Oud is beetje pittig, kan ik best lekker vinden, maar niet zo'n grote hap.quote:
Ja, ik hou van jonge mensen. Hoef geen vieze oude mensen in de 70quote:
Met jou kan ik praten.quote:
Ok.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:54 schreef xCore het volgende:
[..]
`Boven de elf, beslist zelf.` Niks mis mee dus
Impliceren dat er nog veel mensen gaan hunten. Tijdens de examens was het veel beter.quote:
Impliceren dat hunts van 4 pagina's waardoor de SC tijdelijk sluit leuk zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Impliceren dat er nog veel mensen gaan hunten. Tijdens de examens was het veel beter.
In je dromenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weer pic van jou zonder hemd, mét naam.
Kloptquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:56 schreef Dastan het volgende:
o wacht je bent een meisje, wat ben ik onbeleefd
Wat is fibo dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:57 schreef Dastan het volgende:
labe is laatste bericht
eebe is eerste bericht
en betekent schrijf je met een t
En nu ineens slijmen, ik weet wel beterquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:57 schreef Etsu het volgende:
Ik had gedroomd over een iemand in het bijzonder.
Die iemand was Water123.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
je bent zeker een kloon van leeell of zo.
je moet een kloon zijn.
van iemand
Doe even DM'en met elkaar, ik zit te etenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef Etsu het volgende:
Ik heb wel een foto van mij in een zee.
Ada, geïnteresseerd?
Impliceren dat zij een kloon is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
je bent zeker een kloon van leeell of zo.
je moet een kloon zijn.
van iemand
En dan zeker zie hoe kwallen jou aanvallen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef Etsu het volgende:
Ik heb wel een foto van mij in een zee.
Ada, geïnteresseerd?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Doe even DM'en met elkaar, ik zit te eten
Ik heb een sixpack hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Doe even DM'en met elkaar, ik zit te eten
Impliceren dat dat een implicatie isquote:
Kijk eens in mijn FOBO.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
denken dat ze daadwerkelijk een miesje is
En haaien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:59 schreef Water123 het volgende:
[..]
En dan zeker zie hoe kwallen jou aanvallen.
Ik ben echt een meisjequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
denken dat ze daadwerkelijk een miesje is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Aan mijn sixpack heb je tenminste ietsquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw sixpack is lelijk. Mijne is pas mooi.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:01 schreef Kaasrol het volgende:
Krijg ik ook één?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:01 schreef Kaasrol het volgende:
Wat lieeeeef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga hem in fobo plaatsen.
Denken dat ik broodmager ben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Broodmagere jongetjes die denken dat ze een gespierde buik hebbenWat dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:01 schreef xCore het volgende:
[..]
Aan mijn sixpack heb je tenminste iets
Motiveer me maar, voor wat hoort watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |