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Nu nog niet opgeven, je bent er bijna
Nog een dag en een paar uurtjes, het eindigt 24 Juni op 0:00 uur. Mits ik niet verkeerd geteld heb.quote:
Ohhquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:38 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Nog een dag en een paar uurtjes, het eindigt 24 Juni op 0:00 uur. Mits ik niet verkeerd geteld heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik toch moet laten zien waarom ik dus gefaald heb. dit was de reden
Niet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:34 schreef Warmaster88 het volgende:
Succes nogBaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik toch moet laten zien waarom ik dus gefaald heb. dit was de reden![]()
Zou het zeker waard geweest zijn, ja.
De dame waardoor warmaster gefaald is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:08 schreef Dagkaart het volgende:
oke, dit volg ik niet meer, wie is die dame?
Gefeliciteerd man! Knap volgehouden!quote:
Nog een paar uurtjesquote:
Tsja. het kan wel, blijkbaar.quote:
Echt enorm veel afvallers deze run; dat was vorige keer een stuk minder.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:03 schreef Dagkaart het volgende:
Gefeliciteerd mannen, de echte 'die hards'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |