zonder verleiding bouwt er zich bij jouw geen seksuele druk op?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weinig verleidingen gehad denk ik, anders ga ik volgens mij ook voor de bijl zeg maar.
hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:10 schreef tja77 het volgende:
Nee, geen last van, misschien word ik wel frigide.
Of oud...
Of oud en frigide...ieuw...
dan ben je dit jaar nog niet jarig geweestquote:
lolquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:21 schreef tja77 het volgende:
Jij kunt goed hoofdrekenen.
Klopt, ik ben in september aan de beurt.
nee hoor heb vrienden die dezelfde leeftijd hebben dus vind je niet bepaald oudquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:35 schreef tja77 het volgende:
Lach je me nu uit omdat ik een ouwe lul ben?
Ik voel me nog hartstikke jong hoor.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:00 schreef Lon3 het volgende:
[..]
zonder verleiding bouwt er zich bij jouw geen seksuele druk op?
Als ik een paar dagen geen seks heb of met mijn leuter speel word ik nog geil van een mooi gevormd flesje cola of zo... Ik ga dan overal seks in zien...
ik heb vanochtend nog een wip gemaakt... Maar holy shit 10 liter!? Kan alleen Amerikaans/photosoep zijn volgens mij....quote:
als je goed naar de condens kijkt zie je hetzelfde patroon dus het is inderdaad een photosoepquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:15 schreef tja77 het volgende:
Als je die fles rechts ziet, en dat zou 3 liter moeten zijn, dan is die linker fles wel wat meer dan 10 liter.
Dus ik denk fotosoep.
Tevens, een verdubbeling van de diameter (het ziet er meer uit als ver-3 voudiging) Zou een inhoud moeten geven van 4 keer zoveel. Dat plus de toegenomen hoogte schat ik de grote fles op 15-20 liter. (als die kleine 3 liter zou zijn)
zal wel mee vallen toch???quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:10 schreef tja77 het volgende:
Nee, geen last van, misschien word ik wel frigide.
Of oud...
Of oud en frigide...ieuw...
Die kan ik niet eens kwijt in de koelkast, dat past nooit in de vakjes...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:00 schreef Lon3 het volgende:
[..]
ik heb vanochtend nog een wip gemaakt... Maar holy shit 10 liter!? Kan alleen Amerikaans/photosoep zijn volgens mij....
Maar een echte amerikaan drinkt hem natuurlijk ook dezelfde avond helemaal leeg, dus geen koelkast nodigquote:Die kan ik niet eens kwijt in de koelkast, dat past nooit in de vakjes...
beurt... dat is dan iig na die 40 dagen en nachtenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:21 schreef tja77 het volgende:
Jij kunt goed hoofdrekenen.
Klopt, ik ben in september aan de beurt.
gek volkquote:Op zondag 12 juni 2011 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan te denken dat er mensen zijn die in geen jaren uberhaupt seks hebben.
Als je het lang genoeg niet doet heb je er op een gegeven moment waarschijnlijk ook geen behoefte meer aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan te denken dat er mensen zijn die in geen jaren uberhaupt seks hebben.
ikke, 1 kiloquote:Op maandag 13 juni 2011 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Zijn er nieuwe afvallers?
nog maar 11 dagen
Als je vanavond die enorme wokschotel nasi ketjap neemt zit het er wel weer aan.quote:
goed zoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |