quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:03 schreef Warmaster88 het volgende:
Het einde nadert!
Nog 6 mensen over
Ik denk dat ik de laatste dagen nu ook wel door kan komen
Boterbloempie ligt er al uitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
ja het zou erg zonde zijn als je nu met de finish in zicht alsnog nat gaat....
quote:
Zo te zien zit ze nog wel stiekem op haar werk te Fok!en. De baas is er nog niet achter gekomen?quote:
Goed zoquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:03 schreef Illusionati het volgende:
Ja ja, ik wel hoor. Het is nu niet zo moeilijk meer als ik eerlijk moet zijn. De behoefte is een beetje weg
Ik wou net zeggen. De laatste keer dat ik 's ochtends tijd over had.. Nee, nooit eigenlijk. Eerst 2x die wekker uit en dan als de soderju aan de gang..quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Illusionati het volgende:
Heb vannacht helemaal niet geslapen en was best te doen. Meestal nadat de wekker is afgegaan snooze ik hem 3 keer en daarna spring ik uit bed en ga ik werken
Heb je daar 25 dagen over na moeten denken om dit teposten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:11 schreef Cue_ het volgende:
* Cue_ leest de OP en ziet dat de mensen het meestal geen 10 dagen vol hebben gehouden
Ik zag t topic en dacht, laat ik eens kijkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:36 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Heb je daar 25 dagen over na moeten denken om dit teposten?
Tsja. Na een dag of 3 begint het zwaar te worden. Tot je een flink eind bent en dan ontstaat automatisch de behoefte niet meer zo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:11 schreef Cue_ het volgende:
* Cue_ leest de OP en ziet dat de mensen het meestal geen 10 dagen vol hebben gehouden
Ohh. Had je een date of ging het gewoon mis?quote:
Ging gewoon mis.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohh. Had je een date of ging het gewoon mis?
Nouja, jammer maar ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |