quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
En wat heeft dat met bier, sex of tieten te maken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
vorige week mn ramen gelapt, en ze zijn me nu toch n partij goor door de regen van t weekendga t ook niet opnieuw doen ook
Ontopic graagquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
vorige week mn ramen gelapt, en ze zijn me nu toch n partij goor door de regen van t weekendga t ook niet opnieuw doen ook
weinigquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat heeft dat met bier, sex of tieten te maken?
Paars!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
Ik moet eigenlijk mijn nagels eens doen... Vingers en tenen. Maar ik weet niet welke kleur
Ik was vergeten te reageren, maar leuk jurkje heb je gekochtquote:
blauwquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
Ik moet eigenlijk mijn nagels eens doen... Vingers en tenen. Maar ik weet niet welke kleur
Ik heb een lila/rozig paars en een heul donker paars, tegen het zwarte aanquote:
On-topicquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was vergeten te reageren, maar leuk jurkje heb je gekochtIk wilde die eigenlijk ook bestellen, maar dat type jurkjes passen mij slecht om de borsten.
bij mij dan waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was vergeten te reageren, maar leuk jurkje heb je gekochtIk wilde die eigenlijk ook bestellen, maar dat type jurkjes passen mij slecht om de borsten.
Hehequote:
Mja, het is afhankelijk hoor. De ene wel, de andere niet. Laat je weten hoe hij zit? Want ik vind 'm ook erg leuk.quote:
Ook ontopicquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij mij dan waarschijnlijk ookmaar vond het voor 12,45 het proberen waard
Die doe ik volgende week op denk ikquote:
klopt, ik vond het voor 12.45 het proberen wel waard dus i'll let you knowquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is afhankelijk hoor. De ene wel, de andere niet. Laat je weten hoe hij zit? Want ik vind 'm ook erg leuk.
En sex en tietenquote:
Graagquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
klopt, ik vond het voor 12.45 het proberen wel waard dus i'll let you know
de maat is altijd een gok, heb maat 40 genomen, dus ben benieuwd (heb n ander soortgelijk jurkje ook in die maat en die zit wel goed)quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag12,50 is wel heel goedkoop.
Ik ga zo de site maar weer eens doorkijken en wat aanklikken. Ik ben eigenlijk op zoek naar jurkjes die ook in de herfst nog leuk te dragen zijn.
Maar dat spreekt uiteraard voor zichquote:
Maat vind ik ook moeilijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de maat is altijd een gok, heb maat 40 genomen, dus ben benieuwd (heb n ander soortgelijk jurkje ook in die maat en die zit wel goed)
Ja dat is standaard tochquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat spreekt uiteraard voor zich
Want je woont in de stad, dus naar de H&M lopen was te veel moeite?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de maat is altijd een gok, heb maat 40 genomen, dus ben benieuwd (heb n ander soortgelijk jurkje ook in die maat en die zit wel goed)
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maat vind ik ook moeilijk.Vooral bij H&M wisselt dat enorm.
Ja, die heb ik gezien. Ik vind het bloemetjeslijfje toch leuker.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die hebben ze ook, is het lijfje een egale kleur
Ik hoor net dat de H&M andere dingen in de winkel heeft dan online en minder aantrekkelijke sale....quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want je woont in de stad, dus naar de H&M lopen was te veel moeite?![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat de H&M andere dingen in de winkel heeft dan online en minder aantrekkelijke sale....
Weet wat geleerd over dameskleding shoppen
ik ook en H&M is raar ik heb maat 36 tm 42quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gezien. Ik vind het bloemetjeslijfje toch leuker.
Dat jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook en H&M is raar ik heb maat 36 tm 4242 zijn blousjes enzo ivm de borsten
jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:02 schreef Spezza19 het volgende:
Wij mannen hebben hebben het maar simpel
Ja ik let er eigenlijk nooit op of dat mijn borsten er wel mooi inpassenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:02 schreef Spezza19 het volgende:
Wij mannen hebben hebben het maar simpel
Borsten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook en H&M is raar ik heb maat 36 tm 4242 zijn blousjes enzo ivm de borsten
Zal ik nu een bierbuik-opmerking maken of zeg je van nou hups vandaag ff niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik let er eigenlijk nooit op of dat mijn borsten er wel mooi inpassen
Je hebt nog niet echt gebitched vandaag he, dus kom maarquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik nu een bierbuik-opmerking maken of zeg je van nou hups vandaag ff niet?
Ik kan heus wel een dagje zonder bitchen hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt nog niet echt gebitched vandaag he, dus kom maar
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt nog niet echt gebitched vandaag he, dus kom maar
Ja maar dan spaar je het allemaal op en dan komt het dadelijk weer als een vloedgolf over me heenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan heus wel een dagje zonder bitchen hoor
En het probleem is?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dan spaar je het allemaal op en dan komt het dadelijk weer als een vloedgolf over me heen
Juist.quote:
Ach, wie weet gooi jij daarna wel een vloedgolf over haar heen .....quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dan spaar je het allemaal op en dan komt het dadelijk weer als een vloedgolf over me heen
Not likely _o-quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, wie weet gooi jij daarna wel een vloedgolf over haar heen .....
Om het maar ontopic te houden!
Klutsquote:
Neuh niet echtquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
Hoe is het hier? Nog nieuwe roddels en toestanden?
Nee, niks. De muffe saaiheid regeertquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
Jezus man.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niks. De muffe saaiheid regeert
Ik heb nog steeds mij bestelling nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
Wat had je in gedachten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:14 schreef Memento-Mori het volgende:
we kunnen wel n paar roddels de wereld in helpen?
Psst heb je het al gehoord.. Ze hebben de bestelling express tegengehouden..quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mij bestelling niet
Meer heb ik niet te roddelen
Plaag me nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:15 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Psst heb je het al gehoord.. Ze hebben de bestelling express tegengehouden..
Een jurkje en oorbellen. Ik kreeg vorige week een mail dat de bestelling vertraagd is en dat 't deze week zou komen. Nou ja, dat kan nog. Maar ik heb geen geduldquote:
Als je maar geen kusjes vraagt, vind ik het bestquote:
Is je BB trouwens al terug?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een jurkje en oorbellen. Ik kreeg vorige week een mail dat de bestelling vertraagd is en dat 't deze week zou komen. Nou ja, dat kan nog. Maar ik heb geen geduld
Ik vraag nergens om toch? Of zie ik dat verkeerd..quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je maar geen kusjes vraagt, vind ik het best
Ben ik raar als ik zeg dat ik soms weinig medelijden heb voor dat soort coma zuipers?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
Meisje (17) ontdekt na weken dat ze verkracht is
Vrijdag kan ik hem ophalenquote:
Meisjes plagen, kusjes vragen en zoquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:18 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ik vraag nergens om toch? Of zie ik dat verkeerd..
Oh ja.. zo...quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrijdag kan ik hem ophalen
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen en zo
Ik heb ook geen medelijden met het feit dat ze zich in coma zuipt. Ik vind het wel enorm sneu dat ze vervolgens schandelijk misbruikt is. Echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik zeg dat ik soms weinig medelijden heb voor dat soort coma zuipers?
Niet dat ik het gedrag van de jongens goedkeur natuurlijk.....
Klutsje!!!!quote:
waar had je besteld?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een jurkje en oorbellen. Ik kreeg vorige week een mail dat de bestelling vertraagd is en dat 't deze week zou komen. Nou ja, dat kan nog. Maar ik heb geen geduld
Geloof er geen reet van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
Meisje (17) ontdekt na weken dat ze verkracht is
Nou, begin eens zou ik zeggenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:14 schreef Memento-Mori het volgende:
we kunnen wel n paar roddels de wereld in helpen?
Heb ook weinig medelijden met der.. Maar snap ook niet dat er andere mensen zijn geweest die dit tegen hebben gehouden.. Of er was verder niemand bij behalve de 7 heren of zo..quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik zeg dat ik soms weinig medelijden heb voor dat soort coma zuipers?
Niet dat ik het gedrag van de jongens goedkeur natuurlijk.....
H&Mquote:
Dat zuigt ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lotje!quote:
EN dat de meesten niet vervolgd kunnen worden omdat ze "pas" 17 zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen medelijden met het feit dat ze zich in coma zuipt. Ik vind het wel enorm sneu dat ze vervolgens schandelijk misbruikt is. Echt verschrikkelijk.
plaatje van jurkje?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
H&M
Ik hoef iig geen verzendkosten te betalen. Dat is dan wel weer aardig.
Echt belachelijk ja!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EN dat de meesten niet vervolgd kunnen worden omdat ze "pas" 17 zijn
Ja wel goed!!! Nog steeds kapot na afgelopen weekend, maar verder alles helemaalquote:
Je kreeg een nieuwe toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrijdag kan ik hem ophalen
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen en zo
Ja. Waarschijnlijk wel. Daar kom ik morgen achter. Kan ik weer alles opnieuw installerenquote:
Ik zoek 'm even op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Toppie!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja wel goed!!! Nog steeds kapot na afgelopen weekend, maar verder alles helemaal
Met jou ook alles ok?quote:
maar het ging om een woning, in een woning is toch gewoon een wcquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het heel sneu voor die vrouw!!!!!
Maar stiekem moest ik wel lachen![]()
Vrouw gespietst tijdens plassen; ex aangeklaagd
Wat een hoer.....quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Wtfquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet je hoe ver die soms is.. 2 deuren door.. pfffffff.. geef mij dan maar gewoon het aanrecht of het open raamquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar het ging om een woning, in een woning is toch gewoon een wc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |